Maar stel je voor, iemand heeft een dierbare verloren aan kanker, dan weet je toch dat dat iemand pijn doet?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:55 schreef zotte_vos het volgende:
het lucht gewoon meer op als ik iemand een kanker hond noem ipv een klootzak
Kanker komt toch een stuk vaker voor dan geen kloten hebben, en ik noem dat niet overal rekening mee houden. Ik bedoel krijg het zelf maar is. Al die ellende die je er dan bij hebt. En ik vind het trouwens ook behoorlijk ziekelijk dat iedereen die het niet geweldig vindt dat er zoveel met kanker wordt gescholden meteen wordt afgezeken e.d. Ik bedoel hoe kinderachtig is dat.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:51 schreef OFfSprngr het volgende:
Dan kom je alsnog uit op het beter hij dan ik princiepe, wie weet noem je iemand een klootzak en heeft ie 'r geen, je kunt niet altijd overal rekening mee houden.
oja wat is er dan mis met het woord 'kanker'?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:58 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Kanker komt toch een stuk vaker voor dan geen kloten hebben, en ik noem dat niet overal rekening mee houden. Ik bedoel krijg het zelf maar is. Al die ellende die je er dan bij hebt. En ik vind het trouwens ook behoorlijk ziekelijk dat iedereen die het niet geweldig vindt dat er zoveel met kanker wordt gescholden meteen wordt afgezeken e.d. Ik bedoel hoe kinderachtig is dat.
idd, kankertopic ditquote:Op zondag 28 mei 2006 00:55 schreef zotte_vos het volgende:
het lucht gewoon meer op als ik iemand een kanker hond noem ipv een klootzak
Ik denk dat het deels gewenning en deels stoerdoen is. Dus bij oudere mensen gewenning en bij de jeugd gewoon stoerdoenerij. Heel soms floep ik eens het woord kanker eruit als ik echt kwaad ben maar ik heb er daarna altijd spijt van.quote:Op zondag 2 april 2006 13:00 schreef CrazyPhunk het volgende:
(nog maar een keer proberen dan)
ik vind mensen die schelden met ziektes dus zeer zielig omdat het toch vaak mensen zijn (denk Ik) die er nog niet meer in contact mee zijn gekomen. waarom word er zo gescholden? vinden ze/jullie het grappig, of denken ze/jullie dat het soms stoer is? daar ben ik dus echt benieuwd naar
jawel hoor, je scheld omdat je er met gewone woorden niet meer uit kunt komenquote:Op zondag 28 mei 2006 02:23 schreef GaNgStErRR het volgende:
[..]
oja wat is er dan mis met het woord 'kanker'?
oh het doet pijn?
heb je ooit wel eens bedacht wat het doel van schelden is..
tja helaas hebben we dit soort dombo's hierquote:Op zondag 2 april 2006 13:00 schreef CrazyPhunk het volgende:
(nog maar een keer proberen dan)
ik vind mensen die schelden met ziektes dus zeer zielig omdat het toch vaak mensen zijn (denk Ik) die er nog niet meer in contact mee zijn gekomen. waarom word er zo gescholden? vinden ze/jullie het grappig, of denken ze/jullie dat het soms stoer is? daar ben ik dus echt benieuwd naar
Kanker hey, zeik niet zo man.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:25 schreef steeg het volgende:
Of je het nou gelegitimeerd een reden vind of dat je denkt dat het gezanik is, je kwetst sommige mensen als je met kanker scheldt. Dat zou genoeg reden moeten zijn er een keer extra over na te denken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |