Jep allemaal. Maar ik heb me vergist in 't bouwen, weinig tactisch gedaan.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:08 schreef Jump het volgende:
Heb je bij Plus al de 25% bonus geactiveerd? Kan je 7 dagen lang 25% meer productie krijgen van een bepaald iets.
neej, hou het verschil laag, ga pas 5 bouwen als de rest allemaal op minimaal 3 zit. Ga pas 4 bouwen als alles op 2 is. Bouw ook altijd iets meer steen dan hout, en dan erts.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:59 schreef Jump het volgende:
Ik heb verschillende velden op 4, en ook enkele op 1 en 2. Beter dus eerst naar vijf gaan
Dat heb ik nog niet gebruikt, doe ik iets later in het spel. Een voorbeeld van een dorpje bij een andere server die ik heb:quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:08 schreef Jump het volgende:
Heb je bij Plus al de 25% bonus geactiveerd? Kan je 7 dagen lang 25% meer productie krijgen van een bepaald iets.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gebruikt, doe ik iets later in het spel. Een voorbeeld van een dorpje bij een andere server die ik heb:
[afbeelding]
Als je dan ergens een grote aanval wilt plegen krijg je er door die opties ontzettend veel bij.
Pff, niet normaal!!quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gebruikt, doe ik iets later in het spel. Een voorbeeld van een dorpje bij een andere server die ik heb:
[afbeelding]
Als je dan ergens een grote aanval wilt plegen krijg je er door die opties ontzettend veel bij.
Ik krijg regelmatig bezoekjes van ongeveer 5000 scouts ofzo, dus dit valt nog mee.quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:30 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Pff, niet normaal!!
Maar ik ga misschien toch maar een alliantie in de buurt zoeken...
Ik zit vooral in server 1, daar is dat in ieder geval nog niet mogelijkquote:Op zaterdag 8 september 2007 10:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig bezoekjes van ongeveer 5000 scouts ofzo, dus dit valt nog mee.
Hallo dan zeg......ik zou met jou niet graag mot krijgen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je schuilplaats opwaarderen. Tot een niveau of 4. Germanen kunnen dan nog wel wat jatten, maar niet zoveel als ze zouden willen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:20 schreef Hathor het volgende:
Ik ben zojuist aangevallen en een flinke dosis grondstoffen kwijtgeraakt. Das nou precies waar ik bang voor was, dat een of andere malloot het niet kan laten om spelers te pakken die nog niet in staat zijn zich te verdedigen.![]()
Als ik nog de kans krijg om een legertje op te bouwen, brand ik zijn hele dorp plat. Nu heb ik in ieder geval een doel.![]()
Whehehe, ik deed niets anders toen ik nog speelde..quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:20 schreef Hathor het volgende:
Ik ben zojuist aangevallen en een flinke dosis grondstoffen kwijtgeraakt. Das nou precies waar ik bang voor was, dat een of andere malloot het niet kan laten om spelers te pakken die nog niet in staat zijn zich te verdedigen.![]()
Als ik nog de kans krijg om een legertje op te bouwen, brand ik zijn hele dorp plat. Nu heb ik in ieder geval een doel.![]()
Zo denken nu ongeveer 22 spelers om mij heen over mij.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:20 schreef Hathor het volgende:
Ja, maar jij hebt een groot leger, diegene die mij heeft overvallen is zo te zien pas begonnen, maar heeft zich overduidelijk meteen gefocussed op zijn leger. Het is een Germaan, dus die hebben sowieso een bonus tijdens het raiden als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zo denken nu ongeveer 22 spelers om mij heen over mij.
Galliėrs zijn te gekquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:20 schreef Suijk het volgende:
Klopt, maar ook een redelijk magere verdediging. Op server 3 heb ik een leger van 15, maar er zijn er 10 gevangen genomen door een Gallier. Nu moet ik flink betalen om ze weer vrij te laten...irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |