en uiteindelijk ging jij met dat truitje naar huis?quote:Op zondag 2 april 2006 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dit was echt hel..van die giebelwijven die voor 1 truitje wat overduidelijk niet staat uren i/d rij voor de paskamers staan.
Godzijndank had ik mn mp3speler mee.
Ik liep met 4 paar schoenen, 3 truitjes, 2 rokken, 1 corset en een handtas.quote:Op zondag 2 april 2006 21:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
en uiteindelijk ging jij met dat truitje naar huis?
als je die vraag nu eens 3 weken eerder had gesteld dan had ik in Vietnam voor je rond gekekenquote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef creno het volgende:
bestaan er toiletrolhouders en pleeborstel(houder) in oosterse stijl ?
heb nu alleen maar deze foto voor jequote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef creno het volgende:
Maar je gaat toch niet zo'n hurk geval installeren als toilet ??quote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef creno het volgende:
Borstelhouders heb ik er niet gezienquote:Op zondag 2 april 2006 22:02 schreef creno het volgende:
hahahaha stroekie !
nee hoor een gewone toilet, maar ik wil die inrichten in oosterse stijl. Heb al een lamp om op te hangen, wat potjes in oosterse stijl, een gouden fotolijstje waar een foto van de taj mahal in komt. Maar in de oosterse/1001nacht/fatamorgana stijl wil ik dus ook de toiletrolhouder/pleeborstel maar ik vraag me af of dat wel bestaat !?!?!
Wat doe je?quote:Op zondag 2 april 2006 22:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga binnenkort ook verder klussen.
Maak een "Mijn nieuwe stek"-reeks in K&Wquote:Op zondag 2 april 2006 22:23 schreef creno het volgende:
netjes hoor DM...
helaas kan ik jullie straks niet zo vlot op de hoogte houden als DM deed, mijn pc blijft nog een tijdje hier staan.
op deze site kun je al wel wat foto's zien van hoe de bouw vordert !
Muren verven, kabel trekken, stereospeakers ophangen, nieuwe deur erin hopelijk.quote:
Dat ziet er opeens heel ander uit hehe, ziet er vrij luxe uit zoquote:Op zondag 2 april 2006 22:11 schreef DennisMoore het volgende:
http://members.home.nl/jan.pieter/rood04.jpg
Toch best wel beschaafd zo.
(Plafond moet ook nog wit ofzo...)
Met een groot slot?quote:Op zondag 2 april 2006 22:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Muren verven, kabel trekken, stereospeakers ophangen, nieuwe deur erin hopelijk.
Hell yeah. En moet even een goede oplossing voor de kabel vinden aangezien die via mijn broertjes kamer loopt en zo'n standaard plastic gootje niet veilig genoeg is.quote:
ZOnde, ik zou het plafond zo laten. Veel mooier bij de muur zo.quote:Op zondag 2 april 2006 22:11 schreef DennisMoore het volgende:
http://members.home.nl/jan.pieter/rood04.jpg
Toch best wel beschaafd zo.
(Plafond moet ook nog wit ofzo...)
wat voor vloer ligt er in die kamer?quote:Op zondag 2 april 2006 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hell yeah. En moet even een goede oplossing voor de kabel vinden aangezien die via mijn broertjes kamer loopt en zo'n standaard plastic gootje niet veilig genoeg is.
Linoleumquote:
Geen idee. Ik wil gewoon stalen plintenquote:Op zondag 2 april 2006 22:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
en de randen?
( kun je het er niet onder krijgen bij de plint? )
zijn er wel, gewoon van die aluminium strips die normaal voor drempel gebruikt worden..quote:Op zondag 2 april 2006 22:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geen idee. Ik wil gewoon stalen plinten![]()
Ik ga wel ff snuffelen..hopelijk komt ook snel pc #3..quote:Op zondag 2 april 2006 22:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
zijn er wel, gewoon van die aluminium strips die normaal voor drempel gebruikt worden..
Dat programma was altijd zo ontiegelijk stoerquote:Op zondag 2 april 2006 22:44 schreef creno het volgende:
Shakira heeft naar ford boyard gekeken en vond die muziek wel leuk volgens mij
*eens*quote:Op zondag 2 april 2006 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZOnde, ik zou het plafond zo laten. Veel mooier bij de muur zo.
Dan toch maar sweet dreams voor je hoor Ang3lquote:Op zondag 2 april 2006 23:05 schreef Ang3l het volgende:
IK denk dat ik maar naar bed ga, voel me niet zo happy
En wanneer ga je daar naar toe Weems, in de zomer vakantie?quote:Op zondag 2 april 2006 23:10 schreef Weemz het volgende:
Zo, net ruim 2 uur film gekeken van mensen die al eerder naar het Oeganda project zijn geweest...
Indrukwekkend?quote:Op zondag 2 april 2006 23:10 schreef Weemz het volgende:
Zo, net ruim 2 uur film gekeken van mensen die al eerder naar het Oeganda project zijn geweest...
inderdaad, echt jammer dat ze ermee gestopt zijn in nederland.quote:Op zondag 2 april 2006 22:55 schreef davidov het volgende:
[..]
Dat programma was altijd zo ontiegelijk stoer
Als je de kans krijgt zou je eigenlijk naar Jinja moeten kunnen reizen om een dagje te raften op de Nijl daar. Daar zijn een paar catagorie 5 spotts. En daar heb ik dus ook weer de vliegende hollander gespeeld door als eerste uit de raft te vallenquote:Op zondag 2 april 2006 23:15 schreef Weemz het volgende:
@ Stroekie: van 13-07 t/m 04-08
@ CDP: Zeker wel!
Ik zie nu dat ze maar 1 seizoen hebben gemaakt in NL.quote:Op zondag 2 april 2006 23:16 schreef creno het volgende:
[..]
inderdaad, echt jammer dat ze ermee gestopt zijn in nederland.
Ik herkende meteen de begin-tune in dat nummer van de "columbiaanse berggeit"
Je gaat er heen met een doel(iets bouwen of opzette toch?).quote:Op zondag 2 april 2006 23:21 schreef Weemz het volgende:
Hoe bedoel je?
Mja... kweenie. 't Kleurt er wel goed bij, maar hout is zo... hout.quote:Op zondag 2 april 2006 22:40 schreef Ang3l het volgende:
ZOnde, ik zou het plafond zo laten. Veel mooier bij de muur zo.
Tja... Doel v/h project is idd gebouwen afmaken (pleisteren, schilderen enz.), met de kinderen omgaan.quote:Op zondag 2 april 2006 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je gaat er heen met een doel(iets bouwen of opzette toch?).
Maar wat zou echt ultiem zijn qua eindresultaat?
Hmmmmm... dat ziet er nog best wel strak uit ja. Heel anders dan wat het nu is, minder...warm en klassiek, denk ik. Maar wel mooi.quote:Op zondag 2 april 2006 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja... kweenie. 't Kleurt er wel goed bij, maar hout is zo... hout.
Zoiets? http://members.home.nl/jan.pieter/gangmuur01.jpg
Ik bedoelde meer een werk doelquote:Op zondag 2 april 2006 23:27 schreef Weemz het volgende:
[..]
Tja... Doel v/h project is idd gebouwen afmaken (pleisteren, schilderen enz.), met de kinderen omgaan.
Persoonlijk (ultiem) doel? Ik denk dat het de ervaring wordt, meemaken hoe mensen aan de andere kant van de evenaar leven, en (een beetje cliché) hoe goed wij het allemaal hebben. Kortom: 'reality-shock'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |