Oh, maar daar ben ik niet zo goed inquote:Op maandag 3 april 2006 16:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk! Gewoon bij het minste of geringst over de rooie geraken, verschrikkelijk haatdragend en totaal niet vergevingsgezind zijn en je past er zo tussen![]()
SLET! Je MAG wel mee, je liep zelf te zaniken dat ze daar geen eighties-kutcrap draaiden en dat je dat niet leuk vind dan!quote:Op zondag 2 april 2006 15:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Ik mag van MB niet naar de B&W omdat de muziek niet mainstream genoeg is voor mij![]()
Dat zou ik heel er misschien en eventueel wel een beetje kunnen waarderen.. voor een minuut of 10.quote:Op maandag 3 april 2006 16:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik doe het ook met name voor De Poema's![]()
![]()
![]()
Nee, hij wil meer het 'Frankie goes to Hollywood'-genrequote:Op maandag 3 april 2006 16:56 schreef HeatWave het volgende:
er is eighties muziek zat hoor.
Zztop, Ac/DC, Iron Maiden...
Aha, nee, dat draaien ze niet, gelukkigquote:Op maandag 3 april 2006 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, hij wil meer het 'Frankie goes to Hollywood'-genre
quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 16:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die wilde ik net gaan quoten met hartjes erbij en een aftreksmiley.![]()
MAAR ALS JE ZO LOOPT TE ZANIKEN... LAAT MAAR DAN!![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, maar daar ben ik niet zo goed in.
Ik probeer me alleen maar aan te stellen ja!quote:
En die kennen we... waarvan?quote:
??quote:
HOER! Ik heb nooit iets gezegd over eighties kutcrap! Ik heb alleen gezegd dat ik verschrikkelijk Top40 mainstream ben!quote:Op maandag 3 april 2006 16:55 schreef MissBliss het volgende:
Wat een beetje teruglezen al niet kan doen...
[..]
SLET! Je MAG wel mee, je liep zelf te zaniken dat ze daar geen eighties-kutcrap draaiden en dat je dat niet leuk vind dan!![]()
![]()
Ja, dan mis je alle fun
GISTEREN DRAAIDEN ZE NIRVANA EN BON JOVI!! HOEVEEL MEER MAINSTREAM WIL JE HET HEBBEN??!!quote:Op maandag 3 april 2006 17:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
HOER! Ik heb nooit iets gezegd over eighties kutcrap! Ik heb alleen gezegd dat ik verschrikkelijk Top40 mainstream ben!rr
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
rr!111!!!
Damn, dat is ook kut.quote:
En dat hoef ik al helemaal niet te horenquote:Op maandag 3 april 2006 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, hij wil meer het 'Frankie goes to Hollywood'-genre
BRITNEY EN BEYONCÉ!quote:Op maandag 3 april 2006 17:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
GISTEREN DRAAIDEN ZE NIRVANA EN BON JOVI!! HOEVEEL MEER MAINSTREAM WIL JE HET HEBBEN??!!![]()
DAN GA JE LEKKER NIET MEE NAAR ONZE GTST-ORGIES! EIGEN SCHULDquote:
Britney kan gegereld worden hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |