abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Lieve Belg zaterdag 8 september 2007 @ 00:59:14 #126
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_53021598
Ik heb verschillende velden op 4, en ook enkele op 1 en 2. Beter dus eerst naar vijf gaan
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zaterdag 8 september 2007 @ 01:00:14 #127
67385 ROG
Go on, say it.
pi_53021620
Shiiit, hoger dan 2 zit ik niet op dit moment.. Jump, welke coordinaten zit je (S1)?
  Lieve Belg zaterdag 8 september 2007 @ 01:03:11 #128
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_53021682
x -76
y 24

Momenteel 32 inwoners.

Dorpje:

Deze gebouwen heb ik op dit moment:
Warenhuis (of Pakhuis) N1
Graansilo N1
Verzamelplaats N1
Hoofdgebouw N3
Marktplaats N1
  zaterdag 8 september 2007 @ 01:07:31 #129
67385 ROG
Go on, say it.
pi_53021765
X 72
Y-11

46 inwoners a.t.m.

Zo direct een Verzamelplaats bouwen maar.
  Lieve Belg zaterdag 8 september 2007 @ 01:08:18 #130
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_53021778
Heb je bij Plus al de 25% bonus geactiveerd? Kan je 7 dagen lang 25% meer productie krijgen van een bepaald iets.
  zaterdag 8 september 2007 @ 01:12:49 #131
67385 ROG
Go on, say it.
pi_53021839
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 01:08 schreef Jump het volgende:
Heb je bij Plus al de 25% bonus geactiveerd? Kan je 7 dagen lang 25% meer productie krijgen van een bepaald iets.
Jep allemaal. Maar ik heb me vergist in 't bouwen, weinig tactisch gedaan. Check de volgorde van bouwen maar:

Palissade niv. 1
Schuilplaats niv. 1
Graansilo niv. 1
Hoofdgebouw niv. 4 (toen nog geen tech tree gezien, wilde graag een Kazerne om te kunnen verdedigen)
Pakhuis niv. 1
Marktplaats niv. 1
Ambassade niv. 1
  zaterdag 8 september 2007 @ 01:14:43 #132
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_53021872
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 00:59 schreef Jump het volgende:
Ik heb verschillende velden op 4, en ook enkele op 1 en 2. Beter dus eerst naar vijf gaan
neej, hou het verschil laag, ga pas 5 bouwen als de rest allemaal op minimaal 3 zit. Ga pas 4 bouwen als alles op 2 is. Bouw ook altijd iets meer steen dan hout, en dan erts.
  Lieve Belg zaterdag 8 september 2007 @ 01:16:36 #133
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_53021902
Ik ga nu eerst mijn twee bossen op drie brengen. EN eventueel mijn twee kleidorpen ook naar 4 doen. Twee graanvelden, of drie als het nodig is, ook verder uitbouwen. Erts ga ik voorlopig maar 1 veld doen, heb je nu nog niet zoveel nodig.
pi_53023872
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 01:08 schreef Jump het volgende:
Dat heb ik nog niet gebruikt, doe ik iets later in het spel. Een voorbeeld van een dorpje bij een andere server die ik heb:

Als je dan ergens een grote aanval wilt plegen krijg je er door die opties ontzettend veel bij.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zaterdag 8 september 2007 @ 09:53:25 #135
67385 ROG
Go on, say it.
pi_53024307
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 08:21 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat heb ik nog niet gebruikt, doe ik iets later in het spel. Een voorbeeld van een dorpje bij een andere server die ik heb:

[afbeelding]

Als je dan ergens een grote aanval wilt plegen krijg je er door die opties ontzettend veel bij.

Na hoelang spelen is dit?
pi_53024465
Dit is op de speed server, daar gaat alles veel sneller. Volgens mij ben ik daar in augustus begonnen (heb nu 8 dorpjes daar, maar dit is de grootste).
Klik dan als je durft
pi_53024684
quote:

[..]

[afbeelding]

Pff, niet normaal!!

Maar ik ga misschien toch maar een alliantie in de buurt zoeken...
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_53024808
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 10:30 schreef vdvorst het volgende:

[..]

Pff, niet normaal!!

Maar ik ga misschien toch maar een alliantie in de buurt zoeken...
Ik krijg regelmatig bezoekjes van ongeveer 5000 scouts ofzo, dus dit valt nog mee.
Klik dan als je durft
pi_53025253
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 10:40 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik krijg regelmatig bezoekjes van ongeveer 5000 scouts ofzo, dus dit valt nog mee.
Ik zit vooral in server 1, daar is dat in ieder geval nog niet mogelijk
maar server 2 en vooral 3 gaan ook lekker nu
pi_53025561
En ik zit in een alliantie die dichtbij zit
pi_53029097
quote:

[..]

[afbeelding]

Hallo dan zeg......ik zou met jou niet graag mot krijgen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_53029155
Tja, anderen hebben er maling aan. Een dorp wat ik veroverd heb en wat alleen wat ver weg ligt van mijn andere dorpen kreeg ik dit:

Hij gaat hem veroveren met een onderleider ofzo, maar dat kan alleen als mijn residentie is verwoest. Dat had ie wel gedaan, maar kon hem snel weer opbouwen. Dat dorp is wel verloren maar probeer het zo lang mogelijk op te houden.
Klik dan als je durft
pi_53037734
Ik ben zojuist aangevallen en een flinke dosis grondstoffen kwijtgeraakt. Das nou precies waar ik bang voor was, dat een of andere malloot het niet kan laten om spelers te pakken die nog niet in staat zijn zich te verdedigen.

Als ik nog de kans krijg om een legertje op te bouwen, brand ik zijn hele dorp plat. Nu heb ik in ieder geval een doel.
pi_53037906
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 21:20 schreef Hathor het volgende:
Ik ben zojuist aangevallen en een flinke dosis grondstoffen kwijtgeraakt. Das nou precies waar ik bang voor was, dat een of andere malloot het niet kan laten om spelers te pakken die nog niet in staat zijn zich te verdedigen.

Als ik nog de kans krijg om een legertje op te bouwen, brand ik zijn hele dorp plat. Nu heb ik in ieder geval een doel.
Je schuilplaats opwaarderen. Tot een niveau of 4. Germanen kunnen dan nog wel wat jatten, maar niet zoveel als ze zouden willen.
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_53038004
quote:

Whehehe, ik deed niets anders toen ik nog speelde..
2 rondes gespeeld op een server, 1ste ronde maar 3 dorpen gebouwd (laat begonnen) en de volgende ronde erg fanatiek gespeeld en bij 10 - 12 dorpen gestopt omdat het me teveel tijd kostte en/of ik weer ging werken.
pi_53038786
quote:

Zo denken nu ongeveer 22 spelers om mij heen over mij.
Klik dan als je durft
pi_53039198
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:01 schreef Suijk het volgende:

[..]

Zo denken nu ongeveer 22 spelers om mij heen over mij.
Ja, maar jij hebt een groot leger, diegene die mij heeft overvallen is zo te zien pas begonnen, maar heeft zich overduidelijk meteen gefocussed op zijn leger. Het is een Germaan, dus die hebben sowieso een bonus tijdens het raiden als ik me niet vergis.
pi_53039263
Klopt, maar ook een redelijk magere verdediging. Op server 3 heb ik een leger van 15, maar er zijn er 10 gevangen genomen door een Gallier. Nu moet ik flink betalen om ze weer vrij te laten...irritant.
Klik dan als je durft
pi_53039476
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 22:20 schreef Suijk het volgende:
Klopt, maar ook een redelijk magere verdediging. Op server 3 heb ik een leger van 15, maar er zijn er 10 gevangen genomen door een Gallier. Nu moet ik flink betalen om ze weer vrij te laten...irritant.
Galliėrs zijn te gek

Maareh hoezo moet je dokken dan? Vraagt ie om grondstoffen in ruil voor jouw 10 man?
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_53039494
Phew...lang genoeg met rust gelaten om weer een graanakker op te waarderen naar level 2, we komen er wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')