Inloggen op de server en dan zie je aan de linkerkant in groene letters "travian plus" staan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:25 schreef KaiN het volgende:
Gratis goud? Ik zie niks....
Heheh, zo bouwde ik een Pallisade..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:26 schreef Jump het volgende:
Ik ben er ook eens met begonnen. Wat zijn goede strategieėn voor in het begin? Geen nutteloze gebouwen gaan plaatsen lijkt me er al een van
Bedoel je 10 dagen gratis plus? Dat is wel gelukt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:07 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Inloggen op de server en dan zie je aan de linkerkant in groene letters "travian plus" staan.
Klikken en dan zie je de mogelijkheden.
Ja dan is je goud op denk ik, ik kon er in ieder geval voor kiezen 25% meer graan te produceren etc.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:14 schreef KaiN het volgende:
[..]
Bedoel je 10 dagen gratis plus? Dat is wel gelukt.
Staat een aantal posts terug, je zoveel mogelijk concentreren op grondstoffen. De hele eerste week ofzo.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:15 schreef ROG het volgende:
Wat zijn eigenlijk de best te ondernemen (bouw)stappen als beginnende speler?
Even oogsten dus, kopje koffie en wachten maar..quote:Op woensdag 5 september 2007 02:06 schreef mcintosh het volgende:
De hele eerste week ofzo.
Zoiets heb ik ook, minus de graansilo en plus hoofdgebouw niveau 4. Nu moet ik oogsten/sparen..quote:Op woensdag 5 september 2007 20:32 schreef Hathor het volgende:
Deze ochtend een accountje aangemaakt, weet alleen zo gauw niet meer op welke server ik zit, waar kan ik dat checken?
En kan ik niet aangevallen en geplunderd worden zolang ik zelf geen militaire units heb?
Anyway, ik heb na het spenderen van alle beschikbare grondstoffen 4 graanakkers op level1, 2 klei afgravingen op level1, 2 houthakkers op level1, en 1 ijzermijn op level1. Verder heb ik in mijn nederzetting een pakhuis, een graansilo, een verbergplaats, stadsmuren, en een level2 hoofdgebouw. Is dat een beetje een redelijke opzet om een nieuw spel te beginnen?
En word je nou regelmatig aangevallen of valt dat wel mee?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:54 schreef Pritt het volgende:
Nog steeds op server 5 rond de ~1500 inwoners inmiddels.
Idem dito. Morgen (over een uurtje/anderhalf uurtje volgens de inkomsten) kan ik een marktplaats bouwen, jeuj!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:56 schreef Hathor het volgende:
..ik zou het liefst gewoon eerst eens wat goede handelsbetrekkingen opbouwen zo links en rechts zodat het zaakje een beetje gaat draaien.
Ja, zo zal het met mij ook wel gaan waarschijnlijk. De eerste tijd ben ik serieus bezig met upgraden en bouwen, en dan na verloop van tijd als er niks echt noemenswaardigs gebeurd verlies ik interesse. Zo heb ik bijvoorbeeld op een ander forum meegedaan aan een battlesysteem, waarbij je je kan aansluiten bij gildes, en samen, of in je uppie als je dat liever doet, aanvallen uitvoeren op andere gildeleden, of loners. Je kon kiezen uit drie wapens, honkbalknuppel, dolk, of pistool, en om de twee uur kon je een aanval uitvoeren. Hoe hoger je level, hoe korter het duurde voordat je weer opnieuw kon aanvallen, en ook het aantal personen dat je kon aanvallen per ronde ging omhoog naarmate je level steeg. Ik zat op het moment dat dat spel begon langdurig in de ziekenwet, en kon dus in principe 24 uur per dag online zijn en de aanvallen stipt op tijd bijhouden, en er tevens op toezien dat aanvallen op mij persoonlijk geparreerd konden worden. Daardoor werd ik binnen twee weken zo sterk, dat zelfs een gecoordineerde aanval van 5 of 6 man van een vijandelijk gilde me amper nog schade toebracht. Ik had dus de eerste twee weken zoveel aandacht aan dat spel besteed, dat de lol en de uitdaging eigenlijk compleet verdwenen waren.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:42 schreef Grumpey het volgende:
heb het vorig jaar maart ongeveer voor 4 maanden gespeeld, daarna werd het te serieus allemaal dat ik maar gestopt ben. Je moet je wel bedenken dat het steeds meer tijd gaat kosten!
eerste 2 maanden zijn relaxt
3e maand begint al vervelender te worden
begin 4e maand vond ik het gewoon vervelend en ben gestopt toen ik 5 dorpen had.
In het begin gaat het eeeeerg traag ja, maar maak je geen zorgen, ff doorbijten.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:45 schreef Hathor het volgende:
Ik vind het zo gek dat ik nog niet een enkele aanbieding binnen heb om in een alliantie te gaan zitten, met Tribal Wars vlogen de aanbiedingen me links en rechts om de oren.
Maarreh.....wat gaat dit ontzeeeeeeettend traaaaaaag zeg, het is net als gras zien groeien.![]()
Ik speel ook met 2 accounts.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:22 schreef Jump het volgende:
Ik weet nu niet op welke ik moet verder spelen. Ik was begonnen op s5, maar nu met een nieuwe server erbij heb ik me daar ook geregistreerd. Het lijkt me niet handig voor twee accounts
Ik heb er ook 2. Op NL1 speel ik nu en roof alles om me heen leeg. Heb alleen mijn hoofdgebouw naar level 3 gebracht en barakken gebouwd. Hele lage populatie, maar al wel een leger. Krijg nu zoveel smeekbedes.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:22 schreef Jump het volgende:
Ik weet nu niet op welke ik moet verder spelen. Ik was begonnen op s5, maar nu met een nieuwe server erbij heb ik me daar ook geregistreerd. Het lijkt me niet handig voor twee accounts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |