Gewoon 1 oblivion gate missie of een dungeon moet kunnen in een demo, je krijgt mischien een verkeerd beeld dan maar het is beter dan nietsquote:Op maandag 3 april 2006 18:29 schreef Wessiej het volgende:
Ja en van die demo zeiden ze toevallig op 1 april?
Want een demo van Oblivion maken is best wel onmogelijk volgens mij.
Of je krijgt een heel verkeerd beeld van het spel doordat er dan misschien onzichtbare muren in zitten.
Maar ik heb rete zin om te klauteren met lara croft en dan tussendoor ook nog met wat andere ballen zwaaienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ongetwijfeld, elke keer probeer ik het weerquote:Op maandag 3 april 2006 19:04 schreef Strolie75 het volgende:
Gaan er nog mensen voor Hitman: Blood Money?
Hitman: Blood Money verschijnt ook op de 360
Krijgen mensen alleen een volledig verkeerde indruk van de game.quote:Op maandag 3 april 2006 19:08 schreef Xrenity het volgende:
Een demo van Oblivion lijkt mij het beginstukje met die dungeon.
Lijkt me nogal onmogelijk anders.
http://www.gamed.nl/view/15831quote:Op maandag 3 april 2006 19:04 schreef Strolie75 het volgende:
Gaan er nog mensen voor Hitman: Blood Money?
Hitman: Blood Money verschijnt ook op de 360
quote:Op maandag 3 april 2006 19:41 schreef H.Flick het volgende:
Bij Tomb Raider! Ik ga denk ik ontslag nemen om al m'n games te kunnen spelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ziet eruit als een opgepoetste PS2 versie... Zonde, bij Tomb Raider kunnen ze de 360 versie wel veel mooier maken...quote:Op maandag 3 april 2006 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hitman: Blood Money 360
quote:Op maandag 3 april 2006 14:50 schreef Frasier het volgende:
Waar kan ik Tomb Raider beter bestellen als ik 'm zo snel mogelijk voor/tijdens de release in huis wil hebben, Dimension Plus of GCshop?
* Doet uiteraard meequote:Op maandag 3 april 2006 20:34 schreef devv05 het volgende:
Met Hitman: Blood Money kan ik weer een must-have aan mn lijstje toevoegenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In de VS is ie al uit ja.quote:Op maandag 3 april 2006 20:30 schreef Wessiej het volgende:
Heb jij hem alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yesquote:Op maandag 3 april 2006 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hitman: Blood Money 360
Waarom nou!quote:Op maandag 3 april 2006 21:38 schreef jpg97 het volgende:
Joepie!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.morgen mijn xbox 360 ophalenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
core pakketom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omdat ie maar 200 E wasquote:Op maandag 3 april 2006 21:51 schreef Ipho het volgende:
[..]
Waarom nou!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
28 Meiquote:Op maandag 3 april 2006 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vond al raar dat ie niet naar de 360 zou komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wanneer komt die spel, MOET hebben !!!
PES en Battlefield zat je nog af te kraken enkel om de graphics en nu is het weer niet belangrijk?quote:Op maandag 3 april 2006 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer van grafisch, maar zal wel niet hinderlijk zijn
waar slaat de OP op eigenlijk ?
Hard disk erbij, wireless controller en dan ben je nog maar 340 kwijt. Tsja, dan kun je het prima maken natuurlijk.quote:Op maandag 3 april 2006 21:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Omdat ie maar 200 E wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet om het een of ander, maar is dat geen HDMI aansluiting op die AV kabel? Tis iig niet de component die wij erbij kregen.quote:
Hopelijk koop je die hdd erbij,quote:Op maandag 3 april 2006 21:38 schreef jpg97 het volgende:
Joepie!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.morgen mijn xbox 360 ophalenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
core pakketom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoezo?quote:Op maandag 3 april 2006 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hopelijk koop je die hdd erbij,
anders geen pes5om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
damn, dat duurt nog wel tijdjequote:Op maandag 3 april 2006 22:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
28 Meiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wereld spel lijkt me het maar ik haal haar niet op launch. Teveel met Oblivion bezig.quote:Op maandag 3 april 2006 19:41 schreef H.Flick het volgende:
Bijna Tomb Raider! Ik ga denk ik ontslag nemen om al m'n games te kunnen spelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:41 schreef Sjotime het volgende:
Wereld spel lijkt me het maar ik haal haar niet op launch. Teveel met Oblivion bezig.
Same here. Ik wacht misschien zelfs wel op de Cube versiequote:Op dinsdag 4 april 2006 07:41 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Wereld spel lijkt me het maar ik haal haar niet op launch. Teveel met Oblivion Tales of Phantasia bezig.
Ja, misschien maakt Mario wel een gastoptreden!quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Same here. Ik wacht misschien zelfs wel op de Cube versieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, misschien maakt Mario wel een gastoptreden!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
PROESTquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, misschien maakt Mario wel een gastoptreden!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Win mooie prijzen met de ‘Xbox Cup’ van EA en Microsoft
Zoals jullie weten is Xbox een grote sponsor voor het aankomende wereldkampioenschap voetbal. Electronic Arts is de uitgever die een videogame voor die titel uit zal geven en heeft samen met Microsoft en adidas gezorgd voor een samenwerking die ons, de gamers, de mogelijkheden geeft om leuke prijzen te winnen! Doe jij ook mee aan de Xbox Cup?
In deze promotieactie zullen wij kunnen beginnen met de Xbox Cup. Een wedstrijd voor fans van het voetbalspel die plannen met Electronic Arts’ 2006 FIFA World Cup voor de Xbox 360 online te gaan spelen. Althans, pas vanaf 28 april want op die datum ligt de nieuwe voetbal titel in de winkels en kunnen gamers zich warmspelen voor de eigenlijke competitie. Door online te spelen zullen de beste spelers uitgenodigd worden om mee te doen en uiteindelijk naar de finale in Berlijn te mogen, die op 28 tot en met 30 juni plaats zal vinden tijdens het wereldkampioenschap in Duitsland. Alle 32 landen die aan het WK meedoen, zullen ook gamers afzonderen naar deze aangelegenheid met een nationaal team van drie spelers. Deze koene videogame helden zullen strijden voor het vaderland en de Xbox Cup.
De eerste gamer die mee gaat wordt de online gamer die de competitieladders domineert in EA’s 2006 FIFA World Cup titel. Omdat het spel pas de 28ste uit is zul je vanaf vandaag eerst je kunde kunnen tonen in een online webgame op de Xbox Cup website. Het team van drie spelers zal namelijk gaan bestaan uit de eerder genoemde FIFA gamer, één ‘ultieme fan’, die dit online webspel wint en één gamer die de hoogste score bij de ‘roadshow’ behaalt die zeven adidas winkels in het hele land zal aandoen. Deze begint al op 8 april en op de Xbox Cup zijn de verschillende locaties te bekijken. Hier onder zijn ze ook te zien:
De Xbox Cup roadshow locaties:
8 april - Groningen, InterSport Megastore Hink, Westerhaven 52
15 april - Utrecht, Paul Pessel, Croeselaan 183
22 april - Almere Stad, Sportpaleis sinds 1928, Zadelmakerstraat 51-53
29 april - Apeldoorn, Sportshop van den Belt, Tweelingenlaan 33
6 mei - Rotterdam, Daka Alexandrium, Watermanweg 319
13 mei - Hengelo, Intersport Megastore Hengelo, Plein Westermaat 90
20 mei - Amsterdam Z.O., Arena Boulevard
Gamers die uiteindelijk in juni per vliegtuig naar Duitsland worden gevlogen, inclusief een familielid, doen mee aan dit unieke ‘adidas World of Football’ evenement en vertegenwoordigen Nederland. Dit evenement vindt plaats in een stadion met 8500 zitplaatsen in het adidas evenementenpark dat midden in het WK terrein in Berlijn ligt. Gamers zullen uiteraard moeten strijden, maar krijgen ook kaarten voor de kwartfinale van het ‘echte’ voetbal, een set adidas producten en een Xbox 360 console met de nieuwste EA games. Wat de winnaar krijgt is natuurlijk de Xbox Cup, maar ongetwijfeld nog meer leuks.
Het laatste nieuws is dat Microsoft op 12 mei een speciale editie van hun console lanceert. Deze 2006 FIFA World Cup Edition Xbox 360 zal bestaan uit een 360 met speciale faceplate, de FIFA World Cup game van Electronic Arts en een voucher voor een replica van de officiële adidas 2006 wedstrijdbal. Dat is voor voetbalfans een pakket dat ze niet kunnen laten liggen lijkt ons!
We houden je op de hoogte, maar wil je alvast kans maken op deze vette prijzen, stort je dan op de online webgame, om later nog kans te maken tijdens de roadshow en door het spelen van 2006 FIFA World Cup. Veel succes voetbalfans!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop