d8 et ook, dit is Dekker ja als laatste.quote:Op maandag 3 april 2006 16:50 schreef Ereinion het volgende:
2 man van Rabo zaten erbij, ik dacht Boogerd, en Dekker in laatste positie.
Als je in de Tour goed wilt zijn hoef je nu nog niet vooraan te zitten hoor. Armstrong was rond deze tijd ook nooit top.quote:Op maandag 3 april 2006 16:52 schreef Jasza het volgende:
Menchov zat er dus wss niet bij, en dat moet de kopman gaan worden in de tour
Het was nog een beetje bergop, dat was het voordeel van Valverde vooralquote:Op maandag 3 april 2006 17:09 schreef Zwansen het volgende:
Freire had deze best mogen winnen trouwens. Alleen denk ik dat Valverde echt stukken beter en snellr is geworden. Ik denk dat Valverde de Tour wint.
Freire kan ook perfect bergop aankomen. Anders win je geen 3 WK's.quote:Op maandag 3 april 2006 17:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het was nog een beetje bergop, dat was het voordeel van Valverde vooral![]()
Hoho, Valverde is ook niet bepaald een trage man he?quote:Op maandag 3 april 2006 17:11 schreef Jeroen_M het volgende:
Sjonge, als Freire in dit veld niet kan winnen.
Idd. Ik denk dat Valverde nog sneller is dan vorig jaar.quote:Op maandag 3 april 2006 17:12 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hoho, Valverde is ook niet bepaald een trage man he?
quote:Op maandag 3 april 2006 17:11 schreef Jeroen_M het volgende:
Sjonge, als Freire in dit veld niet kan winnen.
Daar sla je de spijker op zijn kop, geen trage man.quote:Op maandag 3 april 2006 17:12 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En ook niet vergeten dat al die klimmen onderweg Freire een pak meer krachten hebben gekost om te overleven dan Valverde.quote:Op maandag 3 april 2006 17:12 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Sneller dan een Bettini of een Di Luca. En dan ben je echt wel een redelijke sprinter.quote:Op maandag 3 april 2006 17:16 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Daar sla je de spijker op zijn kop, geen trage man.
Eigenlijk is deze foto net iets te laat gemaakt, of telt het midden van die zwarte lijn?quote:Op maandag 3 april 2006 17:25 schreef Bartoli het volgende:
zegt u het maar (met dank aan Flupkee van 2cycle)
[afbeelding]
die reactie van jou als Freire in dit veld niet kan winnen. Zoals gezegd Valverde en Freire zijn geen echte topsprinters maar zijn wel in de zwaardere koersen altijd gevaarlijk. Dus dat Freire niet van Valverde wint is geen schande. Als Valverde verliest van Freire ook niet. Won zo'n type Rebellin en Valverde en Freire waren 2e of 3e of 5e en 6e ofzo dan was het wel tsjonge jonge.quote:
het middenquote:Op maandag 3 april 2006 17:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eigenlijk is deze foto net iets te laat gemaakt, of telt het midden van die zwarte lijn?
waarschijnlijk het elektronische registratie systeemquote:Op maandag 3 april 2006 17:34 schreef Damzkieee het volgende:
Mijn eerste ingeving was Freire, maar als ik zo de foto zie, dan lijkt het me toch gelijk? Waarom dan Valverde als winnaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |