Dat is 10.000 km verderop...quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
erm hier in amerika wordt ongeveer de helft van de zenders op HDTV aangeboden
Ik wil ook.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:32 schreef Nouk het volgende:
Lekker, nasi met woksaus!
nazi ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:32 schreef Nouk het volgende:
Lekker, nasi met woksaus!
dan dat gedoetje wat PP zeiquote:
Okay ik heb iemand gevraagd naar je gmail !quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ow, regel me idd eens een invite.
Hey die kipgast...quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Erm weber zeg jij nog wel eens wat positiefs ??
al was het alleen maar "whehehe"
[afbeelding]
Trouwens SW dit jaar maar weer eens LL doenquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:09 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hey die kipgast...
Wat zei ie ook alweer de hele tijd
Whehehehe...
[mail afwacht]quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Okay ik heb iemand gevraagd naar je gmail !Ik zou zeggen wacht op mail
Dat is idd een optie... Ik moet alleen even kijken... Geld, stage en wat jullie bij deze ook weten... Een vriendin die uit Finland komtquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Trouwens SW dit jaar maar weer eens LL doen
Ja... Wat wil je nog meer weten...quote:Op woensdag 12 april 2006 10:51 schreef Nouk het volgende:
SW, vertel! Heb je een Fins meisjes leren kennen?
Ze is in Nederland nu...quote:Op woensdag 12 april 2006 11:11 schreef Nouk het volgende:
Hoe ken je dr? Via internet? Heb je dr al s gezien? Vind ze jou ook leuk? Hoe wil je dat gaan doen als ze zo ver weg woont?
Waarom is ze hier? Studeert ze hier? Hoe heet ze? Hoe oud is ze? Hoe is jullie kennismaking precies verlopen?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ze is in Nederland nu...
Gewoon ontmoet hier in Grun'n...
En hoe het gaat als (ze wil hier blijven zegt ze) ze weg gaat.. Geen flauw idee...
Ontmoeting: We waren dronken...quote:Op woensdag 12 april 2006 11:18 schreef Nouk het volgende:
[..]
Waarom is ze hier? Studeert ze hier? Hoe heet ze? Hoe oud is ze? Hoe is jullie kennismaking precies verlopen?
Wat schattig!
Mooie naam hoor. Hoe ziet ze eruit? foto? Hebben jullie nu wat of alleen maar gezoend ect?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ontmoeting: We waren dronken...
Studie: HLO Finland, ze loopt hier stage
Naam: Sanna
Whehehe... Dit speelt al meer dan een maand... Vul de rest zelf maar in...quote:Op woensdag 12 april 2006 11:26 schreef Nouk het volgende:
[..]
Mooie naam hoor. Hoe ziet ze eruit? foto? Hebben jullie nu wat of alleen maar gezoend ect?
Wat leuk voor je SWquote:Op woensdag 12 april 2006 11:30 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Whehehe... Dit speelt al meer dan een maand... Vul de rest zelf maar in...
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:13 schreef Querk het volgende:
paddo party!!!
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
't is dan wel weer typisch dat ie iemand treft die 'm net zo goed verstaat als de gemiddelde nederlander.
Weet je wat het ergste is??quote:Op woensdag 12 april 2006 16:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
't is dan wel weer typisch dat ie iemand treft die 'm net zo goed verstaat als de gemiddelde nederlander.
Verse batterij erin gestopt...quote:Op woensdag 12 april 2006 15:42 schreef Bosbeetle het volgende:SW je frollie magneet hij doet het
goed bezig !
quote:
die van mij bijna een jaar maar dat kan ook BF's hunk magneet zijnquote:
Sinds wanneer bestaan er hunk magneten...quote:Op woensdag 12 april 2006 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
die van mij bijna een jaar maar dat kan ook BF's hunk magneet zijn
Deze open deur trappen we maar niet in hè!quote:Op woensdag 12 april 2006 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
die van mij bijna een jaar maar dat kan ook BF's hunk magneet zijn
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Deze open deur trappen we maar niet in hè!
over gg allin maar vooral die laatste zinquote:Disgusting sleazebags don't get much disgustingly sleazebaggier than Kevin "G.G." Allin. His life was a sick form of performance art - he set no limits for himself, meaning that he would smash himself in the head with the microphone, beat his fans up, poop on stage, eat it, throw it at the crowd, work diligently to rise to the top ranks of a Fortune 500 company, let girls vomit, pee and poop in his mouth, shoot up every drug he could find, rape and beat up stupid girls who for some reason trusted him, and eventually - he died of a heroin overdose! Which is probably best for us, since he always claimed that he was going to kill himself on stage and take as many spectators with him as possible. Oh! He was also a singer/songwriter along the lines of Jackson Browne. His music? SCUMMY! Started off just misogynist punk, but as his voice and mind deteriorated, it became sicker, filthier, messier, scuzzier, noisier, screamier and Perrier. Perrier??? WATER you doing? Ha ha!!! HEEEEE!
quote:Tori used to be in a pop metal band called Y Kant Tori Read, but was then sexually attacked and responded by turning to somber piano music, which she plays while spreading her legs really far apart.
quote:A difficult avant-garde cross between Japanese noise (BOREDOMS! ZENI GEVA! SPACE STREAKINGS!) and Norwegian black metal (BURZUM! MAYHEM! THE CARS!).
Awwww ! Toch maar vragen of je ze in een potje mee magquote:Op woensdag 12 april 2006 21:32 schreef BosFrollie het volgende:
laatste dag met amandelen, ik zal ze missen![]()
Alsmede tevens ook wat !quote:Op donderdag 13 april 2006 20:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
't is wat.
Heey!quote:Op donderdag 13 april 2006 20:31 schreef Maris. het volgende:
Heey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |