Nou ja, dat is niet echt de reden waarom ik daar een account heb aangemaakt, als ik wil zieken ga ik hier wel lopen kloten in ONZ of zo, daar probeer ik gewoon wat leuks op te bouwen, handel te drijven, en contacten leggen met andere gebruikers. Later, veel later, wil ik me misschien wel eens gaan bezighouden met de combataspecten van het spel, maar op dit moment heb ik daar totaal geen interesse in. Ik hoop dan ook dat ik voorlopig met rust gelaten word door figuren die het wel leuk vinden om te gaan lopen kloten met n00bs.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:09 schreef Suijk het volgende:
Alliantie moet je nu nog niet doen. Eerst even kijken hoe het gaat en welke spelers er echt sterk worden en je daar bij aansluiten. Het wordt wel leuker in een ally trouwens, beetje samen andere spelers gaan zieken.
Om het de eerste weken een beetje leuk te houden, moet je 'farmen'. Dus spelers vinden waar jij gewoon grondstoffen vandaan kan halen. Anders gaat het echt enorm traag en gaan ze jou beroven.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou ja, dat is niet echt de reden waarom ik daar een account heb aangemaakt, als ik wil zieken ga ik hier wel lopen kloten in ONZ of zo, daar probeer ik gewoon wat leuks op te bouwen, handel te drijven, en contacten leggen met andere gebruikers. Later, veel later, wil ik me misschien wel eens gaan bezighouden met de combataspecten van het spel, maar op dit moment heb ik daar totaal geen interesse in. Ik hoop dan ook dat ik voorlopig met rust gelaten word door figuren die het wel leuk vinden om te gaan lopen kloten met n00bs.
Je bedoelt door handel me ze te drijven of het gewoon van ze te pikken? Want dat is nou net wat ik voorlopig niet wil doen. En van mij valt niet veel te pikken, ik maak mijn resources bijna onmiddelijk op. Ik ben met mijn werk nooit echt lang van huis, en ben dus zo'n 75% van de dag online, zelfs als ik al lig te slapen kom ik altijd nog wel een keertje checken, als ik eruit moet om effe te pissen of zo.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Om het de eerste weken een beetje leuk te houden, moet je 'farmen'. Dus spelers vinden waar jij gewoon grondstoffen vandaan kan halen. Anders gaat het echt enorm traag en gaan ze jou beroven.
Ik ben nog nooit aangevallen.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
En word je nou regelmatig aangevallen of valt dat wel mee?
Grappig..Ik vind juist de Galliers het slechste en de germanen het beste. Waarom vind je de Galliers beter?quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:37 schreef vdvorst het volgende:
Ehm, toch eens kijken wat het beste is om te kiezen (wat voor stam)
Alles heeft zo zijn voor en nadelen, ik denk dat dat gallier het beste is..
makkelijke verdediging, snelle handelaren...quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:43 schreef MoreMark het volgende:
[..]
Grappig..Ik vind juist de Galliers het slechste en de germanen het beste. Waarom vind je de Galliers beter?
Klopt, volgende keer kies ik de locatie bij de alliantie zelfquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:58 schreef Suijk het volgende:
Da's echt heel onhandig, kun je nooit hulp krijgen als het nodig is. Ik wacht nog met een ally. Binnen een week speelt de helft van die gasten het niet meer.
Is het dan iedere ronde de gok of je wel in de buurt van je alliantie ligt ?quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:28 schreef Suijk het volgende:
Nee, je eerste dorpje niet. Je volgende dorpen die je sticht wel.
je schuilplaats, zeg ik als oudgediendequote:Op vrijdag 7 september 2007 19:54 schreef ROG het volgende:
Hm ik ben al 2x aangevallen maar met 0 resultaat?
Ah. Ik dacht dat je altijd een percentage kwijt was aan een roof maar je schuilplaats verbergt dus įlles indien je een kleine voorraad/productie hebt. Thanks.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je schuilplaats, zeg ik als oudgediende
Germanen:quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:48 schreef vdvorst het volgende:
[..]
makkelijke verdediging, snelle handelaren...
Maar, nu ik kijk, waar ik in de alliantie ga, zijn allemaal romeinen,
wat ook lastig is, ik lig ver van de rest van de alliantie af! (-50|-56) tegenover (57|21)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |