Voorlopig heeft ze nog erg veel interesse voor de pasta op tafel, dus echt geconcentreerd op de bevalling kan ik haar nog niet noemen.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:39 schreef coolbabe het volgende:
Heeft ze ook weeen voor zover je kunt zien ElisaB? Dit zou best het begin kunnen zijn
Ignorance is bliss in dit soort gevallen volgens mij. Dat denk ik ook iedere keer wanneer ik en smakelijk verhaal in [OUD] heb gelezen trouwens.;)quote:Op woensdag 5 april 2006 18:38 schreef Brighteyes het volgende:
Iek... ik word nerveus van dat stuk van jou Bluezz!
of gewoon nog ff moed ineten voor het zware werkquote:Op woensdag 5 april 2006 20:20 schreef Rewimo het volgende:
Als ze zich nog voor eten interesseert gebeurt er voorlopig nog niks hoor
of je zit er 2 weken naast, en ze blijkt een héél groot nest te gaan werpenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:29 schreef ElisaB het volgende:
Pluim is gewoon graag goed voorbereid denk ik; hapje eten, beetje tukken
Ze is gewoon... nee, niet ze is gewoon, maar ze is gewoon. Ik weet het niet meer hoor; misschien zitten we er dan tóch twee weken naast. Neh... dat kan toch helemaal niet. Ze ontploft bijna
Ik hou het op vrijdagmorgen om 02:15, drie stuks in totaal
Ik hou het op zaterdagmorgen tussen 00:00 en 06:00, vier stuksquote:Op woensdag 5 april 2006 21:29 schreef ElisaB het volgende:
Ik hou het op vrijdagmorgen om 02:15, drie stuks in totaal
Ja papa kat, die is helemaal geweldigquote:Op woensdag 5 april 2006 22:33 schreef Nilasha het volgende:
Komt er stiekum nog een foto van het papakatje??
Je hebt een nieuwe foto van papapoes en daar kom je nu pas mee?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:46 schreef ElisaB het volgende:
Owkee, gisteren pappa-poes nog een paar keer op de foto gezet; ff verkleinen en uploaden!
Ogenblikje
Ze moesten nog van de cam, op de pc, via Irfan, naar Photobucket.... en ik ben ook geen 20 meerquote:
Woei, mooi stripverhaalquote:Op woensdag 5 april 2006 23:03 schreef ElisaB het volgende:
Ze moesten nog van de cam, op de pc, via Irfan, naar Photobucket.... en ik ben ook geen 20 meer
Het is helaas amper te fotograferen, maar het is een gezellig en schattig gezichtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |