Lijkt mij geen fout, maar gewoon opzet.quote:Op maandag 3 april 2006 15:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Snap dit foute gemonteer van Talpa ook niet, lullig zo.
ja ben benieuwd misschien ook ff er heenquote:Op maandag 3 april 2006 15:31 schreef hippo-clippo het volgende:
is de mini-klassieker vanavond in de kuip? want dan ga ik even een kijkje nemen voor de zoveelste vernedering van die joden dit seizoen.
edit: zie op frfans.nl al staan dat het in de kuip wordt gespeeld![]()
Nu we 3e staan ben ik er blij meequote:Op maandag 3 april 2006 15:44 schreef MarkNMGN het volgende:
Zal Feyenoord, nu de 3e plaats toch al veilig is.. De komende weken spelers gaan sparen ivm de komende play-offs?![]()
Ik hoop het iig van niet, krijg sowieso steeds meer de schijt van die play-offs
(tevens tvp)
Nee, ik hoop dat de krachten gespaard worden en dat we in de playoffs de concurrenten verslaan. Vrijdag is niet relevant, wat daarna komt echter wel.quote:Op maandag 3 april 2006 15:44 schreef MarkNMGN het volgende:
Zal Feyenoord, nu de 3e plaats toch al veilig is.. De komende weken spelers gaan sparen ivm de komende play-offs?![]()
Ik hoop het iig van niet, krijg sowieso steeds meer de schijt van die play-offs
(tevens tvp)
Ik ben bang dat ik vrijdag pas tijd heb om een OP te maken.quote:Op maandag 3 april 2006 17:43 schreef jorienvdherik het volgende:
OP? Hij heeft het over de OV-jaarkaart waarmee Dirk-Kuijt nu gratis naar Rotterdam isquote:Op maandag 3 april 2006 19:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik vrijdag pas tijd heb om een OP te maken.
Openingspost plaatje.quote:Op maandag 3 april 2006 19:32 schreef daaaaan het volgende:
[..]
OP? Hij heeft het over de OV-jaarkaart waarmee Dirk-Kuijt nu gratis naar Rotterdam is
Jong Feyenoord met 1-0 achter trouwens
Heb jij dat voorgevoel ook al ja?quote:Op maandag 3 april 2006 20:11 schreef Cart_man het volgende:
Niemand, Ekramy wordt onze nieuwe held.
Feyenoord is wel een stapje hoger natuurlijkquote:Op maandag 3 april 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
Maar Westerveld weigerde een reserverol bij Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |