Was Kolobnev niet geblesseerd geraakt aan z'n hand ofzo?? In de Brabantse Pijl geloof ikquote:Op zondag 2 april 2006 20:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Menchov, Dekker, Boogerd, Freire, Elthink, Kolobnev, Weening en Niermann.
Dan heb je bijna de concept Tourploeg.
Morgen is juist een zeer spectaculaire etappe, de Erlaitz, zo ongeveer de zwaarste klim in baskenland, en daarna nog de Jaizkibel, wel bekend uit de Classica San Sebastian op 10km van het einde.quote:Op zondag 2 april 2006 20:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Morgen de 1e rit kan ik gezien, vanwege een vrije dag. Zaterdag kan ik de afsluitende tijdrit zien. Niet de meest spectaculaire ritten, maar beter iets dan niets.
Dan heb ik 'n mazzeltje. Mooi op mijn vrije dag die rit kijken en eens kijken wie van de ronderenners al goede benen hebben.quote:Op zondag 2 april 2006 21:12 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Morgen is juist een zeer spectaculaire etappe, de Erlaitz, zo ongeveer de zwaarste klim in baskenland, en daarna nog de Jaizkibel, wel bekend uit de Classica San Sebastian op 10km van het einde.
Nope, maar wel wat renners die ik hoge ogen zie gooien in de Giro of Vuelta.quote:Op zondag 2 april 2006 22:45 schreef Bartoli het volgende:
de grootste favorieten voor de Tour winst starten hier niet eens
Als je Piepoli toevoegt, voeg dan ook Wielinga maar toe. Toen die twee laatst samen aan het trainen waren, kon Piepoli Wielinga bergop niet volgenquote:Op zondag 2 april 2006 22:09 schreef Ericr het volgende:
Sterke bezetting in ieder geval :
Evans
Valverde
Di Luca
Perdiguero
Sastre
Menchov
Garate
Piepoli
Voigt
Heel zooitje Rabo's
Kan leuk worden dus, eerste serieuze test voor veel van die renners.
Wat nu weer?quote:Op maandag 3 april 2006 15:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een sukkel is het ook die Boogerd.
Straks de Jaizkilbel op. Nu bijna op de top van eerste berg 1e categorie. jaizkibel is de laatste, ook 1e cat.quote:Op maandag 3 april 2006 15:58 schreef icebliss het volgende:
Ik val er net in. Waar zitten ze ergens?
Ok, ik ga het even volgenquote:Op maandag 3 april 2006 16:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Straks de Jaizkilbel op. Nu bijna op de top van eerste berg 1e categorie. jaizkibel is de laatste, ook 1e cat.
Jaizkibel is berg aan het eind van de Classica San Sebastian.
Het was gewoon nutteloos om daar op kop te gaan rijden. Typisch Boogerd. Altijd op kop op de momenten dat het niet moet of niet nodig is.quote:
Kom op zeg, hij is gewoon zijn vorm terug aan het vinden. Beetje tempo maken voor T. Dekker. Hij komt hier niet om te winnen.quote:Op maandag 3 april 2006 16:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het was gewoon nutteloos om daar op kop te gaan rijden. Typisch Boogerd. Altijd op kop op de momenten dat het niet moet of niet nodig is.
Dan nog kan hij beter op een later tijdstip uitpakken. Dit was echt een nutteloze actie van Boogerd. Zijn we wel gewend van hem.quote:Op maandag 3 april 2006 16:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kom op zeg, hij is gewoon zijn vorm terug aan het vinden. Beetje tempo maken voor T. Dekker. Hij komt hier niet om te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |