Dat dusquote:Op maandag 3 april 2006 03:07 schreef guitarist.nl het volgende:
Tja de TT zegt het alhet weekend is voorbij, maar waarom ben jij nog op??
ik omdat ik maar 1 dag in de week naar school hoef en voor de rest toch geen flikker te doen heb
wil je er over praten ??quote:Op maandag 3 april 2006 03:09 schreef tonks het volgende:
Omdat ik eenzaam ben
Waarom die 'quote:Op maandag 3 april 2006 03:12 schreef guitarist.nl het volgende:
ik slaap morgen lekker uit tot ehm een uurtje of 1
nee juist niet dat is het erge ookquote:Op maandag 3 april 2006 03:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom die '' er bij ?
is het raar of zo dat je om 1 uur wakker wordt?
Tofquote:Op maandag 3 april 2006 03:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nee juist niet dat is het erge ook
ik ben sinds een tijdje werkeloos, en tja van 1 dag in de week 7 uur opstaan blijf je niet echt in je ritmequote:Op maandag 3 april 2006 03:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tof
mijn ritme was een week of 2 geleden met 12 uur verschil van de 'normale' mens..
dus als hun wakker waren ik sliep en andersom..
en dat voor meer dan 2/3 maand
Rot overdag winkels
Nou nouquote:Op maandag 3 april 2006 03:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik ben sinds een tijdje werkeloos, en tja van 1 dag in de week 7 uur opstaan blijf je niet echt in je ritme
idd rot, overdag winkels, maar scheelt geef ik tenminste niet zoveel geld uit
Een lotgenoot.quote:Op maandag 3 april 2006 03:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou nou
ik bleef gemiddeld 2 (48 uur) dagen op en sliep daarna 12 uurtjes..
Slaap Onwijkend Gedrag?quote:Op maandag 3 april 2006 03:31 schreef Adurothiel het volgende:
Omdat ik nog iets voor m'n studie moet afmaken, maar aan het SOG-en ben.
ik ga gewoon laat naar bed, en slaap lang uit, sla (nog) nooit een nachtje overquote:Op maandag 3 april 2006 03:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou nou
ik bleef gemiddeld 2 (48 uur) dagen op en sliep daarna 12 uurtjes..
Oh! Dat moet jij zeggen!quote:Op maandag 3 april 2006 03:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moemoe doe nu eens heeeeeeel snel slapen
die tijden van jou zijn niet gezond
Dat deed ik toch alquote:
Nee, geen tijd om te slapen. Dit moet af en ik kan toch niet slapen.quote:Op maandag 3 april 2006 03:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat deed ik toch al
en ik hoef geen huiswerk/werk/school/winkels (af en toe wel idd) zoals jij te doen dus kssst naar je bed en snel slapen
Niks moet af als je er onder lijdquote:Op maandag 3 april 2006 03:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, geen tijd om te slapen. Dit moet af en ik kan toch niet slapen..
erg herkenbaar ookquote:Op maandag 3 april 2006 03:47 schreef ma_jojo het volgende:
Omdat ik nog steeds bezig ben het leren uit te stellen.
Trek de stekker er uitquote:Op maandag 3 april 2006 03:48 schreef PrintScreen het volgende:
Omdat ik de uitknop niet durf aan te raken van mijn laptop en ik niet de moed heb te gaan slapen als die nog aan staat
Nu even doorbijten, het komt goed, ooit.quote:Op maandag 3 april 2006 03:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niks moet af als je er onder lijd
Zeg die stomme journalist shit op en ga je vermaken in six flags
Als je op je 65+ in hawaii zit piep je wel andersquote:Op maandag 3 april 2006 03:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nu even doorbijten, het komt goed, ooit..
Ik heb draadloosquote:Op maandag 3 april 2006 03:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Trek de stekker er uit
dan gaat ie vanzelf wel uit
Stond vanochtend juist tamelijk vroeg op om te gaan leren, de complete dag uitgesteld. Het examen is over een aantal uur. Ik wens mezelf succesquote:
En ik jou ook!quote:Op maandag 3 april 2006 03:53 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Stond vanochtend juist tamelijk vroeg op om te gaan leren, de complete dag uitgesteld. Het examen is over een aantal uur. Ik wens mezelf succes.
dat is het opblijven wel waard inderdaadquote:Op maandag 3 april 2006 03:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
http://bb.belbone.be/livestreaming/mix_high.php![]()
Big Brother België...
Ik ga even herinneringen aan je ophalen hoorquote:Op maandag 3 april 2006 03:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nu even doorbijten, het komt goed, ooit..
zeker welquote:Op maandag 3 april 2006 03:59 schreef Doderok het volgende:
Kent Nederland geen paasvakantie?
Vraag het eens.quote:Op maandag 3 april 2006 03:59 schreef Doderok het volgende:
Kent Nederland geen paasvakantie?
Accu misschien?quote:
Met Pasen, denk ikquote:
ik had je slimmer ingeschatquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 03:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ga even herinneringen aan je ophalen hoor
[afbeelding]
Waar was dit ook al weer van
we wouden jou verkopen en die shit![]()
wie had je ook al weer gekocht
Waah ik ben der nu al een paar nicks van IRC kwijt
en goed uitleggen kun je ook al nietquote:Op maandag 3 april 2006 04:07 schreef cerror het volgende:
Ik ben depressief 24/7 plus ongezond negatief over alle dingen in het leven met een uitzondering zo'n uur per dag.
Miscalculering van je.quote:Op maandag 3 april 2006 04:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik had je slimmer ingeschat
Wat denk je bij de zin 'trek de stekker er uit dan gaat ie vanzelf wel uit'
Accu's raken op den duur ook leeg![]()
The same old shit dusquote:Op maandag 3 april 2006 04:07 schreef cerror het volgende:
Ik ben depressief 24/7 plus ongezond negatief over alle dingen in het leven met een uitzondering zo'n uur per dag.
En dat uur kom je op Fok doorbrengenquote:Op maandag 3 april 2006 04:07 schreef cerror het volgende:
Soms kan je dingen voor je houden oftewel verbergen.quote:
Erg vaag ja...quote:Op maandag 3 april 2006 03:57 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dat is het opblijven wel waard inderdaad![]()
![]()
Ja, dat doe je toch niet?quote:Op maandag 3 april 2006 04:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
helemaal erg dat er nog een topic over geopend is
* PrintScreen liev doetquote:
Iedereen die voor is duim omhoog a.u.b.quote:Op maandag 3 april 2006 04:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zullen wij ook maar eens gaan slapen?![]()
ik blijf nog ff op, maar jij mag wel gaan hoorquote:Op maandag 3 april 2006 04:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zullen wij ook maar eens gaan slapen?![]()
Ik ga die geflipte Belgen nog ff volgen...quote:Op maandag 3 april 2006 04:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik blijf nog ff op, maar jij mag wel gaan hoor
ik heb wel wat beters te doenquote:Op maandag 3 april 2006 04:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ga die geflipte Belgen nog ff volgen...![]()
Oeh doe je bestquote:Op maandag 3 april 2006 04:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]![]()
ben druk an't php'en.. (niet dat ik het kan ofzo)
wat doet hetquote:Op maandag 3 april 2006 04:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oeh doe je best
Laten we werk aan elkaar laten zien
wat ik daarnet heb gemaakt kan je zien door op die tekst daarnaast zo te drukken
Wat een CRAP,quote:Op maandag 3 april 2006 04:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
wat doet het
ik ben bezig met een persoonlijke startpagina.... met wat rss feeds enzo
en een bestandjes stuurding, en wat ip en domein tools, en handige links
http://zooi.guitarist.nl <- bestandje sturen
http://start.guitarist.nl <- startpagina
hmmz, moet nog ff die mime types nakijken, ik heb al es zipje geuploadquote:Op maandag 3 april 2006 04:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat een CRAP,
ik weet niet wat je wil sturen, maar het is crap
als prop het anders ff in een zipje!
Dude ik propte het al in een zipje
oh en wat mijn site doet ?
het is een simpele pageholder
Tof maar ik deed dus .zipquote:Op maandag 3 april 2006 04:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
hmmz, moet nog ff die mime types nakijken, ik heb al es zipje geupload![]()
.rar werkt niet btw
nu moet hij het doenquote:
quote:.zip application/x-compressed
.zip application/x-zip-compressed
.zip application/zip
.zip multipart/x-zip
Uploadedquote:Op maandag 3 april 2006 04:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nu moet hij het doen
er zijn 4 mime types voor .zip
[..]
Hoe raad je dat zoquote:Op maandag 3 april 2006 04:54 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Jouw website
whehe, nu wel je mijn source cker ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |