Ik heb gisteren toen ik bij m`n moeder op visite was de DVD meegenomen en in haar speler getest. Zij heeft een heel ander merk/type speler dan ik maar daarin deed disc 4 het ook niet en de andere discs wel. Het ligt dus echt aan het schijfje, heb dat ook gezegd bij de V&D en gevraagd of ze hem daar in de winkel ff wilden testen maar dat weigerden zequote:Op zondag 2 april 2006 16:16 schreef Xanthe het volgende:
Vreemde gang van zaken. Misschien eens navragen bij iemand anders of hij het daar wel doet?
En ik zou zeker geen genoegen nemen met dit antwoord en het hoger op zoeken bij de V&D. Zij hebben jou een produkt verkocht dat niet werkt, dus ook verplicht om te zorgen dat je een prdukt hebt dat wel werkt of je geld terug te geven.
Dat wilden ze niet want ze zijn er daar van overtuigd dat het schijfje goed is, anders dan lag hij niet te koop in de winkel zeiden ze.quote:Op zondag 2 april 2006 16:19 schreef MrBadGuy het volgende:
Hebben ze bij de V&D geen DVD speler staan waarin hij getest kon worden?
Klantvriendelijkheid ten top. Ze moeten hem gewoon terug nemen, ze horen een deugdelijk product te leveren. De V&D zit dus fout.quote:Op zondag 2 april 2006 16:18 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toen ik bij m`n moeder op visite was de DVD meegenomen en in haar speler getest. Zij heeft een heel ander merk/type speler dan ik maar daarin deed disc 4 het ook niet en de andere discs wel. Het ligt dus echt aan het schijfje, heb dat ook gezegd bij de V&D en gevraagd of ze hem daar in de winkel ff wilden testen maar dat weigerden ze![]()
Slechte zaak van die winkel en je moet het er zeker niet bij laten zitten.quote:Op zondag 2 april 2006 16:20 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Dat wilden ze niet want ze zijn er daar van overtuigd dat het schijfje goed is, anders dan lag hij niet te koop in de winkel zeiden ze.
Precies, ik ga er morgen dus weer naartoe en hopen dat er dan een andere verkoper aan het werk is. Ik vind gewoon dat ze die DVDbox terug moeten nemen en mij dan een nieuwe moeten geven.quote:Op zondag 2 april 2006 16:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Klantvriendelijkheid ten top. Ze moeten hem gewoon terug nemen, ze horen een deugdelijk product te leveren. De V&D zit dus fout.
correc.tquote:Op zondag 2 april 2006 16:18 schreef __Saviour__ het volgende:
laat ze het dan testen daar.
en laat je niet afschepen door zo'n junior-verkopertje.
dat dus. gewoon boos gaan worden en ze overbluffenquote:Op zondag 2 april 2006 16:18 schreef __Saviour__ het volgende:
laat ze het dan testen daar.
en laat je niet afschepen door zo'n junior-verkopertje.
Die was vandaag niet aanwezig, en ze wilden zijn assistent er niet bijhalen. Morgenochtend om 10.00u is de V&D weer open en ik zorg ervoor dat ik er dan ben, blijf gewoon net zolang totdat ze me een nieuwe geven.quote:Op zondag 2 april 2006 16:23 schreef __Saviour__ het volgende:
vraag naar de leidinggevende van die verkoper, als die niet wil helpen
Niks mee te schoffelen. Zelfs zonder reden kun jij je DVD-box ruilen. Je hebt je laten overbluffen.quote:Op zondag 2 april 2006 16:20 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Dat wilden ze niet want ze zijn er daar van overtuigd dat het schijfje goed is, anders dan lag hij niet te koop in de winkel zeiden ze.
Dan zullen ze die bij de V&D niet hebben denk ik, of ze hebben er nog geen klachten van andere klanten over gehad.quote:Op zondag 2 april 2006 16:31 schreef Duimstok het volgende:
Is een bekend geval. Ik werk ook in een winkel, en verkoop ook deze box. CD4 doet het inderdaad niet, daar hebben wij een keer vervangende DVDtjes voor gekregen, om in de box te doen ipv degene die erin zat.
Hoe dan ook jij staat in je recht. Het produkt is ondeugdelijk en moet dus geruild worden voor een goed werkend exemplaar of geld terug.quote:Op zondag 2 april 2006 16:36 schreef Alieda1984 het volgende:
Kan natuurlijk ook zijn dat ze het wel weten dat disc 4 het niet doet, dat ze daarom me geen nieuwe box wilden geven omdat misschien in alle exemplaren wel een fout zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |