quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:38 schreef Toeps het volgende:
Kun je niet een mailtje naar de NS sturen met de vraag wat de beste route is? Misschien werken ze wel mee, als een soort publiciteitsstunt.
Wie/wat/waar moet je overleggen dan? Dit kan je toch ook los van Fok doen, dan valt er veel meer rendement uit te halenquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmm
moet eigenlijk ff met een soort Alexxxxxxxxxxxxxxx overleggen of zo. Of ander PTA blauw.
vroegah kon ik het met MutZ wel aardig vindenNog steeds wel eigenlijk
maar niet meer blauw
ff kijke
mja, ik wou er eigenlijk een aanmeldingstopic van maken, maar daar zitten wat haken en ogen aanquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie/wat/waar moet je overleggen dan? Dit kan je toch ook los van Fok doen, dan valt er veel meer rendement uit te halen![]()
mja mischien als er teveel mensen zjin gewoon een kleine loting doenquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja, ik wou er eigenlijk een aanmeldingstopic van maken, maar daar zitten wat haken en ogen aan
1. dat zou een nieuw topic worden, en deze is nog niet vol
2. ik kan niet zomaar zeggen "okee, jij en arthurvdv erbij" want
2a) Jerruh is er nu niet
2b) We hebben nog geen idee wanneer het gaat gebeuren en of iedereen dan kan
etc.
Zekers,quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:14 schreef PeuRac het volgende:
Ik zou eerder mensen kiezen waar je wat aan hebt, aangezien je heel verstandig al besloten hebt maximaal met z'n 4en te gaan. Zitten er wel meer dingen aan qua organisatie (je kan bijv niet voor 100u aan eten en drinken mee zeulen), dus moet je taken gaan verdelen.
roep maar en deze zit dicht hoorquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja, ik wou er eigenlijk een aanmeldingstopic van maken, maar daar zitten wat haken en ogen aan
1. dat zou een nieuw topic worden, en deze is nog niet vol
loting lijkt me geen slecht ideequote:Op zaterdag 15 april 2006 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ja precies. misschien houden we wel een selectieprocedure of zo
bijvoorbeeld nog zo'n 24 uurs rondje langs de provinciehoofdsteden of zo. Maar ja goed, blijft toch lastig om dan te zeggen "jij wel jij niet" etc. Dat gesoebat heb ik eigenlijk geen zin in
Er is nu een record van Autovisie, die hebben een bepaald aantal landen in 24u gedaan, staat op 17 landen meende ik.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:20 schreef _dirkjan_ het volgende:
Alle euro landen in 24 uur bezoeken, met trein, auto, vliegtuig alles, maar geen privevliegtuig, zou dat mogelijk zijn?
helemaal offtopic![]()
dat zou ik gewoon met de auto doen eigenlijkquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:20 schreef _dirkjan_ het volgende:
Alle euro landen in 24 uur bezoeken, met trein, auto, vliegtuig alles, maar geen privevliegtuig, zou dat mogelijk zijn?
helemaal offtopic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |