Dat zeg ik ... graag naar Den Haagquote:Op maandag 3 april 2006 18:25 schreef hermandeperman het volgende:
Speaking of R'dam btw Googol
Turkse moskee mooiste R'damse bouwwerk
Ooh nee wat ergquote:Op maandag 3 april 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
!!! WAARSCHUWEING !!!!
Als ik deel 932 maak word het een bus OP
Bij mij een Opel Corsa 1,5 TD sportquote:Op maandag 3 april 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
!!! WAARSCHUWEING !!!!
Als ik deel 932 maak word het een bus OP
er zijn niet zoveel matches die me boeien, eigelijk alleen de main events, de ladder match, de hardcore en no holds barred match en casket match (dus alleen de shit waar het harder gaatquote:Op maandag 3 april 2006 18:29 schreef jozef444 het volgende:
Fugie heb net t eerste deel WM in 15 min. zittenk ijekndat zegt wschlijk al weer genoeg
ladder en hardcore heb ik al gehadquote:Op maandag 3 april 2006 18:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
er zijn niet zoveel matches die me boeien, eigelijk alleen de main events, de ladder match, de hardcore en no holds barred match en casket match (dus alleen de shit waar het harder gaat)
http://www.onlinerummikubclub.nlquote:Op maandag 3 april 2006 18:34 schreef Googolplexian het volgende:
Hmmm ... zin om te spelen
wij horen het van uquote:Op maandag 3 april 2006 18:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
maar ik ga het vanavond helemaal kijken, dus dan schijn ik mijn licht er wel op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |