quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:49 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen Anne87 op de speedserver...
Oh sorry ik zit op speed.travian.nl te kijken... Mijn foutquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Toch ben ik er echt: http://speed.travian.com/spieler.php?uid=93691
Als je écht goed wil worden moet je voor de Germanen gaan, in het begin alleen maar clubswingers maken en iedereen die op minder dan 3 uur afstand van je is dag en nacht blijven leeghalen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:49 schreef mcintosh het volgende:
Ik zit op server 6.
Schuilplaats gaat naar niveau 2 nu.
Verder kan ik weinig meer doen omdat de 'graan productie' niet hoog genoeg is.. alhoewel ik nog wel 448/800 aan graan heb.
Maar een graanveld kan ik niet opwaaderen omdat ik niet genoeg klei heb.
En het kleiveld kan ik niet opwaarderen omdat de graan productie niet hoog genoeg is..
Etc.
Ik kijk wel wat er gebeurd, ben een uurtje bezig pas.
Ik ben Galliërquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:48 schreef Robier het volgende:
[..]
Als je écht goed wil worden moet je voor de Germanen gaan, in het begin alleen maar clubswingers maken en iedereen die op minder dan 3 uur afstand van je is dag en nacht blijven leeghalen.
Norbertus, ik zie het alquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:47 schreef KaiN het volgende:
Ik zit op server 5. Ik snap er nog geen kut van maar heb 29 bewoners.
Naam Populatie Coördinaten
Valhalla 29 (-15|-205)
Je speelt niet op een goud server?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:51 schreef sjeppert het volgende:
maybe op een nieuwe server
maar die zijn allemaal goud
nee ik zit op server 2 = geen goud serverquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:01 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je speelt niet op een goud server?
Hoe zit het eigenlijk met al die servers? Zijn ze allemaal 'eindig'? Oftewel zit er altijd een eind aan zo'n server?
Ja ik ben meteen om 06.00 uur begonnen. Ga aardig goed moet ik zeggen.quote:Op maandag 3 september 2007 18:47 schreef Wendigo het volgende:
Zijn er nog mensen op server 1 begonnen vandaag ?
Nieuwe start nieuwe kansen zeg maar
Ik ben een paar weken terug op 6 begonnen om de feeling te krijgen en vandaag dus maar op server 1 aan de slag om een beetje aansluiting bij de top te krijgen.
Naar aanleiding van de banner een uurtje geleden gestart met de Galliers, bevalt wel!quote:Op maandag 3 september 2007 18:47 schreef Wendigo het volgende:
Zijn er nog mensen op server 1 begonnen vandaag ?
Alleen maar grondstoffen aan blijven maken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:00 schreef Jump het volgende:
Hoe kan je nu zo snel een hoge populatie halen? Na 13 uur in het spel al met 26 als populatie? Dat heb ik nog niet na drie dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |