Je hebt ze dan zeker verdoofd of zoquote:Op zondag 2 april 2006 23:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
Wat een bullshitSommige vrouwen worden er helemaal wild van
Sorryquote:Op zondag 2 april 2006 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd dat als ik met jou aan het praten was vanavond en ik me omdraaide om met HW te gaan praten dat jij opeens naar de andere tafel ging verschuiven en met een mannen stem tegen me ging praten
quote:Op zondag 2 april 2006 23:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd dat als ik met jou aan het praten was vanavond en ik me omdraaide om met HW te gaan praten dat jij opeens naar de andere tafel ging verschuiven en met een mannen stem tegen me ging praten
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 23:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
En toen we HW op zijn verjaardag zogenaamd tegenkwamen, dat MB telkens naar het toilet ging vanwege haar "blaasontsteking" en dan kwam HW opeens langs...![]()
Complot van MB wat ik je brom!quote:Op zondag 2 april 2006 23:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het al zo vreemd trouwens dat HW vanavond ook zogenaamd een "blaas onsteling" had
quote:Op zondag 2 april 2006 23:40 schreef rena het volgende:
Ik heb slecht nieuws. Ik ga jullie verlaten, om mijn vermoeide lijf maar weer eens ergens te gaan neerleggen
In bed of zo.
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen.quote:Op zondag 2 april 2006 23:40 schreef rena het volgende:
Ik heb slecht nieuws. Ik ga jullie verlaten, om mijn vermoeide lijf maar weer eens ergens te gaan neerleggen
In bed of zo.
![]()
![]()
![]()
Lees de quote eens!quote:
Da's overigens wel waar jaquote:Op zondag 2 april 2006 23:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lees de quote eens!![]()
En lach om mijn hilariteiten!![]()
![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Dizer.
Weet je wanneer de muziek gisteren pas goed werd? Toen IK ging draaien.
Die had ik wel in de playlist gezet, maar we gingen weg voor die gedraaid wasquote:Op maandag 3 april 2006 09:15 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
! Dus ik heb dat gewoon gemist
! Heb je Alter Bridge gedraaid?
Die doet het verder prima hoor, ik post NET nog in het gastenboek..quote:Op maandag 3 april 2006 09:17 schreef Dizer het volgende:
P.s. ligt het nou aan mij of doet de site van black niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |