Nope, ik heb geen flauw idee. Maar het topic waar jij op doelt heb ik ook gesloten uit een soort van bescherming-achtig-iets: we hebben een boodschap voor je. Als iemand net geregistreerd heeft, een topic opent en er vervolgens niet meer naar omkijkt, dan kan ik daar niet echt veel hoop voor de toekomst uit putten. Damn, wat zeg ik dat weer netjesquote:Op woensdag 19 april 2006 02:49 schreef Sebasser het volgende:
ff een vraagje aan ElisaB..
weet jij misschien waarom heel veel verkopertjes die zich net registeren en vlak daarna gewoon niet meer reageren namen hebben als 76789k en dat soort dingen
ik snap wat je bedoelt,quote:Op woensdag 19 april 2006 02:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope, ik heb geen flauw idee. Maar het topic waar jij op doelt heb ik ook gesloten uit een soort van bescherming-achtig-iets: we hebben een boodschap voor je. Als iemand net geregistreerd heeft, een topic opent en er vervolgens niet meer naar omkijkt, dan kan ik daar niet echt veel hoop voor de toekomst uit putten. Damn, wat zeg ik dat weer netjes
De boodschap is dat we hier ook nog opletten. Dus doe het goed, of doe het niet. Zoiets. Snappie?
Geen antwoord op je vraag, maar je bent de enige user (samen met mij) die nog wakker is, dus geef ik ruim antwoord![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 03:07 schreef Sebasser het volgende:
ik snap wat je bedoelt,
Ja, ik zie ze ook wel eens langskomen. En ze blijven zelden hangen. Een zoekautomaat voor usernames hebben we niet. Maar zonder weet ik ook precies wat je bedoeltquote:maar ik dacht meer aan een soort van spam manier
ik weet niet of je een Mod zoekautomaat hebt voor usernames ?
probeer eens te kijken hoeveel users Er met zulke namen zijn..
en elke keer van de 6 (ik ben hier nog niet zo lang) of zo die ik heb gezien opent een V&A topic en smeert hem..
Gewoon ff checken in profile hoelang de user bestaat. Dat zegt al wat.quote:Op woensdag 19 april 2006 03:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt,
maar ik dacht meer aan een soort van spam manier
ik weet niet of je een Mod zoekautomaat hebt voor usernames ?
probeer eens te kijken hoeveel users Er met zulke namen zijn..
en elke keer van de 6 (ik ben hier nog niet zo lang) of zo die ik heb gezien opent een V&A topic en smeert hem..
dat zeg ik..quote:Op woensdag 19 april 2006 03:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gewoon ff checken in profile hoelang de user bestaat. Dat zegt al wat.
Ja dat zeg ik daar ga je toch geen zaken mee doen?quote:Op woensdag 19 april 2006 03:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dat zeg ik..
het registeerd zich en opent een topic in V&A en weg is ie
Eerst ¤ 5,00 storten op de giro van ElisaBquote:Op woensdag 19 april 2006 03:18 schreef sig000 het volgende:
Misschien maar eens een drempel opwerpen om op Fok wat te koop te zetten.![]()
Misschien handig om als je iets aanbied je dan je NAW gegevens moet invullen ?quote:Op woensdag 19 april 2006 06:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eerst ¤ 5,00 storten op de giro van ElisaB
Nee meer aantal post voordat je in V&A wat te koop ken zetten.quote:Op woensdag 19 april 2006 06:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eerst ¤ 5,00 storten op de giro van ElisaB
1000 posts haalt 35 % procent van alle deze week actieve users nog niet denk ik ..quote:Op woensdag 19 april 2006 06:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee meer aantal post voordat je in V&A wat te koop ken zetten.![]()
Dus eerst laten zien wat voor 100 of 1000 posts je maakt voordat je hier ook van die eenmalige marktplaats figuren hier krijgt.![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 06:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
1000 posts haalt 35 % procent van alle deze week actieve users nog niet denk ik ..
100 is ook een goed idee
ElisaB hierbij het voorstel van Sig000 en mij
Lijkt me best goed idee om registreren om wat te verkopen te weren.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:19 schreef ShaoliN het volgende:
Een drempel zou ook al iets helpen tegen handelaartjes. Ik vind het dus best een goed idee.
Ik zal eens iemand van hogerhand aanschieten om na te vragen hoe ze hier over denken.
Slotje dus.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:26 schreef _Yapser_ het volgende:
[TK] Asus L7300 notebook
slotje plx kk thx bey
Uhh... ?quote:Op woensdag 19 april 2006 08:24 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Lijkt me best goed idee om registreren om wat te verkopen te weren.![]()
We streven natuurlijk altijd naar de perfecte score mevrouw B.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:33 schreef ElisaB het volgende:
De vraag is of het probleem met 'kwaadwillende' V&A-ers zo groot is, dat je er iets dergelijks op wilt loslaten. Op zich vind ik het (kwa aantallen) nog wel meevallen. Wat niet betekent dat elke deal die misgaat niet ongelofelijk [piep] is... uiteraard...
Owjaquote:Op woensdag 19 april 2006 08:34 schreef ShaoliN het volgende:
We streven natuurlijk altijd naar de perfecte score mevrouw B.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |