Je mist legendarische tv wat mij betreftquote:Op zondag 2 april 2006 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
Eurosport ligt er heel de dag al uit hier.
Ik bedacht me laast ook hoeveel verslaggevers je bij Eurosport moet hebben(bowls, poker, oudoor games weet ik veel wat) maar volgensmij doen ze het ook echt op die manierquote:Op zondag 2 april 2006 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Je zult 's morgens als verslaggever bij Eurosport binnenkomen: "Goeiemorgen jongens, wat mag ik vandaag gaan verslaan? Tennis, wielrennen?"
"Nou ehhh, we hebben iets heeeeel spectaculairs voor je: hondenspringen"
Dat is nog man tegen man of vrouw tegen vrouw... maar dit slaat echt nergens op... paarden kun je nog trainen en africhten maar dit is gewoon "god zegen de greep" volgens mijquote:Op zondag 2 april 2006 22:42 schreef Remzz het volgende:
Gisteren ook gezien, vrouwen die op een boomstam staan en elkaar eraf moeten krijgen door die boomstammen te 'draaien'.
Poker heb ik laatst ook gezien... slaat ook helemaal nergens op dat ze dat uitzenden... spanningswaarde voor de kijkers was echt 0,0quote:Op zondag 2 april 2006 22:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik bedacht me laast ook hoeveel verslaggevers je bij Eurosport moet hebben(bowls, poker, oudoor games weet ik veel wat) maar volgensmij doen ze het ook echt op die manier
Pas was dat ook op RTL5 ofzo, een Monaco toernooi. Vond het wel leuk, met die typische deelnemers. Alleen jammer dat ik niets van het spel snaptequote:Op zondag 2 april 2006 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Poker heb ik laatst ook gezien... slaat ook helemaal nergens op dat ze dat uitzenden... spanningswaarde voor de kijkers was echt 0,0
dat was de gevoelsleeftijd VOOR de wedstrijd, over 5 minuten is ze 81quote:Op zondag 2 april 2006 22:47 schreef snellejelle het volgende:
de verslaggeven blijft 'r 61 noemen terwijl e rnet echt 51 in beeld stond
quote:Op zondag 2 april 2006 22:48 schreef iroQuai het volgende:
ruige chick, die dunne!
Maar ze kon geen 2 meter rennenquote:Op zondag 2 april 2006 22:49 schreef iroQuai het volgende:
wow tering, die dikke is ook niet mis
Dat heeft het bij mij al sinds ik ooit bowls heb gezien op Eurosport.quote:Op zondag 2 april 2006 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Het woord sport heeft voor mij vanavond een hele nieuwe dimensie gekregen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |