Daarom volgen ze hem ookquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Schaars is niet te betalen voor Feyenoord.
NAC/ajax-materiaalquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:51 schreef cultheld het volgende:
Dat Schaarsgerucht lijkt mij een bliksemafleider voor Mendes da Silva, die onlangs nog Schaars volledig uit de wedstrijd speelde.
Feyenoord heeft meer geld dan iedereen denkt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Schaars is niet te betalen voor Feyenoord.
Uit het verleden is toch wel gebleken dat feyenoord vrijwel nooit grote aankopen doet (uitzonderingen daargelaten) in tegenstelling tot ajax en PSV.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Feyenoord heeft meer geld dan iedereen denkt.
Ik weet niet of ze daarmee dan gelijk Schaars kunnen betalen, maar iedereen denkt dat Feyenoord meer 2 ton heeft om te geven ofzo
Hoeveel van die "grote" aankopen zijn er ook wel niet mislukt of is gewoon veel te veel geld voor betaald?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Uit het verleden is toch wel gebleken dat feyenoord vrijwel nooit grote aankopen doet (uitzonderingen daargelaten) in tegenstelling tot ajax en PSV.
Of dat dan is omdat ze gewoon niet willen investeren of niet kunnen investeren blijft inderdaad de grote vraag.
Want dat zijn wel vergelijkbare spelers.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:14 schreef Canisfire het volgende:
Als opvolger van Kalou moeten ze trouwens Boutahar halen.
Jeugd opleiding bij Feyenoord gehad. En ook als is hij voor niets naar Nec gegaan en zou die nu 2 miljoen kosten dat is die meer dan waard.
Mwa, ligt eraan hoe de selecties er volgend jaar uitzien. En Feyenoord is natuurlijk wel een grotere club.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Feyenoord is (sorry dat ik het zeg) sportief niet echt een verbetering.
onzin.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:04 schreef Suijk het volgende:
Een mental coach...daar had je in de tijd met Fräser, de Wolf en Ullrich niet mee aan moeten komen...
Mendes is pas een waardeloze voetballer. Die moet gewoon lekker bij Nac blijven want dat is echt zijn niveau.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:51 schreef cultheld het volgende:
Dat Schaarsgerucht lijkt mij een bliksemafleider voor Mendes da Silva, die onlangs nog Schaars volledig uit de wedstrijd speelde.
Spelers van AZ hebben ook trek in Ajax (Perez, Landzaat, Lindenberg) en dat is sportief gezien al helemaal geen verbetering. Dus waarom zouden ze niet naar Feyenoord komen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verbaas me erover dat Schaars genoemd wordt, die is veel te duur en Feyenoord is (sorry dat ik het zeg) sportief niet echt een verbetering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |