Inderdaad, dat zou veel afvallers verklaren..quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:55 schreef Ereinion het volgende:
Van zijn site:
[..]
Het schijnt ook dat veel renners vandaag last hadden van de overgang van koud naar warm weer, dat valt ook wel te zien aan het slagveld dat aangericht is.
Mooi om te zien idd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:16 schreef pfaf het volgende:
Die Sanchez is ook een held zeg, wát een daler!
Whehe inderdaad. Hoewel het beeld gisteren al vele malen beter was dan maandag.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:02 schreef zjroentje het volgende:
Bij die Spaanse koersen is het wel altijd hetzelfde qua tv. Zon, vage kleuren, de hele tijd die klote helikopter op de achtergrond
Je hoeft het me niet te vertellen, je ziet en hoort gewoon dat ze weer op het Iberisch schiereiland zitten.
117e op 11.13 min. Ai ....quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:16 schreef Damzkieee het volgende:
Nu het wachten op Dekker...
Ja, beeldkwaliteit is meestal vrij dof. Maar dat valt me soms ook op bij Primera Division wedstrijden.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:02 schreef zjroentje het volgende:
Bij die Spaanse koersen is het wel altijd hetzelfde qua tv. Zon, vage kleuren, de hele tijd die klote helikopter op de achtergrond
Je hoeft het me niet te vertellen, je ziet en hoort gewoon dat ze weer op het Iberisch schiereiland zitten.
Daar zijn ze niet blij mee als je dat zegt in het Baskenlandquote:Op woensdag 5 april 2006 10:02 schreef zjroentje het volgende:
Nou ja, of ze het willen of niet. Ze liggen onder de Pyreneeën, dus op het Iberische schiereiland.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Daar zijn ze niet blij mee als je dat zegt in het Baskenland![]()
Ja, maar de zon valt vaak wel tegen in de Ronde van het Baskenland. En je hebt niet van die megasaaie lang wegen. Geen woestijnlandschap, veel bochten en nog meer. Vind het het niet echt vergelijkbaarquote:Op woensdag 5 april 2006 14:17 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nou ja, of ze het willen of niet. Ze liggen onder de Pyreneeën, dus op het Iberische schiereiland.
Nou, Spanje is ook veel meer dan woestijnlandschappen he? Dat is toch voornamelijk in de beide Castillas.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja, maar de zon valt vaak wel tegen in de Ronde van het Baskenland. En je hebt niet van die megasaaie lang wegen. Geen woestijnlandschap, veel bochten en nog meer. Vind het het niet echt vergelijkbaar![]()
M'n outsider voor Waals pijl en LBLquote:
Dankje voor de update. Ik kies eerstt even voor G->W.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:01 schreef Ambrosius het volgende:
Alles bij elkaar. Ploeg Valverde rijdt op kop.
Dankquote:Op woensdag 5 april 2006 16:17 schreef Ambrosius het volgende:
Poilvet (CA) alleen weg, maar zal zo wel teruggehaald worden door team Valverde.
Nog 25 km.
Wordt deze zo ook bij Sporza/Nederland 2 uitgezonden, of moet ik dan richting Eurosport?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
DankLeuk twee finales achter elkaar zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |