Gewoon 1 oblivion gate missie of een dungeon moet kunnen in een demo, je krijgt mischien een verkeerd beeld dan maar het is beter dan nietsquote:Op maandag 3 april 2006 18:29 schreef Wessiej het volgende:
Ja en van die demo zeiden ze toevallig op 1 april?
Want een demo van Oblivion maken is best wel onmogelijk volgens mij.
Of je krijgt een heel verkeerd beeld van het spel doordat er dan misschien onzichtbare muren in zitten.
Maar ik heb rete zin om te klauteren met lara croft en dan tussendoor ook nog met wat andere ballen zwaaien.
Ongetwijfeld, elke keer probeer ik het weerquote:Op maandag 3 april 2006 19:04 schreef Strolie75 het volgende:
Gaan er nog mensen voor Hitman: Blood Money?
Hitman: Blood Money verschijnt ook op de 360
Krijgen mensen alleen een volledig verkeerde indruk van de game.quote:Op maandag 3 april 2006 19:08 schreef Xrenity het volgende:
Een demo van Oblivion lijkt mij het beginstukje met die dungeon.
Lijkt me nogal onmogelijk anders.
http://www.gamed.nl/view/15831quote:Op maandag 3 april 2006 19:04 schreef Strolie75 het volgende:
Gaan er nog mensen voor Hitman: Blood Money?
Hitman: Blood Money verschijnt ook op de 360
quote:Op maandag 3 april 2006 19:41 schreef H.Flick het volgende:
Bij Tomb Raider! Ik ga denk ik ontslag nemen om al m'n games te kunnen spelen.
Ziet eruit als een opgepoetste PS2 versie... Zonde, bij Tomb Raider kunnen ze de 360 versie wel veel mooier maken...quote:Op maandag 3 april 2006 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hitman: Blood Money 360
quote:Op maandag 3 april 2006 14:50 schreef Frasier het volgende:
Waar kan ik Tomb Raider beter bestellen als ik 'm zo snel mogelijk voor/tijdens de release in huis wil hebben, Dimension Plus of GCshop?
* Doet uiteraard meequote:Op maandag 3 april 2006 20:34 schreef devv05 het volgende:
Met Hitman: Blood Money kan ik weer een must-have aan mn lijstje toevoegen
In de VS is ie al uit ja.quote:
Yesquote:Op maandag 3 april 2006 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hitman: Blood Money 360
Waarom nou!quote:Op maandag 3 april 2006 21:38 schreef jpg97 het volgende:
Joepie!morgen mijn xbox 360 ophalen
core pakket
Omdat ie maar 200 E wasquote:
28 Meiquote:Op maandag 3 april 2006 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yes
vond al raar dat ie niet naar de 360 zou komen
wanneer komt die spel, MOET hebben !!!
PES en Battlefield zat je nog af te kraken enkel om de graphics en nu is het weer niet belangrijk?quote:Op maandag 3 april 2006 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer van grafisch, maar zal wel niet hinderlijk zijn
waar slaat de OP op eigenlijk ?
Hard disk erbij, wireless controller en dan ben je nog maar 340 kwijt. Tsja, dan kun je het prima maken natuurlijk.quote:
Niet om het een of ander, maar is dat geen HDMI aansluiting op die AV kabel? Tis iig niet de component die wij erbij kregen.quote:
Hopelijk koop je die hdd erbij,quote:Op maandag 3 april 2006 21:38 schreef jpg97 het volgende:
Joepie!morgen mijn xbox 360 ophalen
core pakket
Hoezo?quote:Op maandag 3 april 2006 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hopelijk koop je die hdd erbij,
anders geen pes5
damn, dat duurt nog wel tijdjequote:
Wereld spel lijkt me het maar ik haal haar niet op launch. Teveel met Oblivion bezig.quote:Op maandag 3 april 2006 19:41 schreef H.Flick het volgende:
Bijna Tomb Raider! Ik ga denk ik ontslag nemen om al m'n games te kunnen spelen.
Sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:41 schreef Sjotime het volgende:
Wereld spel lijkt me het maar ik haal haar niet op launch. Teveel met Oblivion bezig.
Same here. Ik wacht misschien zelfs wel op de Cube versiequote:Op dinsdag 4 april 2006 07:41 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Wereld spel lijkt me het maar ik haal haar niet op launch. Teveel met Oblivion Tales of Phantasia bezig.
Ja, misschien maakt Mario wel een gastoptreden!quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Same here. Ik wacht misschien zelfs wel op de Cube versie
quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, misschien maakt Mario wel een gastoptreden!
PROESTquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, misschien maakt Mario wel een gastoptreden!
quote:Win mooie prijzen met de ‘Xbox Cup’ van EA en Microsoft
Zoals jullie weten is Xbox een grote sponsor voor het aankomende wereldkampioenschap voetbal. Electronic Arts is de uitgever die een videogame voor die titel uit zal geven en heeft samen met Microsoft en adidas gezorgd voor een samenwerking die ons, de gamers, de mogelijkheden geeft om leuke prijzen te winnen! Doe jij ook mee aan de Xbox Cup?
In deze promotieactie zullen wij kunnen beginnen met de Xbox Cup. Een wedstrijd voor fans van het voetbalspel die plannen met Electronic Arts’ 2006 FIFA World Cup voor de Xbox 360 online te gaan spelen. Althans, pas vanaf 28 april want op die datum ligt de nieuwe voetbal titel in de winkels en kunnen gamers zich warmspelen voor de eigenlijke competitie. Door online te spelen zullen de beste spelers uitgenodigd worden om mee te doen en uiteindelijk naar de finale in Berlijn te mogen, die op 28 tot en met 30 juni plaats zal vinden tijdens het wereldkampioenschap in Duitsland. Alle 32 landen die aan het WK meedoen, zullen ook gamers afzonderen naar deze aangelegenheid met een nationaal team van drie spelers. Deze koene videogame helden zullen strijden voor het vaderland en de Xbox Cup.
De eerste gamer die mee gaat wordt de online gamer die de competitieladders domineert in EA’s 2006 FIFA World Cup titel. Omdat het spel pas de 28ste uit is zul je vanaf vandaag eerst je kunde kunnen tonen in een online webgame op de Xbox Cup website. Het team van drie spelers zal namelijk gaan bestaan uit de eerder genoemde FIFA gamer, één ‘ultieme fan’, die dit online webspel wint en één gamer die de hoogste score bij de ‘roadshow’ behaalt die zeven adidas winkels in het hele land zal aandoen. Deze begint al op 8 april en op de Xbox Cup zijn de verschillende locaties te bekijken. Hier onder zijn ze ook te zien:
De Xbox Cup roadshow locaties:
8 april - Groningen, InterSport Megastore Hink, Westerhaven 52
15 april - Utrecht, Paul Pessel, Croeselaan 183
22 april - Almere Stad, Sportpaleis sinds 1928, Zadelmakerstraat 51-53
29 april - Apeldoorn, Sportshop van den Belt, Tweelingenlaan 33
6 mei - Rotterdam, Daka Alexandrium, Watermanweg 319
13 mei - Hengelo, Intersport Megastore Hengelo, Plein Westermaat 90
20 mei - Amsterdam Z.O., Arena Boulevard
Gamers die uiteindelijk in juni per vliegtuig naar Duitsland worden gevlogen, inclusief een familielid, doen mee aan dit unieke ‘adidas World of Football’ evenement en vertegenwoordigen Nederland. Dit evenement vindt plaats in een stadion met 8500 zitplaatsen in het adidas evenementenpark dat midden in het WK terrein in Berlijn ligt. Gamers zullen uiteraard moeten strijden, maar krijgen ook kaarten voor de kwartfinale van het ‘echte’ voetbal, een set adidas producten en een Xbox 360 console met de nieuwste EA games. Wat de winnaar krijgt is natuurlijk de Xbox Cup, maar ongetwijfeld nog meer leuks.
Het laatste nieuws is dat Microsoft op 12 mei een speciale editie van hun console lanceert. Deze 2006 FIFA World Cup Edition Xbox 360 zal bestaan uit een 360 met speciale faceplate, de FIFA World Cup game van Electronic Arts en een voucher voor een replica van de officiële adidas 2006 wedstrijdbal. Dat is voor voetbalfans een pakket dat ze niet kunnen laten liggen lijkt ons!
We houden je op de hoogte, maar wil je alvast kans maken op deze vette prijzen, stort je dan op de online webgame, om later nog kans te maken tijdens de roadshow en door het spelen van 2006 FIFA World Cup. Veel succes voetbalfans!
Promotie heb je altijd nodig, zat voorbeelden van goede games die niet verkopen omdat ze geen aandacht krijgenquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:05 schreef devv05 het volgende:
Ze kunnen beter gewoon eens een goede game maken, hebben ze niet zoveel promotie nodig om dat ding aan de man te brengen
Fifa verkoopt toch wel, maakt niet uit hoe slecht die ook elke keer is.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:05 schreef devv05 het volgende:
Ze kunnen beter gewoon eens een goede game maken, hebben ze niet zoveel promotie nodig om dat ding aan de man te brengen
Tekken kun je sowieso vergeten en een nieuwe Soul Calibur is nog afwachten... Maar d'r is niks mis met DOA4 toch?quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wanneer komt er trouwens weer een nieuw vechtspel zoals soul calliber of tekken
ja das jammer van het publiek wat er op af komt net als met fifa itwcquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
Ah leuk, die roadshow komt ook in Apeldoorn. Toevallig ook net met Koninginnedag...Ik heb dus echt geen zin om in een meurende sportzaak tussen kauwgomkauwende Marokkaanse en autochtone handjeugd naar een kutgame te kijken, laat staan om mee te doen.
Ik ben sowieso een ongezellige vent....Ga wel op een terrasje zitten die dag met de vrouw en vrienden.
20 aprilquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:23 schreef Tain het volgende:
FF XI
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Neequote:Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
20 april
Zijn er nog mensen die deze gaan gamen?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:06 schreef washandje het volgende:
Alsof iemand Final Fantasy leuk vindt...
ja ik weet het niet ik heb het spel nooit gespeelt itt tot tekken bloady roar en soul calliberquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tekken kun je sowieso vergeten en een nieuwe Soul Calibur is nog afwachten... Maar d'r is niks mis met DOA4 toch?
Volgende keer ook op het doosje kijken hoe je het spelt...quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja ik weet het niet ik heb het spel nooit gespeelt itt tot tekken bloady roar en soul calliber
Grapjasquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
20 april
Hangt er dus vanaf..quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
20 april
Dat, of we wachten totdat iemand op het idee komt om een goede MMO te makenquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had serieus nog een beetje hoop op een leuke game hoorDan moet M$ True Fantasy online maar uit de koelkast halen.
Aangezien je geen Gold membership hoeft te hebben om een MMO te kunnen spelen kan je er al vanuit gaan dat elke MMO die op de 360 zal verschijnen betaald zal zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hangt er dus vanaf..
als het gewoon via xbox live, ja dan zeker..
en als je er ook nog extra bij moet dokken, dan zeker niet !
Liever grinden dan op level 45 meer dan 2 uur bezig zijn met het zoeken van een stel lui die ook daadwerkelijk in teamverband kunnen en willen gamen, en niet alleen maar de buit voor zichzelf willen houden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat, of we wachten totdat iemand op het idee komt om een goede MMO te maken![]()
Meer dus dan grinden met mooie plaatjes erachter
waar?quote:
Precies, en dan zijn het dus gewoon hele slechte SP RPG's waarvoor je nog mag betalen ookquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:04 schreef Mystikvm het volgende:
Hartstikke leuk, MMO's...Maar je kan ze altijd beter in je eentje spelen.
zei die dat al johquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:07 schreef Wessiej het volgende:
Als je goed zoekt (dimplus zuiderpark+computers, willekeurige gameshop) vind je hem morgen al.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
Demo Tomb Raider: Legend vanavond verkrijgbaar
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hangt er dus vanaf..
als het gewoon via xbox live, ja dan zeker..
en als je er ook nog extra bij moet dokken, dan zeker niet !
_____________________O_______________________quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
Demo Tomb Raider: Legend vanavond verkrijgbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |