Klopt, ik dacht dat dat Pozzato was. Niet goed gekeken dusquote:Op woensdag 5 april 2006 16:34 schreef Sautor het volgende:
[..]
Kopp ging aan kop, petacchi zat in t wiel van hushovd toch?
Was het ook, groene trui zonder een etappe winnen is heel mager.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:38 schreef rubbereend het volgende:bij Sporza draaien ze het zo dat deze overwinning mooier is dan de groene trui in de Tour voor Thor
Mwoah, zonder treintje won hij wel La Primavera.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat is dus het verschil tussen Petacchi met en zonder treintje.
Zonder -> gewoon één van de sprinters, zeker niet dé sprinter. Maar dat is al vaker gebleken.
Dit is het verschil tussen Petacchi in een koers waar je 100 a 200 km kunt zonnen om er dan 30 te vlammen, en een Petacchi in een koers waar de koude harde wind 200 km op je zit in te beuken ...quote:Op woensdag 5 april 2006 16:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat is dus het verschil tussen Petacchi met en zonder treintje.
Zonder -> gewoon één van de sprinters, zeker niet dé sprinter. Maar dat is al vaker gebleken.
Hij is nog vrij jong en boekt wel progressie. Ik zie hem ooit nog wel G-W winnen hoor. En op een redelijk vlak WK kan hij ook nog best eens winnen.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:36 schreef Leatherface het volgende:
Ik denk dat Petacchi, ondanks zijn fraaie zege in San Remo, toch wel veel meer de pure sprinter is dan hij zelf hoopt te zijn.
Hij is toch een stuk minder compleet dan dat Cipollini was. Mario reed zelfs nog eens top 20 in de Ardennen - Tourrit waar Indurain flink huishield.
In echt zware of lange koersen zie je Alejet zijn sprint toch vrij geregeld afbotten. Dat had hij vandaag, maar op deze manier verloor hij ook MSR aan Freire en eens Parijs - Tours aan Zabel. Tuurlijk won hij ook MSR, maar hij zal die dag een ongelooflijke superdag hebben gehad.
Wel hulde dat hij het probeert.
Ik zeg niet dat hij zonder trein niet kan winnen. Maar dan staat hij gelijk met de anderen. Soms zal hij dan winnen, even vaak wordt het niets.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mwoah, zonder treintje won hij wel La Primavera.
Laten we het er op houden dat hij op topdagen het zonder treintje kan en op mindere dagen hij er wel erg afhankelijk van is.
Wat presteerde Petacchi dan in de Tirreno dat kon zelfs een Cipollini in zijn grote dagen niet . Dus ligt ermaar aan hoe je het bekijkt. Tuurlijk lag het deels aan de trein, tuurlijk is alejet die wind niet zo gewend en het zal ook wel te maken hebben met het feit dat zijn vorm nog niet je dat is. Maar als hij dadelijk weer zijn ritten wint in de Giro en de Tour hoor je niemand meer klagenquote:Op woensdag 5 april 2006 17:36 schreef Leatherface het volgende:
Ik denk dat Petacchi, ondanks zijn fraaie zege in San Remo, toch wel veel meer de pure sprinter is dan hij zelf hoopt te zijn.
Hij is toch een stuk minder compleet dan dat Cipollini was. Mario reed zelfs nog eens top 20 in de Ardennen - Tourrit waar Indurain flink huishield.
In echt zware of lange koersen zie je Alejet zijn sprint toch vrij geregeld afbotten. Dat had hij vandaag, maar op deze manier verloor hij ook MSR aan Freire en eens Parijs - Tours aan Zabel. Tuurlijk won hij ook MSR, maar hij zal die dag een ongelooflijke superdag hebben gehad.
Wel hulde dat hij het probeert.
Petacchi is 32, vind ik al vrij oud, vergeleken met renners als hushovd, boonen, davis..quote:Op woensdag 5 april 2006 17:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij is nog vrij jong en boekt wel progressie. Ik zie hem ooit nog wel G-W winnen hoor. En op een redelijk vlak WK kan hij ook nog best eens winnen.
Petacchi is pas heel laat doorgebroken, net zoals Dekker, en kan daarom waarschijnlijk wel wat langer mee, maar zijn top zal hij wel zo ongeveer bereikt hebben.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:15 schreef Sautor het volgende:
[..]
Petacchi is 32, vind ik al vrij oud, vergeleken met renners als hushovd, boonen, davis..
En meestal ben je rond je 30e op je best (of ben ik nu verkeerd bezig?)
Om nog maar te zwijgen over wat Petacchi in de tour van 2003 een paar keer liet zien. Zonder trein vanuit kansloze 10-15e positie op 300 meter van de finish de sprint aanvangen en met zes lengtes winnen. Ik heb toen echt een paar sprints gezien waarvan ik dacht "Petacchi is uitgeschakeld" en toen won 'ie toch maar weer.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Wat presteerde Petacchi dan in de Tirreno dat kon zelfs een Cipollini in zijn grote dagen niet . Dus ligt ermaar aan hoe je het bekijkt. Tuurlijk lag het deels aan de trein, tuurlijk is alejet die wind niet zo gewend en het zal ook wel te maken hebben met het feit dat zijn vorm nog niet je dat is. Maar als hij dadelijk weer zijn ritten wint in de Giro en de Tour hoor je niemand meer klagen
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:05 schreef Perico het volgende:
We mogen dus stellen, dat je beter een Credit Agricole kunt hebben, dan een Landbouwkrediet?
Dat zeg ik, Petacchi zal nog een paar jaren kunnen meedraaien in het peloton als sprinter, maar hij zal niet meer verbeteren. Zeker niet vergeleken met jongens als hushovd, boonen, davis, die allemaal nog wel zullen verbeteren. Dus hij gaat t wel steeds zwaarder krijgen...quote:Op woensdag 5 april 2006 19:42 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Petacchi is pas heel laat doorgebroken, net zoals Dekker, en kan daarom waarschijnlijk wel wat langer mee, maar zijn top zal hij wel zo ongeveer bereikt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |