abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53039698
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:30 schreef Hathor het volgende:
Phew...lang genoeg met rust gelaten om weer een graanakker op te waarderen naar level 2, we komen er wel.
Op wel niveau zit je schuilplaats?
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_53040082
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:38 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Op wel niveau zit je schuilplaats?
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zit nog gewoon op level 1. De reden dat ik daar nog niet zoveel aandacht aan heb besteed, is omdat ik deze week veel vrije tijd heb gehad en bijna voortdurend een oogje in het zeil kon houden, en zodra er genoeg materiaal was gelijk ging bouwen of upgraden. Er is dus vrijwel nooit echt veel te halen bij mij, maar toevallig was ik nu net aan het sparen voor een upgrade, en op graan na, heeft ie van alle andere grondstoffen zo'n 80 units elk gepikt van me, en dat is dan toch even een minor setback.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_53040206
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zit nog gewoon op level 1. De reden dat ik daar nog niet zoveel aandacht aan heb besteed, is omdat ik deze week veel vrije tijd heb gehad en bijna voortdurend een oogje in het zeil kon houden, en zodra er genoeg materiaal was gelijk ging bouwen of upgraden. Er is dus vrijwel nooit echt veel te halen bij mij, maar toevallig was ik nu net aan het sparen voor een upgrade, en op graan na, heeft ie van alle andere grondstoffen zo'n 80 units elk gepikt van me, en dat is dan toch even een minor setback.
Ja das kut. Maar upgrade ff naar level 3 ofzo, das niet zo kostbaar
pi_53040454
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:59 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Ja das kut. Maar upgrade ff naar level 3 ofzo, das niet zo kostbaar
Over een uurtje of twee en half kan ik naar level 2 zie ik hier, en ik ben voorlopig nog wel effe wakker, dus ik zal je advies maar opvolgen.
pi_53041669
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:28 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Galliėrs zijn te gek

Maareh hoezo moet je dokken dan? Vraagt ie om grondstoffen in ruil voor jouw 10 man?
Ja, maar hij mag ze houden. Zijn schuilplaatsen zijn gevuld en ooit bevrijd ik ze wel.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53043035
Wat is het trouwens vreselijk duur om een legionair te trainen zeg, niet te zuinig. 120 hout, 100 klei, 180 ijzer, en 40 graan, en krijg je dan een miezerig soldaatje, of heb je dan zoiets als een cohort? Als je voor dat materiaal slechts 1 soldaatje krijgt, begin ik steeds meer respect te krijgen voor de mensen die legers van 5 a 6 duizend manschappen hebben, die moeten wel over een enorme dosis engelengeduld beschikken.
pi_53044208
Jup.. Dat is gewoon voor 1 miezerig soldaatje Maar wees gerust.. Over een tijdje zet je ze per honderden aan en dan is het gewoon een paar dagen wachten voordat je zo'n leger hebt.
pi_53044845
ik zal meteen mijn gegevens plaatsen:
Name: Nilles
Server: Server 1
Coord: X9Y103

ik ben pas begonnen, maar ik zit nu met 1 ding. naar aanleiding van advies ben ik begonnen met upgraden en daarna bouwen van schuilplaats. nu is die van mijn lvl 1, maar is die nergens te vinden in het dorp : /. heeft iemand anders dit ook wel eens of zit ik gewoon slecht te kijken.
pi_53044946
quote:
Op zondag 9 september 2007 01:40 schreef Hathor het volgende:
Wat is het trouwens vreselijk duur om een legionair te trainen zeg, niet te zuinig. 120 hout, 100 klei, 180 ijzer, en 40 graan, en krijg je dan een miezerig soldaatje, of heb je dan zoiets als een cohort? Als je voor dat materiaal slechts 1 soldaatje krijgt, begin ik steeds meer respect te krijgen voor de mensen die legers van 5 a 6 duizend manschappen hebben, die moeten wel over een enorme dosis engelengeduld beschikken.
Ja inderdaad. Nog een tip, val nooit met 1 soldaatje een dorpje aan, want dan ben je hem sowieso kwijt.
Klik dan als je durft
pi_53045602
quote:
Op zondag 9 september 2007 09:44 schreef rick--man het volgende:
ik zal meteen mijn gegevens plaatsen:
Name: Nilles
Server: Server 1
Coord: X9Y103

ik ben pas begonnen, maar ik zit nu met 1 ding. naar aanleiding van advies ben ik begonnen met upgraden en daarna bouwen van schuilplaats. nu is die van mijn lvl 1, maar is die nergens te vinden in het dorp : /. heeft iemand anders dit ook wel eens of zit ik gewoon slecht te kijken.
Je schuilplaats ziet er dan ook uit als een doodordinaire boom, zoiets zie je nogal makkelijk over het hoofd natuurlijk. Kun je nagaan wat een goeie schuilplaats het is als zelfs jij hem al niet kunt ontdekken.
pi_53045641
quote:
Op zondag 9 september 2007 10:02 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Nog een tip, val nooit met 1 soldaatje een dorpje aan, want dan ben je hem sowieso kwijt.
Was ik ook niet van plan, maar ik wil zo snel mogelijk een handjevol legionairs hebben voor be bewaking van mijn dorp. diegene die mij gisteren heeft aangevallen heeft zelf maar 17 inwoners, die kan dus nooit een groot leger hebben, dus wil ik klaar voor hem zijn als ie zich weer zoiets in het hoofd haalt.
pi_53045692
quote:
Op zondag 9 september 2007 11:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je schuilplaats ziet er dan ook uit als een doodordinaire boom, zoiets zie je nogal makkelijk over het hoofd natuurlijk. Kun je nagaan wat een goeie schuilplaats het is als zelfs jij hem al niet kunt ontdekken.
scherpe opmerking bedankt voor de informatie in ieder geval
  Lieve Belg zondag 9 september 2007 @ 11:48:30 #163
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_53046061
Een uitnodiging voor een alliantie. Eens zien waar de andere mensen zitten, en zien hoeveel tijd ik heb en dergelijke zaken.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_53046468
Vraagje trouwens.....tijdens de eerste twee dagen dat ik Travian speelde, kreeg ik steeds rond half 2 s'middags een bericht dat de handelaar van mijn thuisbasis was binnengekomen, vervolgens kreeg ik 120 units van allle vier de grondstoffen. Dus ik had zoiets van "lekker duwtje in de rug", maar na dag 2 stopte het. Was dit puur en alleen een soort van bonus voor beginnende spelers, of kan ik in de toekomst nog meer van dit soort geschenkjes tegemoetzien?
pi_53046646
Nee, dat is alleen in het begin, helaas.
Klik dan als je durft
  Lieve Belg zondag 9 september 2007 @ 12:39:34 #166
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_53047014
Normaal heb je zo'n bericht gekregen, of iets in die trend:
quote:
Hallo jump,

Ik hoop dat het goed gaat met het ontwikkelen van je dorp. De inwoners van je gebouwen en vooral je troepen hebben veel graan nodig om te overleven.

Breid een graanveld daarom uit tot level 3. We geven je wat extra grondstoffen als je klaar bent met deze taak.

Namens de Germaanse bazen wens ik je veel geluk en heel veel succes!

Hint: Dit bericht is automatisch gegenereerd, een antwoord is niet nodig.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_53047209
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:39 schreef Jump het volgende:
Normaal heb je zo'n bericht gekregen, of iets in die trend:
[..]
De Galliėrs krijgen de 'opdracht' en schuilplaats te maken

Bijna al mijn velden zijn level 3 op server 1.
Dan gaan we eens wat soldaatjes maken

Ik heb alleen een sitter nodig op server 1.
Graag iemand met een beetje ervaring en die geen gekke dingen gaat doen.
pi_53047396
Een sitter? Bedoel je daarmee iemand die je dorp eventueel kan beschermen als het nodig is?
pi_53047754
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:59 schreef Hathor het volgende:
Een sitter? Bedoel je daarmee iemand die je dorp eventueel kan beschermen als het nodig is?
Ja morgen ga ik verhuizen, heb ik woensdag pas weer internet. Dan heb ik graag iemand die mijn account in de gaten houdt, de velden opwaardeert enz.
pi_53048137
Succes daarmee, ik zit zelf op server 4 en kan je dus niet helpen. En al zat ik wel op server 1, ik heb geen troepen.

Dat gezegd hebbende........ diezelfde pleurislijer van gisteren heeft me zojuist opnieuw een bezoekje gebracht, en weer een handvol grondstoffen gepikt, blijkbaar gaat ie hier een dagelijkse routine van maken. 29 knuppelvechters heeft ie naar me gestuurd, op zich niks bijzonders natuurlijk, maar voor een dorp zonder verdediging iets teveel van het goede. Die gast begint een beetje vervelend te worden, op deze manier duurt het een eeuwigheid voordat ik eens iets op poten heb.
pi_53048224
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:44 schreef Hathor het volgende:
Succes daarmee, ik zit zelf op server 4 en kan je dus niet helpen. En al zat ik wel op server 1, ik heb geen troepen.

Dat gezegd hebbende........ diezelfde pleurislijer van gisteren heeft me zojuist opnieuw een bezoekje gebracht, en weer een handvol grondstoffen gepikt, blijkbaar gaat ie hier een dagelijkse routine van maken. 29 knuppelvechters heeft ie naar me gestuurd, op zich niks bijzonders natuurlijk, maar voor een dorp zonder verdediging iets teveel van het goede. Die gast begint een beetje vervelend te worden, op deze manier duurt het een eeuwigheid voordat ik eens iets op poten heb.
Soms wil een berichtje weleens helpen?
pi_53048320
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:49 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Soms wil een berichtje weleens helpen?
Zoals vriendelijk vragen of ie ermee op wil houden? Ik denk dat dat weinig uitmaakt, die gast heeft een makkelijke manier gevonden om aan resources te komen, en er is niks wat ik eraan kan doen. Tenzij iemand hier die ook op server 4 zit en een behoorlijk leger heeft genegen is hem een kopje kleiner te maken, daar heb ik wel een koud sixpackje voor over.
pi_53048362
Mwah, ik zit ook iedereen om me heen aan te vallen, maar als er iemand om me heen een net bericht stuurt met de vraag om alsjeblieft op te houden, doe ik dat meestal wel. Ik zoek eigenlijk alleen maar inactieve accounts. Als ik bedreigingen krijg, ga ik gewoon 2x zoveel op bezoek om grondstoffen te halen.
Klik dan als je durft
pi_53048924
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:57 schreef Suijk het volgende:
Mwah, ik zit ook iedereen om me heen aan te vallen, maar als er iemand om me heen een net bericht stuurt met de vraag om alsjeblieft op te houden, doe ik dat meestal wel. Ik zoek eigenlijk alleen maar inactieve accounts. Als ik bedreigingen krijg, ga ik gewoon 2x zoveel op bezoek om grondstoffen te halen.
Precies. Op server 6 ben ik nu al 2 dagen aan het farmen bij iemand en ik krijg geen reactie. Neem aan dat ie het goed vind dan
pi_53049067
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:57 schreef Suijk het volgende:
Krijg je ook bedreigingen dan? Van mensen die niet in staat zijn hun eigen nederzetting te verdedigen? Daar zal je vast wel van onder de indruk zijn, niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')