Ja, 2x 2e is ook best veel puntenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:39 schreef Zwansen het volgende:
Boogerd gaat een leuke klassering rijden. Met LBL en AGR kan ie hier mooi leider van de ProTouyr worden.
Ja, erg tof zo, mooi ook dat GW zo vroeg afgelopen is tov Baskenland.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:41 schreef Damzkieee het volgende:
Toch mooi al die wielerkoersen weer op TV
Friere, Boogerd en...quote:Op woensdag 5 april 2006 16:42 schreef Zwansen het volgende:
3 rabo's zie ik
Of Weening natuurlijkquote:Op woensdag 5 april 2006 16:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Friere, Boogerd en...
Dekker, of toch Menchov?
Yup. Ideaal voor een Rebelling, Boogerd. Valverde en Freire eventueel...quote:Op woensdag 5 april 2006 16:43 schreef Zwansen het volgende:
Finish bergop?
Dat denk ik ook ja. Maar met de hulp van Boogerd wellichtquote:Op woensdag 5 april 2006 16:44 schreef Damzkieee het volgende:
Denk dat 15% te hoog gegrepen is voor Freire...
Laat het hem dan maar zelf afmakenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Maar met de hulp van Boogerd wellicht
Te steil voor 'm.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:46 schreef Jasza het volgende:
Ik denk dat thomas Dekker iets gaat proberen als die er nog zit
Die steekt nog lang niet in een goede vorm.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:46 schreef Jasza het volgende:
Ik denk dat thomas Dekker iets gaat proberen als die er nog zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |