Ik heb een stukje gelezen, een banaan gegeten en me daarna nog eens lekker omgedraaidquote:Op woensdag 5 april 2006 07:41 schreef Rewimo het volgende:
En, wat is er gebeurd om half 3 vannacht?
Weet je dat er sommige fundamentalisten zijn (in de VS uiteraard) die stempel afdrukken maken van dat bloederige ding om in te lijsten?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:18 schreef ElisaB het volgende:
Wie het goed heeft (of er het dichtste bij zit) die krijgt natuurlijk een prachtige prijs. Wat te denken van een mooie ingelijste foto van de eerste moederkoek
Ieks....quote:Op woensdag 5 april 2006 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je dat er sommige fundamentalisten zijn (in de VS uiteraard) die stempel afdrukken maken van dat bloederige ding om in te lijsten?
quote:Op woensdag 5 april 2006 10:50 schreef ElisaB het volgende:
Ieks....
Onze lieve heer heeft rare kostgangers
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:18 schreef ElisaB het volgende:
Wie het goed heeft (of er het dichtste bij zit) die krijgt natuurlijk een prachtige prijs. Wat te denken van een mooie ingelijste foto van de eerste moederkoek
Ik durf al bijna niet twee keer per dag te melden dat er nog nix aan de hand isquote:Op woensdag 5 april 2006 10:34 schreef Saffier het volgende:
Pluim houd de gemoederen wel bezig hier op fok! Maarre wat dacht je van meldplicht? En omdat het bij katten wat sneller gaat (meestal) dan bij mensen, een meldplicht van elke 3 uur graag
Ik snap uberhaupt niet dat ze nog vooruit komt. Mên wat is ze dik! Ik hoop voor haar dat het vandaag gaat gebeuren. Ze is zo klein, en dan die pootjes... Ze stort er bijna doorheen joh! Als die kleintjes eruit zijn, blijft er niets van Pluim overquote:Op woensdag 5 april 2006 10:43 schreef Ieneminie het volgende:
Ok, ik ga voor zaterdag op zondag rond een uur of 6 's nachts, en dan 3 kittens!
(en dan maar hopen dat Pluim ondertussen niet door haar pootjes zakt van al dat gewicht dat ze mee moet slepen...)
quote:Op woensdag 5 april 2006 10:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ik bij het normale deel hoor![]()
Stempelafdrukken? Vertel, vertel!! Hoe moet ik me dat voorstellen? Spletsen ze de moedahkoek op een stuk papier en laten ze dat drogen? In dat geval lijkt lamineren me zo gek nog nietquote:Op woensdag 5 april 2006 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weet je dat er sommige fundamentalisten zijn (in de VS uiteraard) die stempel afdrukken maken van dat bloederige ding om in te lijsten?
Na een paar weekjes zijn het wel lieve haarballetjes.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Neen, niks * geworpen * het zijn geen pluimballen![]()
![]()
We hoeven ons tijdens de urenlange bevalling in elk geval niet te vervelen beebquote:Op woensdag 5 april 2006 11:23 schreef Pokkehontas het volgende:
Stempelafdrukken? Vertel, vertel!! Hoe moet ik me dat voorstellen? Spletsen ze de moedahkoek op een stuk papier en laten ze dat drogen? In dat geval lijkt lamineren me zo gek nog niet![]()
Of moeten we nog even naar de knip- en plakshop voor hobbymaterialen?
Psies! Gezellig, kunnen we alvast met de geboortekaartjes beginnenquote:Op woensdag 5 april 2006 11:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hoeven ons tijdens de urenlange bevalling in elk geval niet te vervelen beeb
Ja, dat dus idd!quote:Op woensdag 5 april 2006 11:23 schreef Pokkehontas het volgende:
Stempelafdrukken? Vertel, vertel!! Hoe moet ik me dat voorstellen? Spletsen ze de moedahkoek op een stuk papier en laten ze dat drogen? In dat geval lijkt lamineren me zo gek nog niet![]()
Mwoah... het hangt er een beetje vanaf... je kan er mss ook gewoon een leuk soepje van koken?quote:Of moeten we nog even naar de knip- en plakshop voor hobbymaterialen?
Als je wilt komen eten, mag je dat ook gewoon vragen hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
Mwoah... het hangt er een beetje vanaf... je kan er mss ook gewoon een leuk soepje van koken?
Ik word vegetarier denk ikquote:Op woensdag 5 april 2006 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
http://www.geocities.com/virtualbirth/placenta.html
Men spreek over Placenta Prints en Membrane Art!
Oh, en iets verderop staan de recepten!
Doen! Daar maak je vast vrienden meequote:Op woensdag 5 april 2006 11:42 schreef Brighteyes het volgende:
*ophoudt met topic vervuiling...
Mss een topicje openen in OUD...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |