Wat is de oplossing dan van de ijsbeer ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat die ijsbeer door Walt was opgeroepen, maar dat is dus blijkbaar niet zo....
Op die kaart staat dat ze met klimaatveranderingen bezig waren of iets in die richting, en er wordt duidelijk dat de ijsberen echt zijn. Maar toch twijfel ik daar een beetje aan, ik blijf voorlopig maar bij de walt-theorie en ga er maar vanuit dat het 'gewoon iets op de map is' waar ze nooit meer over lullen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:10 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Wat is de oplossing dan van de ijsbeer ?
ik vind dit heel geloofwaardig moet ik zeggen, iig het deel dat Dharma nog gewoon bezig is met experimenten en dat het voedsel voor the others is zodat ze hun experimenten uit kunnen voeren op niks vermoedende mensen die "toevallig" neerstorten daarquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:31 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ik las ergens een theorie op internet, iemand beweerde dat de lockdown er voor zorgde dat het eiland voor enkele seconden 'vulnerable' was (totdat de code opnieuw werd ingevoerd), alle stroom viel uit, daarom sprongen die TL buizen met blacklight aan als een soort noodvoorziening, de blast-doors kwamen naar beneden om indringers buiten te sluiten ook hadden ze het erover dat het 'magnetisch veld' ook was uitgeschakeld zodat een vliegtuig zonder problemen over kon vliegen en zo voedsel kon droppen. dus dat zou betekenen dat een soort van magnetisch veld verantwoordelijk is voor de crashes. en dat Dharma nog steeds actief bezig is met hun experimenten...
makes sense does it?
Ja echt logisch, een ijsbeer op een tropisch eiland omdat een jochie van 12 er een stripboek over leest...quote:
of Jack & co zijn nu juist de nieuwe proef personen geworden...quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:26 schreef Superschaapje het volgende:
[..]
ik vind dit heel geloofwaardig moet ik zeggen, iig het deel dat Dharma nog gewoon bezig is met experimenten en dat het voedsel voor the others is zodat ze hun experimenten uit kunnen voeren op niks vermoedende mensen die "toevallig" neerstorten daar
Dharma wetenschappersquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:37 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
of Jack & co zijn nu juist de nieuwe proef personen geworden...
maar goed, dan blijft de vraag, wie zijn the others...
met baarden en fakkels?quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:44 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Dharma wetenschappers
Dat is toch wel duidelijk dacht ik zo
Alleen wat en hoe ze die zooi allemaal uitvoeren is een beetje erg vaag
Kate had toch zo'n losse oplak baard oid gevonden in die bunker waar Claire vastgehouden werd.quote:
Maar hoe wil je hier de logica van die nrs inzetten dan? Je zou het toch ook altijd op aan kunnen zetten en als er voedsel nodig is dan zet je het uit. Simpel denkend. Daar heb je geen nrs voor nodigquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:31 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ik las ergens een theorie op internet, iemand beweerde dat de lockdown er voor zorgde dat het eiland voor enkele seconden 'vulnerable' was (totdat de code opnieuw werd ingevoerd), alle stroom viel uit, daarom sprongen die TL buizen met blacklight aan als een soort noodvoorziening, de blast-doors kwamen naar beneden om indringers buiten te sluiten ook hadden ze het erover dat het 'magnetisch veld' ook was uitgeschakeld zodat een vliegtuig zonder problemen over kon vliegen en zo voedsel kon droppen. dus dat zou betekenen dat een soort van magnetisch veld verantwoordelijk is voor de crashes. en dat Dharma nog steeds actief bezig is met hun experimenten...
makes sense does it?
idd, helemaal niet meer aan gedacht,quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:07 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Kate had toch zo'n losse oplak baard oid gevonden in die bunker waar Claire vastgehouden werd.
Zou me niets verbazenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:41 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
idd, helemaal niet meer aan gedacht,
ach we wachten maar met ze allen af, straks krijgen we van die The X Files taferelen dat de schrijver zich zelf vast schrijft en dat het nergens meer over gaat, (de slot afleveringen van het laatste seizoen)
Het is zo hemeltergend slecht, we raken er niet over uitgepraat.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:00 schreef Jaytonism het volgende:
Nee, we spammen voor de lol per aflevering een topique vol.
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het is zo hemeltergend slecht, we raken er niet over uitgepraat uitgespeculeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |