jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:56 schreef Zwansen het volgende:
Leuk ja.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
Zie ik daar zomaar een Twister door Emmen fietsen.
nietquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
valt wel mee.
niet !!! nog 40 min ochtendquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:03 schreef Maris. het volgende:
het is al middag !!!!!
prima hoorquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:23 schreef Maris. het volgende:
hoe bevalt het je in amerika dan
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:02 schreef Zwansen het volgende:
heimwee naar Ommen
Nee alleen maar heimwee naar BF en die komt over een paar weekjesquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:02 schreef Zwansen het volgende:
Nog geen heimwee naar Ommen?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee alleen maar heimwee naar BF en die komt over een paar weekjes
fietsen op amerikaanse tvquote:Op zondag 9 april 2006 22:27 schreef Zwansen het volgende:
Parijs Roubiax op tv geweest BB?
George Hincapie's stuur brak spontaan af.Dat was de grote Amerikaanse favoriet.
De laatste jaren is het wel populair geworden hoor. Vooral door Armstrong uiteraard.quote:Op zondag 9 april 2006 22:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
fietsen op amerikaanse tvvast op een obscure betaal zender
Fietsen is not done in de US Zwansie...quote:Op maandag 10 april 2006 12:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De laatste jaren is het wel populair geworden hoor. Vooral door Armstrong uiteraard.
| 1 2 3 4 | |.The WHO GIVES A | ||'""|""\_ _ | __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|) |(@)(@)****(@)(@)****|(@)**(@) |
idd dat merk ik wel als ik hier rondfiets. En dat armstrong hier zo populair is wordt sterk overdreven door mart smeeds en consortenquote:Op maandag 10 april 2006 14:05 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Fietsen is not done in de US Zwansie...
Laatst nog gezien dat Lance te gast was bij Larry King. Ook is ie al meerdere malen bij de Amerikaans president geweest. En de Georgia Tour wordt steeds populairder, en er schijnt in een stad zelfs een George Hincapie stad te zijn.quote:Op maandag 10 april 2006 15:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd dat merk ik wel als ik hier rondfiets. En dat armstrong hier zo populair is wordt sterk overdreven door mart smeeds en consortenmaar ik ben hier nog met de tour dus dan merken we het
quote:When you're a famous boy, it gets really easy to get girls,
it's all so easy you get a bit spoilt.
But when you try to pull a girl, who is also famous too,
it feels just like when you wasn't famous.
hier op mn werk zijn ze in tegenstelling tot de meeste amerikanen helemaal weg van voetbal ... dus ik hoor alleen maar manchester en barcelona verhalenquote:Op maandag 10 april 2006 15:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Laatst nog gezien dat Lance te gast was bij Larry King. Ook is ie al meerdere malen bij de Amerikaans president geweest. En de Georgia Tour wordt steeds populairder, en er schijnt in een stad zelfs een George Hincapie stad te zijn.
Maar uiteraard zijn de 4 Major Sports natuurlijk verreweg de belangrijkste.
doe je bestquote:Op maandag 10 april 2006 16:23 schreef SuperWeber het volgende:
Ik moet schijten...
hoezo zonnetje schijnt graadje of 18 lekker tochquote:Op maandag 10 april 2006 16:24 schreef Nouk het volgende:
Wat een kutweer.
wopwop !quote:Op maandag 10 april 2006 17:04 schreef Querk het volgende:
joehoeeee!!!
Lijstjes willen we !!quote:Op maandag 10 april 2006 17:10 schreef Querk het volgende:
er komen best leuke bands op sziget dit jaar
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |