Ik dacht al wel dat die TT je aan zou spreken.quote:Op zondag 2 april 2006 13:51 schreef Chowi het volgende:
*Gespuis meldt.
Welnee joh!quote:Op zondag 2 april 2006 13:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik dacht al wel dat die TT je aan zou spreken.
quote:
quote:[13:58:10] JDude : Weet je waarom ze in Polen 2 dierentuinen hebben?
[13:58:22] Chowi : Nee?
[13:58:33] JDude : De ijsberen houden meer van Noordpolen en de pinguïns meer van Zuidpolen.
Hihi!quote:Op zondag 2 april 2006 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
*maakt screenshot, print uit en hangt boven bed.
En nu de rest nog.quote:
Voor dat geld kan je beter een pakquote:Op zondag 2 april 2006 14:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Hihi!
Awel, ik huppel even naar de koelkast voor een nieuw pak cheap-ass Dubbelfrisss rip-off.
quote:Op zondag 2 april 2006 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor dat geld kan je beter een pak. Taksi
. kopen!
Whehe. Jumbo.quote:Op zondag 2 april 2006 14:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die niet eens bij de Jumbo hier om de hoek.
quote:Op zondag 2 april 2006 14:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die niet eens bij de Jumbo hier om de hoek.
Morgen is het weer doordeweeks. En dan kom ik na mijn stage langs de AH.quote:Op zondag 2 april 2006 14:10 schreef clumsy_clown het volgende:.
Dat is reden genoeg om een paar minuten langer te lopen.
Die flessen wijn een beetje overleefd?quote:Op zondag 2 april 2006 14:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*wrijft wat slaap uit haar oogjes
Hey vlinderke van mequote:
Whehehe, ik zou nog maar een dagje afwachten met dat soort uitspraken danquote:Op zondag 2 april 2006 14:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja hoor, was weer erg gezellig overal... En ik heb geen rare dingen gedaan dit keer![]()
Of ik heb ze nog niet gehoord![]()
Nou, ben wel tot het laatst aan toe bij kennis geweest...quote:Op zondag 2 april 2006 14:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe, ik zou nog maar een dagje afwachten met dat soort uitspraken dan
De postbode wenst u veel succes.quote:Op zondag 2 april 2006 14:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, ik ben even weg richting Belangrijke Zaken, toedeloe.
Ditkeer was WIDM metéén online. Een klein wonder mag het heten, hm?quote:
Dag Clumsy.. Wel goed doortrekken!!!quote:Op zondag 2 april 2006 14:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, ik ben even weg richting Belangrijke Zaken, toedeloe.
En Rich is er weer in!!!!quote:Op zondag 2 april 2006 14:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ditkeer was WIDM metéén online. Een klein wonder mag het heten, hm?
Jaaa, geweldig.quote:
Ik had wel verwacht dat hij weer terug zou komen.quote:
Ik niet! Maar mijn vriendin wees me er op dat ik gisteren echt kijken moest. (Wij zijn groot fan van Rich en kennen hem zelf ook vrij goed!)quote:Op zondag 2 april 2006 14:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat hij weer terug zou komen.
Hm-hm, ik heb het vrijdagavond ook gemist en ik werd er eveneens op gewezen. Want "er komt íemand terug".quote:Op zondag 2 april 2006 14:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik niet! Maar mijn vriendin wees me er op dat ik gisteren echt kijken moest. (Wij zijn groot fan van Rich en kennen hem zelf ook vrij goed!)
Mijn vriendin vroeg dus of ik het al gezien had en zo niet dat ik het als de donder moest gaan zien! Roderick heeft bij mij nu een streepje voor, die mag winnen als Rich de mol isquote:Op zondag 2 april 2006 14:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm-hm, ik heb het vrijdagavond ook gemist en ik werd er eveneens op gewezen. Want "er komt íemand terug"..
Maar wie is de mol volgens jou dan?quote:Op zondag 2 april 2006 14:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mijn vriendin vroeg dus of ik het al gezien had en zo niet dat ik het als de donder moest gaan zien! Roderick heeft bij mij nu een streepje voor, die mag winnen als Rich de mol is
Film, Tv & Radioquote:
Jaja, als jij over gleufjes begint of wat dan ook, sturen we jou toch ook niet weg??quote:
Wat zou het subforum zijn voor postpodes?quote:Op zondag 2 april 2006 14:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jaja, als jij over gleufjes begint of wat dan ook, sturen we jou toch ook niet weg??
Nee! Frédérique!quote:
Gleuven zijn dan ook een geaccepteerd onderwerp hierquote:Op zondag 2 april 2006 14:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jaja, als jij over gleufjes begint of wat dan ook, sturen we jou toch ook niet weg??
Zoals alles zou moeten zijnquote:Op zondag 2 april 2006 14:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Gleuven zijn dan ook een geaccepteerd onderwerp hier.
Vond die streek van Peggy ook wel stoer! En dan keihard liegenquote:
Nou, niet door iedereen heur.quote:Op zondag 2 april 2006 14:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Gleuven zijn dan ook een geaccepteerd onderwerp hier.
Nou poe-hee, die Myloeshka toch.quote:Op zondag 2 april 2006 14:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vond die streek van Peggy ook wel stoer! En dan keihard liegenWord ook helemaal kriegel van die Myloeskha
![]()
Peggy was echt zenuwachtig, dat was zó goed te zien. Maar wel een goeie actie inderdaad, en die actie van Milouska en Roderick en Liz vond ik ook best kinderachtig.quote:Op zondag 2 april 2006 14:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vond die streek van Peggy ook wel stoer! En dan keihard liegenWord ook helemaal kriegel van die Myloeskha
![]()
Is sara terug?quote:Op zondag 2 april 2006 14:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Laat maar gaan, zij praten over gleuven en wij over mollen
Liz snapte er ook niets van en ook Roderick had iets van "zal wel". Ik zag aflevering 3 online, maar kon de helft maar zien, net toen Rich Myloeskha afbekte haperde iequote:Op zondag 2 april 2006 14:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Peggy was echt zenuwachtig, dat was zó goed te zien. Maar wel een goeie actie inderdaad, en die actie van Milouska en Roderick en Liz vond ik ook best kinderachtig.
Hm. Ik ga hem denk ik zo weer online kijken. Ik ben écht een Mol-addict.quote:Op zondag 2 april 2006 14:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Liz snapte er ook niets van en ook Roderick had iets van "zal wel". Ik zag aflevering 3 online, maar kon de helft maar zien, net toen Rich Myloeskha afbekte haperde ie![]()
pc'tjequote:Op zondag 2 april 2006 14:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zit me te bedenken wat ik als ontbijt ga nemen, een frikandel.
VM!quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 15:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
VM!![]()
.
Dat duurde lang, ik dacht eerst dat jullie me negeerde, ik zocht al naar een lijn..
Sorry, schatje.. Kan ik het goed maken...quote:Op zondag 2 april 2006 15:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
VM!![]()
.
Dat duurde lang, ik dacht eerst dat jullie me negeerde, ik zocht al naar een lijn..
Ik hoef geen coke als ik pep(si)quote:
quote:
Ik zocht eerst die enimatie daarvan, dat je dat blikje pepsi ziet zonder de si en dat die er dan achter komtquote:
Ehm, okay!quote:Op zondag 2 april 2006 15:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zocht eerst die enimatie daarvan, dat je dat blikje pepsi ziet zonder de si en dat die er dan achter komt.
Als ik hem eens tegen kom post ik hem wel.quote:
Hilarisch, inderdaad.quote:Op zondag 2 april 2006 15:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geweldig he, zo'n uitleg na een redelijk geslaagd grapje
Nou-nou.quote:Op zondag 2 april 2006 15:27 schreef Chowi het volgende:
Hilarisch, inderdaad.
Hihi. Geen wortel.quote:
Welkom terug! Hoe was het bij uw broeder?quote:Op zondag 2 april 2006 16:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo.
Verbazingwekkend goed!quote:Op zondag 2 april 2006 17:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Welkom terug! Hoe was het bij uw broeder?
ORLY?quote:
Dat is alweer een meevaller dan.quote:Op zondag 2 april 2006 17:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Verbazingwekkend goed!
Ik zag net in m'n spammap een mailtje staan genaamd 'Wee Wee Enlarger' en ik moest lachenquote:Op zondag 2 april 2006 17:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is alweer een meevaller dan.
[ [afbeelding] ]
Ik verveel me de téééring, werkelijk.
Slim ook van ze, om 'm naar jou te sturenquote:Op zondag 2 april 2006 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zag net in m'n spammap een mailtje staan genaamd 'Wee Wee Enlarger' en ik moest lachen.
quote:Ik ga nu even vlinder-oorbellen indoen.
quote:
Je weet het niet he, misschien is het nog best handigquote:Op zondag 2 april 2006 17:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Slim ook van ze, om 'm naar jou te sturen.
Hihiquote:
Voor mij hoef je 'm niet te kopen hoorquote:Op zondag 2 april 2006 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Je weet het niet he, misschien is het nog best handig.
Niet? Oh. Dat is dan een misverstand over mannen die graag met/in treintjes spelenquote:Op zondag 2 april 2006 17:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Voor mij hoef je 'm niet te kopen hoor.
Dat lijkt me dan ook jaquote:Op zondag 2 april 2006 17:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet? Oh. Dat is dan een misverstand over mannen die graag met/in treintjes spelen.
Ja maar! Het gaat tóch over treintjes en ootoo's enzo!quote:Op zondag 2 april 2006 17:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook ja.
En ik zit ook alleen maar in een kantoor de hele dag hoor
Dat zal ik ook zeker niet ontkennen.quote:Op zondag 2 april 2006 17:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja maar! Het gaat tóch over treintjes en ootoo's enzo!
Ik bedacht me net dat ik toch echt moet opschieten met besluiten wat ik ga studeren in september, en me in moet schrijven. Lichte paniekquote:
Hang een lijstje aan de muur en gooi er met een dartpijl naar.quote:Op zondag 2 april 2006 17:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik bedacht me net dat ik toch echt moet opschieten met besluiten wat ik ga studeren in september, en me in moet schrijven. Lichte paniek.
Dat heb ik afgelopen september al gedaan, was geen succesquote:Op zondag 2 april 2006 17:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Hang een lijstje aan de muur en gooi er met een dartpijl naar.
Jep. Zelfde kant, maar dan lager. Universiteitquote:Op zondag 2 april 2006 17:42 schreef JDude het volgende:
Uberhaupt al enig idéé welke kant je ditmaal uit wilt?
HBOquote:Op zondag 2 april 2006 17:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Jep. Zelfde kant, maar dan lager. Universiteit. Ik ga voor de HBO [afbeelding].
Bij mij gaven de Open Dagen (quote:Op zondag 2 april 2006 17:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Mmja, na m'n eerste hoorcollege op de uni wist ik al dat het niets voor mij was.
Ik heb alle open dagen doorgebracht op het Erasmus MC. Overtuigd dat ik geneeskunde zou gaan studeren. Tot ik halverwege juli besloot dat dat toch een slecht idee wasquote:Op zondag 2 april 2006 17:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Bij mij gaven de Open Dagen () zelfs al de doorslag.
Nice timing!quote:Op zondag 2 april 2006 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb alle open dagen doorgebracht op het Erasmus MC. Overtuigd dat ik geneeskunde zou gaan studeren. Tot ik halverwege juli besloot dat dat toch een slecht idee was!
Ik gluur met 1 oog naar de TV.quote:Op zondag 2 april 2006 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Inderdaad.
De verveling slaat hier ook toe inmiddels.
Whehehequote:Op zondag 2 april 2006 18:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Editslet!
Mja, het forum is vandaag zo stabiel als de gemiddelde R&P-bezoeker.quote:Op zondag 2 april 2006 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Het duurde dus precies 3 minuten voordat dat ene woord er stond.
En dat terwijl de verveling op topniveau isquote:Op zondag 2 april 2006 18:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Mja, het forum is vandaag zo stabiel als de gemiddelde R&P-bezoeker.
Gevaarlijke combinatie.quote:Op zondag 2 april 2006 18:18 schreef clumsy_clown het volgende:
En dat terwijl de verveling op topniveau is.
Mijnenvegeren dan maar?quote:Op zondag 2 april 2006 18:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Verzin iets tegen de verveling! Snel!!
Nu is het klaar.quote:
O.quote:
Ik win ook altijd van J.quote:
Heul niet!quote:
Ze deed het net.quote:
O.quote:
Maar het was wel fijn hequote:
Maar ja, zesentwintig om vijfentwintig is natuurlijk ietwat slapjes hè.quote:Op zondag 2 april 2006 19:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het was m'n eerste keer.
Het watje.
Jaja, maar eerste keer tegen een die-hard-mijnenveger is nog steeds aardig.quote:Op zondag 2 april 2006 19:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ja, zesentwintig om vijfentwintig is natuurlijk ietwat slapjes hè.
Sssssst!quote:Op zondag 2 april 2006 19:05 schreef Chowi het volgende:
Maar c_c is natuurlijk een kloon van mij, da's duidelijk hè?
Jdude van mij.quote:Op zondag 2 april 2006 19:05 schreef Chowi het volgende:
Maar c_c is natuurlijk een kloon van mij, da's duidelijk hè?
I am.quote:
Niet BS en Chowi?quote:Op zondag 2 april 2006 19:11 schreef Urticaria het volgende:
[..]
En ik ben een geesteskind van BS en sararaats.
Muzique.quote:
Apparently not.quote:
Jammer.quote:
Die gluurde ook al in mijn FeauBeauquote:
Het is een Fok! user?quote:
Het is een beetje een levende "quote:Op zondag 2 april 2006 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Die rechtse volgens mij. Die linkse heet Jeroen. Ik ben nu al verliefd op Jeroen
.
quote:
Whehehehe.quote:
En dan nog verticaal gespiegeld eigenlijk.quote:
Save the drama for yo' mammaquote:Op zondag 2 april 2006 19:41 schreef JDude het volgende:
[..]
En dan nog verticaal gespiegeld eigenlijk.
You said it, sistah.quote:
quote:
Be afraid! Be very afraid!quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 19:49 schreef Chowi het volgende:
http://breathing.candyandrazorblades.net/pics.html
Kijk nou wat ik tegenkom!
Ik dacht "waarom heeft die gozert make-up op?".quote:Op zondag 2 april 2006 19:49 schreef Chowi het volgende:
http://breathing.candyandrazorblades.net/pics.html
Kijk nou wat ik tegenkom!
NOWAI!quote:Op zondag 2 april 2006 19:56 schreef Chowi het volgende:
Het is een shemale!
Jammer.quote:
Holy!quote:
Die foto komt me ergens bekend van voorquote:Op zondag 2 april 2006 20:08 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Nu durf ik niet meer te slapen vannacht.
quote:Op zondag 2 april 2006 20:08 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Nu durf ik niet meer te slapen vannacht.
O RLY?quote:Op zondag 2 april 2006 20:12 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Die foto komt me ergens bekend van voor
En het maakt me niet blij
Okay.quote:
Ik zit nu in m'n geheugen te graven waar ik de foto van ken, maar ik heb echt geen flauw ideequote:
Wat is tegenwoordig nog niet op Fok! gepost, begin ik me af te vragen.quote:Op zondag 2 april 2006 20:18 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik zit nu in m'n geheugen te graven waar ik de foto van ken, maar ik heb echt geen flauw idee
Zal wel ergens een keer op fok gepost zijn![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 20:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat is tegenwoordig nog niet op Fok! gepost, begin ik me af te vragen.
quote:
Dan schop ik hem maar weer.quote:Op zondag 2 april 2006 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:
OHja, ik zeg gedag en heel bef loopt dood.
quote:
Ook niet op mij?quote:Op zondag 2 april 2006 23:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je zó om aandacht gaat vragen, reageer ik natuurlijk niet hè
Nu doe je het toch!quote:Op zondag 2 april 2006 23:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je zó om aandacht gaat vragen, reageer ik natuurlijk niet hè
* Reageert .quote:
O.quote:Op zondag 2 april 2006 23:30 schreef rompompom het volgende:
Die PI mên, die post doet míj zelfs pijn!
Ik was even een paar biertjes doen met huisgenoot. Hebben jullie me gemist?quote:
I'll take that as a no.quote:Op zondag 2 april 2006 23:32 schreef JDude het volgende:
Hebben jullie me gemist?
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:, danwel
: De meest smerige PI. Deze PI kan een schijnbaar aardige post veranderen in een ontzettende steek onder water. Als voorbeeld een post in laten we zeggen, een subforum waar altijd lief wordt gedaan over dieren en planten:
[..]
In feite bedoelt de schrijver, danwel schrijfster zulks: "Wat ben jij een poephoofd om zo onvoorzichtig met je keukenmachine om te gaan. Ik hoop dat je niet dodelijk van je keukentrapje struikelt de volgende keer dat je koekjes uit het bovenste kastje wilt pakken,,
,
."
So what, da's de mening van 1 persoon. Ik bedoel 'm gewoon vriendelijk.quote:Op zondag 2 april 2006 23:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan is het goed.quote:
Tijd voor een wedstrijdje "Wie moet er morgen het vroegst op".quote:
11.00.quote:Op zondag 2 april 2006 23:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Tijd voor een wedstrijdje "Wie moet er morgen het vroegst op".
Ik open met 7:00.
O, wacht, het was niet de bedoeling echt niet te reageren eigenlijk:')quote:
En niet stiekem lezen in bed hè!quote:Op zondag 2 april 2006 23:55 schreef JDude het volgende:
Stelletje luie flikkers.
Nou, ik ga maar slapen ook.
Daar staat wel tegenover dat ik tot 21.30 (!) mensen UPC moet aansmeren. Heb een dubbele shift genomen, what was I thinking?quote:Op zondag 2 april 2006 23:55 schreef JDude het volgende:
Stelletje luie flikkers.
Nou, ik ga maar slapen ook.
Lezen doe ik morgen op stage wel weer.quote:
Whehehe... da's knap stom ja.quote:Op zondag 2 april 2006 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Daar staat wel tegenover dat ik tot 21.30 (!) mensen UPC moet aansmeren. Heb een dubbele shift genomen, what was I thinking?.
Jij bent gekquote:Op zondag 2 april 2006 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar staat wel tegenover dat ik tot 21.30 (!) mensen UPC moet aansmeren. Heb een dubbele shift genomen, what was I thinking?.
Tis ook 'maar' 8 uur hoorquote:Op zondag 2 april 2006 23:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij bent gekIk vond het al irritant als ik er acht uur op moest bellen, laat staan nóg langer!
Rotterdam.quote:Op maandag 3 april 2006 00:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
c-c waar zit je.. Toch geen Leeuwarden??
U werkt bij UPC?quote:Op maandag 3 april 2006 00:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O ja, daar is Sales naar toe gegaan
Ik heb er gewerkt...quote:Op maandag 3 april 2006 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
U werkt bij UPC?.
Tis overigens gewoon een callcenter heur, geen UPC-vestiging.
Het heeft wat een vreemde bedrijfscultuur, maar degene die dat het hards brullen als uitzendkracht zijn maar wat blij met het vaste contract.. Als het zo slecht is, moet je er toch niet blijven zitten, dunkt mij!quote:
Ach, mij zal het allemaal aan m'n reet roesten, ik hoor alleen zoveel klachten van de mensen die ik belquote:Op maandag 3 april 2006 00:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het heeft wat een vreemde bedrijfscultuur, maar degene die dat het hards brullen als uitzendkracht zijn maar wat blij met het vaste contract.. Als het zo slecht is, moet je er toch niet blijven zitten, dunkt mij!
Als iets aan je reet roest schijnt hetw eg te gaan als je in cola gaat zitten. Effectiever dan anti-roest.quote:Op maandag 3 april 2006 00:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach, mij zal het allemaal aan m'n reet roesten, ik hoor alleen zoveel klachten van de mensen die ik bel.
Ik onthou het.quote:Op maandag 3 april 2006 00:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als iets aan je reet roest schijnt hetw eg te gaan als je in cola gaat zitten. Effectiever dan anti-roest.
Dat is toch een broodje aap was laatst tovh bij Brainiac?quote:Op maandag 3 april 2006 00:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als iets aan je reet roest schijnt hetw eg te gaan als je in cola gaat zitten. Effectiever dan anti-roest.
Gingen ze met een verroeste kont in de cola hangen?quote:Op maandag 3 april 2006 00:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is toch een broodje aap was laatst tovh bij Brainiac?
Nou ben ik eens serieus en dan kom jij met bepaalde lichaamsdelen aan zettenquote:Op maandag 3 april 2006 01:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Gingen ze met een verroeste kont in de cola hangen?
Pluto.quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 01:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou ben ik eens serieus en dan kom jij met bepaalde lichaamsdelen aan zetten
Het ging al over bipsen!quote:Op maandag 3 april 2006 00:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik kreeg er een hartje bij.quote:
Uhu.quote:
Ik ken je nog niet zo goed.. Maar ik had je alwel een kusje gegeven! Beter iets dan niets toch??quote:Op maandag 3 april 2006 01:49 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ze houd niet van me denk ik
krijg ik dan een kusje van jou![]()
Ik moet er wel nog een beetje van blozen, al die aandachtquote:Op maandag 3 april 2006 01:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ken je nog niet zo goed.. Maar ik had je alwel een kusje gegeven! Beter iets dan niets toch??
Deze keer dan.quote:Op maandag 3 april 2006 01:49 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ze houd niet van me denk ik
krijg ik dan een kusje van jou![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 01:51 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik moet er wel nog een beetje van blozen, al die aandacht![]()
Maarja ff straight to the point
neucken ?
Slettebak!quote:Op maandag 3 april 2006 01:51 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik moet er wel nog een beetje van blozen, al die aandacht![]()
Maarja ff straight to the point
neucken ?
Het eerste wat gewoon in je opkomt!quote:Op maandag 3 april 2006 01:53 schreef Pluto_Nium het volgende:
Jullie zijn lief ik ga een tekening maken
wat wil je![]()
quote:
DeeDee en Dexter natuurlijkquote:Op maandag 3 april 2006 01:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het eerste wat gewoon in je opkomt!
Neenee het is al duidelijkquote:Op maandag 3 april 2006 01:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]!
Een relletje.
* pc-fr34k popcorn pakt.
*naast pc'tje gaat zittenquote:Op maandag 3 april 2006 01:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]!
Een relletje.
* pc-fr34k popcorn pakt.
maa..maa.....maquote:Op maandag 3 april 2006 01:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee het is al duidelijk.
Het waren allemaal leugens
Leugens zeg ik je!.
Ik laat m'n F5 3 minuten met rust en je bent je eikel al tegen een ander aan het priemen!quote:Op maandag 3 april 2006 01:58 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Oei had ik jou niet net al in bed gestopt![]()
Jij bent pluto aan het neuken, gata naast mij zitten en pluto neuckt cc. We got an orgie in here!quote:
Pluto wilde tekenen, daar was je zelf bij...quote:Op maandag 3 april 2006 02:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij bent pluto aan het neuken, gata naast mij zitten en pluto neuckt cc. We got an orgie in here!
Ja en iedereen negeert mijn mooie tekeningenquote:Op maandag 3 april 2006 02:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Pluto wilde tekenen, daar was je zelf bij...
[BeF] #495 Postbodes, telemarketeers en ander gespuisquote:Op maandag 3 april 2006 02:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Pluto wilde tekenen, daar was je zelf bij...
Welke storm?quote:
Natuurgeweld.quote:
Die in bed?quote:Op maandag 3 april 2006 02:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Storm hadden we toch al gehad??
het is je usericon, hij ziet daar zijn eigen handen al zittenquote:Op maandag 3 april 2006 02:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nu doe je het weer!! Word jij opgewonden van mij of zo??
Jij hebt mij er verdomme mee aangestoken!quote:Op maandag 3 april 2006 02:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nu doe je het weer!! Word jij opgewonden van mij of zo??
Ik heb geen zwarte handen, ben toch zeker geen neger.quote:Op maandag 3 april 2006 02:18 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
het is je usericon, hij ziet daar zijn eigen handen al zitten![]()
Ik zie je al rondhuppelen in je latex pakjequote:Op maandag 3 april 2006 02:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb geen zwarte handen, ben toch zeker geen neger.
Ja, jij wel ja.quote:Op maandag 3 april 2006 02:22 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik zie je al rondhuppelen in je latex pakje![]()
Dat worden nachtmerries over mannen in latex pakjes vannacht.quote:Op maandag 3 april 2006 02:22 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik zie je al rondhuppelen in je latex pakje![]()
Wakker blijven dusquote:Op maandag 3 april 2006 02:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat worden nachtmerries over mannen in latex pakjes vannacht.
Het zijn handschoenen, schat...quote:Op maandag 3 april 2006 02:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb geen zwarte handen, ben toch zeker geen neger.
werken weer?quote:Op maandag 3 april 2006 02:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Njet! Morgen lange dag voor de boeg.
Oh, dan is het goed.quote:Op maandag 3 april 2006 02:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het zijn handschoenen, schat...
Kom hier schat, dan krijg je een heerlijke zoen van me!!!quote:Op maandag 3 april 2006 02:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij hebt mij er verdomme mee aangestoken!
ik ookquote:Op maandag 3 april 2006 02:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kom hier schat, dan krijg je een heerlijke zoen van me!!!
Je zei dat ik moest komen, hihi.quote:Op maandag 3 april 2006 02:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kom hier schat, dan krijg je een heerlijke zoen van me!!!
Hou capslock in dan.quote:
Zo snel gaat dat niet. Gelukkig. Zou een rommeltje worden zeg.quote:Op maandag 3 april 2006 02:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goed he... Kwam je daardoor al??
Slaap lekker!!quote:Op maandag 3 april 2006 02:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga richting bed. Veel plezier nog allen, hou het droog und netjes.
Ciao!
Ja, en geen reactie gehad op m'n topic.quote:Op maandag 3 april 2006 02:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hey pc'tje.. je sig is nog steeds de oude zie ik! Nog niet kunnen veranderen??
Een betere binnenkomer had gekunt, maar het kan er mee doorquote:Op maandag 3 april 2006 02:55 schreef cerror het volgende:
Als satan een pispaaltje had, dan had ik nu een ongezond geel kleurtje.
Satan. En je vader pist dus niet op je?quote:Op maandag 3 april 2006 02:55 schreef cerror het volgende:
Als satan een pispaaltje had, dan had ik nu een ongezond geel kleurtje.
Oui. Zaterdag was er bier, maar ik had zondag geen kater. En zo!quote:Op maandag 3 april 2006 08:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Een leuk weekend gehad??
Ik val niet op mannen.quote:Op maandag 3 april 2006 08:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Bier zonder kater is altijd tof!!!
Waren er ook leuke mannen??
O ja. Toch wel.quote:
Niets recentelijks. Maar in het algemeen. Mannen.quote:Op maandag 3 april 2006 08:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je kijkt er triest bij.. Watskebeurt?
Ik ben stoppende, maar, okay.quote:Op maandag 3 april 2006 08:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* Vikingsmeisje geeft Chowi een kop koffie en een donut
Wil je ook nog een sigaretje er bij??
-2 Generalisatie.quote:Op maandag 3 april 2006 08:17 schreef Chowi het volgende:
Niets recentelijks. Maar in het algemeen. Mannen..
Zeg dan wat, sloerie.quote:Op maandag 3 april 2006 10:23 schreef jackson het volgende:
Het is maandagochtend.... of iedereen even door wil posten!
Heel verstandig... maak jij een nieuwequote:Op maandag 3 april 2006 10:23 schreef Stofje het volgende:
Dit topic is bijna dicht. Vandaar deze tvp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |