abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36580429
Ik heb vrijdag de DVDbox (5 DVD`s) van Vrouwenvleugel gekocht bij de V&D in Groningen maar disc 4 doet het niet de dvd speler geeft aan dat er een disc fout is. Krassen en/of vlekken zitten er niet op.

Vandaag was het koopzondag in Groningen dus ik ben terug gegaan naar de V&D om de DVD`s te ruilen. Maar dat willen ze niet, ze zeggen dat disc 4 het gewoon moet doen en dat het aan mijn dvd speler ligt. Daar geloof ik dus niks van want mijn dvd speler is nog vrij nieuw en hij leest verder alles, alleen disc 4 doet het niet. Volgens mij ligt dat dus echt aan het schijfje, kan haast niet anders.

Maar nu kan ik het dus niet ruilen. Ik heb dus 25 euro betaald voor een DVDbox met 5 dvd`s waarvan maar 4 het doen

[ Bericht 0% gewijzigd door Alieda1984 op 02-04-2006 21:04:04 ]
pi_36580516
Vreemde gang van zaken. Misschien eens navragen bij iemand anders of hij het daar wel doet?
En ik zou zeker geen genoegen nemen met dit antwoord en het hoger op zoeken bij de V&D. Zij hebben jou een produkt verkocht dat niet werkt, dus ook verplicht om te zorgen dat je een prdukt hebt dat wel werkt of je geld terug te geven.
  Donald Duck held zondag 2 april 2006 @ 16:18:47 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_36580559
laat ze het dan testen daar.
en laat je niet afschepen door zo'n junior-verkopertje.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_36580565
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:16 schreef Xanthe het volgende:
Vreemde gang van zaken. Misschien eens navragen bij iemand anders of hij het daar wel doet?
En ik zou zeker geen genoegen nemen met dit antwoord en het hoger op zoeken bij de V&D. Zij hebben jou een produkt verkocht dat niet werkt, dus ook verplicht om te zorgen dat je een prdukt hebt dat wel werkt of je geld terug te geven.
Ik heb gisteren toen ik bij m`n moeder op visite was de DVD meegenomen en in haar speler getest. Zij heeft een heel ander merk/type speler dan ik maar daarin deed disc 4 het ook niet en de andere discs wel. Het ligt dus echt aan het schijfje, heb dat ook gezegd bij de V&D en gevraagd of ze hem daar in de winkel ff wilden testen maar dat weigerden ze
pi_36580578
Hebben ze bij de V&D geen DVD speler staan waarin hij getest kon worden?
pi_36580596
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:19 schreef MrBadGuy het volgende:
Hebben ze bij de V&D geen DVD speler staan waarin hij getest kon worden?
Dat wilden ze niet want ze zijn er daar van overtuigd dat het schijfje goed is, anders dan lag hij niet te koop in de winkel zeiden ze.
pi_36580614
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:18 schreef Alieda1984 het volgende:

[..]

Ik heb gisteren toen ik bij m`n moeder op visite was de DVD meegenomen en in haar speler getest. Zij heeft een heel ander merk/type speler dan ik maar daarin deed disc 4 het ook niet en de andere discs wel. Het ligt dus echt aan het schijfje, heb dat ook gezegd bij de V&D en gevraagd of ze hem daar in de winkel ff wilden testen maar dat weigerden ze
Klantvriendelijkheid ten top. Ze moeten hem gewoon terug nemen, ze horen een deugdelijk product te leveren. De V&D zit dus fout.
pi_36580650
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:20 schreef Alieda1984 het volgende:

[..]

Dat wilden ze niet want ze zijn er daar van overtuigd dat het schijfje goed is, anders dan lag hij niet te koop in de winkel zeiden ze.
Slechte zaak van die winkel en je moet het er zeker niet bij laten zitten.
pi_36580651
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:20 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Klantvriendelijkheid ten top. Ze moeten hem gewoon terug nemen, ze horen een deugdelijk product te leveren. De V&D zit dus fout.
Precies, ik ga er morgen dus weer naartoe en hopen dat er dan een andere verkoper aan het werk is. Ik vind gewoon dat ze die DVDbox terug moeten nemen en mij dan een nieuwe moeten geven.
  Donald Duck held zondag 2 april 2006 @ 16:23:48 #10
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_36580693
vraag naar de leidinggevende van die verkoper, als die niet wil helpen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_36580729
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:18 schreef __Saviour__ het volgende:
correc.t
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_36580735
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:18 schreef __Saviour__ het volgende:
dat dus. gewoon boos gaan worden en ze overbluffen
pi_36580758
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:23 schreef __Saviour__ het volgende:
vraag naar de leidinggevende van die verkoper, als die niet wil helpen
Die was vandaag niet aanwezig, en ze wilden zijn assistent er niet bijhalen. Morgenochtend om 10.00u is de V&D weer open en ik zorg ervoor dat ik er dan ben, blijf gewoon net zolang totdat ze me een nieuwe geven.
pi_36580810
Wat een service weer

Vinden ze het gek dat mensen steeds vaker in het buitenland kopen omdat het personeel hier ronduit kut is *

*Uitzonderingen uitgesloten.
  zondag 2 april 2006 @ 16:28:23 #15
41684 wadgem
Vvvbwleargh.
pi_36580814
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:20 schreef Alieda1984 het volgende:

[..]

Niks mee te schoffelen. Zelfs zonder reden kun jij je DVD-box ruilen. Je hebt je laten overbluffen.
Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
  zondag 2 april 2006 @ 16:29:31 #16
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_36580851
Ik zou even naar een ander filiaal van V&D gaan, als ze hier zo moeilijk doen. Wel een vreemde gang van zaken, je hebt toch recht op een goed product?
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_36580912
Is een bekend geval. Ik werk ook in een winkel, en verkoop ook deze box. CD4 doet het inderdaad niet, daar hebben wij een keer vervangende DVDtjes voor gekregen, om in de box te doen ipv degene die erin zat.
  zondag 2 april 2006 @ 16:32:49 #18
141482 Q.
JurassiQ
pi_36580962
Wat een arrogante kutwinkel.
For great justice!
pi_36580975
kwierozzz
pi_36580995
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:31 schreef Duimstok het volgende:
Is een bekend geval. Ik werk ook in een winkel, en verkoop ook deze box. CD4 doet het inderdaad niet, daar hebben wij een keer vervangende DVDtjes voor gekregen, om in de box te doen ipv degene die erin zat.
Dan zullen ze die bij de V&D niet hebben denk ik, of ze hebben er nog geen klachten van andere klanten over gehad.
pi_36581023
Je kan eventueel ook overwegen om telefonisch kontakt op te nemen met de V&D en daar ook meteen een klacht neer te leggen om trent de service.
0900-235 83 63
pi_36581060
Kan natuurlijk ook zijn dat ze het wel weten dat disc 4 het niet doet, dat ze daarom me geen nieuwe box wilden geven omdat misschien in alle exemplaren wel een fout zit.
pi_36581112
Nou dan maar naar Kassa met deze dvd. Die verkoper kan fluiten naar z'n baan.
Alle televisie's de wereld uit, radio's aan de macht.
pi_36581138
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:36 schreef Alieda1984 het volgende:
Kan natuurlijk ook zijn dat ze het wel weten dat disc 4 het niet doet, dat ze daarom me geen nieuwe box wilden geven omdat misschien in alle exemplaren wel een fout zit.
Hoe dan ook jij staat in je recht. Het produkt is ondeugdelijk en moet dus geruild worden voor een goed werkend exemplaar of geld terug.
Zou anders toch hetzelfde zijn als bv. een defecte dvd speler verkopen. Daar ga je als klant ook niet mee akkoord en breng je ook terug.
Nu er ook al gezegd is dat het een bekend probleem is , sta je helemaal sterk en dat moet je dus zeker meenemen als men je weer probeerd te overbluffen.
pi_36581198
ze zijn wettelijk verplicht het product terug te nemen en te testen of terug te sturen.
Mensen die opruimen zijn gewoon te lui om te zoeken.
fotoboek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')