FOK!forum / Klaagbaak / Kan DVD niet ruilen bij V&D!!!
Alieda1984zondag 2 april 2006 @ 16:13
Ik heb vrijdag de DVDbox (5 DVD`s) van Vrouwenvleugel gekocht bij de V&D in Groningen maar disc 4 doet het niet de dvd speler geeft aan dat er een disc fout is. Krassen en/of vlekken zitten er niet op.

Vandaag was het koopzondag in Groningen dus ik ben terug gegaan naar de V&D om de DVD`s te ruilen. Maar dat willen ze niet, ze zeggen dat disc 4 het gewoon moet doen en dat het aan mijn dvd speler ligt. Daar geloof ik dus niks van want mijn dvd speler is nog vrij nieuw en hij leest verder alles, alleen disc 4 doet het niet. Volgens mij ligt dat dus echt aan het schijfje, kan haast niet anders.

Maar nu kan ik het dus niet ruilen. Ik heb dus 25 euro betaald voor een DVDbox met 5 dvd`s waarvan maar 4 het doen

[ Bericht 0% gewijzigd door Alieda1984 op 02-04-2006 21:04:04 ]
Xanthezondag 2 april 2006 @ 16:16
Vreemde gang van zaken. Misschien eens navragen bij iemand anders of hij het daar wel doet?
En ik zou zeker geen genoegen nemen met dit antwoord en het hoger op zoeken bij de V&D. Zij hebben jou een produkt verkocht dat niet werkt, dus ook verplicht om te zorgen dat je een prdukt hebt dat wel werkt of je geld terug te geven.
__Saviour__zondag 2 april 2006 @ 16:18
laat ze het dan testen daar.
en laat je niet afschepen door zo'n junior-verkopertje.
Alieda1984zondag 2 april 2006 @ 16:18
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:16 schreef Xanthe het volgende:
Vreemde gang van zaken. Misschien eens navragen bij iemand anders of hij het daar wel doet?
En ik zou zeker geen genoegen nemen met dit antwoord en het hoger op zoeken bij de V&D. Zij hebben jou een produkt verkocht dat niet werkt, dus ook verplicht om te zorgen dat je een prdukt hebt dat wel werkt of je geld terug te geven.
Ik heb gisteren toen ik bij m`n moeder op visite was de DVD meegenomen en in haar speler getest. Zij heeft een heel ander merk/type speler dan ik maar daarin deed disc 4 het ook niet en de andere discs wel. Het ligt dus echt aan het schijfje, heb dat ook gezegd bij de V&D en gevraagd of ze hem daar in de winkel ff wilden testen maar dat weigerden ze
MrBadGuyzondag 2 april 2006 @ 16:19
Hebben ze bij de V&D geen DVD speler staan waarin hij getest kon worden?
Alieda1984zondag 2 april 2006 @ 16:20
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:19 schreef MrBadGuy het volgende:
Hebben ze bij de V&D geen DVD speler staan waarin hij getest kon worden?
Dat wilden ze niet want ze zijn er daar van overtuigd dat het schijfje goed is, anders dan lag hij niet te koop in de winkel zeiden ze.
MrBadGuyzondag 2 april 2006 @ 16:20
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:18 schreef Alieda1984 het volgende:

[..]

Ik heb gisteren toen ik bij m`n moeder op visite was de DVD meegenomen en in haar speler getest. Zij heeft een heel ander merk/type speler dan ik maar daarin deed disc 4 het ook niet en de andere discs wel. Het ligt dus echt aan het schijfje, heb dat ook gezegd bij de V&D en gevraagd of ze hem daar in de winkel ff wilden testen maar dat weigerden ze
Klantvriendelijkheid ten top. Ze moeten hem gewoon terug nemen, ze horen een deugdelijk product te leveren. De V&D zit dus fout.
MrBadGuyzondag 2 april 2006 @ 16:22
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:20 schreef Alieda1984 het volgende:

[..]

Dat wilden ze niet want ze zijn er daar van overtuigd dat het schijfje goed is, anders dan lag hij niet te koop in de winkel zeiden ze.
Slechte zaak van die winkel en je moet het er zeker niet bij laten zitten.
Alieda1984zondag 2 april 2006 @ 16:22
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:20 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Klantvriendelijkheid ten top. Ze moeten hem gewoon terug nemen, ze horen een deugdelijk product te leveren. De V&D zit dus fout.
Precies, ik ga er morgen dus weer naartoe en hopen dat er dan een andere verkoper aan het werk is. Ik vind gewoon dat ze die DVDbox terug moeten nemen en mij dan een nieuwe moeten geven.
__Saviour__zondag 2 april 2006 @ 16:23
vraag naar de leidinggevende van die verkoper, als die niet wil helpen
electricityzondag 2 april 2006 @ 16:25
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:18 schreef __Saviour__ het volgende:
laat ze het dan testen daar.
en laat je niet afschepen door zo'n junior-verkopertje.
correc.t
snellejellezondag 2 april 2006 @ 16:25
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:18 schreef __Saviour__ het volgende:
laat ze het dan testen daar.
en laat je niet afschepen door zo'n junior-verkopertje.
dat dus. gewoon boos gaan worden en ze overbluffen
Alieda1984zondag 2 april 2006 @ 16:26
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:23 schreef __Saviour__ het volgende:
vraag naar de leidinggevende van die verkoper, als die niet wil helpen
Die was vandaag niet aanwezig, en ze wilden zijn assistent er niet bijhalen. Morgenochtend om 10.00u is de V&D weer open en ik zorg ervoor dat ik er dan ben, blijf gewoon net zolang totdat ze me een nieuwe geven.
allsystemshaltzondag 2 april 2006 @ 16:28
Wat een service weer

Vinden ze het gek dat mensen steeds vaker in het buitenland kopen omdat het personeel hier ronduit kut is *


*Uitzonderingen uitgesloten.
wadgemzondag 2 april 2006 @ 16:28
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:20 schreef Alieda1984 het volgende:

[..]

Dat wilden ze niet want ze zijn er daar van overtuigd dat het schijfje goed is, anders dan lag hij niet te koop in de winkel zeiden ze.
Niks mee te schoffelen. Zelfs zonder reden kun jij je DVD-box ruilen. Je hebt je laten overbluffen.
JosvGzondag 2 april 2006 @ 16:29
Ik zou even naar een ander filiaal van V&D gaan, als ze hier zo moeilijk doen. Wel een vreemde gang van zaken, je hebt toch recht op een goed product?
Duimstokzondag 2 april 2006 @ 16:31
Is een bekend geval. Ik werk ook in een winkel, en verkoop ook deze box. CD4 doet het inderdaad niet, daar hebben wij een keer vervangende DVDtjes voor gekregen, om in de box te doen ipv degene die erin zat.
Q.zondag 2 april 2006 @ 16:32
Wat een arrogante kutwinkel.
Duimstokzondag 2 april 2006 @ 16:33
kwierozzz
Alieda1984zondag 2 april 2006 @ 16:33
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:31 schreef Duimstok het volgende:
Is een bekend geval. Ik werk ook in een winkel, en verkoop ook deze box. CD4 doet het inderdaad niet, daar hebben wij een keer vervangende DVDtjes voor gekregen, om in de box te doen ipv degene die erin zat.
Dan zullen ze die bij de V&D niet hebben denk ik, of ze hebben er nog geen klachten van andere klanten over gehad.
Xanthezondag 2 april 2006 @ 16:35
Je kan eventueel ook overwegen om telefonisch kontakt op te nemen met de V&D en daar ook meteen een klacht neer te leggen om trent de service.
0900-235 83 63
Alieda1984zondag 2 april 2006 @ 16:36
Kan natuurlijk ook zijn dat ze het wel weten dat disc 4 het niet doet, dat ze daarom me geen nieuwe box wilden geven omdat misschien in alle exemplaren wel een fout zit.
Roskoozondag 2 april 2006 @ 16:38
Nou dan maar naar Kassa met deze dvd. Die verkoper kan fluiten naar z'n baan.
Xanthezondag 2 april 2006 @ 16:40
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:36 schreef Alieda1984 het volgende:
Kan natuurlijk ook zijn dat ze het wel weten dat disc 4 het niet doet, dat ze daarom me geen nieuwe box wilden geven omdat misschien in alle exemplaren wel een fout zit.
Hoe dan ook jij staat in je recht. Het produkt is ondeugdelijk en moet dus geruild worden voor een goed werkend exemplaar of geld terug.
Zou anders toch hetzelfde zijn als bv. een defecte dvd speler verkopen. Daar ga je als klant ook niet mee akkoord en breng je ook terug.
Nu er ook al gezegd is dat het een bekend probleem is , sta je helemaal sterk en dat moet je dus zeker meenemen als men je weer probeerd te overbluffen.
simonsvisionzondag 2 april 2006 @ 16:42
ze zijn wettelijk verplicht het product terug te nemen en te testen of terug te sturen.
Alieda1984zondag 2 april 2006 @ 16:44
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:42 schreef simonsvision het volgende:
ze zijn wettelijk verplicht het product terug te nemen en te testen of terug te sturen.
Volgens hun kan dat niet omdat de prijs sticker er niet meer op zit. Ik heb de kassabon nog wel maar volgens die verkopers die er vanmorgen waren is alleen de kassabon niet genoeg.
__Saviour__zondag 2 april 2006 @ 16:45
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:44 schreef Alieda1984 het volgende:

[..]

Volgens hun kan dat niet omdat de prijs sticker er niet meer op zit. Ik heb de kassabon nog wel maar volgens die verkopers die er vanmorgen waren is alleen de kassabon niet genoeg.
je kassabon is je garantiebewijs. die verkoper probeert je te overbluffen door met hun 'regeltjes' aan te komen.
En bewijs dat je niet de enige bent: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=vrouwenvleugel+disc+4+dvd+fout&btnG=Google+zoeken&meta=
Alieda1984zondag 2 april 2006 @ 16:49
Er staat in die berichten dat aflevering 16 niet compleet is, maar dat de dvd het dus wel doet. Ik heb het probleem dat mijn dvd speler het schijfje helemaal niet kan lezen.
__Saviour__zondag 2 april 2006 @ 16:51
maar dat doet er niet toe. of het nu gedeeltelijk werkt of geheel niet, het is een ondeugdelijk product.
destrovelzondag 2 april 2006 @ 16:53
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:51 schreef __Saviour__ het volgende:
maar dat doet er niet toe. of het nu gedeeltelijk werkt of geheel niet, het is een ondeugdelijk product.
Idd. Jij betaalt voor een box van 5 werkende dvd's. Als er eentje niet werkt maakt dat in feite de hele product ondeugdelijk. Er is aan de aankoopvoorwaarden niet voldaan (product is ondeugdelijk). De winkel heeft nu volgens mij 2 opties:
1) Vervangen voor werkend exemplaar
2) Geld teruggeven
Alieda1984zondag 2 april 2006 @ 16:53
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:51 schreef __Saviour__ het volgende:
maar dat doet er niet toe. of het nu gedeeltelijk werkt of geheel niet, het is een ondeugdelijk product.
Heb net even onder een lamp gekeken en ik heb dus ook iets ontdekt wat bij daglicht niet te zien is. Het hele schijfje zit toch vol met krasjes. Allerlij rare kronkels. Dat zal ik ze morgen ook laten zien daar, het is alleen te zien onder een felle lamp.
TrenTszondag 2 april 2006 @ 16:57
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:20 schreef Alieda1984 het volgende:

[..]

Dat wilden ze niet want ze zijn er daar van overtuigd dat het schijfje goed is, anders dan lag hij niet te koop in de winkel zeiden ze.
Dat is het allerdomste argument ooit. Gewoon teruggaan, je kunt tot een bepaalde periode na aankoop zelfs de koop ontbinden meen ik.
Duimstokzondag 2 april 2006 @ 17:52
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:57 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Dat is het allerdomste argument ooit. Gewoon teruggaan, je kunt tot een bepaalde periode na aankoop zelfs de koop ontbinden meen ik.

Bij software mag je andere regels toepassen. Bij ons mag je het ook alleen maar ruilen binnen 24 uur, tegen andere software en geen geld of tegoedbon
Adelantezondag 2 april 2006 @ 17:56
quote:
Op zondag 2 april 2006 17:52 schreef Duimstok het volgende:


Bij software mag je andere regels toepassen. Bij ons mag je het ook alleen maar ruilen binnen 24 uur, tegen andere software en geen geld of tegoedbon
Sommige bedrijven hanteren inderdaad andere regels, maar volgens mij geld voor alle artikelen de standaard van 8 werkdagen omruilgarantie.
Xanthezondag 2 april 2006 @ 17:56
quote:
Op zondag 2 april 2006 17:52 schreef Duimstok het volgende:

[..]


Bij software mag je andere regels toepassen. Bij ons mag je het ook alleen maar ruilen binnen 24 uur, tegen andere software en geen geld of tegoedbon
Dat is onder normale omstandigheden ook geen probleem. Maar als het prudukt niet in orde is (en het ook nog een bekend probleem is) moet het gewoon geruild of geld terug gegeven worden.
In zo'n geval gaat die 24 uurs regel niet op.
Rens_Wilderszondag 2 april 2006 @ 17:59
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:38 schreef Roskoo het volgende:
Nou dan maar naar Kassa met deze dvd. Die verkoper kan fluiten naar z'n baan.
Sure
Dementorzondag 2 april 2006 @ 18:01
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:38 schreef Roskoo het volgende:
Nou dan maar naar Kassa met deze dvd. Die verkoper kan fluiten naar z'n baan.
Uhm de verkoper handelt juist volgens de regels van zijn werkgever.
Hij zal eerder een schouderklopje krijgen dan ontslag.
Xanthezondag 2 april 2006 @ 18:06
quote:
Op zondag 2 april 2006 17:52 schreef Duimstok het volgende:

[..]


Bij software mag je andere regels toepassen. Bij ons mag je het ook alleen maar ruilen binnen 24 uur, tegen andere software en geen geld of tegoedbon
Moest ineens denken aan een probleem dat ik van de zomer had. Totaal ander produkt maar liep wel tegen de regels van het bedrijf aan;
Ik had een aantal kleding stukken gekocht voor mijn dochter. 1 van de broekjes was wit met roze biesjes. Na de 1e wasbeurt was de roze kleur van die biesjes uitgelopen in het wit van het broekje.
Terug naar de winkel waar men mij vertelde niets voor mij te kunnen doen omdat het kleding stuk gewassen was. Nou ben ik niet iemand die zich snel met een kluitje het riet in laat sturen en ben er flink tegen in gegaan. Te meer omdat als het broekje niet gewassen was het probleem zich niet had voor gedaan. Uiteindelijk wel mijn gelijk gekregen. Ik mocht een ander produkt uitkiezen.
Erg leuk als de winkel middenin een uitverkoop zit en alle leuke kleding in de juiste maten al verkocht was. Toen heb ik toch nog mijn geld terug gekregen.
TrenTszondag 2 april 2006 @ 18:08
quote:
Op zondag 2 april 2006 17:52 schreef Duimstok het volgende:

[..]


Bij software mag je andere regels toepassen. Bij ons mag je het ook alleen maar ruilen binnen 24 uur, tegen andere software en geen geld of tegoedbon
Een bedrijf mag wel vanalles eisen. Als ik nu een clausule opstel waarin staat dat ik je huis en je auto mag hebben en je moeder in elkaar mag slaan als je een DVD terug brengt, denk je dat een rechter me dan niet hartelijk uitlacht? Iets wat niet deugt, deugt niet. Ook voor V&D is dat zo.
Lightzondag 2 april 2006 @ 18:11
quote:
Op zondag 2 april 2006 17:52 schreef Duimstok het volgende:

[..]


Bij software mag je andere regels toepassen. Bij ons mag je het ook alleen maar ruilen binnen 24 uur, tegen andere software en geen geld of tegoedbon
24 uur is meer dan genoeg om even een backup te maken

Maar als een schijf beschadigd is en daardoor niet leesbaar is, dan is dat een ondeugdelijk product. En dan moet dat product gewoon worden vervangen door een goede versie. Garantie, enzo. Da's iets heel anders dan een in principe goed product ruilen omdat het niet bevalt ofzo.
Lightzondag 2 april 2006 @ 18:21
quote:
Op zondag 2 april 2006 18:08 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Een bedrijf mag wel vanalles eisen. Als ik nu een clausule opstel waarin staat dat ik je huis en je auto mag hebben en je moeder in elkaar mag slaan als je een DVD terug brengt, denk je dat een rechter me dan niet hartelijk uitlacht? Iets wat niet deugt, deugt niet. Ook voor V&D is dat zo.
De wet koop op afstand (BW7:46a-j) m (ok, die is hier niet van toepassing, maar toch) stelt dat je binnen 7 dagen zonder opgaaf van redenen de koop ongedaan mag maken, maar maakt daarbij een expliciete uitzondering voor oa. audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur, indien de koper de verzegeling heeft verbroken.

Met dat in het achterhoofd is het niet onlogisch dat ook gewone winkels aparte regels hanteren voor het terugnemen van audio- en video-opnamen en software.

Maar naar mijn mening zou dat geen invloed mogen hebben op garantie waarop je aanspraak kunt doen bij levering van een ondeugdelijk product, zoals een onleesbare cd of dvd.
kikoooooozondag 2 april 2006 @ 18:23
En jij je bek dichthoudenz eker?

Laat je niet zo afwimpelen mietje !
TrenTszondag 2 april 2006 @ 18:27
quote:
Op zondag 2 april 2006 18:21 schreef Light het volgende:

[..]

De wet koop op afstand (BW7:46a-j) m (ok, die is hier niet van toepassing, maar toch) stelt dat je binnen 7 dagen zonder opgaaf van redenen de koop ongedaan mag maken, maar maakt daarbij een expliciete uitzondering voor oa. audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur, indien de koper de verzegeling heeft verbroken.

Met dat in het achterhoofd is het niet onlogisch dat ook gewone winkels aparte regels hanteren voor het terugnemen van audio- en video-opnamen en software.

Maar naar mijn mening zou dat geen invloed mogen hebben op garantie waarop je aanspraak kunt doen bij levering van een ondeugdelijk product, zoals een onleesbare cd of dvd.
Hm daar is wat voor te zeggen, maar het lijkt me toch dat het hier wel belangrijker is dat het een ondeugelijk product is. Ze wil hem niet terugbrengen, ze wil alleen iets wat werkt. Wat natuurlijk ook gewoon normaal is.
Alieda1984maandag 3 april 2006 @ 12:36
Ben net weer naar V&D gegaan maar weer geen afdelings chef aan gewezig. Vanmiddag dus maar weer ff heen.
zwelgje81maandag 3 april 2006 @ 12:37
dat je het sowiezo accepteert, afdelingchef of niet, zij nemen dat gewoon terug en jij krijgt je geld terug of een vervangende goeie dvd
kikoooooomaandag 3 april 2006 @ 12:38
quote:
Op maandag 3 april 2006 12:36 schreef Alieda1984 het volgende:
Ben net weer naar V&D gegaan maar weer geen afdelings chef aan gewezig. Vanmiddag dus maar weer ff heen.



Alieda1984maandag 3 april 2006 @ 12:38
quote:
Op maandag 3 april 2006 12:37 schreef zwelgje81 het volgende:
dat je het sowiezo accepteert, afdelingchef of niet, zij nemen dat gewoon terug en jij krijgt je geld terug of een vervangende goeie dvd
Ik accepteer het juist niet, wil zelf die chef even spreken, kan ik meteen klagen over zijn personeel.
__Saviour__maandag 3 april 2006 @ 12:39
Vraag dan naar een andere superieur van dat verkopertje. De bedrijfsleider van het filiaal bijvoorbeeld.
Bar-Le-Ducmaandag 3 april 2006 @ 12:40
nou dan weet je iig voor de volgende keer waar je niet je dvd's moet halen
zwelgje81maandag 3 april 2006 @ 12:41
afdelingchef, iemand die boven die persoon staat, anders iemand daarboven, en anders ter plekke met je mobiel naar hoofdkantoor bellen waar die persoon bij is en zeggen dat je verschrikkelijk onbeschoft behandeld word en dit niet pikt....moet je kijken hoe snel je geholpen word
Woldomaandag 3 april 2006 @ 12:42
Oeh dit soort zaken vind ik altijd leuk, kut verkopers die denken alles te weten. En zodra je eist dat de manager komt doen ze het op eens wel.
Bar-Le-Ducmaandag 3 april 2006 @ 12:42
roepen dat je de consumentenbond of radar in gaat schakelen werkt ook wel eens
Mirjammaandag 3 april 2006 @ 12:42
wat een rare gang van zaken.
ik had me denk ik niet zo af laten schepen, dit kunnen ze niet maken.
#ANONIEMmaandag 3 april 2006 @ 12:43
quote:
Op maandag 3 april 2006 12:41 schreef zwelgje81 het volgende:
afdelingchef, iemand die boven die persoon staat, anders iemand daarboven, en anders ter plekke met je mobiel naar hoofdkantoor bellen waar die persoon bij is en zeggen dat je verschrikkelijk onbeschoft behandeld word en dit niet pikt....moet je kijken hoe snel je geholpen word
Idd, maak daarbij flink wat stampij, begin met een subtiele stemverheffing en je merkt al dat het werkt!
TheSwooshdockSaintsmaandag 3 april 2006 @ 12:44
je moet niet hier zo gaan lopen schelden, dat moet je in die winkel doen
__Saviour__maandag 3 april 2006 @ 12:46
misschien is het een goed idee om iemand mee te nemen die wat sterker in zijn schoenen staat (no offense richting jou hoor), die zich niet laat wegsturen totdat het geld teruggegeven is.
Xanthemaandag 3 april 2006 @ 12:47
quote:
Op maandag 3 april 2006 12:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Vraag dan naar een andere superieur van dat verkopertje. De bedrijfsleider van het filiaal bijvoorbeeld.
Bij deze mensen kun je meestal het meeste bereiken
kareltje_de_grotemaandag 3 april 2006 @ 12:51
Gewoon vragen naar de afdelingschef ofzo, is die er niet dan inderdaad ter plekke vragen naar het nummer van de klantenservice, even vragen hoe de verkoper heet, en bellen naar de klantenservice. Blijf gewoon in de winkel staan, dat vinden ze vervelend omdat anderen (potentiele) klanten dan ook horen hoe vervelend je behandeld bent.
Mocht de chef er nooit zijn, eis dan dat hij binnen een x aantal dagen telefonisch contact met jou opneemt, of vraag waarneer hij er wel is. Laat je niet van het kastje naar de muur sturen door 2x per dag langs te komen om te vragen of de chef er is. Dat kost jou gewoon veel te veel tijd.
Xanthemaandag 3 april 2006 @ 12:52
quote:
Op maandag 3 april 2006 12:46 schreef __Saviour__ het volgende:
misschien is het een goed idee om iemand mee te nemen die wat sterker in zijn schoenen staat (no offense richting jou hoor), die zich niet laat wegsturen totdat het geld teruggegeven is.
Ach TS is gewoon erg netjes. (Te netjes als het om dit soort zaken gaat). Ze leert er wel van en je word er uiteindelijk alleen maar harder van.
Persoonlijk had ik me ook niet voor een 2e keer weg laten sturen en desnoods naar de bedrijfsleider gevraagd of gevraagd of ik ter plekke (op hun kosten dus) zou kunnen bellen (met het hoofdkantoor dus).

Als TS slim is belt ze nu gewoon het hoofdkantoor met als eis een goede oplossing in deze , omdat men haar blijkbaar in de winkel niet wil helpen.
Vaak hebben deze mensen ook beschikking over een computer en internet en kan TS dus meteen aankaarten dat op i-net te lezen valt dat disc 4 een niet deugdelijk produkt is.
Brentmeistermaandag 3 april 2006 @ 13:11
Wat ontzettend klantonvriendelijk weer zeg Wat voor andere reden zou jij nou kunnen hebben om de hele middag bij de V&D te gaan staan om een dvd te ruilen tegen een zelfde exemplaar Voor de lol? Als je nou had gezegd ik wil em terugbrengen kan ik me voorstellen dat ze dat niet doen, maar hier kan je toch verder niks mee. Erg vreemd.
American_Nightmaremaandag 3 april 2006 @ 14:42
Wie koop er dan ook een DVD box van vrouwenvleugel
Brentmeistermaandag 3 april 2006 @ 14:52
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:42 schreef American_Nightmare het volgende:
Wie koop er dan ook een DVD box van vrouwenvleugel
Ja, dat heb ik maar even buiten beschouwing gelaten Het gaat om het principe
Jo0Lzmaandag 3 april 2006 @ 14:56
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:18 schreef __Saviour__ het volgende:
laat ze het dan testen daar.
en laat je niet afschepen door zo'n junior-verkopertje.
Precies, kom op ze moeten je een deugend product verkopen en anders geld retour geven!
Boy_Snakeyemaandag 3 april 2006 @ 15:50
En en en en en????
Alieda1984maandag 3 april 2006 @ 18:16
Heb een nieuw exemplaar gekregen, net meteen getest en die is wel goed!!!
__Saviour__maandag 3 april 2006 @ 18:24
de aanhouder wint
netjes.
Duimstokmaandag 3 april 2006 @ 18:51
Anders had je het altijd nog met de leverancier kunnen regelen.
EsDemaandag 3 april 2006 @ 18:52
TS, dit is heel simpel: Als het echt alleen disc 4 is, en de andere (Zelfde DVD's) doen het wel, is de disc gewoon rot, en is V&D Verplicht hem te vergoeden/ruilen

Weigeren ze dit, dreig je gewoon juridische stappen te ondernemen, moet je eens opletten hoe snel je dan een nieuwe krijgt

Succes

Oh, zie net dat het al opgelost is

[ Bericht 12% gewijzigd door EsDe op 03-04-2006 18:58:34 ]
EsDemaandag 3 april 2006 @ 18:54
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:44 schreef Alieda1984 het volgende:

[..]

Volgens hun kan dat niet omdat de prijs sticker er niet meer op zit. Ik heb de kassabon nog wel maar volgens die verkopers die er vanmorgen waren is alleen de kassabon niet genoeg.
Als er geen sticker opzit, maar je hebt wel de bon (wat het geval is) is het gewoon een aantoonbaar feit dat je de betreffende box daar gekocht hebt. Ook V&D heeft zich aan de consumenten wetten te houden
Duimstokmaandag 3 april 2006 @ 18:57
Kassabon is wel degelijk het enige wat je nodig hebt. De bon is het enige officiele bewijs van aankoop. De prijssticker, tjonge wat een lulsmoes, die dingen zeggen echt helemaal niets.
Brentmeistermaandag 3 april 2006 @ 19:27
quote:
Op maandag 3 april 2006 18:16 schreef Alieda1984 het volgende:
Heb een nieuw exemplaar gekregen, net meteen getest en die is wel goed!!!
Mooi! Hoe heb je het nu voor elkaar gekregen dan?
Alieda1984maandag 3 april 2006 @ 19:41
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:27 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Mooi! Hoe heb je het nu voor elkaar gekregen dan?
Stond een andere verkoper op de afdeling en die deed niet moeilijk, die ging meteen een nieuwe halen.
thedonmaandag 3 april 2006 @ 20:11
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:41 schreef Alieda1984 het volgende:

[..]

Stond een andere verkoper op de afdeling en die deed niet moeilijk, die ging meteen een nieuwe halen.
Die verkoper zit vast op Fok!
Alter88maandag 3 april 2006 @ 21:48
Hmm, vaag verhaal. Ik werk bij Electric City (Bergen op Zoom) en als er op de cd/dvd afdeling een klant komt van wie de DVD/CD het niet doet komen ze het bij ons testen en aan de hand daarvan wordt er geruild of niet.

(herinnerd me aan die ene keer dat een klant terugkwam met de klacht dat ie het niet deed. De verkoper maakte het doosje open, blijkt daar de kopie in te zitten. Die klant was heel snel weg )
Alieda1984dinsdag 4 april 2006 @ 16:53
quote:
Op maandag 3 april 2006 21:48 schreef Alter88 het volgende:
Hmm, vaag verhaal. Ik werk bij Electric City (Bergen op Zoom) en als er op de cd/dvd afdeling een klant komt van wie de DVD/CD het niet doet komen ze het bij ons testen en aan de hand daarvan wordt er geruild of niet.

(herinnerd me aan die ene keer dat een klant terugkwam met de klacht dat ie het niet deed. De verkoper maakte het doosje open, blijkt daar de kopie in te zitten. Die klant was heel snel weg )
V&D Groningen heeft geen electric city maar Dixons.
Brentmeisterdinsdag 4 april 2006 @ 17:09
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:53 schreef Alieda1984 het volgende:

[..]

V&D Groningen heeft geen electric city maar Dixons.
Oh? Dan ben ik al lang niet meer bij de V&D hier geweest denk ik, er is wel ooit een Electric City geweest namelijk
Brentmeisterdinsdag 4 april 2006 @ 17:10
quote:
Op maandag 3 april 2006 21:48 schreef Alter88 het volgende:
(herinnerd me aan die ene keer dat een klant terugkwam met de klacht dat ie het niet deed. De verkoper maakte het doosje open, blijkt daar de kopie in te zitten. Die klant was heel snel weg )
Pwned!!!1
Alieda1984dinsdag 4 april 2006 @ 17:29
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:09 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Oh? Dan ben ik al lang niet meer bij de V&D hier geweest denk ik, er is wel ooit een Electric City geweest namelijk
Klopt, maar die afdeling is helemaal verbouwd en veranderd en heet nu Dixons. Tenminste de afdeling waar ook tv`s, pc`s en dergelijke worden verkocht.

De afdeling waar de cd`s dvd`s en dergelijke liggen heeft geen aparte naam, dat heet gewoon alleen V&D.
Halfgedraaidedinsdag 4 april 2006 @ 17:51
Heel simpel manager erbij roepen. Overal kun je zo'n dvd wel ruilen als hij het niet doet. Dus of je geld terug of nieuwe DVD.


En dan vinden ze het gek dat ze bij V&D geen klanten meer hebben.
Alieda1984dinsdag 4 april 2006 @ 18:18
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:51 schreef Halfgedraaide het volgende:
Heel simpel manager erbij roepen. Overal kun je zo'n dvd wel ruilen als hij het niet doet. Dus of je geld terug of nieuwe DVD.


En dan vinden ze het gek dat ze bij V&D geen klanten meer hebben.
Nu je het zegt, ik vind de V&D lang niet meer zo druk dan aantal jaar geleden.

Ik kom er eigenlijk alleen maar voor DVD`s. Kan hier in Hoogezand wel naar Free Record Shop of naar Evelyn Novacek gaan maar die zijn veel te duur. Daar betaal je per DVD gemiddels zo`n 5 euro meer dan bij de V&D.
Yildizdinsdag 4 april 2006 @ 18:36
Geld terug vragen, en niet weggaan voordat de hoogste manager zijn onzin heeft verteld.
Je heb trouwens veel meer kans dat je een tegoedbon krijgt, maar dat zal wel geen probleem zijn, of wel?
Halfgedraaidedinsdag 4 april 2006 @ 18:45
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 18:18 schreef Alieda1984 het volgende:

[..]

Nu je het zegt, ik vind de V&D lang niet meer zo druk dan aantal jaar geleden.

Ik kom er eigenlijk alleen maar voor DVD`s. Kan hier in Hoogezand wel naar Free Record Shop of naar Evelyn Novacek gaan maar die zijn veel te duur. Daar betaal je per DVD gemiddels zo`n 5 euro meer dan bij de V&D.
V&D heeft een hele grote crisis gehad. In erg veel plaatsen in NL zijn er een hoop V&D's gesloten de afgelopen jaren. Was breed in het nieuws paar jaar terug.
Alieda1984dinsdag 4 april 2006 @ 18:52
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 18:45 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

V&D heeft een hele grote crisis gehad. In erg veel plaatsen in NL zijn er een hoop V&D's gesloten de afgelopen jaren. Was breed in het nieuws paar jaar terug.
V&D was ook best duur, kwam er weleens op de kleding afdeling maar het meeste was voor mij niet te betalen.

Maar tegenwoordig zijn de prijzen daar flink omlaag gegaan.

Wat ik nu een veel te dure winkel vind is de Bijenkorf.
Halfgedraaidedinsdag 4 april 2006 @ 19:03
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 18:52 schreef Alieda1984 het volgende:

[..]

V&D was ook best duur, kwam er weleens op de kleding afdeling maar het meeste was voor mij niet te betalen.

Maar tegenwoordig zijn de prijzen daar flink omlaag gegaan.

Wat ik nu een veel te dure winkel vind is de Bijenkorf.
V&D duur en Bijenkorf veels te duur Zal wel weer aan mij liggen maar ik vind zelfs de Bijenkorf cheapass V&D kleding wil ik niet in gezien worden.

Maar even om terug ontopic te komen. Bijenkorf liep wel altijd als een trein. V&D is gewoon echt in de vergetelheid geraakt. Marketing technisch een zooitje.
Brentmeisterdinsdag 4 april 2006 @ 19:10
V&D was altijd een van de duurste winkels ja, dat weet ik ook nog wel, was ten tijde van die crisis denk ik. CD's waren daar altijd een tientje duurder oid, gold voor veel dingen, tegenwoordig is dat niet meer zo.
Alieda1984dinsdag 4 april 2006 @ 19:12
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:03 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

V&D duur en Bijenkorf veels te duur Zal wel weer aan mij liggen maar ik vind zelfs de Bijenkorf cheapass V&D kleding wil ik niet in gezien worden.

Maar even om terug ontopic te komen. Bijenkorf liep wel altijd als een trein. V&D is gewoon echt in de vergetelheid geraakt. Marketing technisch een zooitje.
V&D heeft veel precies dezelfde kleding als de C&A, alleen staat er bij V&D het merk Yes Or No in en bij C&A het merk Clockhouse. Maar de C&A is weer goedkoper.

Had laatst ook zoiets met mijn nieuwe laarzen. Ik heb ze bij Van Haren voor ongeveer 20 euro gekocht (50% korting). precies dezelfde kosten bij de Schoenenreus 29 euro, schoenkampioen 10 euro en bij Sale Shoes 25 euro. Staat wel overal een ander merk in maar ze zijn precies hetzelfde. Heel verneukeratief.
Halfgedraaidedinsdag 4 april 2006 @ 19:13
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:12 schreef Alieda1984 het volgende:

[..]

V&D heeft veel precies dezelfde kleding als de C&A, alleen staat er bij V&D het merk Yes Or No in en bij C&A het merk Clockhouse. Maar de C&A is weer goedkoper.

Had laatst ook zoiets met mijn nieuwe laarzen. Ik heb ze bij Van Haren voor ongeveer 20 euro gekocht (50% korting). precies dezelfde kosten bij de Schoenenreus 29 euro, schoenkampioen 10 euro en bij Sale Shoes 25 euro. Staat wel overal een ander merk in maar ze zijn precies hetzelfde. Heel verneukeratief.
Tja als het precies hetzelfde is dan moet je het zeker elders kopen idd vooral met een krap budget.
tiezdinsdag 4 april 2006 @ 19:14
zet je strot open en ga schreeuwen want ze moeten hem teru nemen das de polisie! (heb 2 jaar dvd's en cd's verkocht daar!)
buzzerdinsdag 4 april 2006 @ 19:16
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:26 schreef Alieda1984 het volgende:

[..]

Die was vandaag niet aanwezig, en ze wilden zijn assistent er niet bijhalen. Morgenochtend om 10.00u is de V&D weer open en ik zorg ervoor dat ik er dan ben, blijf gewoon net zolang totdat ze me een nieuwe geven.
precies, niet af laten bekken door de eerste de beste verkoper. Je hebt gewoon recht op een nieuwe.
Alieda1984dinsdag 4 april 2006 @ 19:17
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:14 schreef tiez het volgende:
zet je strot open en ga schreeuwen want ze moeten hem teru nemen das de polisie! (heb 2 jaar dvd's en cd's verkocht daar!)
Heb hem gisteren geruild hoor? Die ik nu heb is wel goed, alleen ziet er wat anders uit. De bovenkant van de originele dvd is donkerblauw en van die vervangende dvd die ik heb gekregen lichtblauw, maar deze doet het wel perfect en daar gaat het om.
buzzerdinsdag 4 april 2006 @ 19:22
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:17 schreef Alieda1984 het volgende:

[..]

Heb hem gisteren geruild hoor? Die ik nu heb is wel goed, alleen ziet er wat anders uit. De bovenkant van de originele dvd is donkerblauw en van die vervangende dvd die ik heb gekregen lichtblauw, maar deze doet het wel perfect en daar gaat het om.
precies, dat zie je toch niet als hij in de DVD speler zit...
Camplodinsdag 4 april 2006 @ 20:29
* Camplo Psssssssst DVD 4 hebben

Nee doe maar niet hè

Sorry Tim Kuik

En btw, nooit DVD's kopen bij de V&D, daar ligt alles al pauperig in de winkel.
PDOAdinsdag 4 april 2006 @ 20:53
Ga dan ook naar een echte DVD-zaak, stomme pauper.

Enne, gewoon dreigen dat je de V&D opblaast als je geen nieuwe box krijgt. Tulband en een jurk wil ook nog wel eens helpen.
RedDevil085dinsdag 4 april 2006 @ 21:29
quote:
Op maandag 3 april 2006 12:41 schreef zwelgje81 het volgende:
afdelingchef, iemand die boven die persoon staat, anders iemand daarboven, en anders ter plekke met je mobiel naar hoofdkantoor bellen waar die persoon bij is en zeggen dat je verschrikkelijk onbeschoft behandeld word en dit niet pikt....moet je kijken hoe snel je geholpen word
Precies... met een beetje scene maken krijg je vandaag de dag alles gedaan...
Salsagirldinsdag 4 april 2006 @ 21:42
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 20:29 schreef Camplo het volgende:
* Camplo Psssssssst DVD 4 hebben

Nee doe maar niet hè

Sorry Tim Kuik

En btw, nooit DVD's kopen bij de V&D, daar ligt alles al pauperig in de winkel.
Weet jou wel te vinden als ik een dvd nodig heeft
Camplodinsdag 4 april 2006 @ 21:46
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:42 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Weet jou wel te vinden als ik een dvd nodig heeft
MathijsvdHurkdonderdag 6 juli 2006 @ 22:44
Ik werk zelf bij V&D, en helaas mogen wij geen dvd's zonder verzegeling terug nemen. Dat zijn de regels van elke V&D. En DVD's en cd's worden alleen maar verzegeld verkocht..
MrBadGuydonderdag 6 juli 2006 @ 22:50
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:44 schreef MathijsvdHurk het volgende:
Ik werk zelf bij V&D, en helaas mogen wij geen dvd's zonder verzegeling terug nemen. Dat zijn de regels van elke V&D. En DVD's en cd's worden alleen maar verzegeld verkocht..
En als de DVD het niet doet, omdat die beschadigd in de (verzegelde) verpakking zat? Het lijkt me dat de V&D het dan moet terugnemen, de wet staat boven de huisregels van de V&D.
Choudonderdag 6 juli 2006 @ 22:54
Wat zijn we toch lekker saamhorig wanneer het op een probleempje aankomt hé?
RemCOWdonderdag 6 juli 2006 @ 22:54
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:44 schreef MathijsvdHurk het volgende:
Ik werk zelf bij V&D, en helaas mogen wij geen dvd's zonder verzegeling terug nemen. Dat zijn de regels van elke V&D. En DVD's en cd's worden alleen maar verzegeld verkocht..
Dus als de V&D een ondeugelijk product verkoopt nemen ze het niet terug? Right!
Q.donderdag 6 juli 2006 @ 23:00
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:44 schreef MathijsvdHurk het volgende:
Ik werk zelf bij V&D, en helaas mogen wij geen dvd's zonder verzegeling terug nemen. Dat zijn de regels van elke V&D. En DVD's en cd's worden alleen maar verzegeld verkocht..
De regels van de wet gaan boven die van de V&D.
Lightdonderdag 6 juli 2006 @ 23:21
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:44 schreef MathijsvdHurk het volgende:
Ik werk zelf bij V&D, en helaas mogen wij geen dvd's zonder verzegeling terug nemen. Dat zijn de regels van elke V&D. En DVD's en cd's worden alleen maar verzegeld verkocht..
Lekker zinloos, die kick. Vooral omdat TS allang een complete set heeft
PeZudonderdag 6 juli 2006 @ 23:31
ja die v&d medewerkers worden goed geindoctrineerd wat dat betreft....

zelfde als die aldi kneuzen, ik koop daar een keer eenflash card, na 3 maanden gaat dat ding vreemd doen, datra wissen etc etc, ik geformateerd, ding blijft vreemd doen.....

dus ik terug, zegt die pipo me daar, ja de garantie loopt via de fabrikant, dat stond op een papier in de verpaking. Ik vertel die pipo vriendelijk, al stop je honderd brieven in die verpakking, ik koop hem hier dus dient hier ook de garantie afhandeling plaats te vinden.

Die pipo zegt dus doodleuk, nee u moet het zelf opsturen. Dus ik vraag die pipo om even de filiaalchef te roepen, zegt hij doodleuk, nee die komt hier niet voor.

Goed, ik was dus inmiddels flink over de zeik, en werd boos. Besloot pipo toch maar ven zijn baas te halen... enfin opperpipo komt eraan, wil met hetzelfde verhaal beginnen, dus ik vraag nog beleefd: sinds wanneer staan de aldi regels boven de wet?

Operpipo zegt nee we beginnen er niet aan. Ik zeg ja dat kun je wel roepen maar ik ga niet weg voordat je het oplost. Operpipo: is dat een dreigement? Ik zeg nee als ik ga dreigen merk je het vanzelf wel....

Ondertussen keken alle klanten onze kant op... de operpipo had dit ook door, en besloot toch wat tre doen... hij gaf me mijn geld terug of ik daarvoor even een formulier wilde invullen?

Ik dus wat dacht jezelf? Operpipo, ja dat moet wel want.... uh uh, Ik zeg goed zo, geef me mijn geld nou maar. Operpipo, ja hier heb je het, en ik wil je hier nooit meer zien!

Toen heb ik hem maar keihard in zijn gezicht uitgelachen..... wat een mappy zeg
Areyoutalkingtomedonderdag 6 juli 2006 @ 23:35
aldi regelt dat erg goed hoor, ze zeggen bel de fabrikant maar

ik had camera , 1,5 jaar na de garantie ging hij kapot: opgestuurd en een nieuwe
Retardedvrijdag 7 juli 2006 @ 12:54
even in hoofdletters voor de duidelijkheid

IN DISC 4 VAN VROUWENVLEUGEL ZIT EEN DRUKFOUT!

Wij bij FRS hebben van de maatschappij vervangende schijfen ontvangen omdat disc 4 op vele spelers niet werkte. Je staat dus in je goed recht ..
MathijsvdHurkzaterdag 8 juli 2006 @ 18:35
We kunnen ze wel testen, mocht blijken dat hij het echt niet doet, dan mogen we ze wel terug nemen.
Yashaaaaazaterdag 8 juli 2006 @ 18:40
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:00:32 ]
Yildizzaterdag 8 juli 2006 @ 20:02
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:35 schreef Xanthe het volgende:
Je kan eventueel ook overwegen om telefonisch kontakt op te nemen met de V&D en daar ook meteen een klacht neer te leggen om trent de service.
0900-235 83 63
0900, betalen om wat te vragen, wat de fout van V&D is.

Ja, als je zó moet verdienen aan 'after sales', dan is je bedrijf wel verrot ja.