Je leest niet goed geloof ikquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:11 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat een onzin.. iets met winst doorverkopen valt echt niet onder handel hoorik heb zo vaak iets met winst doorverkocht via Fok
![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:11 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat een onzin.. iets met winst doorverkopen valt echt niet onder handel hoorik heb zo vaak iets met winst doorverkocht via Fok
![]()
Ik ben blij dat je blij bent met je overwinning, maar lees nou gewoon even goed: verkopen met winst is op zich niet verbodenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:40 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja mn tv van laatst nog.. heb ik zelf maar 90 euro voor betaald een paar jaar geleden en nou 110 voor gevangen. Dachten jullie dat ik Fok liet bepalen wat ik voor m'n oude rotzooi vraag?
Wat goed van je. Echt, we zijn met zijn alle harstikke trots op je. Je hebt je punt (quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:40 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja mn tv van laatst nog.. heb ik zelf maar 90 euro voor betaald een paar jaar geleden en nou 110 voor gevangen. Dachten jullie dat ik Fok liet bepalen wat ik voor m'n oude rotzooi vraag?
Ik zie een hoop dvd's die verkocht worden en geen enkele negatieve ervaringen. Ik zie een haags_elfje met een zeer kort lontje zeer onbeschoft reageren in diverse topics. Mijn eerste ingeving is: Wmb steek je die dvd's in je reet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:01 schreef haagse_elfje het volgende:
kan mtv even niet een hele harde schop krijgen, ik heb nou kapoote dvd's hier staan.... wat moet ik ermee? ik krijg mijn geld dus niet terug...
als jullie willen kan ik er best wel foto's van maken... maar ik zie het nut er niet meer van in, ik heb die ene al in de prullenbak gegooit die andere zit voorlopig maar in een ander hoesje.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:01 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik zie een hoop dvd's die verkocht worden en geen enkele negatieve ervaringen. Ik zie een haags_elfje met een zeer kort lontje zeer onbeschoft reageren in diverse topics. Mijn eerste ingeving is: Wmb steek je die dvd's in je reet.
Maargoed, als mod zijnde schijn je dat niet te kunnen maken. Heb je enige vormen van bewijs dat de dvd's verrot zijn aangekomen?
de hoesjes lagen doormidden, in allemaal stukjes, waardoor XxX twee dikke krassen op de achterkant had, de hoesjes waren in allemaal stukken, het was niet goed ingepakt....quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:02 schreef Skv het volgende:
Wat is er aan de hand met je dvd's dan?
Netjes van je.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:37 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
de hoesjes lagen doormidden, in allemaal stukjes, waardoor XxX twee dikke krassen op de achterkant had, de hoesjes waren in allemaal stukken, het was niet goed ingepakt....
dit is het laatste wat ik over deze kwestie zeg, het is mijn eigen schuld, het is een risico...ach ja, ik had niet zo moeten reageren, ik had een btje pijn....
okequote:Op woensdag 5 april 2006 22:37 schreef Zweefvliegje het volgende:
[GEZ] iPod mini 100% werkend <-- Mag dicht, ik heb er 1 gevonden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |