abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36745510
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verbaas me erover dat Schaars genoemd wordt, die is veel te duur en Feyenoord is (sorry dat ik het zeg) sportief niet echt een verbetering.
Ik zie AZ niet blijvend met de top meedraaien, Feyenoord draait al meer dan 30 jaar in de top-3 mee.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_36745549
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 17:46 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Mendes is pas een waardeloze voetballer. Die moet gewoon lekker bij Nac blijven want dat is echt zijn niveau.
Vandaar dat hij Schaars volledig uit de wedstrijd speelde.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36745613
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 18:07 schreef cultheld het volgende:

[..]

Vandaar dat hij Schaars volledig uit de wedstrijd speelde.
Iedereen kan weleens een slechte dag hebben, voordeel van de twijfel

Als Kuijt een slechte dag heeft wordt hij ook uit de wedstrijd gespeeld door een gemiddelde NAC-er, maar dat geldt voor elke speler in het algemeen bij elke willekeurige club (als Huntelaar een slechte dag heeft wordt hij ook uit de wedstrijd gespeeld door een gemiddelde speler van elke willekeurige middenmoter).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_36745738
Mendes is echt wel een goede speler hoor en die staat bij Jansen op het lijstje (Ajax wil 'm trouwens ook). Het is dat PSV Simons heeft, anders had ik Mendes een prima versterking gevonden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 7 april 2006 @ 18:16:47 #280
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_36745825
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 18:13 schreef cultheld het volgende:
Mendes is echt wel een goede speler hoor en die staat bij Jansen op het lijstje (Ajax wil 'm trouwens ook). Het is dat PSV Simons heeft, anders had ik Mendes een prima versterking gevonden.
Dan heb ik liever Buijs. Misschien een beetje gehyped, maar dat is Mendes da Silva ook. Waar Mendes da Silva zijn poot terugtrekt, steekt Buijs hem er juist in. Zou ik een ideale opvolger voor Lucius vinden
pi_36745933
Buijs

Zou juist een ideale zijn voor Feyenoord
  vrijdag 7 april 2006 @ 18:25:32 #282
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36746043
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 18:02 schreef Nywuob het volgende:
Feyenoord kan Nilsson toch niet betalen, dus dat komt mooi uit.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_36746473
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 18:25 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ze zullen dan toch eerst iemand moeten verkopen, hoor.
  vrijdag 7 april 2006 @ 18:46:11 #284
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_36746535
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 18:43 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Wat denk je dat ze de afgelopen periode hebben gedaan met die schoonmaak, allemaal gratis weggeven met behoud van salaris?
  vrijdag 7 april 2006 @ 18:48:36 #285
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36746575
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 18:43 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Waar heb jij de afgelopen periode gewoont?
pi_36746649
Doe nou niet net alsof Feyenoord de afgelopen periode zo geweldig heeft verkocht. Allemaal spelers die voor een appel en een ei zijn weggegaan. Ook is Vlaar nog gehaald. En Nilsson heeft nog een lang contract, dus die krijg je echt niet voor een paar miljoen.
  vrijdag 7 april 2006 @ 18:52:34 #287
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36746672
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 18:51 schreef Nywuob het volgende:
Doe nou niet net alsof Feyenoord de afgelopen periode zo geweldig heeft verkocht. Allemaal spelers die voor een appel en een ei zijn weggegaan. Ook is Vlaar nog gehaald. En Nilsson heeft nog een lang contract, dus die krijg je echt niet voor een paar miljoen.
En al die spelers hadden natuurlijk ook helemaal geen salaris he...

En Ono en Ghaly zijn denk idd voor een appel en een ei verkocht...
pi_36746695
Dat komt ook niet meteen allemaal vrij, zodat je meteen miljoenen hebt om te besteden aan transfers.
pi_36746711
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 18:51 schreef Nywuob het volgende:
Dus jij denkt dat Feyenoord alleen inkomsten via transfers ontvangt?
pi_36746787
Nee, maar daar moet het wel hoofdzakelijk vandaan komen. Daarbij zal er toch op meerdere plekken voor versterking gezorgd moeten worden. Daarom denk ik niet dat Feyenoord het zich kan permitteren een flink transferbedrag aan Nilsson te besteden.
pi_36746803
Dat Feyenoord legioen neemt de meeste fanartikelen af van alle supporters als ik me niet vergis, dus Feyenoord heeft behoorlijk wat inkomsten denk ik.
  vrijdag 7 april 2006 @ 18:59:54 #292
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36746834
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 18:58 schreef Nywuob het volgende:
Nee, maar daar moet het wel hoofdzakelijk vandaan komen. Daarbij zal er toch op meerdere plekken voor versterking gezorgd moeten worden. Daarom denk ik niet dat Feyenoord het zich kan permitteren een flink transferbedrag aan Nilsson te besteden.
Daarom heeft Woerts ook gezegd dat er weldegelijk genoeg geld is voor aanwinsten he
pi_36746897
Nou, er zal toch nog flink wat kwaliteit gekocht moeten worden. De aanval heeft dan niet de prioriteit, lijkt me.
pi_36747291
pi_36747300
quote:
Rinus Israel opgepakt

Rinus Israel, vanaf volgend seizoen scout bij Feyenoord, is gisteren opgepakt door de politie en zat vervolgens een aantal uren in de cel. Hij werd aangehouden omdat hij met zijn auto stil had gestaan op een plek waar dat niet mocht. Hij bestelde op dat moment een bloemstuk voor een begrafenis bij een bloemenstal. Hij kon zich vervolgens bij vragen van de politie niet legitimeren en zou de politie beledigd hebben.
pi_36747331
OUd nieuws man, wat een loser is die man.
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:19:31 #297
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36747383
Wat doet 'ie trouwens in Amsterdam .
2000 light years from home
pi_36747441
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:17 schreef SCH het volgende:
Ey zo spreek je niet over ijzeren Rinus he
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:34:39 #299
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36747828
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:17 schreef SCH het volgende:
A.M.A.B
pi_36747854
Lekker cartman, beetje meer naar links
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')