Is er geen site in het nederlands? Het is al abacadabra wat je allemaal gepost hebtquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:03 schreef EKG het volgende:
Zo'n gele stip houdt in dat je niet connectable bent. Jij kunt wel een verbinding maken met andere users, maar zij niet met jou. Als 2 peers allebei niet connectable zijn kan er dus geen data uitgewisseld worden. Zie http://www.portforward.com voor stap voor stap uitleg over poorten forwarden voor de meeste routers.
Enne, naar welke poort op 192.168.2.5 stuurt hij het danquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:49 schreef -Jewcookie- het volgende:
Ik heb een klein schematje gemaakt in kindertaal. Misschien dat het idee van port forwarden een beetje duidelijker word voor sommige mensen![]()
[afbeelding]
In je modem (adsl) kan je meestal een default server invoeren. Dat moet dus het ip zijn van de WAN poort van je router. In je router heet de functie meestal "port forwarding" of "virtual servers"![]()
Heb je een nederlandse site waarop uitgelegd wordt hoe je dat doet dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:52 schreef -Jewcookie- het volgende:
Het programma maakt niet zoveel uit. Welke jij het prettigst vind werken. Als je je poorten niet goed hebt staan werkt het met geen 1 programma goed.
192.168.2.5 die ontvangt de data op poort 12345 en stopt het in je download folder.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:53 schreef Doderok het volgende:
[..]
Enne, naar welke poort op 192.168.2.5 stuurt hij het dan
Hmm nee, want hoe je het precies moet doen ligt eraan welk type modem (en router) je hebt. Hoe je dat moet instellen staat dus in de handleiding van je apparatuur.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:53 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Heb je een nederlandse site waarop uitgelegd wordt hoe je dat doet dan?
12345 ...quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:53 schreef Doderok het volgende:
[..]
Enne, naar welke poort op 192.168.2.5 stuurt hij het dan
tis idd niet zo verwarrend als je t op die manier steltquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:49 schreef -Jewcookie- het volgende:
Ik heb een klein schematje gemaakt in kindertaal. Misschien dat het idee van port forwarden een beetje duidelijker word voor sommige mensen![]()
[afbeelding]
In je modem (adsl) kan je meestal een default server invoeren. Dat moet dus het ip zijn van de WAN poort van je router. In je router heet de functie meestal "port forwarding" of "virtual servers"![]()
mijn torrentsite houdt ook netjes mijn ratio bijquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:58 schreef speknek het volgende:
Ik gebruik altijd shareaza, die kan u/d ratio's niet aan. Onbeperkt leechen men.
Als ik merk dat dat geblockt wordt stap ik trouwens over op azureus.
ik weet nie met wat en waar jij downloadquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:03 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
mijn torrentsite houdt ook netjes mijn ratio bij![]()
als ik onder 0,25 kom is het![]()
![]()
Dat word wel bijgehouden volgens mij en je snelheid gaat dik omlaag als je ratio's te laag zijn. Staat ergens in de azureus wiki.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:08 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
[..]
ik weet nie met wat en waar jij downloadmaare als zit ik op 0,0000111 blijf ik gewoon door downloaden... alleen bij de sites waar je een 1:1 ratio moet hebbe word je na een tijd geblocked voor downloaden maar voor de rest maakt t nie egt veel uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |