abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36613971
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:51 schreef Waxxer het volgende:
Prince
Prince!

Alles beter dan Madonna. .
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
pi_36614005
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:52 schreef TehRockstar het volgende:

[..]

Prince!

Alles beter dan Madonna. .
Ja naja, maar... Prince

Hij is alleen op een puike dag jarig
pi_36614111
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:53 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ja naja, maar... Prince

Hij is alleen op een puike dag jarig
pi_36614120
Ja ja.... het is wat, he? Zo'n maandag?
  maandag 3 april 2006 @ 17:57:42 #105
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_36614135
Jeetje, Frederique Huydts is overleden...

Vond het altijd een enorm mooie vrouw.

Afrika Paprika
pi_36614159
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:56 schreef TehRockstar het volgende:

[..]

[afbeelding]
Wat een stoere Jehova-hetero!
  maandag 3 april 2006 @ 18:00:02 #107
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_36614220
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:57 schreef LuQas het volgende:
Jeetje, Frederique Huydts is overleden...

Vond het altijd een enorm mooie vrouw.

[afbeelding]
indrdaad... r.i.p.

hoe is het voor de rest hier!? .
put
your
clothes
on!
  maandag 3 april 2006 @ 18:02:06 #108
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_36614291
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:44 schreef wonderer het volgende:

[..]

Als ik TBC blijk te hebben, mag ik er ook niet in hoor.

Ik denk dat het punt meer is, HIV is dodelijk of in ieder geval chronisch. De kuur kost de staat handen vol geld en als je net binnen komt, heb je dus geen verzekering. Het is zelfs nog maar de vraag of een verzekeringsmaatschappij de immigrant wil hebben.

Hoe zou jij het vinden als chronisch zieken zonder verzekering in nederland van het zorgstelsel komen profiteren?
Er is nogal een verschil tussen TBC en HIV in termen van besmettelijkheid. TBC is vele malen besmettelijker dan het hiv-virus. De VS zijn het enige land dat hiv-positieven weigert als staatsburgers voor zover ik weet, en ook verzekeringsmaatschappijen hier in Nederland zijn bereid seropositieve mensen te verzekeren, zij het tegen een hogere premie.

America, land of opportunities? Dacht het niet...
Afrika Paprika
pi_36614391
Mag je als homo wel in de VS gaan wonen? .
  maandag 3 april 2006 @ 18:06:03 #110
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_36614444
quote:
Op maandag 3 april 2006 18:02 schreef LuQas het volgende:

[..]

Er is nogal een verschil tussen TBC en HIV in termen van besmettelijkheid. TBC is vele malen besmettelijker dan het hiv-virus. De VS zijn het enige land dat hiv-positieven weigert als staatsburgers voor zover ik weet, en ook verzekeringsmaatschappijen hier in Nederland zijn bereid seropositieve mensen te verzekeren, zij het tegen een hogere premie.

America, land of opportunities? Dacht het niet...
mjwa, in deen land waar onthouding word "gepredikt" in strijd tegen aids vind ik het niet gek dat ze komen tot zon stomme maatregel...
put
your
clothes
on!
pi_36614471
Nou Wonderer, misschien heeft de inlichtingendienst je hier wel gespot dan kun je het shaken!!
  maandag 3 april 2006 @ 18:09:47 #112
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_36614562
quote:
Op maandag 3 april 2006 18:07 schreef Waxxer het volgende:
Nou Wonderer, misschien heeft de inlichtingendienst je hier wel gespot dan kun je het shaken!!
Afrika Paprika
pi_36614636
You're a VIP, at least to me, come here and show me some ID, I know you're fine from head to pumps, If you were mine, we'd bump-bump-bump, you're much to young, to peep my stash, you try to write, checks your body can't cash.

Ik wil later Prince worden.
  maandag 3 april 2006 @ 18:14:56 #114
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_36614695
quote:
Op maandag 3 april 2006 18:12 schreef TehRockstar het volgende:
You're a VIP, at least to me, come here and show me some ID, I know you're fine from head to pumps, If you were mine, we'd bump-bump-bump, you're much to young, to peep my stash, you try to write, checks your body can't cash. [afbeelding]

Ik wil later Prince worden.
Dan moet je komend voorjaar aan de piloot vragen of hij toch nog even verder vliegt dan New York en je afleverd in Mineapolis bij z'n paisleypark complex
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_36614702
quote:
Op maandag 3 april 2006 18:09 schreef LuQas het volgende:

[..]

Wonderer.... klinkt wel érg dubbelzinnig he?

pi_36615080
God houdt on-her-roe-pe-lijk van jullie!!
  maandag 3 april 2006 @ 18:29:05 #117
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_36615125
mijn nieuwe werkgever is echt een vieze rat.

Ik was vanochtend 5 minuutjes te laat, vijf miezerige minuutjes. Verslapen, dom van mij, ik weet het, maar nog, ik had voor hetzelfde geld een half uur, of zelfs een uur te laten kunnen zijn.

Maar nee, ik was vijf minuten te laat omdat ik erg graag op m'n werk wilde zijn, erg graag wilde gaan werken, en niet te veel tijd te verspillen door mijn ochtend-ritueel uit te rekken.

Vijf minuutjes te laat, en het resultaat daarvan is dat ik geen ontbijt heb gehad, maar ook geen eten heb meegenomen. Ik sta buiten in de kou, in de wind, aan werk dat iedere debiel nog kan doen, met een barstende koppijn en een gruwelijke honger, ik voel me licht in m'n hoofd.

Tegen de middag komt de baas eens kijken, hij vraagt aan mij of ik er wel plezier in heb, ik zeg "jah hoor, maar ik heb niet gegeten en moet teren op 1 in de haast meegenomen sportdrankje, vandaar dat ik een beetje duizelig ben, heeft u misschien een asperientje?"

de reactie: "Jah en vanochtend was je ook al te laat."

Geen begrip of wat dan ook van die mongool, geen "joh natuurlijk heb ik een asperientje voor je" geen "moet ik iets in de plaatselijke supermarkt voor je halen, een broodje ofzo?"

Niets van dat alles, behalve dan een "en vanochtend was je te laat" - kut opmerking.

Ik maak de dag af, met knallende koppijn,met een gruwelijke honger, en een tekort aan suiker, maar ik werk tenminste. Inderdaad ik zie wat bleekjes, wat grauw, en wat somber, omdat ik teer op twee miezerige gekookte eieren die ik gisterenavond op had... is dat zo godsongenadig verbazingwekkend?

Ik kom thuis... belt het uitzendbureau me op... "De baas heeft gebeld, en vind je niet gemotiveerd, je viel op, vergeleken met de andere uitzendkrachten, en als je morgen hetzelfde doet, dan hoef je woensdag niet terug te komen."

Toen ik het uitzendbureau vertelde waarom... toen kreeg ik tenminste nog iets van een fatsoenlijke reactie, die begrepen tenminste iets van wat ik vertelde, in tegenstelling tot die vernaggende LBO'er met het denkniveau van iemand met louter basisschool, die daar de opzichter is.

Ik bel morgen het uitzendbureau zelf op om te zeggen dat ik woensdag eigenlijk niet meer terug WIL komen, en dat als ik terug MAG komen woensdag (omdat ik morgen dus wel een stuk frisser en energieker ben dan vandaag) dan zal woensdag mijn allerlaatste dag zijn.

Ik stoor me aan debiele randfiguren in het arbeidsleven.

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_36615240
Cairon, ik herken dat. Ik heb zin om elke keer als ik klaar ben met werken, het pand pas te verlaten wanneer ik uit volle borst een snoeihard godverdomme heb geschreeuwd
pi_36615405
Werken, ach, het houdt je van de straat, zorgt voor brood op de plank, en vaak is 't nog wel leuk ook. .
  maandag 3 april 2006 @ 18:46:54 #120
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_36615774
in al mijn andere kuttige kleine prut- bijbaantjes ben ik altijd op tijd geweest, nee wacht, misschien dat ik iets van vijf keer in totaal te laat ben geweest, en slechts 1 keer was ik een uur te laat, andere lig ik onder de tien minuten met het te laat zijn, en ik bied ALTIJD mijn excuses aan voor het te laat zijn.

Tijdens het werk, ongeacht wat ik doe, ik werk altijd door, en ik geloof niet dat er ooit klachten over mij zijn binnengekomen, ik maak met niemand ruzie, en ik probeer altijd het tempo bij te houden, sterker nog, als ik aan een lopende band sta, dan probeer ik altijd degene die voor mij staat, en hetzelfde werk doet als ik, te overtreffen wat betreft snelheid.

Ik lever altijd degelijk werk af, ik loop nooit de kantjes eraf.

Ik mag altijd terugkomen.

Ik heb er gewoon zo'n schurft hekel aan als van die kansloze figuren, die omhoog zijn geklommen in de hierarchie van de mongolen en subdefectievelingen, denken dat ze een baan hebben met macht, laten zien hoe godsongenadig dom en lomp ze wel niet zijn.

Dit is nog erger dan die teef bij Sony die het vertikte om gewoon uit te leggen wat ik moest doen, en hoe ik het het beste kon doen.
Nee, helaas, logica, of enige notie van haar rol als didact, bezat het armzalige viswijf niet...

"Daar staan de dozen, ga maar aan de slag"
"Pardon, maar dit is mijn eerste keer, wat moet ik precies doen?"
"Je moet dozen vouwen, daar staan ze, en je moet er een sticker op plakken."

Wat bleek, ik moest er ook een product in doen, waardoor ik net een handeling te veel moest doen om de zeven mensen bij te houden die aan de lopende band stonden. Daarbij vond mevrouw, die zeer gebrekkig nederlands sprak... en dan bedoel ik bijna zo goed als onverstaanbaar nederlands... dat ik de dozen op de "verkeerde manier" vouwde, en de sticker op de verkeerde plaats plakte.

Hmm dit had verholpen kunnen worden als je aan het begin van de rit even alles had voorgedaan?

Toen ik aangaf dat ik het tempo niet bij hield, haalde ze TWEE mensen van de lopende band weg, om te doen wat ik in mijn EENTJE deed. En moest ik het werk doen dat die TWEE mensen deden... ik moest dat werk dus ALLEEN doen.

En ja hoor... ik liep vanzelf weer achter, en toen leek ze zowaar verbaasd.

Drie keer heb ik aangegeven dat ik het niet bijhield en of er misschien iemand was die mee kon helpen, zodat ik dit niet alleen hoefde te doen. Maar daar gaf ze geen gehoor aan, of antwoord op.

En dit werk, wat ik deze week doe, en daarna nooit meer, is dus nog erger, want zelfs dat takkewijf bij Sony had nog het fatsoen om niet te lopen janken als een geslagen hond bij het uitzendbureau achter mijn rug om.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_36616073
*naar play.com surf*
  maandag 3 april 2006 @ 18:57:51 #122
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36616256
*knuf voor Cairon*
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_36616592

Wonder Boys

Slechts 7,99 euro! .
  maandag 3 april 2006 @ 19:10:00 #124
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_36616677
quote:
Op maandag 3 april 2006 18:07 schreef Waxxer het volgende:
Hoezo, internet is toch anoniem?

En ja, die hele HIV regeling is natuurlijk hartstikke krom. Wist ook niet dat de VS het enige land was dat het tegenhoudt, trouwens.

Ach, ik had ook liever gehad dat Brad een Nederlander was of desnoods een Brit, maar het is niet anders, ik zal het ermee moeten doen. En ik zal eens kijken of ik een paar Amerikanen van gedachten kan doen veranderen wat betreft homo's
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 3 april 2006 @ 19:11:51 #125
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_36616744
PRINCE

Top cd 3121.
Hopelijk komt hij dit jaar nog voor een concert naar NL, dat is al weer te lang geleden.
could you just [i]not[/i] breathe?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')