Hier vind je 't vorige deel: Truth or Dare deel CIII (103)
Basisregels voor het meespelen in Truth or Dare:
Meespelen in Truth or Dare kan makkelijk door aan te geven wat je wilt, een Truth (T) of een Dare (D).
Iedereen die in dit topic post moet ingaan op een ToD uitdaging van een ander.
Truth
De uitdager stelt een vraag die je eerlijk moet beantwoorden.
Een simpel ja of nee is niet toegestaan!
Het moet een uitgebreid antwoord zijn waarbij tegelijkertijd de "hoe, wat, waarom en wanneer" vragen automatisch worden beantwoord.
Dare
Hierbij moet de uitgedaagde een door de uitdager bedachte opdracht uitvoeren.
Indien er daarbij geen voorwaarden worden gesteld gelden de volgende principe's:
compromis op het Golfer Decreet:
Dare topics buiten onzin moeten niet te ver gaan of te serieus worden! Laat andere FOK!ers niet in de waan als het onderwerp te serieus wordt benaderd.
Zo gauw je in de gaten hebt dat je topic te serieus genomen wordt melden dat het een TorD topic is en een mod waarschuwen en om een slotje vragen. Gebeurt dit niet dan mogen we zometeen geen topic meer buiten Onzin openen op straffe van een Waarschuwing!!!
Algemene Truth or Dare
Mocht het voorkomen dat het aantal aanvragen groter is dan het aantal geboden T's of D's dan kan een algemene T or D worden gegeven, iedereen die wil kan daarop reageren.
Algemeen
(Prive-)Informatie, waarvan aangenomen mag worden dat de deelnemer die alleen maar geeft ivm het spel of in de prive sfeer ligt mag niet gebruikt worden in andere topic's en/of fora.
Dus ook geen foto's e.d. plaatsen in andere topics of doorgeven aan anderen zonder toestemming van de deelnemer!
Afkortingen
Er kunnen bepaalde afkortingen worden gebruikt waarvan hier de uitleg zal worden gegeven:
WMB = Wat Mij Betreft
GG = GoedGekeurd
AG = AfGekeurd
"Ik weet onderhand geen vragen meer"
Als je al zoveel vragen verzonnen hebt dat je het idee hebt 'leeg' te zijn,
kan je ideëen opdoen uit de Truth or Dare Inspiratiebron Deel 1.
Mocht je wat toe te voegen hebben, dan kan dat daar ook uiteraard.
!!! Truth or Dare is een Onzin spelletje, dus laat het niet te serieus worden.
Dare, maar geniet met mate! !!!
versie 1.27a - 24/11/2001
quote:Kinderhand is snel gevuld...
Op donderdag 06 december 2001 18:11 schreef calvobbes het volgende:
* juicht
quote:ha ah
Op donderdag 06 december 2001 18:18 schreef k_man het volgende:[..]
Kinderhand is snel gevuld...
quote:Wat je zegt..
Op donderdag 06 december 2001 18:58 schreef calvobbes het volgende:
Gekkenhuis hier
quote:Heej! Jij ook hier? T is hier ok...eindelijk ff rust van school
Op donderdag 06 december 2001 21:13 schreef calvobbes het volgende:
Hey Wheele!!!
Hoe's die
quote:Ja ik zit op m'n werk te wachtten op m'n klant...
Op donderdag 06 december 2001 21:21 schreef WheeleE het volgende:[..]
Heej! Jij ook hier? T is hier ok...eindelijk ff rust van school
quote:Balen...T/tje dan maar?
Op donderdag 06 december 2001 21:28 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja ik zit op m'n werk te wachtten op m'n klant...
quote:Wat wil je een Truth of een Dare
Op donderdag 06 december 2001 21:27 schreef LenL het volgende:
Uhm, ik ben nieuw hier, maar dit lijkt me best wel gaaf.
quote:Nou ja, geef mij dan maar een T..
Op donderdag 06 december 2001 21:29 schreef calvobbes het volgende:[..]
Wat wil je een Truth of een Dare
quote:Doe maar een D, lekker tegen de rest in
Op donderdag 06 december 2001 21:29 schreef calvobbes het volgende:[..]
Wat wil je een Truth of een Dare
quote:Ik neem t wel over..waarschijnlijk zit calvobbes met andere zaken...
Op donderdag 06 december 2001 21:42 schreef LenL het volgende:[..]
Doe maar een D, lekker tegen de rest in
Een D voor jou: post hier een foto van jezelf met daarbij wat details over jezelf (de foto mag je na 5 minuutjes weer weghalen)
quote:T: wat vind je nou ECHT van je huidige baan? Ik bedoel kwa toekomst.
Op donderdag 06 december 2001 21:50 schreef WheeleE het volgende:[..]
Ik neem t wel over..waarschijnlijk zit calvobbes met andere zaken...
quote:Ik? Ik studeer nog
Op donderdag 06 december 2001 22:10 schreef Snipah het volgende:[..]
T: wat vind je nou ECHT van je huidige baan? Ik bedoel kwa toekomst.
quote:Best...
Op donderdag 06 december 2001 21:50 schreef WheeleE het volgende:[..]
Ik neem t wel over..waarschijnlijk zit calvobbes met andere zaken...
Een D voor jou: post hier een foto van jezelf met daarbij wat details over jezelf (de foto mag je na 5 minuutjes weer weghalen)
Lennard Spit
Stationsstraat 5 Haaksbergen (twente)
3 atheneum op SG Het Assink in Haaksbergen
Maagd, vriendinloos, niet rokend, uhm...
Zo goet?
[Dit bericht is gewijzigd door LenL op 06-12-2001 22:40]
quote:Kijk..das nog es uitgebreid...
Op donderdag 06 december 2001 22:17 schreef LenL het volgende:[..]
Best... <knip>
Zo goet?
Nou mag jij aan iemand TordD vragen..
quote:Dag meneer achter het beeldscherm
Op donderdag 06 december 2001 22:19 schreef Maxx het volgende:
Dag mensjes in mijn computer.
quote:Ze zei meneer tgen me
Op donderdag 06 december 2001 22:19 schreef WheeleE het volgende:Dag meneer achter het beeldscherm
quote:Tuurlijk...wat is de grootste blunder die je ooit op school of op je werk hebt begaan...en we willen details!
Op donderdag 06 december 2001 22:21 schreef Maxx het volgende:[..]
Ze zei meneer tgen me
Mag ik een T'tje?
Lenl : is die andere gast Marijn?
[Dit bericht is gewijzigd door Snipah op 06-12-2001 22:27]
quote:waarom ging je weg bij #fok?
Op donderdag 06 december 2001 22:24 schreef MissHobje het volgende:
T=tje voor mij.... * MissHobje indien mogelijk
quote:Poeh, lastige voor iemand die nooit fouten maakt
Op donderdag 06 december 2001 22:22 schreef WheeleE het volgende:Tuurlijk...wat is de grootste blunder die je ooit op school of op je werk hebt begaan...en we willen details!
quote:Nou ja..GG dan maar
Op donderdag 06 december 2001 22:29 schreef Maxx het volgende:[..]
Poeh, lastige voor iemand die nooit fouten maakt
Euhm, het enige wat ik kan verzinnen is dat ik eens een externe doorverwijzing naar een intern mailadres heb laten maken. Hierdoor begon die mail een beetje te loopen en werd de mailserver wel heel erg traag. Vonden de systeembeheerders niet zo leuk. Waarschijnlijk zijn er nog wel grotere blunders geweest hoor, maar kan er zo even niet opkomen.
quote:In het begin vond ik het niet leuk..
Op donderdag 06 december 2001 22:26 schreef Snipah het volgende:[..]
waarom ging je weg bij #fok?
quote:D: Beschrijf een vurige liefdesscene met de volgende TorD-er die een post doet (geslacht onbelangrijk).
Op donderdag 06 december 2001 22:27 schreef Snipah het volgende:
* Snipah wil ondertussen maar een d
quote:uhm
Op donderdag 06 december 2001 22:24 schreef Snipah het volgende:
Lenl : is die andere gast Marijn?
[Dit bericht is gewijzigd door LenL op 06-12-2001 22:40]
quote:* Snipah is homofoob
Op donderdag 06 december 2001 22:31 schreef Maxx het volgende:[..]
D: Beschrijf een vurige liefdesscene met de volgende TorD-er die een post doet (geslacht onbelangrijk).
quote:LenL dus. Heh heh heh.
Op donderdag 06 december 2001 22:31 schreef Maxx het volgende:D: Beschrijf een vurige liefdesscene met de volgende TorD-er die een post doet (geslacht onbelangrijk).
quote:Uhm... wanneer ben je voor het laatst naar de wc geweest?
Op donderdag 06 december 2001 22:24 schreef MissHobje het volgende:
T=tje voor mij.... * MissHobje indien mogelijk
quote:LenL was al binnen anders zou het MissHobje worden...hmmzzz
Op donderdag 06 december 2001 22:34 schreef Maxx het volgende:[..]
LenL dus. Heh heh heh.
quote:Je hoeft het ook niet uit te voeren. Maar ja, als je al zo snel terugtrekt ... dat wordt een AG'tje. Zeker weten?
Op donderdag 06 december 2001 22:34 schreef Snipah het volgende:* Snipah is homofoob
quote:Ze gooien de layout door de war???
Op donderdag 06 december 2001 22:36 schreef WheeleE het volgende:
LenL >> Kan je nog wel die foto's weghalen? ze gooien de layout een beetje door de war..
quote:Dat bedoel ik
Op donderdag 06 december 2001 22:37 schreef LenL het volgende:[..]
Ze gooien de layout door de war???
Ligt volgens mij aan mij * LenL Draait op 1600x1200@17".
quote:Dan moeten ze maar betere monitoren kopen
Op donderdag 06 december 2001 22:37 schreef WheeleE het volgende:[..]
Dat bedoel ik
de meesten draaien op 800 of 1024...snappie?
quote:vanmiddag ofzo.... uur of 16.00!
Op donderdag 06 december 2001 22:35 schreef LenL het volgende:[..]
Uhm... wanneer ben je voor het laatst naar de wc geweest?
quote:nee ik ga ervoor...
Op donderdag 06 december 2001 22:37 schreef Maxx het volgende:[..]
Je hoeft het ook niet uit te voeren. Maar ja, als je al zo snel terugtrekt ... dat wordt een AG'tje. Zeker weten?
quote:Redelijk goet... sorry voor mijn wc/poep-obsessie...
Op donderdag 06 december 2001 22:38 schreef MissHobje het volgende:[..]
vanmiddag ofzo.... uur of 16.00!
Maar ik ga maar eens slapen, ben nog jong en moet naar school. I'll be back tomorrow.
quote:Dat zal LenL prettig vinden
Op donderdag 06 december 2001 22:41 schreef Snipah het volgende:nee ik ga ervoor...
quote:Ik vind het wel grappig, ik geef er neit om. Er zijn veeeel ergere dinge
Op donderdag 06 december 2001 22:42 schreef Maxx het volgende:[..]
Dat zal LenL prettig vinden
quote:Hahaha, you sneaky bastard!
Op donderdag 06 december 2001 22:42 schreef Snipah het volgende:
dan is MissHobje laatste?
quote:T: Waar ben je trots op?
Op donderdag 06 december 2001 22:44 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE wil ook nog wel een T-tje
quote:Ik en er nog, maar nu fa ik egt weg
Op donderdag 06 december 2001 22:44 schreef Snipah het volgende:
LenL is al weg ...
quote:Op wat ik tot op heden heb bereikt. In tegenstelling tot wat diverse mensen vroeger hebben gezegd...
Op donderdag 06 december 2001 22:45 schreef Maxx het volgende:[..]
T: Waar ben je trots op?
quote:Slaap ze, LenL!
Op donderdag 06 december 2001 22:45 schreef LenL het volgende:Ik en er nog, maar nu fa ik egt weg
...
Nou vooruit Snipah, wie zwijgt stemt toe, dus laat je begeerte maar los op MissHobje. Doe je best want ik vind in dit geval dat MissHobje je dare moet goed- of afkeuren.
WheeleE: GG, maar waren er zulke lage verwachtingen voor je?
quote:Heel vroeger wel ja...ik heb mijn kleuterschool op een mytylschool doorgebracht, en toen mijn ouders mij naar een reguliere basisschool wilde sturen werd er gezegd " die zien we vanzelf wel weer terug", als in " dat kan hij toch niet..".
Op donderdag 06 december 2001 22:51 schreef Maxx het volgende:[..]
Slaap ze, LenL!
Nou vooruit Snipah, wie zwijgt stemt toe, dus laat je begeerte maar los op MissHobje. Doe je best want ik vind in dit geval dat MissHobje je dare moet goed- of afkeuren.
WheeleE: GG, maar waren er zulke lage verwachtingen voor je?
als je meer wilt weten mail je maar, of icq, of mirc #tord
quote:Hoi Maxx! bedankt voor de email!!!
Op donderdag 06 december 2001 22:55 schreef Maxx het volgende:
Geef mij ook maar weer eens een D'tje.
Gboy27: Ik heb beide, maar mijn Webcam staat niet geïnstalleerd op het moment.
Snipah: Tja, volgens mij is MissHobje ondertussen ook weg. Wat dacht je ervan als we gewoon op nieuw beginnen? Dus gewoon degene die de volgende post doet?
quote:Kon een tijdje niet op het forum komen, dus ik was even mijn TV hier aan het aansluiten geweest. Dus ...
Op donderdag 06 december 2001 23:20 schreef Snipah het volgende:
quote:Oh kut, ben ik het zelf!
Op donderdag 06 december 2001 23:23 schreef Maxx het volgende:Kon een tijdje niet op het forum komen, dus ik was even mijn TV hier aan het aansluiten geweest. Dus ...
quote:Zo zie ik t ook ja
Op donderdag 06 december 2001 23:21 schreef Maxx het volgende:
WheeleE: Dat is zeker iets om trots op te zijn.[..]
Als ze op de afgesproken plek arriveert in haar auto, weet ze precies wat ze moet doen. Ze stapt heel traag uit haar auto, waarbij ze haar benen zeer ver opent om mij een blik op haar blote poes te gunnen. Van haar jasje en bloes zijn alle knoopjes los zodat ik al dadelijk haar prachtige borsten kan zien. Ze stapt in mijn auto en we vallen hartstochtelijk in elkaars armen. Na een tijdje neem ik haar handen en bind ze vast, links en rechts naast de passagiersstoel, zodat ze volkomen weerloos naast mij komt te zitten. We rijden dan richting snelweg om naar onze hoofdstad stad te gaan. Onderweg til ik haar rokje helemaal op zodat haar poesje en jarretels volledig zichtbaar zijn. Haar jas en bloes trek ik ook helemaal open zodat ze ook met haar borsten bloot zit. Zo zit ze dan naast me. Op de snelweg aangekomen duw ik de leuning van haar stoel helemaal naar achteren. Ik laat haar dan haar voeten op het dashboard zetten, ver uit elkaar. Ze ligt dan met alles open en bloot naast mij en ik aarzel geen minuut. Ik duwde hem langzaam in haar al vochtige []
ahum ... o.k.
[Dit bericht is gewijzigd door Snipah op 06-12-2001 23:30]
quote:Ik wordt hier gewoon zonder toestemming omgebouwd!
Op donderdag 06 december 2001 23:27 schreef Snipah het volgende:
okee ... stel je voor dat jij een vrouw zult zijn dan heb ik een stukje bedacht .. (die tijd wachten heeft me op ideen gebracht)
quote:Op de snelweg??? En dan zeggen ze dat mobiel bellen in de auto gevaarlijk is!
Op donderdag 06 december 2001 23:29 schreef Snipah het volgende:
This section is for convenience only and have no legal, contractual or any other form effect on the user Snipah (voor de zekerheid)
Als ze op de afgesproken plek arriveert in haar auto, weet ze precies wat ze moet doen. Ze stapt heel traag uit haar auto, waarbij ze haar benen zeer ver opent om mij een blik op haar blote poes te gunnen. Van haar jasje en bloes zijn alle knoopjes los zodat ik al dadelijk haar prachtige borsten kan zien. Ze stapt in mijn auto en we vallen hartstochtelijk in elkaars armen. Na een tijdje neem ik haar handen en bind ze vast, links en rechts naast de passagiersstoel, zodat ze volkomen weerloos naast mij komt te zitten. We rijden dan richting snelweg om naar onze hoofdstad stad te gaan. Onderweg til ik haar rokje helemaal op zodat haar poesje en jarretels volledig zichtbaar zijn. Haar jas en bloes trek ik ook helemaal open zodat ze ook met haar borsten bloot zit. Zo zit ze dan naast me. Op de snelweg aangekomen duw ik de leuning van haar stoel helemaal naar achteren. Ik laat haar dan haar voeten op het dashboard zetten, ver uit elkaar. Ze ligt dan met alles open en bloot naast mij en ik aarzel geen minuut. Ik duwde hem langzaam in haar al vochtige []
ahum ... o.k.
quote:Laterzzz..
Op donderdag 06 december 2001 23:35 schreef Snipah het volgende:gotta go
C-Ya
Ik wil ook nog wel een T eigenlijk...
quote:Dag schatje
Op donderdag 06 december 2001 23:35 schreef Snipah het volgende:gotta go
C-Ya
Is er verder nog iemand?
quote:Beschrijf je huis/Kamer.
Op donderdag 06 december 2001 23:36 schreef WheeleE het volgende:Laterzzz..
Ik wil ook nog wel een T eigenlijk...
Ik wacht overigens nog steeds op een D.
quote:Ruime eensgezinswoning, 4 slaapkamers, woonkamer, enz, enz..
Op donderdag 06 december 2001 23:38 schreef Maxx het volgende:[..]
Beschrijf je huis/Kamer.
Mer is er eik niet over te vertellen...gewoon een gewoon huis dus..
quote:Post hier voor 5 minuten de meest ranzige/idiootste/leukste foto die je hebt, mag eventueel van iemand anders zijn.
Op donderdag 06 december 2001 23:38 schreef Maxx het volgende:[..]
Beschrijf je huis/Kamer.
Ik wacht overigens nog steeds op een D.
quote:Ok... de Dare voor jou! (andere en ik hebben hem ook al gedaan, stuur je evt. mijn bewijs wel!) Leg je (stijve) leuter onder de scanner, maak er een afdruk van en post het resultaat hier voor 5 minuten, of email het naar de op het ogenblik aanwezigen!!!
Op donderdag 06 december 2001 23:21 schreef Maxx het volgende:
WheeleE: Dat is zeker iets om trots op te zijn.Gboy27: Ik heb beide, maar mijn Webcam staat niet geïnstalleerd op het moment.
quote:Okee, GG.
Op donderdag 06 december 2001 23:40 schreef WheeleE het volgende:Ruime eensgezinswoning, 4 slaapkamers, woonkamer, enz, enz..
mijn kamer is momenteel erg rommelig, dr staat een bed, bureau, 2 kasten en een hoop troep. Maar al met al is t een gezellig huis, en een gezellige kamer.Mer is er eik niet over te vertellen...gewoon een gewoon huis dus..
quote:Stel je krijgt morgen een aanbod van de Playgirl voor een naaktreportage, je kunt er 25.000 gulden mee verdienen voor zeg 20 naaktfoto's (ook met een stijve) zou je dat doen?
Op donderdag 06 december 2001 23:46 schreef F1Bas het volgende:
mag ik een t'tje van jullie?
quote:Hij is alvast goedgekeurd, ik ga nou slapen...
Op donderdag 06 december 2001 23:48 schreef Maxx het volgende:
Okee, twee dares, hij's fijn
Eerst eens kijken wat ik voor WheeleE in de aanbiedng heb.
quote:Slaap ze WheeleE!!!
Op donderdag 06 december 2001 23:53 schreef WheeleE het volgende:Hij is alvast goedgekeurd, ik ga nou slapen...
tot morgen allemaal!
quote:Zelfde vraag voor jou dan als voor F1Bas... zou jij voor 25.000 gulden in de Playboy willen staan?
Op donderdag 06 december 2001 23:54 schreef MissHobje het volgende:
T voor Miss??
quote:euhmmmm nee...
Op donderdag 06 december 2001 23:57 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Zelfde vraag voor jou dan als voor F1Bas... zou jij voor 25.000 gulden in de Playboy willen staan?
quote:euhm nou ten eerste zou ik daar nooit voor gevraagd worden.
Op donderdag 06 december 2001 23:52 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Stel je krijgt morgen een aanbod van de Playgirl voor een naaktreportage, je kunt er 25.000 gulden mee verdienen voor zeg 20 naaktfoto's (ook met een stijve) zou je dat doen?
Maar goed, mocht het ooit eens gebeuren, zou ik het zo doen, lijkt me wel eens stoer
quote:Mooi, die koop ik dan meteen hoor
Op donderdag 06 december 2001 23:59 schreef F1Bas het volgende:[..]
euhm nou ten eerste zou ik daar nooit voor gevraagd worden.
Maar goed, mocht het ooit eens gebeuren, zou ik het zo doen, lijkt me wel eens stoer
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 00:01 schreef MissHobje het volgende:[..]
Mooi, die koop ik dan meteen hoor
quote:Goedgekeurd! Doe je het ook voor minder? Gboy27 heeft ook wel een camera... Hehehe
Op donderdag 06 december 2001 23:59 schreef F1Bas het volgende:euhm nou ten eerste zou ik daar nooit voor gevraagd worden.
quote:voor jou doe ik alles
Op vrijdag 07 december 2001 00:02 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Goedgekeurd! Doe je het ook voor minder? Gboy27 heeft ook wel een camera... Hehehe
quote:Mmmmmmmmm...
Op vrijdag 07 december 2001 00:04 schreef F1Bas het volgende:voor jou doe ik alles
quote:wat heb je daaraan?
Op vrijdag 07 december 2001 00:05 schreef Maxx het volgende:
F1Bas, help mij een ff. Wat is de ftp-server van planet en kan je daar met je gewone (inbel) gebruikersnaam en wachtwoord op inloggen?
quote:Euhm, nou, dan kan ik dus uploaden. Als ik home.planet.nl gebruik krijg ik geen verbinding.
Op vrijdag 07 december 2001 00:09 schreef F1Bas het volgende:wat heb je daaraan?
quote:die homepageruimte kan je dus meteen aanvragen via www.planet.nl
Op vrijdag 07 december 2001 00:10 schreef Maxx het volgende:[..]
Euhm, nou, dan kan ik dus uploaden. Als ik home.planet.nl gebruik krijg ik geen verbinding.
quote:Ik zit op www.tripod.lycos.nl Is ook gratis, en FOK! pakt het...
Op vrijdag 07 december 2001 00:10 schreef Maxx het volgende:Euhm, nou, dan kan ik dus uploaden. Als ik home.planet.nl gebruik krijg ik geen verbinding.
quote:Heb ik dus al, wil alleen de ftp-server weten. Lama, ik kijk wel ff op de site.
Op vrijdag 07 december 2001 00:12 schreef F1Bas het volgende:die homepageruimte kan je dus meteen aanvragen via www.planet.nl
quote:kijk maar, die ftp van planet zul je niet vinden want voor zover ik het weet gebruikt niemand het
Op vrijdag 07 december 2001 00:14 schreef Maxx het volgende:[..]
Heb ik dus al, wil alleen de ftp-server weten. Lama, ik kijk wel ff op de site.
quote:Voor home users is het dus home.planet.nl Hmmm, waarom kan ik dan niet inloggen????
Op vrijdag 07 december 2001 00:16 schreef F1Bas het volgende:
kijk maar, die ftp van planet zul je niet vinden want voor zover ik het weet gebruikt niemand het
quote:Geen idee, ik kom er nu ook op
Op vrijdag 07 december 2001 00:19 schreef Maxx het volgende:[..]
Voor home users is het dus home.planet.nl Hmmm, waarom kan ik dan niet inloggen????
quote:avond.....
Op vrijdag 07 december 2001 00:22 schreef Pjederdy het volgende:
Navond, doet u mij maar eens een T.
quote:Nou ja, dan maar even een oudere foto. Het is de leukste foto geworden WheeleE. Altijd die ranzigheid hier, bah!
Op donderdag 06 december 2001 23:41 schreef WheeleE het volgende:Post hier voor 5 minuten de meest ranzige/idiootste/leukste foto die je hebt, mag eventueel van iemand anders zijn.
Mijn vriendin laat haar poes zien. Klik op het plaatje voor een grotere versie.
[Dit bericht is gewijzigd door Maxx op 07-12-2001 00:28]
quote:Hoi Pjederdy! Zet ff je ICQ aan als je wilt!
Op vrijdag 07 december 2001 00:22 schreef Pjederdy het volgende:
Navond, doet u mij maar eens een T.
quote:Dat is een Dare !!
Op vrijdag 07 december 2001 00:27 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Hoi Pjederdy! Zet ff je ICQ aan als je wilt!
quote:Niet veel, eik voornamelij tv gekeken. Film en daarna BB3.
Op vrijdag 07 december 2001 00:23 schreef MissHobje het volgende:[..]
avond.....
En wat heb je allemaal uitgespookt vanavond
Niet zo schokkend dus.
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 00:26 schreef Maxx het volgende:Nou ja, dan maar even een oudere foto. Het is de leukste foto geworden WheeleE. Altijd die ranzigheid hier, bah!
Mijn vriendin laat haar poes zien. Klik op het plaatje voor een grotere versie.
Oh???
Maar wat doe ik nou fout? Volgens mij heb ik de ohhhhh ... nu snap ik het. Ik heb de grote foto en thumbnail door elkaar gehaald. Lekker handig
quote:En uitgevoerd, zoals je kunt zien!!
Op vrijdag 07 december 2001 00:28 schreef MissHobje het volgende:[..]
Dat is een Dare !!
quote:GG.
Op vrijdag 07 december 2001 00:30 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Niet veel, eik voornamelij tv gekeken. Film en daarna BB3.
Niet zo schokkend dus.
quote:Ow ja en niet onbelangrijk, ik heb net een wijnglas met port ingeschonken.
Op vrijdag 07 december 2001 00:33 schreef MissHobje het volgende:[..]
GG.
quote:Ik zit aan de gluhwein.. :0
Op vrijdag 07 december 2001 00:38 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ow ja en niet onbelangrijk, ik heb net een wijnglas met port ingeschonken.
yummie!!
quote:Welke alcoholische en non-alcoholische dranken drink je graag?
Op vrijdag 07 december 2001 00:38 schreef MissHobje het volgende:
Okeeeeeeee Iemand T voor mij?
quote:Beschrijf de kleren die je nu aan hebt
Op vrijdag 07 december 2001 00:38 schreef MissHobje het volgende:
Okeeeeeeee Iemand T voor mij?
quote:Hoihoi
Op vrijdag 07 december 2001 00:44 schreef batje het volgende:
Hey lieffies!
* batje wil graag meedoen!
Verzin maar even een T voor mij dan!
quote:Batjeeeeeeee
Hey lieffies!
quote:He moppie
Hey lieffies!
Dat is lang geleden....T: waar ben je de laatste tijd zo druk mee?
quote:Geeft batje een BIG HUG Waar was je de afgelopen week???
Hey lieffies!
quote:WOW! wat een reacties.. lief hoor
Op vrijdag 07 december 2001 00:47 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Geeft batje een BIG HUG Waar was je de afgelopen week???
Hrm.. twee redenen:
1) Ik was een beetje depri, zat met mezelf in de knoop en wilde een paar dingen op een rij zetten. Dat is (bijna) gelukt
2) Ik merkte dat een paar mensen die ik ken meelazen en dat ik ze onbewust en onbedoeld gekwetst heb.. Soms ben ik gewoon vreselijk naief en loslippig. Dat is aan een kant wel een beetje mijn charme, aan de andere kant is het soms ook erg vervelend voor anderen. Vandaar.
Zow.. en mag ik nu een T? (redelijk beschaafd, dit is batje deel 2 )
quote:Wat is je favo TV programma en waarom?
Op vrijdag 07 december 2001 00:42 schreef Pjederdy het volgende:
Ik wil ook nog wel een T.
quote:T: Was dit omdat je dingen over die anderen vertelde of over jezelf?
Op vrijdag 07 december 2001 00:54 schreef batje het volgende:2) Ik merkte dat een paar mensen die ik ken meelazen en dat ik ze onbewust en onbedoeld gekwetst heb.. Soms ben ik gewoon vreselijk naief en loslippig. Dat is aan een kant wel een beetje mijn charme, aan de andere kant is het soms ook erg vervelend voor anderen. Vandaar.
Zow.. en mag ik nu een T? (redelijk beschaafd, dit is batje deel 2
)
quote:Ik neem aan dat je over die mensen geen kwetsende digen hebt gezegt en als ZIJ dan willen meelezen dat is dat op hun eigen risico, of heb ik het nou verkeerd begrepen?
Op vrijdag 07 december 2001 00:54 schreef batje het volgende:[..]
2) Ik merkte dat een paar mensen die ik ken meelazen en dat ik ze onbewust en onbedoeld gekwetst heb.. Soms ben ik gewoon vreselijk naief en loslippig. Dat is aan een kant wel een beetje mijn charme, aan de andere kant is het soms ook erg vervelend voor anderen. Vandaar.
quote:bijna alle cabaret programmas, (mn daar vliegen de panters)
Op vrijdag 07 december 2001 00:54 schreef Maxx het volgende:[..]
Wat is je favo TV programma en waarom?
Verder normaal gesproken ook de humor op de BBc (maar de lamp van mn beamer is kapot, dus ik moet me even behelpen met een tv'te met 12 zenders)
quote:Over mezelf.
Op vrijdag 07 december 2001 00:58 schreef Maxx het volgende:[..]
T: Was dit omdat je dingen over die anderen vertelde of over jezelf?
quote:Nee, dat heb je niet verkeerd begrepen. Het was meer dat iemand gekwetst was omdat ik eerlijk over mijn gevoelens was. En ja, ik ben met je eens dat je dan maar niet mee moet lezen, dus dat alleen zou niet de reden zijn me voortaan stil te houden.
Op vrijdag 07 december 2001 01:00 schreef F1Bas het volgende:[..]
Ik neem aan dat je over die mensen geen kwetsende digen hebt gezegt en als ZIJ dan willen meelezen dat is dat op hun eigen risico, of heb ik het nou verkeerd begrepen?
Pjederdy: Cabaret rules! Gaaf zo'n beamer trouwens. Beetje boven mijn budget helaas
Batje: In dat geval ben ik het met F1Bas eens hoor. Maar ja, blij dat je het voor jezelf een beetje op een rijtje hebt kunnen zetten als je er mee zat.
GBoy27: Krijg ik nog een GG of niet?
Mag ik nog één T'tje voor het slapen gaan?
quote:Aha, nou ik ben weer blij dat je er bent
Op vrijdag 07 december 2001 01:03 schreef batje het volgende:[..]
Nee, dat heb je niet verkeerd begrepen. Het was meer dat iemand gekwetst was omdat ik eerlijk over mijn gevoelens was. En ja, ik ben met je eens dat je dan maar niet mee moet lezen, dus dat alleen zou niet de reden zijn me voortaan stil te houden.
Tis meer dat ik schrok hoe mensen kunnen reageren als je eerlijk bent.
quote:Ik heb niet teruggelezen.. krijgen we weer een lid te zien?
Op vrijdag 07 december 2001 01:03 schreef Gboy27 het volgende:
Heeeee Maxx waar blijft het resultaat van mijn scanner-Dare???
quote:Als het goed is in je mailbox. Was maar het topje van de ijsberg hoor, maar was al lastig genoeg. Niet ontvangen
Op vrijdag 07 december 2001 01:03 schreef Gboy27 het volgende:
Heeeee Maxx waar blijft het resultaat van mijn scanner-Dare???
quote:Ja, beantwoord jij de Dave vraag maar eens:
Op vrijdag 07 december 2001 01:04 schreef Maxx het volgende:Mag ik nog één T'tje voor het slapen gaan?
quote:Ik heb hem nu alleen naar GBoy27 gestuurd, maar was verdorie al de tweede keer dat ik een dergelijke dare kreeg. Ik begin een trend te zien.
Op vrijdag 07 december 2001 01:05 schreef batje het volgende:Ik heb niet teruggelezen.. krijgen we weer een lid te zien?
![]()
![]()
quote:Sorry! Ik ga ff kijken!
Op vrijdag 07 december 2001 01:05 schreef Maxx het volgende:Als het goed is in je mailbox. Was maar het topje van de ijsberg hoor, maar was al lastig genoeg. Niet ontvangen
quote:Alleen je koppie vind ik ook goed genoeg hoor!
Op vrijdag 07 december 2001 01:08 schreef Maxx het volgende:[..]
Ik heb hem nu alleen naar GBoy27 gestuurd, maar was verdorie al de tweede keer dat ik een dergelijke dare kreeg. Ik begin een trend te zien.
quote:Joggingbroek... Blauw
Op vrijdag 07 december 2001 00:40 schreef F1Bas het volgende:[..]
Beschrijf de kleren die je nu aan hebt
[Dit bericht is gewijzigd door MissHobje op 07-12-2001 01:10]
quote:Jah, en straks mag je nog met de wc rol aan de slag!!
Op vrijdag 07 december 2001 01:08 schreef Maxx het volgende:[..]
Ik heb hem nu alleen naar GBoy27 gestuurd, maar was verdorie al de tweede keer dat ik een dergelijke dare kreeg. Ik begin een trend te zien.
quote:
Aha, nou ik ben weer blij dat je er bent
quote:
Batje: In dat geval ben ik het met F1Bas eens hoor. Maar ja, blij dat je het voor jezelf een beetje op een rijtje hebt kunnen zetten als je er mee zat.
quote:AG, wil ook weten wat voor ondergoed
Op vrijdag 07 december 2001 01:09 schreef MissHobje het volgende:[..]
Joggingbroek... Blauw
truitje... donkerblauw sokken..van die witte sport dingen!
en ondergoed zwart..(zal het niet meteen schokkend maken)
quote:Jaaaaaaaaaa, die is leuk ......
Op vrijdag 07 december 2001 01:10 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Jah, en straks mag je nog met de wc rol aan de slag!!
quote:Ja, de trend zet door ... wat is die fixatie met mijn piemel toch? Maar goed, slap 11cm, stijf 18cm ongeveer. Hoe is dat ten opzichte van het TorD gemiddelde?
Op vrijdag 07 december 2001 01:06 schreef Pjederdy het volgende:Ja, beantwoord jij de Dave vraag maar eens:
Hoe groot is je piemel in slappe en erecte toestnad. Niet weten is nu meten.
WC Papier???? Is iedereen hier zo ontgroent?
quote:Ja zeg.. euhm weet je mijn scanner dare nog?
Op vrijdag 07 december 2001 01:11 schreef F1Bas het volgende:[..]
AG, wil ook weten wat voor ondergoed
quote:Nou vooruit GG
Op vrijdag 07 december 2001 01:12 schreef MissHobje het volgende:[..]
Ja zeg.. euhm weet je mijn scanner dare nog?
die .. zwarte,.. string dus.. en zwarte beha gewoon simpel eik
quote:Helaas, geen e-mail in je profiel is geen foto. Maar wees gerust, je mist niet veel hoor
Op vrijdag 07 december 2001 01:09 schreef batje het volgende:Alleen je koppie vind ik ook goed genoeg hoor!
quote:alcoholische...
Op vrijdag 07 december 2001 00:40 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Welke alcoholische en non-alcoholische dranken drink je graag?
Non-alcholische...
Heel veel water met en zonder bubbels.
Chocomel
vruchtensappen (zijn zoveeeeeel soorten)
Melk
Theeee liters thee, vooral de vruchten smaken. alles behalve citroen..!
soms koffie, en dan zonder caffeine, kan ik niet zo goed tegen!
sommige frisdranken.. spa groen, spa fruit
quote:Dat moet je Gboy vragen, die heeft het lijstje in zn kop zitten!.
Op vrijdag 07 december 2001 01:12 schreef Maxx het volgende:[..]
Ja, de trend zet door ... wat is die fixatie met mijn piemel toch? Maar goed, slap 11cm, stijf 18cm ongeveer. Hoe is dat ten opzichte van het TorD gemiddelde?
quote:Haha, ja, je zou de derde al zijn!!
quote:Done
Op vrijdag 07 december 2001 01:14 schreef Maxx het volgende:[..]
Helaas, geen e-mail in je profiel is geen foto. Maar wees gerust, je mist niet veel hoor
quote:Zuiplap GG
Op vrijdag 07 december 2001 01:15 schreef MissHobje het volgende:[..]
dranken van misshobje
quote:Batje... wees blij geen email in je profiel
Op vrijdag 07 december 2001 01:14 schreef Maxx het volgende:[..]
Helaas, geen e-mail in je profiel is geen foto. Maar wees gerust, je mist niet veel hoor
quote:U got mail!
Op vrijdag 07 december 2001 01:12 schreef Maxx het volgende:Ja, de trend zet door ... wat is die fixatie met mijn piemel toch? Maar goed, slap 11cm, stijf 18cm ongeveer. Hoe is dat ten opzichte van het TorD gemiddelde?
quote:GG!!
Op vrijdag 07 december 2001 01:15 schreef MissHobje het volgende:[..]
alcoholische...
Rodewijn heel soms.. niet te heavy..
Witte wijn.. ja zoet is goedmaar oook
lekkere bubbeltjes wijn.. :)bv, asti martini
Ammarreto di originale! ook gemixt met koude chocomel!
Sambuca... zonder vlammen!
Malibu
Gluhwein bij gebrek aan beterNon-alcholische...
Heel veel water met en zonder bubbels.
Chocomel
vruchtensappen (zijn zoveeeeeel soorten)
Melk
Theeee liters thee, vooral de vruchten smaken. alles behalve citroen..!
soms koffie, en dan zonder caffeine, kan ik niet zo goed tegen!
sommige frisdranken.. spa groen, spa fruit
quote:Mag ik vragen wat die dare precies is? Ik wil hem dus niet hé, niet nu in ieder geval, want ik ga zo naar bed. Maar jullie maken me nieuwsgierig.
Op vrijdag 07 december 2001 01:16 schreef Pjederdy het volgende:Haha, ja, je zou de derde al zijn!!
quote:Is het zo erg dan?
Op vrijdag 07 december 2001 01:17 schreef MissHobje het volgende:[..]
Batje... wees blij geen email in je profiel
quote:Heb er volgens mij nog meer, maar denk niet zo heel helder meer
Op vrijdag 07 december 2001 01:18 schreef Pjederdy het volgende:[..]
GG!!
quote:weten is uitvoeren
Op vrijdag 07 december 2001 01:18 schreef Maxx het volgende:[..]
Mag ik vragen wat die dare precies is? Ik wil hem dus niet hé, niet nu in ieder geval, want ik ga zo naar bed. Maar jullie maken me nieuwsgierig.
quote:ha ah vraag maar aan the guys...
Op vrijdag 07 december 2001 01:18 schreef batje het volgende:[..]
Is het zo erg dan?
quote:Je krijgt hem pas als je webcam het weer doet. En volgens mij staat hij in de inspiratiebron vermeld.
Op vrijdag 07 december 2001 01:18 schreef Maxx het volgende:[..]
Mag ik vragen wat die dare precies is? Ik wil hem dus niet hé, niet nu in ieder geval, want ik ga zo naar bed. Maar jullie maken me nieuwsgierig.
quote:Guys?
Op vrijdag 07 december 2001 01:20 schreef MissHobje het volgende:[..]
ha ah vraag maar aan the guys...
quote:*lol*
Op vrijdag 07 december 2001 01:23 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Je krijgt hem pas als je webcam het weer doet. En volgens mij staat hij in de inspiratiebron vermeld.
quote:Ik begin te begrijpen waarom er zo weinig dares voorbij komen
Op vrijdag 07 december 2001 01:23 schreef Pjederdy het volgende:Je krijgt hem pas als je webcam het weer doet. En volgens mij staat hij in de inspiratiebron vermeld.
quote:Zet ff je icq aan dan..
Op vrijdag 07 december 2001 01:24 schreef batje het volgende:[..]
Guys?
quote:Nou, ik heb er zelf niks aan maar als jij een leuter wilt zien
Op vrijdag 07 december 2001 01:24 schreef batje het volgende:[..]
Guys?
Een laatste T nog aub en dan duik ik mn voorverwarmde nest in!
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 01:25 schreef F1Bas het volgende:[..]
Nou, ik heb er zelf niks aan maar als jij een leuter wilt zien
quote:Ik wilde z'n koppie zien..
Op vrijdag 07 december 2001 01:25 schreef F1Bas het volgende:[..]
Nou, ik heb er zelf niks aan maar als jij een leuter wilt zien
* batje was even het fotoboek vergeten..
en heeft zojuist mail ontvangen
[Dit bericht is gewijzigd door batje op 07-12-2001 01:30]
quote:Door wie of wat is jou "nest"voorverwarmd
Op vrijdag 07 december 2001 01:27 schreef Pjederdy het volgende:
En toen was het tijd om slapies te gaan doen.Een laatste T nog aub en dan duik ik mn voorverwarmde nest in!
quote:Die van mij ook niet?
Op vrijdag 07 december 2001 01:27 schreef MissHobje het volgende:[..]
ha ha
quote:euhmmm Details..
Op vrijdag 07 december 2001 01:28 schreef MissHobje het volgende:[..]
Door wie of wat is jou "nest"voorverwarmd
quote:Ja kijk, da's wat anders he
Op vrijdag 07 december 2001 01:28 schreef F1Bas het volgende:[..]
Die van mij ook niet?
![]()
quote:Ah .... euh ... dan heb ik de verkeerde foto gestuurd
Op vrijdag 07 december 2001 01:27 schreef batje het volgende:Ik wilde z'n koppie zien..
As in HOOFD that is
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 01:29 schreef MissHobje het volgende:[..]
Ja kijk, da's wat anders he
quote:hihi..... durf het bijna niet te vragen, maar euhm.....
Op vrijdag 07 december 2001 01:30 schreef F1Bas het volgende:[..]
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 01:30 schreef MissHobje het volgende:[..]
hihi..... durf het bijna niet te vragen, maar euhm.....
quote:T'tje moet helaas zo slapen
Op vrijdag 07 december 2001 01:31 schreef MissHobje het volgende:
Wil je een T of een D ... F1Bas![]()
quote:Helaas alweer niet spannend, mijn nest is een 2 x 2,20 meter groot waterbed met 800 liter water. Daar zit een verwarmingselement in dat het constant op 27 graden houdt. Een normaal bed kun je met je lichaam verwarmen binnen een paar minuten. 800 liter water krijg je met 2 personen nog niet in een week warm. Vandaar.
Op vrijdag 07 december 2001 01:28 schreef MissHobje het volgende:[..]
Door wie of wat is jou "nest"voorverwarmd
T. Voor Batje, wat bedoel je met bijna 100% vrouw?
quote:ha ha
Op vrijdag 07 december 2001 01:31 schreef F1Bas het volgende:[..]
ik zal er eentje voor je relegen
quote:Je hoofd staat er ook op
Op vrijdag 07 december 2001 01:29 schreef Maxx het volgende:[..]
Ah .... euh ... dan heb ik de verkeerde foto gestuurd
quote:Zat ik me inderdaad ook al af te vragen.
Op vrijdag 07 december 2001 01:32 schreef Pjederdy het volgende:T. Voor Batje, wat bedoel je met bijna 100% vrouw?
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 01:32 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Helaas alweer niet spannend, mijn nest is een 2 x 2,20 meter groot waterbed met 800 liter water. Daar zit een verwarmingselement in dat het constant op 27 graden houdt. Een normaal bed kun je met je lichaam verwarmen binnen een paar minuten. 800 liter water krijg je met 2 personen nog niet in een week warm. Vandaar.
GG hoor
...Heb je nog een T voor mij ook
quote:Quote uit mijn fotoboek:
quote:
Slakkie:
Batje.. altijd gedacht dat je man was..
quote:100% kan ik dus blijkbaar niet claimen..
SEMTEX:
En ik maar denken dat je een man was
Sorry
quote:Ha ha ..... goeie
Op vrijdag 07 december 2001 01:35 schreef batje het volgende:[..]
Quote uit mijn fotoboek:
[..]
[..]100% kan ik dus blijkbaar niet claimen..
quote:Ik heb het antwoord al gevonden denk ik, in het fotoboek:
Op vrijdag 07 december 2001 01:32 schreef Pjederdy het volgende:T. Voor Batje, wat bedoel je met bijna 100% vrouw?
quote:
Boodschappenlijstje voor batje:
* Tietuh (duidelijkere iig)
* Jurkje
* Vrouwelijke manieren
* Nieuw user icon
quote:Volgens de foto die ik van je heb gezien ben je een 100% mooie vrouw
Op vrijdag 07 december 2001 01:35 schreef batje het volgende:[..]
Quote uit mijn fotoboek:
[..]
[..]100% kan ik dus blijkbaar niet claimen..
quote:IDD Sherlock!
Op vrijdag 07 december 2001 01:37 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ik heb het antwoord al gevonden denk ik, in het fotoboek:
[..]
quote:*bloos*
Op vrijdag 07 december 2001 01:38 schreef F1Bas het volgende:[..]
Volgens de foto die ik van je heb gezien ben je een 100% mooie vrouw
quote:Slaap lekker!
Op vrijdag 07 december 2001 01:39 schreef Maxx het volgende:
Piepeltjes, het was weer veel te gezellig en daardoor is het nu weer veel te laat, dus ook ik duik mijn bedje maar eens in. Weltrusten en tot een volgende keer.
quote:Huggelhobjes..... voor jou...
Op vrijdag 07 december 2001 01:39 schreef Maxx het volgende:
Piepeltjes, het was weer veel te gezellig en daardoor is het nu weer veel te laat, dus ook ik duik mijn bedje maar eens in. Weltrusten en tot een volgende keer.
quote:ook Huggelhobjes voor jou.. slaap lekker, knuffels aan paardjes ook van Yannenman.. enne doeggie
Op vrijdag 07 december 2001 01:40 schreef batje het volgende:[..]
Slaap lekker!
quote:Hey! Ik ga niet hoor.. was alleen Maxxje virtueel aan het instoppen
Op vrijdag 07 december 2001 01:42 schreef MissHobje het volgende:[..]
ook Huggelhobjes voor jou.. slaap lekker, knuffels aan paardjes ook van Yannenman.. enne doeggie
quote:ojeeeee ha ah ....
Op vrijdag 07 december 2001 01:39 schreef Pjederdy het volgende:
T voor MissHobje: wat doe je om zoveel reacties in je fotoboek te genereren? Je hebt er nu al 50 !!
[Dit bericht is gewijzigd door MissHobje op 07-12-2001 01:47]
quote:Ohhhhhh gelukkig....
Op vrijdag 07 december 2001 01:43 schreef batje het volgende:[..]
Hey! Ik ga niet hoor.. was alleen Maxxje virtueel aan het instoppen
quote:* Pjederdy is het hier helemaal mee eens (en vergeet gewoon die studentikoze foto's van een tijdje geleden
Op vrijdag 07 december 2001 01:38 schreef F1Bas het volgende:[..]
Volgens de foto die ik van je heb gezien ben je een 100% mooie vrouw
quote:Wil je mij ook instoppen
Op vrijdag 07 december 2001 01:43 schreef batje het volgende:[..]
Hey! Ik ga niet hoor.. was alleen Maxxje virtueel aan het instoppen
quote:ik was eerder.
Op vrijdag 07 december 2001 01:45 schreef gelly het volgende:
T
quote:Das heel fijn.. ik, alcohol en een fotocamera mixen niet zo fijn..
Op vrijdag 07 december 2001 01:46 schreef Pjederdy het volgende:[..]
* Pjederdy is het hier helemaal mee eens (en vergeet gewoon die studentikoze foto's van een tijdje geleden
)
quote:*Legt Basje in bedje, trekt de dekens tot zijn oortjes en kust hem op zijn voorhoofd*
Op vrijdag 07 december 2001 01:46 schreef F1Bas het volgende:[..]
Wil je mij ook instoppen
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 01:47 schreef Pjederdy het volgende:
Helaas voor Gelly en imi, maar ik ga nu toch echt naar bed.Welterusten en tot later.
Kut topic.
quote:Was mijn T goed...
Op vrijdag 07 december 2001 01:47 schreef Pjederdy het volgende:
Helaas voor Gelly en imi, maar ik ga nu toch echt naar bed.Welterusten en tot later.
quote:Ja, dat willen er wel meer.
Op vrijdag 07 december 2001 01:48 schreef gelly het volgende:
Ik wil een truth !
quote:Dank je, jij ook lekker slapen straks
Op vrijdag 07 december 2001 01:47 schreef batje het volgende:[..]
*Legt Basje in bedje, trekt de dekens tot zijn oortjes en kust hem op zijn voorhoofd*
Truste lieffie!
quote:Sorry druifje..
Op vrijdag 07 december 2001 01:50 schreef Imi het volgende:[..]
Ja, dat willen er wel meer.
Erm.. wanneer en waarom was je voor het laatst gelukkig/blij?
quote:Of anders een dare, dat mag ook.
quote:Imi en Gelly., wat brengt jullie hier, op dit tijdstip
quote:Toen er wel eens gereageerd werd op mijn posts!
Op vrijdag 07 december 2001 01:52 schreef batje het volgende:[..]
Sorry druifje..
Erm.. wanneer en waarom was je voor het laatst gelukkig/blij?
dat druifje is dan wel weer schattig
quote:GG!!
Op vrijdag 07 december 2001 01:45 schreef MissHobje het volgende:[..]
ojeeeee ha ah ....
gaat lekker dus.
Ik voel me al een echt fokkertje hier..enne ikke 50 posts? ohhhhhh.. hihi
Begrijp daaruit dat je hebt zitten lurken
Maar too the point.. ik zou het niet weten, hoe het komt...Is wel heel erg lief van al die fokkertjes die posten
quote:Ik ben ziek, dus ik verveel me, de hele dag al!
Op vrijdag 07 december 2001 01:52 schreef MissHobje het volgende:[..]
Imi en Gelly., wat brengt jullie hier, op dit tijdstip
Details..
Ik kan niet slapen, (lig ik de complete tijd te hoesten)
Verder ga ik morgen niet naar school dus hoef ik niet vroeg op.
quote:Fijn dat ik op dit tijdstip nog iemand blij hem kunnen maken!
Op vrijdag 07 december 2001 01:53 schreef Imi het volgende:[..]
Toen er wel eens gereageerd werd op mijn posts!
dat druifje is dan wel weer schattig
quote:Kee GG euhmm beterschap.. ziek is niet leuk
Op vrijdag 07 december 2001 01:54 schreef Imi het volgende:[..]
Ik ben ziek, dus ik verveel me, de hele dag al!
Ik kan niet slapen, (lig ik de complete tijd te hoesten)
Verder ga ik morgen niet naar school dus hoef ik niet vroeg op.
quote:Ik wacht tot de download van american pie 2 is voltooid.
Op vrijdag 07 december 2001 01:52 schreef MissHobje het volgende:[..]
Imi en Gelly., wat brengt jullie hier, op dit tijdstip
Details..
quote:Wanneer was de laatste noemenswaardige keer dat je echt iets leuks gedaan hebt, en vooral, wat was het?
Op vrijdag 07 december 2001 01:55 schreef batje het volgende:[..]
Fijn dat ik op dit tijdstip nog iemand blij hem kunnen maken!
Mag ik er een van jou?
quote:Aanstellerites.
Op vrijdag 07 december 2001 01:56 schreef MissHobje het volgende:[..]
Kee GG euhmm beterschap.. ziek is niet leuk
Volgend T-tje maar.. Wat heb je
griep dus.
quote:GG.. enne schiet het al op
Op vrijdag 07 december 2001 01:56 schreef gelly het volgende:[..]
Ik wacht tot de download van american pie 2 is voltooid.
quote:t voor jou!
Op vrijdag 07 december 2001 01:57 schreef MissHobje het volgende:[..]
GG.. enne schiet het al op
Wat is GG
quote:Kun je knap ziek van zijn hoor, onderschat nooit de griep..
Op vrijdag 07 december 2001 01:57 schreef Imi het volgende:[..]
Aanstellerites.
griep dus.
quote:Niet echt, het gaat met 8 kb/s en hij zit op 20%
Op vrijdag 07 december 2001 01:57 schreef MissHobje het volgende:[..]
GG.. enne schiet het al op
quote:Goedgekeurd... lees begin dit topic
Op vrijdag 07 december 2001 01:59 schreef Imi het volgende:[..]
t voor jou!
Wat is GG
quote:ik heb ut nu ongeveer 2 weken.
Op vrijdag 07 december 2001 01:59 schreef MissHobje het volgende:[..]
Kun je knap ziek van zijn hoor, onderschat nooit de griep..
quote:mwoah, niet echt zin in.
Op vrijdag 07 december 2001 02:00 schreef MissHobje het volgende:[..]
Goedgekeurd... lees begin dit topic
quote:Duurt nog ff jaa..
Op vrijdag 07 december 2001 02:00 schreef gelly het volgende:[..]
Niet echt, het gaat met 8 kb/s en hij zit op 20%
quote:Ja, minder... wel lekker veel pjoeteren!
Op vrijdag 07 december 2001 02:01 schreef Imi het volgende:[..]
ik heb ut nu ongeveer 2 weken.
quote:verkeerd gehoord en nu opgesodemieterd.
Op vrijdag 07 december 2001 02:03 schreef nickyevelyn het volgende:
Hey hallo daar,ik hoorde dat het hier leuk was....
Grapje hoor.
Kom binnen.
Truth or Dare?
quote:T voor jou,
Op vrijdag 07 december 2001 02:03 schreef nickyevelyn het volgende:
Hey hallo daar,ik hoorde dat het hier leuk was....
quote:Waarom wil jij een T.. details..
Op vrijdag 07 december 2001 02:04 schreef gelly het volgende:
En nu wil ik een truth !
enne, dat hoorde ik van Batje
die zei dat jullie verslavend zijn, dat wil ik ook wel s zien
quote:Waar voel je je het meest onzeker over?
Op vrijdag 07 december 2001 02:04 schreef gelly het volgende:
En nu wil ik een truth !
quote:Kijken wat de vraag is.
Op vrijdag 07 december 2001 02:06 schreef MissHobje het volgende:[..]
Waarom wil jij een T.. details..
quote:T voor jou,
Op vrijdag 07 december 2001 02:06 schreef nickyevelyn het volgende:
geef mij maar een truth
enne, dat hoorde ik van Batjedie zei dat jullie verslavend zijn, dat wil ik ook wel s zien
quote:ha ha GG.
Op vrijdag 07 december 2001 02:07 schreef gelly het volgende:[..]
Kijken wat de vraag is.
quote:Eigenlijk voel ik me niet echt vaak onzeker, maar als ik 1 ding moest kiezen zou het mijn toekomst zijn.
Op vrijdag 07 december 2001 02:06 schreef Imi het volgende:[..]
Waar voel je je het meest onzeker over?
quote:Ik zei dat jullie LIEF! moesten zijn voor mijn schaapje!
Op vrijdag 07 december 2001 02:07 schreef MissHobje het volgende:[..]
T voor jou,
Van wie hoorde je dat en waarom zeiden ze dat, namen ook graag en verdere details
quote:Waarom ben je op dit tijdstip nog wakker ?
Op vrijdag 07 december 2001 02:08 schreef MissHobje het volgende:[..]
ha ha GG.
Heb je een T voor mij terug
quote:t.
Op vrijdag 07 december 2001 02:08 schreef batje het volgende:[..]
Ik zei dat jullie LIEF! moesten zijn voor mijn schaapje!
Waarom moesten we lief zijn voor je schaapje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |