Ze gebruiken die kreet ook in de tv-commercialsquote:Op maandag 3 april 2006 10:21 schreef Retuobak het volgende:
impossible is nothing?
Dat klinkt wel erg vaag
Nothing is impossible zou logischer zijn.
Oblivion heb ik niet gespeeld.quote:Op maandag 3 april 2006 13:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
is oblivion nu echt zo goed.
wat vinden jullie trouwens van doa
Je hebt zeker maar 1 controller en/of geen vrienden....quote:Op maandag 3 april 2006 14:31 schreef devv05 het volgende:
DoA vind ik het saaiste spel op de 360, maar ziet er wel mooi uit. Ik wist niet hoe snel ik die moest verkopen. Kon me nog geen minuut boeien, op de Photo mode uitproberen na dan
Heh heh heh, DOA 4 is vooral leuk als ik 'm samen met mijn vriendin speel.quote:Op maandag 3 april 2006 14:31 schreef devv05 het volgende:
DoA vind ik het saaiste spel op de 360, maar ziet er wel mooi uit. Ik wist niet hoe snel ik die moest verkopen. Kon me nog geen minuut boeien, op de Photo mode uitproberen na dan
Sja, ik vind er gewoon geen zak aan, kan het ook niet helpen. En ik heb inderdaad geen vrienden, zit de hele dag maar een beetje thuis in mn eentje thuis te Xbox'en, en dat elke dag weer.quote:Op maandag 3 april 2006 14:37 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
[..]
Je hebt zeker maar 1 controller en/of geen vrienden....
DOA is volgensmij het beste (offline)multiplayer spel op de 360! Iedereen kan het ook snel leren zodat je al snel lekker kunt meppen tegen of met elkaar!Ik heb het pas met z'n 3e gespeeld, echt super gaaf/lache!
Voetbalfans ok, voetbalfans die andere mensen gaan afzeiken/in elkaar meppen omdat ze voor een andere club zijn vind ik zo ongeveer het zieligste wat ik me kan bedenken, dan heb je echt een iq als een opgegeten visstick als er zulk soort achterlijke debiele dingen in je hoofd opkomen. Zulk soort mensen hebben dan ook vaak geen werk, zijn stom en minder geneukt als de gemiddelde mongool op deze aarde.quote:Op maandag 3 april 2006 15:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Goed onderbouwd. En in jouw geval heten het nog vriendjes
FOK en prijsvragen kennende moet je niet gek opkijken als je niets krijgt.quote:Op zondag 2 april 2006 18:25 schreef ErwinEHVNL het volgende:
nog een keertje dan...
TWI >>>> heb jij je faceplate al binnen???
en zo jah... staat ie dan ook.. want ik heb nog niks binnen
ik kick hem terug voor de opmerking van vanochtendquote:Op maandag 3 april 2006 15:12 schreef masterdave het volgende:
[..]
Voetbalfans ok, voetbalfans die andere mensen gaan afzeiken/in elkaar meppen omdat ze voor een andere club zijn vind ik zo ongeveer het zieligste wat ik me kan bedenken, dan heb je echt een iq als een opgegeten visstick als er zulk soort achterlijke debiele dingen in je hoofd opkomen. Zulk soort mensen hebben dan ook vaak geen werk, zijn stom en minder geneukt als de gemiddelde mongool op deze aarde.
Xbox360 roeleert overigens! Ben nog steeds takkeverslaafd aan dat ding, en me vriendin heeft er al flink de baluh van![]()
Nou nou. Er gaat wel eens iets mis inderdaad, maar wat wil je met de honderden prijzen die wij per jaar weggeven. Ik heb nog niks vernomen dat er iets mis is gegaan met deze prijzen. Het kan wel eens even duren voordat je een prijs krijgt, omdat wij de prijzen vaak eerst moeten bestellen bij de aanbieder. Vervolgens komen ze dan naar ons en dan moeten ze nog naar de winnaars. Daar kan wel wat tijd overheen gaan. Heb geduld en vertrouwen. andere vragen kunnen hier : Het FOK!games commentaar/complimenten topic 3!quote:Op maandag 3 april 2006 15:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
FOK en prijsvragen kennende moet je niet gek opkijken als je niets krijgt.
Of iets geheel anders. En dan met de mededeling dat je maar blij moet zijn en niet moet zeuren..
Ik praat ook in het algemeenquote:Op maandag 3 april 2006 15:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik kick hem terug voor de opmerking van vanochtend![]()
Fijn, maaruh wat moet dat in dit topic? Of wilde je het gewoon even kwijtquote:Op maandag 3 april 2006 15:12 schreef masterdave het volgende:
[..]
Voetbalfans ok, voetbalfans die andere mensen gaan afzeiken/in elkaar meppen omdat ze voor een andere club zijn vind ik zo ongeveer het zieligste wat ik me kan bedenken, dan heb je echt een iq als een opgegeten visstick als er zulk soort achterlijke debiele dingen in je hoofd opkomen. Zulk soort mensen hebben dan ook vaak geen werk, zijn stom en minder geneukt als de gemiddelde mongool op deze aarde.
Ja dat is toch dom?quote:Op maandag 3 april 2006 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
ja alleen bij zuiderpark 45 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |