Ja, ik voel dus al dat Blind volgend jaar nog bij Ajax zitquote:Op zondag 2 april 2006 23:08 schreef JeroenV het volgende:
En Ajax wacht met beslissen over Blind volgens Jack.
quote:Op zondag 2 april 2006 23:08 schreef JeroenV het volgende:
En Ajax wacht met beslissen over Blind volgens Jack.
Ik denk dat Blind het seizoen af mag maken en dat er volgend seizoen een andere trainer komt. Daarom denk ik ook dat Ajax het niet erg netjes vindt om daarover nu naar buiten te treden.quote:Op zondag 2 april 2006 23:14 schreef Nashje het volgende:
Ten Cate wordt alleen nog maar genoemd bij psv.
Hopelijk is Ten Cate een echte Amsterdammer.
Luinge is een corrupt ventje, ik heb geen andere verklaring.quote:Op zondag 2 april 2006 23:12 schreef Jasza het volgende:
Whaha Luinge wil zichzelf duidelijk vrijspreken, wat een aap is die Luinge joh. WEES EEN MAN EN ZEG WAT BLIND ZEI DAN![]()
Schiet je niets mee op.quote:Op zondag 2 april 2006 23:32 schreef jna het volgende:
Niks wachten gewoon nu.
quote:Overigens wel Klaas Jan in de uitzending volgende week![]()
Als club zijnde doe je daar geen uitspraken over als er nog zoveel dingen op het spel staan. Maar ze zullen ook niet blind zijn (quote:Op zondag 2 april 2006 23:35 schreef Jasza het volgende:
Blind moet het gewoon afmaken maar ze moeten wel al bezig zijn met mensen benaderen dan.
Waarom niet?quote:
Blind.. Wees eens een echte kerel en geef gewoon toe dat die 11 verliespunten allang waren omgezet in 12 winstpunten, als je nou eens wat meer zelfreflectie zou hebben gehad en tot de conclusie was gekomen dat iemand anders op jouw plaats beter was geweest..quote:Op zondag 2 april 2006 23:12 schreef Jasza het volgende:
Whaha Luinge wil zichzelf duidelijk vrijspreken, wat een aap is die Luinge joh. WEES EEN MAN EN ZEG WAT BLIND ZEI DAN![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |