Ik zie AZ niet blijvend met de top meedraaien, Feyenoord draait al meer dan 30 jaar in de top-3 mee.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verbaas me erover dat Schaars genoemd wordt, die is veel te duur en Feyenoord is (sorry dat ik het zeg) sportief niet echt een verbetering.
Vandaar dat hij Schaars volledig uit de wedstrijd speelde.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:46 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Mendes is pas een waardeloze voetballer. Die moet gewoon lekker bij Nac blijven want dat is echt zijn niveau.
Iedereen kan weleens een slechte dag hebben, voordeel van de twijfelquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vandaar dat hij Schaars volledig uit de wedstrijd speelde.
Dan heb ik liever Buijs. Misschien een beetje gehyped, maar dat is Mendes da Silva ook. Waar Mendes da Silva zijn poot terugtrekt, steekt Buijs hem er juist in. Zou ik een ideale opvolger voor Lucius vindenquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:13 schreef cultheld het volgende:
Mendes is echt wel een goede speler hoor en die staat bij Jansen op het lijstje (Ajax wil 'm trouwens ook). Het is dat PSV Simons heeft, anders had ik Mendes een prima versterking gevonden.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:02 schreef Nywuob het volgende:
Feyenoord kan Nilsson toch niet betalen, dus dat komt mooi uit.
Wat denk je dat ze de afgelopen periode hebben gedaan met die schoonmaak, allemaal gratis weggeven met behoud van salaris?quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:43 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Ze zullen dan toch eerst iemand moeten verkopen, hoor.
Waar heb jij de afgelopen periode gewoont?quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:43 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Ze zullen dan toch eerst iemand moeten verkopen, hoor.
En al die spelers hadden natuurlijk ook helemaal geen salaris he...quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:51 schreef Nywuob het volgende:
Doe nou niet net alsof Feyenoord de afgelopen periode zo geweldig heeft verkocht. Allemaal spelers die voor een appel en een ei zijn weggegaan. Ook is Vlaar nog gehaald. En Nilsson heeft nog een lang contract, dus die krijg je echt niet voor een paar miljoen.
Dus jij denkt dat Feyenoord alleen inkomsten via transfers ontvangt?quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:51 schreef Nywuob het volgende:
Doe nou niet net alsof Feyenoord de afgelopen periode zo geweldig heeft verkocht. Allemaal spelers die voor een appel en een ei zijn weggegaan. Ook is Vlaar nog gehaald. En Nilsson heeft nog een lang contract, dus die krijg je echt niet voor een paar miljoen.
Daarom heeft Woerts ook gezegd dat er weldegelijk genoeg geld is voor aanwinsten hequote:Op vrijdag 7 april 2006 18:58 schreef Nywuob het volgende:
Nee, maar daar moet het wel hoofdzakelijk vandaan komen. Daarbij zal er toch op meerdere plekken voor versterking gezorgd moeten worden. Daarom denk ik niet dat Feyenoord het zich kan permitteren een flink transferbedrag aan Nilsson te besteden.
quote:Rinus Israel opgepakt
Rinus Israel, vanaf volgend seizoen scout bij Feyenoord, is gisteren opgepakt door de politie en zat vervolgens een aantal uren in de cel. Hij werd aangehouden omdat hij met zijn auto stil had gestaan op een plek waar dat niet mocht. Hij bestelde op dat moment een bloemstuk voor een begrafenis bij een bloemenstal. Hij kon zich vervolgens bij vragen van de politie niet legitimeren en zou de politie beledigd hebben.
Ey zo spreek je niet over ijzeren Rinus hequote:Op vrijdag 7 april 2006 19:17 schreef SCH het volgende:
OUd nieuws man, wat een loser is die man.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:17 schreef SCH het volgende:
OUd nieuws man, wat een loser is die man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |