En dat klopt dan weerquote:Op zondag 2 april 2006 13:44 schreef Woutey het volgende:
Kortom: kutspel en kutdrank en ik ben een kutpauper.
Juffen is iets wat je doet met een groep,quote:Op zondag 2 april 2006 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dat klopt dan weer![]()
Maar wat is juffen![]()
Nee bij juf gaat t de andere kant op, dus eerst met de klok mee en dan er tegenin. En diegene wie het fout heeft moet drinken.quote:Op zondag 2 april 2006 13:52 schreef Thrilled het volgende:
1 2 3 4 5 6 7 = juf= drinken
8 9 10 11 12 13 14 = juf = drinken
15 16 17 = juf = drinken
18 19 21 = juf = drinken
zoiets?
Dat met die groep ken ik nietquote:Op zondag 2 april 2006 13:49 schreef Woutey het volgende:
[..]
Juffen is iets wat je doet met een groep,
je telt 1 2 3 4 tot er iets met een 7 of deelbaar door 7 is. En dan zeg je juf, en gaat het spel de andere kant op.
Naja het komt er op neer dat diegene die het meest heeft gezopen, nog meer moet zuipen.
En dat was helaas ik.
En dan die verhalen de volgende dag
Ik weet niet of jij ooit alcohol hebt gehad, maar als jij op een gegeven moment 49 voor je neus krijgt in een ontzettend zatte bui en binnen een seconde juf moet zeggen gaat dat meestal niet.quote:Op zondag 2 april 2006 13:54 schreef Thrilled het volgende:
klinkt als een dom spel.. en als je aan de beurt bent weet je toch wel wat je voorganger heeft gezegd, dus hoe kan je dan wat gaan gokken?
oh op die manierquote:Op zondag 2 april 2006 13:55 schreef Woutey het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij ooit alcohol hebt gehad, maar als jij op een gegeven moment 49 voor je neus krijgt in een ontzettend zatte bui en binnen een seconde juf moet zeggen gaat dat meestal niet.
Op een gegeven moment ging het wel zo:quote:Op zondag 2 april 2006 14:04 schreef Thrilled het volgende:
[..]
oh op die manier![]()
ik dacht dat je niet wist welk getal je moest zeggen (je maat zegt 48 en dan moet jij het volgende getal zeggen , dat je dat dan niet meer wist)
Fout maken is ook drinken?quote:Op zondag 2 april 2006 14:06 schreef Skv het volgende:
Maar het gemene van dat spel is, dat als je knetterlam bent, je helemaal niet meer na gaat denken en steeds de lul bent.
Alleen bij een fout is drinkenquote:
en dan heb je ook nog silent juffen wat we ook hebben gedaanquote:Op zondag 2 april 2006 14:23 schreef Woutey het volgende:
[..]
Alleen bij een fout is drinken
dus
1 2 3 4 5 6 juf (andere kant op)
8 9 10 11 12 13 juf (andere kant op)
15 16 juf (andere kant op)
enz
en als je dan bv 17 zegt ben je de lul en moet je drinken
Klinkt als een achterlijk spel wat je met een spel boeren doet.quote:Op zondag 2 april 2006 14:23 schreef Woutey het volgende:
[..]
Alleen bij een fout is drinken
dus
1 2 3 4 5 6 juf (andere kant op)
8 9 10 11 12 13 juf (andere kant op)
15 16 juf (andere kant op)
enz
en als je dan bv 17 zegt ben je de lul en moet je drinken
Maar dan moet er dus iig 1 iemand zijn die nog wel kan tellenquote:Op zondag 2 april 2006 14:23 schreef Woutey het volgende:
[..]
en dan heb je ook nog silent juffen wat we ook hebben gedaan
en dan mag je de cijfers niet uitspreken alleen het woord juf
dus helemaal niet te doen
Stel studenten.quote:Op zondag 2 april 2006 14:37 schreef harryharry het volgende:
[..]
Klinkt als een achterlijk spel wat je met een spel boeren doet.
Das het mooie.quote:Op zondag 2 april 2006 14:52 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Maar dan moet er dus iig 1 iemand zijn die nog wel kan tellenanders weet niemand het meer na een paar rondjes
69 ->quote:Op zondag 2 april 2006 15:03 schreef Herkauwer het volgende:Bij 70 wordt het pas echt interessant en ben je de lul met zijn tweeën
Ik sla die fles sterke drank wel meteen achteroverquote:Op zondag 2 april 2006 15:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Je kan het ook nog doen, dat als in het getal een 7 zit én het is deelbaar door 7, dat je dan tweemaal juf moet zeggen.
Bij 77 krijg je dan: Juf Juf Juf en de andere kant op.
Eerste juf voor de tweede zeven, tweede juf voor de tweede zeven en derde keer juf omdat 77 deelbaar is door 7.
Dan is de gekte compleet.
74! ZUIPEN KRENG!quote:Op zondag 2 april 2006 15:18 schreef Skv het volgende:
69 ->
juf(70) <-
juf(71) ->
juf(72) <-
juf(73) ->
juf(75) <-
eerste, ZUIPEN KRENGquote:juf(76) ->
juf(77) <-
juf(78) ->
juf(79) <-
80 ->
Je kan het ook nog doen, dat als in het getal een 7 zit én het is deelbaar door 7, dat je dan tweemaal juf moet zeggen.
Bij 77 krijg je dan: Juf Juf Juf en de andere kant op.
Eerste juf voor de tweede
Kutspel jaquote:zeven, tweede juf voor de tweede zeven en derde keer juf omdat 77 deelbaar is door 7.
Dan is de gekte compleet.
Dudequote:Op zondag 2 april 2006 15:45 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
wat is ''Zap de neger'? de naam is al goed genoeg om het spel te spelen
Je hebt gelijkquote:Op zondag 2 april 2006 15:25 schreef r_one het volgende:
[..]
74! ZUIPEN KRENG!
[..]
eerste, ZUIPEN KRENG
[..]
Kutspel ja
Wij met de derdemachtswortel uit X, waar X moet bestaan uit een priemgetal vermeniguldigd met Pi.quote:Op zondag 2 april 2006 15:19 schreef MarkzMan_X het volgende:
Met m'n algebra-clubje doen we altijd juffen met priemgetallen...
Is dit niet voor mensen die alleen maar de basisschool hebben afgerond, want het is dus een verdomd simpel spel......quote:Op zondag 2 april 2006 13:52 schreef Woutey het volgende:
[..]
Nee bij juf gaat t de andere kant op, dus eerst met de klok mee en dan er tegenin. En diegene wie het fout heeft moet drinken.
Reken maar dat je op een gegeven moment maar wat gokt.
Studentenspel, mên.quote:Op zondag 2 april 2006 18:34 schreef baskabel4 het volgende:
hoop dat je niet ouder dan 16 bent...
anders sta je toch voor lul met zo,n spelletje..
Studeer wiskunde aap, dus met getallen ben ik waarschijnlijk handiger dan 99% van je vriendenkringquote:Op zondag 2 april 2006 18:37 schreef Skv het volgende:
Best ingewikkeld spel. Steeds als je een fout hebt gemaakt gaat iedereen brullen dat je moet zuipen, dan heb je het pas door.
En het is echt verdomd moeilijk als je hoge aantallen krijg (de tafel van 7 boven de 100, probeer dat maar eens.. 105, 112, 119 etc zitten daar in. uit je hoofd is dat haast niet te doen).
Tel daarbij op dat je redelijk zat bent en alleen maar kan aftakelen.
Overgens; McGilles, wat is jouw onmeetbaar hoge opleiding?
Als ik je profiel zo bekijk, lijkt het er meer op dat je je eigen minimale vereisten niet eens waar kan maken.
Wiskunde aap?quote:Op zondag 2 april 2006 20:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Studeer wiskunde aap, dus met getallen ben ik waarschijnlijk handiger dan 99% van je vriendenkring
Stoerquote:Op zondag 2 april 2006 20:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Studeer wiskunde aap, dus met getallen ben ik waarschijnlijk handiger dan 99% van je vriendenkring
Hij gaat vast uit van zijn eigen situatie.quote:Op zondag 2 april 2006 20:48 schreef Poit- het volgende:
[..]
Stoer![]()
Volgens mij heb jij erg weinig vrienden en ga je nooit uit?
na 15 bier, halve fles wodka en een 3/4 fles martini helaas welquote:Op maandag 3 april 2006 12:34 schreef r_one het volgende:
TS is dyscalculisch?
Whehe dat deed ik vroeger altijd als indrink spel in Spanje op het strand met een groep vrienden. Hoe meer je op hebt hoe leuker het wordt.quote:Op zondag 2 april 2006 21:25 schreef IareWeasel het volgende:
Interessanter is om i.p.v. "juf" iets willekeurigs te zeggen (behalve natuurlijk getallen met een 7 of die deelbaar zijn door 7). Mooiste is om willekeurige getallen te noemen om zodoende anderen op het verkeerde been te zetten. Krijg je dus bijvoorbeeld: 1,2,3,4,5,6,8,8,9,10,11,12,13,15,15,16,16,18 etc.
Als na een uurtje nog niemand lam is kun je ook gewoon overstappen op juffen met 2 getallen. 3 en 7 bijvoorbeeld: 1,2,4,4,5,8,8,8,8,10 etc. Ook erg leuk als er al een paar mensen iets meer gedronken hebben.
Whehehe, jij hebt nog nooit bier gedronkenquote:Op zondag 2 april 2006 18:30 schreef McGilles het volgende:
[..]
Is dit niet voor mensen die alleen maar de basisschool hebben afgerond, want het is dus een verdomd simpel spel......![]()
Of studeer je toevallig voor vuilnisman? (no offense)
Bier drinken........ dat is pas stoer!quote:Op zondag 2 april 2006 20:48 schreef Poit- het volgende:
[..]
Stoer![]()
Volgens mij heb jij erg weinig vrienden en ga je nooit uit?
Kan je ook heel goed slapen toevallig, ook 1 van de levensbehoeften en misschien wel net zo stoer als drinken?quote:Op maandag 3 april 2006 12:36 schreef Woutey het volgende:
[..]
na 15 bier, halve fles wodka en een 3/4 fles martini helaas wel
Ze hoopte natuurlijk dat mijn ogen er ook meteen uit zouden fikken.quote:Op maandag 3 april 2006 14:48 schreef jpg97 het volgende:wat decadent om SPA in je gezicht te gooien.. was gewoon water niet goed genoeg ofzo?
Nee, alles van 7/deelbaar door 7 mag niet gezegd worden. dus 1,2,3,4,5,6,JUF! en dan gaat het de andere kant op, 8,9,10,11,12,13,JUF! en weer terug, etc etc... als je JUF vergeet te zeggen, bij een JUF getal, moet je attenquote:Op zondag 2 april 2006 13:52 schreef Woutey het volgende:
[..]
Nee bij juf gaat t de andere kant op, dus eerst met de klok mee en dan er tegenin. En diegene wie het fout heeft moet drinken.
Reken maar dat je op een gegeven moment maar wat gokt.
Duiiiiiiiiiiiiiiiiiidelijk de eerste ja.........quote:Op maandag 3 april 2006 14:44 schreef Woutey het volgende:
Tja je hebt twee soorten studenten.de nerds
de rest
en McGilles is duidelijk de 1e. Leven voor de studie. Kan ook allemaal, ik heb er graag nog wat plezier bij.
quote:Op maandag 3 april 2006 14:44 schreef Woutey het volgende:
Tja je hebt twee soorten studenten.de nerds
de rest
en McGilles is duidelijk de 1e. Leven voor de studie. Kan ook allemaal, ik heb er graag nog wat plezier bij.
Zeker, daarvoor is de klaagbaakquote:Op maandag 3 april 2006 16:59 schreef Woldo het volgende:
Ja joh, ga je irriteren hieraan op het internet.
Nog leuker als je in plaats van juf gewoon een willekeurig getal moet zeggen zolang het maar geen 7 bevat of deelbaar is door 7, dan is het nog verwarrender voor degene na je wat hij nou eigenlijk moet zeggenquote:Op zondag 2 april 2006 14:23 schreef Woutey het volgende:
[..]
en dan heb je ook nog silent juffen wat we ook hebben gedaan
en dan mag je de cijfers niet uitspreken alleen het woord juf
dus helemaal niet te doen
Johquote:Op zondag 2 april 2006 14:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ging het wel zo:
*persoon naast Woutey*: 32
Woutey: euhhh *diep nadenken* 39!
Dacht ie dat je er 7 bij op moest tellen ofzoHeilig van overtuigt.
Heel gaar.
Maar het gemene van dat spel is, dat als je knetterlam bent, je helemaal niet meer na gaat denken en steeds de lul bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |