quote:Op maandag 17 april 2006 22:49 schreef Geqxon het volgende:
Hey, nu je het zegt, inderdaad, een niva!
Ik bedoel dus dat ik niet weet wat voor model Niva het is, aangezien je een stuk of 6 afwijkende Niva modellen hebt.
quote:
Het meest geavanceerde systeem voor centrale deurvergrendeling
Lada vindt dat vooruitstrevende autotechniek wel doelmatig moet zijn. Neem nou centrale deurvergrendeling. Er zijn systemen waarbij er, ook als u alleen bent, meteen vier of vijf deur openspringen. Zodat u naar keuze via kofferbank, achterbank of rechterstoel naar het stuur kunt klauteren. Fantastich. Maar een tikie overdreven. Met systeem van Lada gaat er dan ook slechts één deur open of dicht. De juiste.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:07 schreef De_Hertog het volgende:
Het meest geavanceerde systeem voor centrale deurvergrendeling
Lada vindt dat vooruitstrevende autotechniek wel doelmatig moet zijn. Neem nou centrale deurvergrendeling. Er zijn systemen waarbij er, ook als u alleen bent, meteen vier of vijf deur openspringen. Zodat u naar keuze via kofferbank, achterbank of rechterstoel naar het stuur kunt klauteren. Fantastich. Maar een tikie overdreven. Met systeem van Lada gaat er dan ook slechts één deur open of dicht. De juiste.
Whahahahquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is de 5-deurs niva, de 2131, zie: http://www.autolada.hg.pl/2131niva.htm
Verder heb ik zojuist van een zeer vriendelijke webmaster een paar Lada-advertenties gehad![]()
De mooiste:
[..]
*proestquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is de 5-deurs niva, de 2131, zie: http://www.autolada.hg.pl/2131niva.htm
Verder heb ik zojuist van een zeer vriendelijke webmaster een paar Lada-advertenties gehad![]()
De mooiste:
[..]
quote:Op maandag 24 april 2006 12:17 schreef synthetictherapy het volgende:
Ik ben er nog hoor, maar erg druk gehad met ander werk, ik zal erg binnenkort eindelijk even die pics plaatsen.
![]()
Heb inmiddels ook wat nieuwere van een rally die hier is gehouden met wat rally niva's![]()
Greetz vanuit een inmiddels erg zonnig litouwen.
Ja, wat wil je ook. Je duwt hem recht en je gaat weer. Als je een Niva hebt om in zulk terrein te rijden, dan zul je van dat beetje blikschade geen last hebbenquote:Op maandag 15 mei 2006 02:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Met een Niva blijf je zelfs lachen als ie omvalt
Toevallig rijdt hij er ook gewoon mee op de openbare weg, en heeft ie m van de week nog verhoogd, maar met een paar man hebben ze m inderdaad weer recht egzett en is ie verder geredenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:52 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ja, wat wil je ook. Je duwt hem recht en je gaat weer. Als je een Niva hebt om in zulk terrein te rijden, dan zul je van dat beetje blikschade geen last hebben
oeh, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:47 schreef Klonk het volgende:
Breaking News
Ik vond in mijn archief (wat daar van over is na de laatste overstroming) een oude Lada folder, ik ben druk bezig de scanner op te graven en aan te sluiten, (en hopelijk aan de praat te krijgen) en dan scan en upload ik ze vanmiddag nog
dat meen je nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:03 schreef Klonk het volgende:
De scanner is aangesloten en hij werkt
nu ben ik die klotefolder kwijt
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:08 schreef Klonk het volgende:
ben vergeten waar ik hem neer heb gelegd, ik ga ff zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |