Ik wil mijn Oma's graf bezoeken maar ik durf niet. Ik ben al zo lang niet meer geweest en ik heb echt een hekel aan begraafplaatsen. En als ik ga, dan moet ik weer denken aan hoe mijn oma is overleden en zo..quote:Op maandag 3 april 2006 22:34 schreef rena het volgende:
Hallo![]()
Hier gaat het ook niet zo geweldig, mijn opa ligt in het ziekenhuis met een longontsteking en waarschijnlijk weer darmkanker(had hij vorig jaar ook al) en ik was op bezoek bij mijn oma vanavond en ik vind het zo zielig allemaal. Ik ben echt bang dat mijn opa ook gauw overlijd
![]()

Kennis van ons, goede vriendin van mijn vader. Longkankerquote:

quote:

Ben je nou serieus of niet ?quote:Op maandag 3 april 2006 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil mijn Oma's graf bezoeken maar ik durf niet. Ik ben al zo lang niet meer geweest en ik heb echt een hekel aan begraafplaatsen. En als ik ga, dan moet ik weer denken aan hoe mijn oma is overleden en zo..

Ze zijn ten minste lekker fanatiek! Niet zoquote:Op maandag 3 april 2006 22:50 schreef Airelle het volgende:
Beev?! Wat heb jij met dat hysterische stelletje?

Ooooh, wat rotquote:Op maandag 3 april 2006 22:34 schreef rena het volgende:
Hallo![]()
Hier gaat het ook niet zo geweldig, mijn opa ligt in het ziekenhuis met een longontsteking en waarschijnlijk weer darmkanker(had hij vorig jaar ook al) en ik was op bezoek bij mijn oma vanavond en ik vind het zo zielig allemaal. Ik ben echt bang dat mijn opa ook gauw overlijd
![]()

quote:

Jimmy en die andere loser zijn ook fanatiek (tot vervelends toe).quote:Op maandag 3 april 2006 22:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zijn ten minste lekker fanatiek! Niet zosuf
als die rest. Daarnaast vind ik hun onderlinge gesprekken hilarisch en vind ik ze wel aandoenlijk.

Die zijn ook leuk! Die actie dat ze die lift namen en de rest te kakken zettenquote:Op maandag 3 april 2006 22:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jimmy en die andere loser zijn ook fanatiek (tot vervelends toe).!

Het is goed. Ik moet vaker serieus zijn anders gelooft niemand me meer en zoquote:

Wou je zeggen dat jij ze niet leuk vindt danquote:Op maandag 3 april 2006 22:50 schreef Airelle het volgende:
Beev?! Wat heb jij met dat hysterische stelletje?

Ik ookquote:Op maandag 3 april 2006 22:58 schreef Canisfire het volgende:
Als ik ooit sex zou hebben met een man dan zou het met Johnny Depp zijn![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |