Ik lieg dan meestal maar dat ik als consultant in de IT werk. Mijn officiele titel is quality consultant, maar ik zit gewoon achter mijn pc-tje de hele dag.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:45 schreef Jane het volgende:
Ik ben een van die spaarzame vrouwen in de ICT en mijn eerste voorkeur zou ook niet uitgaan naar een man die in de ICT werkt.Het hoeven echt niet allemaal echte nerds te zijn (zijn het ook niet) en ik zou iemand ook niet afwijzen puur om dat feit, maar ik zou er ook zeker niet speciaal naar op zoek gaan!
Mijn ergernis, mannen die niet leuk genoeg zijn van zichzelf en excuses verzinnen waarom vrouwen zo gemeen zijn. Dit is hetzelfde type dat tot treurens toe vrouwen lastig blijft vallen of ze toch mee uit willen.quote:
Of vrouwen die niet duidelijk genoeg zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn ergernis, mannen die niet leuk genoeg zijn van zichzelf en excuses verzinnen waarom vrouwen zo gemeen zijn. Dit is hetzelfde type dat tot treurens toe vrouwen lastig blijft vallen of ze toch mee uit willen.![]()
True, maar zo ken ik een zooi vrouwen die zeggen dat ze..quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:08 schreef McNasty het volgende:
Vrouwen die als hobbies opgeven:
-shoppen
-uitgaan
-tv kijken
-msn-en
Dit zijn geen hobbies !!
![]()
nou ja de intentie is erquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
True, maar zo ken ik een zooi vrouwen die zeggen dat ze..
- muziek spelen, daarmee wordt bedoeld 3 gitaar lessen volgen.
- sporten, beter gezegd aanwezig zijn op een sportschool in een strak pakje.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:17 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Ik lieg dan meestal maar dat ik als consultant in de IT werk. Mijn officiele titel is quality consultant, maar ik zit gewoon achter mijn pc-tje de hele dag.
Maar goed, bij consultant krijgen vrouwen toch meer het idee van man strak in het pak met lease auto in plaats van computernerd met vaal overhemd, spijkerbroek en gymschoenen.
Zo wordt het natuurlijk nooit wat met je!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:24 schreef Jane het volgende:
Btw, strakke leasejongens zijn ook al niet mijn type... Zie je, ik ben veel te veeleisend om op zo'n datingsite te gaan staan.![]()
![]()
Ik was toch al hopeloos verloren, Liejannuh.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:43 schreef Liejannuh het volgende:
Zo wordt het natuurlijk nooit wat met je!
Nee toch?!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik was toch al hopeloos verloren, Liejannuh.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik was toch al hopeloos verloren, Liejannuh.
Ik denk dat ik zo'n beetje de ergste dooddoener-baan heb..quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:17 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Ik lieg dan meestal maar dat ik als consultant in de IT werk. Mijn officiele titel is quality consultant, maar ik zit gewoon achter mijn pc-tje de hele dag.
Maar goed, bij consultant krijgen vrouwen toch meer het idee van man strak in het pak met lease auto in plaats van computernerd met vaal overhemd, spijkerbroek en gymschoenen.
Het enige wat ik kan doen tegen deze vorm van ICT discriminatieis in mijn profiel zetten dat kleuterjuffen en vrouwen die in de verpleegzorg werken bij voorbaat al kansloos zijn
![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 22:11 schreef Kreupelhout het volgende:
hele waslijst met eisen, waaronder:
- Ik ben een zelfstandig type dat niet snel wil samen wonen, laat staan trouwen. Kinderen hoef ik dus ook nog lang niet.
Pff, ik breek nooit regel 1 van dating sites: Begin never nooit over computers en computerspelletjes te ouwehoeren uit jezelf want dan ben je direct kansloos, ook al speel je veel online games (zoals ikquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:24 schreef Jane het volgende:
Misschien een tip trouwens voor de IT-ers... Vermijd in ieder geval dat je de indruk wekt dat je het alleen maar daar over kunt hebben. Want dat is wat mij enorm zou afschrikken. Ik ben zelf programmeur, maar ik zit er echt totaal niet op te wachten om het in mijn vrije tijd alleen maar over computers/programmeren/netwerken/enz. te praten. En dat is helaas wel wat sommige IT-ers doen. Zorg dus dat je ook nog wat andere interesses ontwikkelt.
Moet je voorstellen dat de andere kant enige eisen gaat stellen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:24 schreef Jane het volgende:
Btw, strakke leasejongens zijn ook al niet mijn type... Zie je, ik ben veel te veeleisend om op zo'n datingsite te gaan staan.![]()
![]()
leuk voor de kids voor later toch juist?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:46 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo'n beetje de ergste dooddoener-baan heb..
"Oh, je maakt computerspelletjes... right.. zucht"
("Dan doet ie zeker niks anders dan spelletjes spelen...")
Gelukkig ben ik al voorzien, m'n werk verklappen aan een date lijkt me bij voorbaat kansloos
quote:Op woensdag 5 april 2006 10:34 schreef MarMar het volgende:
geouwehoer van die wijven trouwens, wees blij als een kerel uberhaupt een baan heeft dat een vent uberhaupt nog interesse heeft in je
Als dat voor het merendeel van de vrouwen geldt die op die sites komen, dan kan ik voor mezelf dus een minpuntje wegstrepenquote:Op zondag 2 april 2006 20:32 schreef Jane het volgende:
Volwassen mannen die nog bij mams thuis wonen en die dat eigenlijk wel best vinden, tenzij jij de plaats van moeders wilt innemen.
quote:Aww they say uhh..
.. a black man is a pimp
Well let me tell you the biggest pimp
on planet motherf**kin Earth, is her momma
It's her MOMMA that told her,
"Get a man that got a good job gurl!
Make sure he got a good car gurl!
Make sure he can take you out and buy you somethin gurl!"
What happened to just fallin in love with a nigga with a bus
pass --
-- just cause you love the nigga?
En deze gast is 21.quote:Hey, life's short!
Dus men moet eens wat meer de humor van alles inzien en niet meteen de beledigde gaan uithangen. Tjah niet iedereen is in the mood voor sarcasme, too bad...
Eigenlijk is ongewenste aandacht ook aandacht, dus laat die (ouwe) lullen maar komen! DUS NIET...
Looks do matter, dus ook mensen zonder foto Ben ik nu oppervlakkig? Shoot me!
Wat zoek ik: een ouwe kerel met cash, villa, zwembad en een vette wagen!
Neuh... geef mij maar de prins op de ezel...
Ben helemaal niet kieskeurig, neuh... pfffff...
De ezel is al aanwezig, want die ben ik al! Heb dus alleen nog de prins nodig. Niet om me te laten berijden, maar om samen ff alles te vergeten en op dat moment ff niet na te denken en de kleine dingen waarderen...
¸(¯`'•.¸ ¸.•'´¯ ¸.•'´¯ (¯`'•.¸(¯`'•.¸¸.•'´¯ ¸.•'´¯
•'´(_¸.•¸_)IK WENS JE MEER ZON DAN REGEN`'•.¸_) (_¸
(_¸.•'´ `'•.¸_MEER VREUGDE DAN VERDRIET)`'•.¸_) (¯`'
•.¸(¯`'•.¸ ¸.•'´ MEER EURO’S DAN CENTEN¸.•'´¯ (¯`'•.¸
(¯`'•.¸ ¸.•'´¯ ¸LIEVER EEN PRIJS DAN NIET'´¯ (_¸.•'´(_¸
.•'´ `'•.¸_)`'•.MEER GEZONDHEID DAN PIJN_)•'´(_¸.•'´ `
_)`'•.¸_)(¯`'•.EN EEN WERELD WAAR IEDEREEN¸(¯`'•.¸
´¯ ¸.•'´¯ (¯`'••GELUKKIG MAG ZIJN.•'´¯ ¸.•'´¯ '´
•.¸(¯`'•.¸ ¸.•'´(_¸.•'´(_¸.•''•.¸_)`'•.¸_)(_¸.•'´(_,
ze weten waarschijnlijk niet wat een gemiddelde Iteejer per maand verdiendquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:17 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan doen tegen deze vorm van ICT discriminatieis in mijn profiel zetten dat kleuterjuffen en vrouwen die in de verpleegzorg werken bij voorbaat al kansloos zijn
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |