of als ie nog geen vampier is prayen bij een chapelquote:Op maandag 3 april 2006 20:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een heeeeeeeele lange quest doen (starten bij een priester) of je ben een ei en downloadt een mod waar je een anti-vampire cure gewoon krijgt.
vlak voordat je de sewer uit gaat kan je je character helemaal veranderen. nway, na lang zoeken (en dan bedoel ik echt lang zoeken) eindelijk een goede save gevonden. Bleek uiteindelijk niet eens nodig te zijn want de Oblivion save map in Mijn Documenten (waarvan ik het bestaan niet wist) stond er nog steedsquote:Op maandag 3 april 2006 18:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Die intro bepaald je character, lijkt me wel handig om dat zelf te doen
fout ik ben gebeten en ik moet persee die kut quest doen, vervolgens crashte me xbox 360 2 keer in 15 minuten en ben ik er klaar mee nu, kan dat spel wel breken nuquote:Op maandag 3 april 2006 20:32 schreef Tain het volgende:
[..]
of als ie nog geen vampier is prayen bij een chapel
had ik bij me...en in mijn eigen huis in brumaquote:Op maandag 3 april 2006 20:45 schreef =HellFire= het volgende:
Waar ga je dan slapen? Neem voortaan garlic mee.
Das wel heel erg karig.quote:Op maandag 3 april 2006 20:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
had ik bij me...en in mijn eigen huis in bruma
Als je naar de chapel gaat voordat je echt een vampier bent hoef je die quest echt niet te doen, pas als je echt een vampier geworden bent (3 dagen na infectie) heeft de chapel of een cure disease potion geen nut meer.quote:Op maandag 3 april 2006 20:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
fout ik ben gebeten en ik moet persee die kut quest doen, vervolgens crashte me xbox 360 2 keer in 15 minuten en ben ik er klaar mee nu, kan dat spel wel breken nu
ik word er zoooo pissig om.
ik ging slapen voor level up, zie ik een berichtje : ja je sliep en je bent gebeten, happy farming!
totaal geen manier gehad om mijzelf te verdedigen of eronder uit te komen, die quest word me door me strot gedouwt en ben er NIET blij mee
of tegen magiërs vechtenquote:Op maandag 3 april 2006 21:02 schreef Jajong het volgende:
Uh, kan ik niet meer van Sign veranderen?. Want ik heb die ene gekozen waardoor mijn Magicka niet automatisch regenerate, nu loop ik dus telkens te gapen zonder Magicka
.
edit: laat maar, moet gaan slapen ins bed schijnt t.
edit2: Dat werkt dus ook niet.
The Atronach ben ik dus.
edit nummer 3: Heb een cheat gevonden om sign te veranderen lol
Er is een mods topic, dat weet je he?quote:Op maandag 3 april 2006 21:52 schreef =HellFire= het volgende:
http://planetelderscrolls.gamespy.com/View.php?view=OblivionMods.Detail&id=180
Gruwelijk.
Kabouter for teh mod!quote:Op maandag 3 april 2006 22:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er is een mods topic, dat weet je he?
Dat is een beetje omslachtig hehequote:
Moderators hebben hier niks mee te maken.quote:Op maandag 3 april 2006 22:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er is een mods topic, dat weet je he?
Ik zit op 27 uur en moet die ketting van de koning nog steeds wegbrengenquote:Op maandag 3 april 2006 22:30 schreef twi het volgende:
Ik zit nu trouwens op 28 uur. Zonder dat ik ook maar een Oblivion Gate heb gesloten
idem maar dan met 25,5 uur... weet niet eens hoe die dingen eruit zien. Te druk bezig met de Thieves Guild en Dark Brotherhood.quote:Op maandag 3 april 2006 22:30 schreef twi het volgende:
Ik zit nu trouwens op 28 uur. Zonder dat ik ook maar een Oblivion Gate heb gesloten
Yes, precies, ik kon er ook niks aan doen.. Dan maar die quest doenquote:Op maandag 3 april 2006 20:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
fout ik ben gebeten en ik moet persee die kut quest doen, vervolgens crashte me xbox 360 2 keer in 15 minuten en ben ik er klaar mee nu, kan dat spel wel breken nu
ik word er zoooo pissig om.
ik ging slapen voor level up, zie ik een berichtje : ja je sliep en je bent gebeten, happy farming!
totaal geen manier gehad om mijzelf te verdedigen of eronder uit te komen, die quest word me door me strot gedouwt en ben er NIET blij mee
ik wou er aan beginnen...2 crashed in 15 minuten en ik was al pissig om het feit dat ik em moest doen dus toen mijn xbox uitgeflikkert en dvd gaan kijkenquote:Op maandag 3 april 2006 22:21 schreef twi het volgende:
He Demon, doe gewoon die quest man. Zoek m'n post op waarin ik zeg waar alles ligt, dan heb je 't binnen een uurtje gedaan.
ik had gelukkig nog een save van voordat ik vampier werdquote:Op maandag 3 april 2006 23:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik wou er aan beginnen...2 crashed in 15 minuten en ik was al pissig om het feit dat ik em moest doen dus toen mijn xbox uitgeflikkert en dvd gaan kijken
ik save dat ik net 2 tellen gebeten ben maar al die kut priesters vinden dat ik maar moet questenquote:Op maandag 3 april 2006 23:14 schreef Tain het volgende:
[..]
ik had gelukkig nog een save van voordat ik vampier werd
ook geprayed bij een altaar? daar heb je normaal 3 ingame dagen de tijd voorquote:Op maandag 3 april 2006 23:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik save dat ik net 2 tellen gebeten ben maar al die kut priesters vinden dat ik maar moet questen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
Je moet gewoon constant sneaken en in de schaduwen blijvenquote:Op dinsdag 4 april 2006 03:28 schreef Jajong het volgende:
Mên ik ben bij volgens mij mijn 3e Dark Brotherhood quest. Zo'n gast in de gevangenis whacken, alleen die guards hebben me steeds door.
Dat vond ik ook van de coolste questen...... eerst de weg vinden... dan de grot in,.. dan die open vlakte en dan dat fortquote:Op dinsdag 4 april 2006 07:16 schreef Strolie75 het volgende:
Die quest waar je aan de hand van een dagboek een fort moet vinden. Zo coolIk zit nu in dat fort...behoorlijk creepy met die skeletten. Klotegeluid maken die dingen. Klakklakklak
Over geluid gesproken, meer mensen hier die Oblivion in Surround spelen? Dat gefluister wat je af en toe in dungeons hoort![]()
![]()
Gister ook te pletter geschrokken toen een zwerver achter me om een coin vroeg!
Die donkere lucht...die sneeuw...die sfeerquote:Op dinsdag 4 april 2006 07:40 schreef Sjotime het volgende:
Dat vond ik ook van de coolste questen...... eerst de weg vinden... dan de grot in,.. dan die open vlakte en dan dat fortZooo cool.
7.1 surroundquote:Op dinsdag 4 april 2006 07:16 schreef Strolie75 het volgende:
Die quest waar je aan de hand van een dagboek een fort moet vinden. Zo coolIk zit nu in dat fort...behoorlijk creepy met die skeletten. Klotegeluid maken die dingen. Klakklakklak
Over geluid gesproken, meer mensen hier die Oblivion in Surround spelen? Dat gefluister wat je af en toe in dungeons hoort![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 03:28 schreef Jajong het volgende:
Mên ik ben bij volgens mij mijn 3e Dark Brotherhood quest. Zo'n gast in de gevangenis whacken, alleen die guards hebben me steeds door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Ligt aan je PCquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het echt zo dom he, ik ben hier dus aan het werk bij de Dynabyte..komen 2 pubers de winkel in die tegen elkaar praten over Oblivion, zegt de ene van ja hij is er voor 360 en pc, maar op 360 ziet die er beter uit..![]()
![]()
![]()
Joepiequote:Op dinsdag 4 april 2006 10:53 schreef Sjotime het volgende:
Volgens mij is de Horse armor the downloaden
Vraag aan een Guard/Imperial Watch, naar 'Directions' en dan 'Where are the guilds?', dan noemt 'ie verschillende steden en personen waar je kunt joinen... Ik was toevallig in Anvil en in The Fighters Guild kon ik me inschrijven bij Azzan (of hoe hij ook maar heette).quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:59 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
Ik snap er niets van waar die verdraaide fighters guild is, waar is die mensen?
Serieus...... er zijn moeilijkere dingen in het spel dan het zoeken van een Guild hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:59 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
Ik snap er niets van waar die verdraaide fighters guild is, waar is die mensen?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:15 schreef Wessiej het volgende:
Ja, die kost 2 euro.
Op IGN staat een filmpje van zo'n paard met armor aan, zo boeiend vind ik het niet.
Waar?quote:Op maandag 3 april 2006 23:16 schreef Tain het volgende:
[..]
ook geprayed bij een altaar? daar heb je normaal 3 ingame dagen de tijd voor
Waar vind je die?quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:16 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
Ik ook,...... puuuur uit respect voor de makersquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
Ik koop hem wel. 2 gold is toch geen geld voor een armour.
Buma,.... praat met de gravin daarquote:
I know, maar zelfs dan. Denk dat ik me sneak nog niet hoog genoeg is ofzo. Tis wel een major skill.quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je moet gewoon constant sneaken en in de schaduwen blijven
Heb je je armour uit? Dat maakt namelijk lawaai.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:35 schreef Jajong het volgende:
I know, maar zelfs dan. Denk dat ik me sneak nog niet hoog genoeg is ofzo. Tis wel een major skill.
Heb me Dark Brotherhood pakje aanquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je je armour uit? Dat maakt namelijk lawaai.
Ik steel altijd in mijn onderbroek![]()
Ik zag een filmpje en daar zag je goud en zilver.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:33 schreef Heintje het volgende:
Heb je dan ook verschillende soorten armour. Dus net als voor je zelf leer ijzer enz. Of gewoon een standaard ding.
Als je dat armour dan nog kan enchanten met een reflect iets dan kan het nog leuk worden ook.
Ik denk dat ik hem wel koop tegen de tijd dat ik eindelijk eens de 360 versie heb.
Hoe instaleer je in hemelsnaam die helder water mod?quote:Op maandag 3 april 2006 15:59 schreef Refragmental het volgende:
Voor de mensen die niet op Tweakers komen.
Een bericht van Biobak:
Vandaag weer even bezig geweest met het tweaken van Oblivion. Ben zeer tevreden over het resultaat tot nu toe. Voor een aantal links hieronder moet je je (helaas) registreren op tessource.net.Landscape LOD texture replacement, High-res far terrain textures LOD Normal Map replacement mod Helder water mod Loading area ... tekst verwijderen Korter gras mod Border regions texture package (voor textures van gebieden waar je niet kunt komen)
En het resultaat (1600x1200, HDR)
[[url=http://img125.imageshack.us/img125/8783/screenshot170bi.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img137.imageshack.us/img137/6831/screenshot181br.th.jpg]afbeelding][/URL]
en dan mijn reactie daarop (de LOD texture replacement mod)
2 keer raden waarom Bethesda dit zelf niet heeft gedaan.
Juist... de Xbox360
Voor de meeste PC's zijn deze medium resolution textures van 2048x2048 (high res is voor mij 4096x4096) geen enkel probleem. Voor de Xbox360 echter met z'n 512mb aan geheugen wel.
En aangezien de Xbox360 versie dan minder aantrekkelijk uitziet waardoor men minder Xbox versies zou verkopen hebben ze waarschijnlijk besloten om de PC te downscalen zodat beide versies hetzelfde uitzien.... ookal kan de PC versie velen malen mooier zijn.
En het zou me niet verbazen dat de Xbox ook de reden was waarom de mooie shaderssystem die getoond wordt in het E3 filmpje kompleet is komen te vervallen.
Dankjewel Xbox360
Idd, gewoon ze motiveren om vaker content uit de game te laten om die vervolgens als content patch te releasen zodat men meer geld kan verdienen. We gaan een mooie toekomst tegemoetquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik ook,...... puuuur uit respect voor de makers
Door dit soort grappen mag er wel wat af van het eindcijferquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Idd, gewoon ze motiveren om vaker content uit de game te laten om die vervolgens als content patch te releasen zodat men meer geld kan verdienen. We gaan een mooie toekomst tegemoet
DB pakje maakt het juist makkelijkerquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heb me Dark Brotherhood pakje aan. Ziet er zo sneaky uit namelijk.
Ipv huilen zou ik gewoon gaan gamenquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Idd, gewoon ze motiveren om vaker content uit de game te laten om die vervolgens als content patch te releasen zodat men meer geld kan verdienen. We gaan een mooie toekomst tegemoet
ach ik vind dit een tekortkoming van Bethesda voor de pc en de 360quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:44 schreef Retuobak het volgende:
Tja, niet bij de PC versie, daar komt de community ongetwijfeld met een betere versie naar verloop van tijd.
Mijn respect was 75 euro voor een incompleet spel..quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik ook,...... puuuur uit respect voor de makers
quote:Op maandag 3 april 2006 23:47 schreef Heintje het volgende:
ff een vraagje over de mage guild recommedation quest in Chorrol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet gekken altijd gelijk geven!
En ik ben het helemaal met mezelf eens.
Zoals PGR2 en 3 al deden bedoel je?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zoals PGR2 en 3 al deden bedoel je?
Dit deel is, in tegenstelling tot zijn voorgangers, erg toegankelijk.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:34 schreef Crudus het volgende:
Vraagje: ik ben echt een beginneling. Zowel qua spel als genre. Is dit spel makkelijk/snel te leren of moet ik 5 dagen spelen om het te snappen.
Weet je hoe vaak deze game wel niet verkocht is... Ze hebben nu al geenoeg voor een nieuwe TES en een nieuwe Fallout bijmekaar....quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:49 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ipv huilen zou ik gewoon gaan gamenIedereen moet geld verdienen....
Dat waren tenminste nog echte content patchesquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zoals PGR2 en 3 al deden bedoel je?
Tutorial enzo zit erbij? Of zijn er handige sites die de boel even helder uitleggen..quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dit deel is, in tegenstelling tot zijn voorgangers, erg toegankelijk.
Je een beetje inlezen op de officiële forums helpt wel een boel. Ik vind het spel helemaal niet zo toegankelijk als door sommigen beweerd wordt. De mogelijkheden zijn zo uitgebreid dat je al snel het spoor bijster raakt. Check de links in de openingspost van dit topic eens.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:39 schreef Crudus het volgende:
[..]
Tutorial enzo zit erbij? Of zijn er handige sites die de boel even helder uitleggen..![]()
Thnx. Ik zal eens gaan snuffelen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je een beetje inlezen op de officiële forums helpt wel een boel. Ik vind het spel helemaal niet zo toegankelijk als door sommigen beweerd wordt. De mogelijkheden zijn zo uitgebreid dat je al snel het spoor bijster raakt. Check de links in de openingspost van dit topic eens.
Ik was ook een complete TES newb, maar met de inleidende quest (tutorial) en verschillendequote:Op dinsdag 4 april 2006 13:39 schreef Crudus het volgende:
[..]
Tutorial enzo zit erbij? Of zijn er handige sites die de boel even helder uitleggen..![]()
Ga Morrowind spelen en kijk hoe toegankelijk dit spel is. Je moet alleen wel in het achterhoofd houden dat het best uitgebreid qua character ontwikkelingquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je een beetje inlezen op de officiële forums helpt wel een boel. Ik vind het spel helemaal niet zo toegankelijk als door sommigen beweerd wordt. De mogelijkheden zijn zo uitgebreid dat je al snel het spoor bijster raakt. Check de links in de openingspost van dit topic eens.
Ach dat had ook wel z'n charme vind ik.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:53 schreef Skv het volgende:
Morrowind vond ik kutter dan Oblivion mij lijkt.
Oblivion ziet er iig wat toegankelijker uit, ook omdat je paarden hebt en dan snel-reizen.
Morrowind moest je hele stukken lopen..
Of heb ik het mis?
De data van Parijs zat ook al grotendeels op de dvd van PGR2...quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat waren tenminste nog echte content patches
Dat dit spel minder ontoegankelijk is dan Morrowind wil niet zeggen dat het niet ontoegankelijk is natuurlijk...quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Ga Morrowind spelen en kijk hoe toegankelijk dit spel is. Je moet alleen wel in het achterhoofd houden dat het best uitgebreid qua character ontwikkeling
Questsysteem is de grootste verbetering eigenlijk vergeleken met Morrowindquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:53 schreef Skv het volgende:
Morrowind vond ik kutter dan Oblivion mij lijkt.
Oblivion ziet er iig wat toegankelijker uit, ook omdat je paarden hebt en dan snel-reizen.
Morrowind moest je hele stukken lopen..
Of heb ik het mis?
2 gold... nerd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
Ik koop hem wel. 2 gold is toch geen geld voor een armour.
Zo...klaarquote:Op dinsdag 4 april 2006 07:40 schreef Sjotime het volgende:
Dat vond ik ook van de coolste questen...... eerst de weg vinden... dan de grot in,.. dan die open vlakte en dan dat fortZooo cool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.god, wat heb ik daar van genoten zeg!Ik zat de hele tijd met een dikke grijns op mn kop te spelen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De coolste quest is nog wel voor de DB in die grote ManorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.god, wat heb ik daar van genoten zeg!Ik zat de hele tijd met een dikke grijns op mn kop te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |