Daarom was ik ook van van de zangers die dit zong: Joooooduh fluiten eigen spelers uit!quote:Op zondag 2 april 2006 20:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ergerde me werkelijk kapot aan dat tyfusvolk dat daarna Aerts ging uitfluiten
Die lui moeten maar ergens naartoe opflikeren, maar niet in De Kuip gaan zitten
Met die tekst had je weinig meezingersquote:Op zondag 2 april 2006 21:33 schreef renz0r het volgende:
Laatse Post vorige topic:
[..]
Daarom was ik ook van van de zangers die dit zong: Joooooduh fluiten eigen spelers uit!
Daarna NIKS meer gehoord. Nepsupporters. NATUURLIJK was Aerts KUT, maar eigen spelers uitfluiten doe je niet!
Het was iets in die trend, kon me de werkelijke leus ff niet meer herinnerenquote:Op zondag 2 april 2006 21:46 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Met die tekst had je weinig meezingers![]()
Wat is er?quote:Op zondag 2 april 2006 22:12 schreef Erasmusch het volgende:
Wel een onterechte penalty![]()
Morgen weer naar de Kuip![]()
Schrijf het van je af.quote:Op zondag 2 april 2006 23:07 schreef TC03 het volgende:
Kan me nog steeds kwaad maken om die play-offs, wat een debiele regeling.
quote:Op maandag 3 april 2006 00:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vinden jullie er van net zelf gemaakt![]()
Ik in de eerste instantie ook, maar als we 3e blijven dan is het achteraf misschien juist een zege.quote:Op zondag 2 april 2006 23:07 schreef TC03 het volgende:
Kan me nog steeds kwaad maken om die play-offs, wat een debiele regeling.
Zit wat in, of aan de onder en bovenkant een smalle strook met Feyenoord door de jaren heen. Middenin dan de sfeer en het logo die je er nu ook in hebt staan.quote:Op maandag 3 april 2006 00:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik denk dat die dan te truk gaat worden kan er onder wel de prijzen kast neer zetten in een nieuw wit stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |