HW =quote:Op zondag 2 april 2006 22:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vertel.![]()
edit: Oh, je hebt er een edit bij gezet.
Wat dan?quote:Op zondag 2 april 2006 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik stond op het punt om te gaan zeuren ergens over. Maar toen bedacht ik me dat ik daarmee waarschijnlijk niet echt iemand vrolijk mee maak, en mezelf nog minder..
Nou, het ging erover dat ik ook wist dat het niet irriteren aan is. En nu kreeg Sven alle eer, terwijl ik het ook wist. Ik wist het, maar ik zei niks.quote:Op zondag 2 april 2006 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat dan?
Als ik het niks vind, negeer ik het wel.![]()
Whehe.quote:Op zondag 2 april 2006 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, het ging erover dat ik ook wist dat het niet irriteren aan is. En nu kreeg Sven alle eer, terwijl ik het ook wist. Ik wist het, maar ik zei niks.
En ja, ik had het goed ingeschat, dit is gezeur waar niemand vrolijk van wordt.
quote:Op zondag 2 april 2006 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En ja, ik had het goed ingeschat, dit is gezeur waar niemand vrolijk van wordt.
Ja, maar ik geil op complimentjesquote:Op zondag 2 april 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe.
Het is toch goed dat jij het weet?Zolang je het zelf maar weet....
Renaquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rena. Je bent altijd wel erg vermakelijk
.
Dan ga je naar je mammie toe en zeg je: "Kijk, mammie! [wijst naar beeldscherm] Ik wist bij iemand een fout te corrigeren!"quote:
Nou, gewoon, ik moet lachen om je.quote:
quote:
Situatieschets,quote:Op zondag 2 april 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan ga je naar je mammie toe en zeg je: "Kijk, mammie! [wijst naar beeldscherm] Ik wist bij iemand een fout te corrigeren!"
En als je mammie dan een beetje van je houdt, zal ze zeggen: "Goed zo, jongen! [aai over de bol]"
Dat is positief. Zeker positief.quote:
Is dat dikgedrukte geen zeugma?quote:Op zondag 2 april 2006 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Situatieschets,= Erik,
= mammie.
: Kijk, mammie [wijst naar beeldscherm] Ik wist bij iemand een fout te corrigeren!
: Erik, jongen, zit je nou nog steeds achter de computer? Ga eens van je luie reet af en wat nuttigs doen. Ga je kamer opruimen: NU!
.
:
.
Cool, ik moet alleen even kijken hoe het loopt bij het gesprek op mijn faculteit. Ik weet niet hoeveel ze gaat lopen bitchen.quote:Op zondag 2 april 2006 19:14 schreef PeRi het volgende:
Half4/4 uur ergens bij 'de winkel' (tram 5,2, of 1 moet je pakken) is okay. Wij stadten al vantevoren.
Hm, misschien wel, jaquote:
Hoe positief? Ik heb complimentjes nodigquote:Op zondag 2 april 2006 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is positief. Zeker positief.[afbeelding]
Je vrolijkt me op als ik in een zeikbui benquote:
Omdat?quote:Op zondag 2 april 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga jullie verlaten!
Houdoe!quote:Op zondag 2 april 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga jullie verlaten!
quote:Op zondag 2 april 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga jullie verlaten!
quote:Op zondag 2 april 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je vrolijkt me op als ik in een zeikbui ben. En ik kan lekker tegen je aanlullen
.
quote:Op zondag 2 april 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga jullie verlaten!
Sorry, ik ben niet in voor plassexquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 22:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hoi
je mag niet meer op de bruiloft komen, want de tafelschikking is al gedaan.....![]()
![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 22:29 schreef Dizer het volgende:
Oh Babette.. ik heb je wat te bekennen
Voor het eerst een halve dag alleen met MissBliss zonder Zhenar... en ik moet je helaas vertellen:
Het is uit tussen ons
quote:
Ik denk toch niet dat je me had zou willen hebben daarquote:Op zondag 2 april 2006 22:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hoi
je mag niet meer op de bruiloft komen, want de tafelschikking is al gedaan.....![]()
![]()
Zeg, het was fijn geweest als ze het van mij te horen had gekregenquote:
Geen Zhenar =quote:
Ligt het aan mij of is het hier zo warmquote:
Op mijn verjaardag nog wel!quote:Op zondag 2 april 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij bent vervangen door HW
en Babette door MB
Maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt eigenlijkquote:Op zondag 2 april 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij bent vervangen door HW
en Babette door MB
Sorry.quote:Op zondag 2 april 2006 22:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, het was fijn geweest als ze het van mij te horen had gekregen![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is het hier zo warm.
je bent een hálve dag met een meisje alleen en het is meteen over en uit met de Liefde van je Leven ?!?!??quote:Op zondag 2 april 2006 22:50 schreef Dizer het volgende:
Zeg, het was fijn geweest als ze het van mij te horen had gekregen![]()
Jij was alleen tijdelijk vervangen en zo... hou nog steeds van jequote:
En dáár doe ik het voorquote:Op zondag 2 april 2006 22:53 schreef babette21 het volgende:
ps. dank Erik, had idd niet teruggelezen
Mietje...?? Omdat ik van vrouw naar vrouw ga?quote:Op zondag 2 april 2006 22:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
je bent een hálve dag met een meisje alleen en het is meteen over en uit met de Liefde van je Leven ?!?!??
wat bén jij eigenlijk voor mietje?!??!??
ps. dank Erik, had idd niet teruggelezen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |