Ah OKquote:
Dat vraag ik me ook al maanden afquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:24 schreef Batman2k het volgende:
hoe krijg je [afbeelding] voor je post? die staat niet in het rijtje als je een post opent
De derde keer was je wel de enige die er maar op bleef doorgaan. Gewoon niet doen als zowel ik als TS daarom vragen. Is toch niet zo ingewikkeld?quote:Op woensdag 26 april 2006 09:59 schreef Gunner het volgende:
[GEZ] ABN AMRO Bank E-dentifier
Ik ben echt niet de enige die hier 'offtopic' gaat. Waarom wil TS nu zo moeilijk doen?
Dit topic blijf echt keer op keer offtopic gaan, ik zal er niet meer in reageren maar het is wel typisch dat iedereen hier net zo reageert als ik.
Zet 'm op; je kan hetquote:Op woensdag 26 april 2006 10:40 schreef Gunner het volgende:
Ik bleef doorgaan omdat ik er gewoon NIET bijkan met m'n verstand. Het begint in mijn ogen gewoon een beetje een klucht te worden en ik moet me echt inhouden om NIET te reageren.
Sorry
Beste Rio, mijn reacties in jouw topic waren niet om je af te zeiken, maar om je te helpen. Maar kan je me misschien uitleggen waarom je niet gewoon 09000024 kan bellen en een gratis e-dentifier regelen? Is echt gewoon gratis! Dat hebben verschillende fokkers al aangegeven. Je zegt in je topic een reden te hebben dat dit in jouw geval niet kan?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:10 schreef Rio het volgende:
Oh, maar als je een andere manier weet om aan een E-dentifier te komen mag je dat gerust in mijn topic zetten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |