quote:Op maandag 3 april 2006 20:15 schreef Cairon het volgende:
TI = geile lichamen
ER= uitgemergelde lichamen
LUV=slecht gebotoxde lichamen
cdwow is vaak goedkoper, zeker als je een beetje gaat zitten kloten met de valuta's en verschillende site van hun.quote:Op maandag 3 april 2006 18:53 schreef DennisMoore het volgende:
*naar play.com surf*
Al sla je me doodquote:Op maandag 3 april 2006 20:31 schreef LuQas het volgende:
Waarom lijkt iedereen in dit topic bezig te zijn met televisie en de troep die er op verschijnt?
Waarom is Bjorn er weer? En waarom is de winnaar van 2002 er niet... oh ja, die speelt in Beautyquote:
Met kort haarquote:
Nee, was uitgevallen door gebrek aan vitamine B. Was wel een nuttige opmerkingen want sinds ik vitamine B pillen slik, valt mijn haar een stuk minder uitquote:Op maandag 3 april 2006 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met kort haardat was toen helemaal doodgegaan en had ze af moeten knippen
Ieuw, je had haaruitval?quote:Op maandag 3 april 2006 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, was uitgevallen door gebrek aan vitamine B. Was wel een nuttige opmerkingen want sinds ik vitamine B pillen slik, valt mijn haar een stuk minder uit
Had Mama al gemeld dat we je lookalike hebben gezien zaterdag?quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 22:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had Mama al gemeld dat we je lookalike hebben gezien zaterdag?
Niet zorgwekkend veel, maar er bleef te veel in de borstel hangen vond ik. Ik had overigens geen echt tekort, dus dat scheelde alweer.quote:
Het was een geniepige profiteur.quote:
Oh, dan was ik het nietquote:Op maandag 3 april 2006 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was een geniepige profiteur.
Mama stond NATUURLIJK van het uitzicht te genieten en dat joch meteen "ik heb dorst"..... en dan gata mama natuurlijk drinken halenIk zou echt gezegd hebben "O ja? Breng meteen wat voor mij mee dna, als je gaat lopen"
Ach, als ik straks eenmaal de barman als vriendje heb dan hoef ik me om drank geen zorgen te makenquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 21:25 schreef davidov het volgende:
Heerlijk... M'n oude SEGA mega drive gevonden en aangesloten en "eventjes" een sonic spel uitgespeeld
Ah ja...die goede ouwe tijd *snif*
Gewoon dr over heen!quote:Op maandag 3 april 2006 22:55 schreef Weemz het volgende:
Hmmm lastig... Ik heb nu een MSN gesprek met iemand die eigenlijk wel zeker weet dat 'ie op jongens valt, maar stiekem hoopt dat hij meisjes toch interessanter gaat vinden...
Ik denk dat CDP bedoelt:quote:Op maandag 3 april 2006 22:57 schreef Weemz het volgende:
D'r over heen?
Laat maar.quote:Op maandag 3 april 2006 22:57 schreef Weemz het volgende:
D'r over heen?
Goedkope snol dat je d'r bentquote:
Ik maakte een grapje. Sheeeesz.quote:
Ik ook. Sheeeeeszquote:Op maandag 3 april 2006 23:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje. Sheeeesz.
quote:
Ik heb niet eens tv.quote:Op maandag 3 april 2006 20:31 schreef LuQas het volgende:
Waarom lijkt iedereen in dit topic bezig te zijn met televisie en de troep die er op verschijnt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |