abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2395837
Vervolg van Welke film heb je vandaag gezien? deel 5

The Rock, je moet toch wat als je ziek thuis bent.

pi_2395874
ik zit op school , en straks moet ik huiswerk maken, dus heb vandaag geen tijd

beterschap

donderdag 6 december 2001 @ 15:42:58 #3
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_2395928
Ik moet nog even wat uurtjes wachten.... en dan ga ik maar Harry Potter op mijn laptop kijken (oeps, dat mag ik niet zeggen, da's illegaal)
Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
pi_2395945
Ik ga strax Harry Potter kijken
  donderdag 6 december 2001 @ 15:53:13 #5
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_2396025
Swordfish, was wel leuk
  donderdag 6 december 2001 @ 15:56:23 #6
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_2396051
quote:
Op donderdag 06 december 2001 15:42 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik moet nog even wat uurtjes wachten.... en dan ga ik maar Harry Potter op mijn laptop kijken (oeps, dat mag ik niet zeggen, da's illegaal)
Niet als je het orgineel ook hebt
pi_2396062
quote:
Op donderdag 06 december 2001 15:56 schreef Myster_E het volgende:

[..]

Niet als je het orgineel ook hebt

Iedereen heeft het origineel toch al......... gezien
  donderdag 6 december 2001 @ 16:03:54 #8
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_2396123
quote:
Op donderdag 06 december 2001 15:57 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Iedereen heeft het origineel toch al......... gezien

Ik niet
pi_2400374
Final Destination, was weer erg goed
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_2400937
American Psycho

gaaaaaaaaaaaaf

pi_2406906
Fucking Amal
This is this. This ain't something else, this is this!
pi_2407316
quote:
Op donderdag 06 december 2001 15:42 schreef SignOTheTimes het volgende:
Och, trek het je niet aan. Ze verdienen toch al teveel geld aan die film, zeker voor hoe "geweldig" het verhaal is. Prachtfilm voor een kleuter maar veel meer IQ moet je niet meenemen. Was na 5 bier wel goed uit te houden gelukkig

Vanavond? Geen idee, even aan een vriend vragen wat ie nog heeft.
gisteren Blues Brothers 2000 maar, helaas een opname van TV:( met ondertiteling

pi_2409592
gisteravond heb ik evolution gezien...

hij was leuk (alleen jammer dat ze het mooi weergeven van alien-huid nog niet echt onder de knie hadden)

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_2409642
quote:
Op donderdag 06 december 2001 22:49 schreef Theeboon het volgende:
American Psycho

gaaaaaaaaaaaaf

die viel mij dus laatst echt tegen...

ik heb BTW vandaag WaterWorld gekeken

Experience is what you get when you don't get what you want.
pi_2414789
The Emperor's New Groove.

Tekenfilm van Disney, erg leuk maar ook erg kort

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 8 december 2001 @ 10:24:27 #16
15206 J.B
Jostie Banaan is een Aardbei!!
pi_2414986
Double take...
Fight Club
Memento (hij vettt)

Wel aardige filmpjes...

En nee ik heb inderdaad geen leven...

I rest my case...

Life Is What Happens To You, While Your Busy Making Other Plans..
  FOK!fossiel zaterdag 8 december 2001 @ 12:28:32 #17
8443 cptmarco
it's captain...
pi_2418502
Moulin Rouge!

Oef, wat gaaf

pi_2418503
Southpark the Movie
pi_2418858
Meet The Parents
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  zaterdag 8 december 2001 @ 21:14:40 #21
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_2420794
van de week: Lawerence of Arabia (directors cut) wat een top film!!!
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_2422129
Crimes and Misdemeanors

Over een meesterwerk gesproken...

pi_2423529
Net laatste stukje van een film gezien. Was op Sbs6, hoofdrolspelers waren Lee Marvin en Charles Bronsson
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 december 2001 @ 02:11:02 #24
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_2423790
Blow
alweer
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 9 december 2001 @ 02:20:41 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_2423848
Along came a spider
Wel leuk maar een beetje onwaarschijnlijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_2423941
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 21:14 schreef ForrestX het volgende:
van de week: Lawerence of Arabia (directors cut) wat een top film!!!
Komt volgende week op V8...

Vandaag gezien:
Ben-Hur (op V8 ook...) een classic natuurlijk. De wagenraces leken mij een bron van inspiratie voor de pod-races in Star Wars: The Phantom Menace. Ik vond die arabische paardenhandelaar ook erg lijken op Watto moet ik zeggen!!
[edit]Ik vond hem wel erg christelijk moet ik zeggen. Tsja de film gaat nou eenmaal over de tijd dat Jezus leefde, maar dat gedoe met die heling op het eind - maakt hem voor mij wat irreeel, maar zo ging het nou eenmaal in films van die tijd[/edit]

Night of the Creeps - Cheap horror trash! Geweldig! De namen van de karakters hadden allemaal achternamen van bekende horror-regisseurs (Cronenberg, Raimi...)

[Dit bericht is gewijzigd door MadScientist op 09-12-2001 03:41]

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_2424869
Vannacht gezien: Joy Ride. Goede road-movie-thriller, nu eens zonder ironisch ondertoontje. Deed een beetje denken aan The Hitcher. Hieronder een review van Pleb, die binnenkort zijn eigen filmsite online zet:

Joy Ride: the joke's on you jack!

Krakkemikkige pompstations in the middle of nowhere waar het geroezemoes van de lokale, driedubbel-doorgefokte inteelt rednecks verstomt zodra een buitenstaander waagt binnen te treden zodat alleen de lijzige country-muziek de stilte van de minachtende blikken doorbreekt, sceptische sheriffs die je pas geloven als het te laat is of erger, zelf in het complot zitten, eindeloze wegen waar je drie uur geen mens tegenkomt afgezien van een enkele psychopatische trucker of seriemoordende lifter, het zijn de vertrouwde ingrediënten van het rural-horror sub-genre. Binnen dit genre heb je weer de moerasvariant, herkenbaar aan de banjo-spelende retards (Deliverance, Southern Comfort), en de highwayvariant (The Texas Chainsaw massacre, The Forsaken, Breakdown), een categorie waarin zelfs onze eigen Rutger Hauer ooit nog eens als psychopaat opdook (The Hitcher). Regisseur Jon Dahl, de koning van de smalltown neo-noir (Red Rock West, The Last Seduction), opteert voor de laatste variant in het rechttoe-rechtaan schrikfestijn Joy Ride.

College hunk Lewis (Paul Walker) heeft een gammele bak gekocht om vanaf Berkely zijn jeugdvriendin Venna (Leelee Sobieski) van de University of Colorado op te pikken zodat ze samen naar hun oude buurt in New Jersey kunnen rijden. In een impuls betaalt hij eerst de borg voor zijn broer Fuller (Paul Zahn), het zwarte schaap van de familie, wanneer hij hoort dat die in een Salt Lake City cel zit wegens een dronken vechtpartijtje. Lewis' snode plannetje om de banden met Venna tijdens de trip wat strakker aan te halen (nudge nudge, wink wink) wordt ruw verstoord als Fuller besluit mee te rijden als derde wiel aan de wagen.

Onderweg naar Venna stoppen de broers bij een garage waar Fuller voor de gein een zogenaamde Citizens Band radio koopt, zo'n bakkie waar Henk Wijngaarden "breaky, breaky" inroept terwijl hij met de vlam in de pijp door de Brennerpas scheurt. Eenmaal onderweg begint Fuller, die het als zijn missie ziet om wat leven in de brouwerij van Lewis' brave bestaan te brengen, via de bakkie truckers in de maling te nemen. Lewis krijgt van lieverlee ook de smaak te pakken, en als "CandyCain" slaat hij met een vrouwenstem de hitsige trucker "Rusty Nail" aan de haak. Vanaf de parkeerplaats van een motel spreekt Lewis over de radio af met Rusty Nail voor een potje rollebollen in een kamer waar in werkelijkheid een norse vijftigjarige vent vertoeft. De broers huren de kamer ernaast om het resultaat van hun grap vanaf de eerste rij te kunnen horen.

Zodra er bij de buurman wordt geklopt drukken Lewis en Fuller hun oor tegen de muur. Seconden tikken voorbij. In plaats van een luidruchtige ruzie is het enige wat ze (denken te?) horen een gedempte worsteling. Dahl laat niets zien, en nauwelijks iets horen, maar de scene duurt zo ongemakkelijk lang dat suggestie de overhand krijgt, bij de broers en bij het publiek waar ik de film mee keek. Ik zag wat mensen in de zaal op hun nagels bijten. Ineens is het geintje niet zo leuk meer. En ja hoor, na een nerveuze nacht worden ze 's ochtends gewekt door de politie: hun buurman ligt op de intensive care, langs de weg gevonden met een afgerukte onderkaak.

Tja, zou Martin Bril zeggen.

Als de jongens Deliverance beter hadden bestudeerd hadden ze kunnen weten dat je niet op hun eigen terrein moet fokken met erfelijk gedegenereerde hilbillies. Rusty Nail, wiens stem overigens doet denken aan Buffalo Bill uit Silence of the Lambs, maar dan gekruist met een licht Barry White timbre, is niet het type sociopaat dat het er in zo'n geval bij laat zitten, en op de snelweg ontwikkelt zich via de bakkie een kat en muisspel tussen hem en de broers en, later, Venna. Deze stalk-scenes leveren enkele effectieve schrikeffecten op. Vooral een achtervolgingsscene in een maisveld is puntje van je stoel-werk.

De wijdsheid van het landschap in de Verenigde Staten heeft in dit soort films paradoxaal genoeg een beklemmend, bijna claustrofobisch effect. Je kan nergens heen voor hulp of troost, want er is niks of niemand die je kent in de wijde omtrek. En als je iets overkomt, geen haan die er naar kraait. "Don't you think it's strange. If someone we know wanted to find us, they wouldn't have any idea where we are," zegt Venna ergens.

Zoals het hoort in een formule-film als dit, bedient Dahl zich van beproefde cliché's die huns ondanks nooit clichématig uitpakken (Kan dat? Ja, dat kan.). Doordat de logica niet al te veel wordt opgerekt, blijft het allemaal net in het geloofwaardige en dus het invoelbare. Bovendien snapt hij regel numero uno van suspense: hoe minder en hoe later je het monster/de moordenaar laat zien, des te enger het is. Vergelijk Alien maar eens met Aliens. Welke is enger? Precies. I rest on your face.

Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
pi_2426786
Gisteren The Truman show en nu ga ik The Fifth Element kijken (dat vind ik zo'n coole film!) Leeloo Dallas multipass!!
pi_2426909
"Made" van Jon Favreau en Vince Vaughn. Erg koel
pi_2427998
Laatst ff heel wat films gezien...

Requiem for a dream
hoe bedoel je drugsgebruik afschrikken?

The Shawnshank Redemption
Van de maker van The green Mile. En hij is goed... heel erg goed en indrukwekkend. Staat niet voor niets op 2 in de top 250 alltime op www.imdb.com

Memento
'mindfuck of the century' zoals iemand mooi zei. Een film die je echt ff goed moet bekijken

Blow
Johnny Depp als drugsdealer... Beter dan Fear and loathing in las vegas. Maar minder vaag... Je gaat niet mee op hun trips...

Chasing Amy
Toch een wat mindere in de reeks van Jay and Silent Bob.
Dogma is daar toch wel de beste in. Al mag Jay and silent bob strike back er zker ook wezen

The Usual Suspects
Zeer goeie film met geweldig acteerwerk van Kevin Spacey. Net zo goed als in American Beauty

En nog ff wat tips tussendoor:
American History X
The Crow (vooral vanwege de sfeer en het verhaal geweldig, echt iets voor Goths (wat ik niet ben))
Reservoir dogs
Leon
Bein John malkovich
Go!

Films die ik zelf nog ga zien:
Festen
Together (van de maker van Fuckin Amal)
Dancer in the dark

zondag 9 december 2001 @ 18:13:52 #31
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_2428020
Get Carter gister avond gezien. Stallone kan niet acteren, maar wel erg leuke film.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_2428647
quote:
Op zondag 09 december 2001 18:12 schreef Betse het volgende:
Chasing Amy
Toch een wat mindere in de reeks van Jay and Silent Bob.
Dogma is daar toch wel de beste in.
Ik vind Clerks het beste eigenlijk. Een film die compleet op dialoog leunt, en daar heel goed in slaagt!
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
pi_2429681
Hmm kvon die toch wat minder...
Goed is ie zeker, maar dogma vonnik leuker. Wat grootser verhaal. Met meer humor enzo
pi_2429798
Scary Movie 2
&
American Pie 2

Eerst Scary Movie 2 gezien en daarna Ap2, die viel vies tegen vergeleken met Scary Movie 2.

pi_2429947
american pie 2

wat een verschikkelijke film...

Heb uw naaste lief
want dat ben ik - Loesje
  zondag 9 december 2001 @ 20:36:45 #36
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_2429985
The hole, beetje zoute film, lang dradig.
Roodharige chicky was wel leuk.

(ik had de film ook nie gekozen! )

with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  zondag 9 december 2001 @ 20:36:51 #37
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_2429987
The Jackal
pi_2430044
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 18:30 schreef Jordy-B het volgende:
gisteravond heb ik evolution gezien...

hij was leuk (alleen jammer dat ze het mooi weergeven van alien-huid nog niet echt onder de knie hadden)

die heb ik ook gezien, was trouwens wel zonde van die 15 piek
pi_2430794
Geen.
pi_2430836
The Hole. Een beetje vreemd maar ontzettend lekker. Vreemde gebeurtenissen en vreemd verhaal maar echt de moeite waard om te huren!
pi_2432350
Office Space
Enemy At The Gates
pi_2432379
quote:
Op zondag 09 december 2001 18:13 schreef Cheiron het volgende:
Get Carter gister avond gezien. Stallone kan niet acteren, maar wel erg leuke film.
Huur het origineel maar eens

Micheal Caine roeleert!

pi_2432383
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 14:25 schreef Mza het volgende:
Fucking Amal
was dat wat? ben erg benieuwd naar die film. leek me op zich wel wat

-----

net Jay & Silent Bob gekeken.

af en toe ietwat saai, maar toch een leuke film. Vooral de parodie op de film industrie. prachtig

eerder vandaag al

Ali G - Bling Bling gekeken.
als je van Ali G houd is dit echt een MUST see, erg coole grappen, en Borat is ook fantastisch bezig

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  Moderator zondag 9 december 2001 @ 23:29:52 #44
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_2432400
Amélie

Een Franse film die zowel homoristisch is als romantisch. Het verhaal zit goed in elkaar en de regie is geweldig. Let op deze film bij de oscars volgend jaar!

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_2432413
quote:
Op zondag 09 december 2001 23:29 schreef Mike het volgende:
Een Franse film die zowel homoristisch is als romantisch. Het verhaal zit goed in elkaar en de regie is geweldig. Let op deze film bij de oscars volgend jaar!
Beetje de "Chocolade" van dit jaar bedoel je?
pi_2432554
Jacob's Ladder.

"The only thing that burns in hell is the part of you that won't let go of life,
your memories, your attachments.
They burn them all away.
But they're not punishing you, he said.
They're freeing your soul.

So, if you're frightened of dying and... and you're holding on,
you'll see devils tearing your life away.
But if you've made your peace,
then the devils are really angels,
freeing you from the earth."

pi_2439257
quote:
Op zondag 09 december 2001 23:28 schreef Vision het volgende:

[..]

Zeer zeker was dat wat. Een hele mooie en ontroerende film. Hoewel ie over een paar 14-jarige middelbare schoolmeisies gaat is ie toch zeer aandoenlijk en ook het acteren van deze jonge dames was zeer goed.

Net trouwens Legally Blonde gezien die me nog best meeviel. Een beetje een standaard verhaaltje maar toch wel leuk.

Overall beste user 2022 maandag 10 december 2001 @ 17:37:05 #48
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_2440360
Audition.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 11 december 2001 @ 10:41:28 #49
8369 speknek
Another day another slay
pi_2448421
Traffic.
Was wel goed. Maar drie oscars vond ik een beetje overgewaardeerd. Wel leuk dat het Mexicaanse gedeelte ook zo lelijk oranje was.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 11 december 2001 @ 11:15:25 #50
16733 blade182
Guess what I don't give a
pi_2448872
Three to tango..
Final Destination
Down to you...
Blast from the past...
Finding Forrester (sean Connery een van zijn beste films vind ik)
12 monkeys....
Remember the Titans...
How about a nice warm cup of SHUT THE FUCK UP!
pi_2457313
The Fast and the Furious.

Lekker racen en het geluid van racende auto's heeft wel wat.

pi_2457321
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 21:54 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:
Lekker racen en het geluid van racende auto's heeft wel
Vroem vroem, stoere film!
pi_2457903
Payback en Red Planet
pi_2459857
Network (1976)

best een paar meesterlijke momenten in die film.. zie nieuwe ondertitel links

[Dit bericht is gewijzigd door El_Hijo_Del_Jefe op 12-12-2001 00:48]

pi_2464834
gisteredn "made" in de sneak gezien.

Wat een ongelooflijk brak hoopje film was dat! ik wens er niet meer woorden aan vuil te maken, behalve dan:

GA ER NIET HEEN!

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_2465808
quote:
Op woensdag 12 december 2001 16:19 schreef Ceased2Be het volgende:
gisteredn "made" in de sneak gezien.

Wat een ongelooflijk brak hoopje film was dat! ik wens er niet meer woorden aan vuil te maken, behalve dan:

GA ER NIET HEEN!

Ik vond 'em leuk
  woensdag 12 december 2001 @ 18:31:52 #57
14547 SleaZy-E
Its good to be the king
pi_2466388
Gisteren The Hole op DIVX gekeken ( op m,n tv )
Fantastische film is dat zeg!
Weer eens wat anders dan die 13 in een dozijn Hollywood films. Echt een aanrader.
ALarm generale!!
pi_2468677
Bandits

wel redelijk leuk.

ga zo ff zoolander kijken.

pi_2472116
Geen film, maar Hans Teeuwen - Trui. Deze show begint wat zwakjes, niet zoals ik van hem gewend ben, maar naar mate hij vordert wordt hij steeds beter.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_2474141
The Age of Innocense
pi_2474164
quote:
Op donderdag 13 december 2001 01:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Geen film, maar Hans Teeuwen - Trui. Deze show begint wat zwakjes, niet zoals ik van hem gewend ben, maar naar mate hij vordert wordt hij steeds beter.
Je kan al zijn shows op DvD winnen als jij weet wat "breierdeck" betekent.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_2474679
quote:
Op woensdag 12 december 2001 17:29 schreef Theeboon het volgende:

[..]

Ik vond 'em leuk

Waarom? Als ik vragen mag...

-geen verhaal
-geen plot
-geen moraal
-hoogst irritant bij/hoofdfiguur (Ricky)

ik zie geen enkel positief punt aan deze film.

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 13 december 2001 @ 13:49:35 #63
5215 killar_fairy
it is happening again....
pi_2474754
quote:
Op maandag 10 december 2001 17:37 schreef Ulx het volgende:
Audition.
dat is echt een film waar ik niet meer aan terug wil denken
wat vond je er van?
fire is the devil, hiding like a coward in the smoke
  donderdag 13 december 2001 @ 14:48:48 #64
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_2475363
Net de laatste driekwartier van Gunfight at the O.K. Corral gekeken
[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
  donderdag 13 december 2001 @ 14:57:03 #65
11881 Hemmond
De ALLERGOEISTE
pi_2475469
The Mexican (Brad Pitt & Julia Roberts)

en ik ga nu Pearl Harbor kijken.

Windows logica...Op Start drukken om af te sluiten !?
pi_2477266
Pi, een zeer vage maar boeiende film.
pi_2478805
Evita voor de zoveelste keer
Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
  vrijdag 14 december 2001 @ 13:52:33 #68
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2486206
In de bios: Don't say a word
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_2498472
Gisteren Heavy Metal gezien. Wat een vage film.
My love for you is like a truck. Berserker! Would you like some making fuck? Berserker.
  zaterdag 15 december 2001 @ 20:39:28 #70
3193 Rubbertje
ik denk, dus ik creëer
pi_2500014
High Fedelity,
prima film, viel in elk geval niet tegen!
"All motion is relative, maybe it is you who has moved away by standing still"
pi_2501000
US Seals 2 gezien vandaag!

leuk filmpie

tjah...
pi_2501168
Moulin Rouge
  zaterdag 15 december 2001 @ 22:20:33 #73
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_2501225
Gister Ronin gezien
[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 december 2001 @ 22:25:27 #74
862 Arcee
Look closer
pi_2501272
quote:
Op zondag 09 december 2001 23:28 schreef Vision het volgende:
Ja, dat was zeker wel wat.

Zie: Fucking Åmål

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_2502517
Lawrence Of Arabia. Schitterende beelden van de woestijn, mooie muziek erbij en een indrukwekkend verhaal. De ingredienten voor een fantastische film
  zondag 16 december 2001 @ 00:29:41 #76
18831 187
Live is a Bitch
pi_2502743
American History X, vandaag gekocht op DVD f 19,99 Bij MM natuurlijk.
Edward Norton is weer ijzersterk.
Losing is natures way of saying: YOU SUCK!
  zondag 16 december 2001 @ 00:38:50 #77
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_2502827
Net Cape Fear gekeken en donderdag Romeo + Juliet..
pi_2503309
Amores Perros. Vond ik vet tegenvallen. Had er nog wel vertrouwen in dat de verhaallijnen ook daadwerkelijk een bedoeling zouden krijgen, maar helaas... de verhaaltjes leken op zichzelf te staan. Wel leuk taaltje trouwens dat Spaans /Mexicaans.
  zondag 16 december 2001 @ 02:05:22 #79
13814 de_hip
Elsa Sorensen 195609
pi_2503629
Hmmmmm, the Doors, wat een fijne film blijft dat toch
Ik kan best vliegen, ik ben er alleen te lui voor
pi_2503691
Zoolander, heb flink zitten lachen
[url=http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Zjozz]M'n DVD Collectie :)[/url]
pi_2503716
Lawrence of Arabia en daarna The Doors...
  Overall beste user 2022 zondag 16 december 2001 @ 14:34:09 #82
3928 Ulx
pi_2507322
Requiem for a dream. Erg goede film.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 16 december 2001 @ 14:35:00 #83
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2507332
Ik ga zo de video van Chocolat kijken, die zat in m'n kerstpakket
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 16 december 2001 @ 21:08:46 #84
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_2511361
Lock, stock & 2 smokin' barrels, voor de zoveelste keer
pi_2511635
North by Northwest (beste Hitchcock van de paar die ik er tot nu gezien heb)

en ik gooi zo Fight Club er maar weer 's in

zondag 16 december 2001 @ 21:32:21 #86
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_2511675
quote:
Op zondag 16 december 2001 21:30 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
North by Northwest (beste Hitchcock van de paar die ik er tot nu gezien heb)
Erg gave film inderdaad
pi_2511798
The Grinch
pi_2513212
Trois Couleurs: Bleu.
  maandag 17 december 2001 @ 01:02:53 #89
3193 Rubbertje
ik denk, dus ik creëer
pi_2514205
Heb net Holowman gezien.
Echt heel slecht....
Naast het onzichtbare gedeelte was het zo onwaarschijnlijk en klopte er zoveel niet....
"All motion is relative, maybe it is you who has moved away by standing still"
pi_2514250
Vanmiddag nog ff The Matrix gekeken, blijft toch een fantastische film, niet???
It was lovely, but i'll have to scream now!!!
pi_2514870
Kalifornia....

Erg goed geacteerd door Brad Pitt...

pi_2515689
Gisternacht onder invloed Fear and loathing in las vegas gekeken... meesterlijke film. En zeker op dat soort momenten wordt je meegesleurt in de trips...
pi_2515812
American Psycho gezien vannacht
pi_2515915
Gistermiddag; The Mexican (gaaaaap)
  maandag 17 december 2001 @ 14:01:47 #95
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_2518715
quote:
Op maandag 17 december 2001 02:15 schreef MadScientist het volgende:
Kalifornia....

Erg goed geacteerd door Brad Pitt...

ja heb ik ook gezien

en Brad Pitt speelt z'n rol zeker goed

maandag 17 december 2001 @ 14:13:22 #96
19681 Pleb
Je weet toch?
pi_2518868
-Doors
-Airplane
-Kalifornia
[url=http://www.scenez.nl/recensies/buisjunk.htm][b]"...Zelfs Billy Bob Thornton kan z'n cock niet in alle plotholes steken..."[/b][/url]
  maandag 17 december 2001 @ 14:19:47 #97
18261 masterzipper
Nissan Skyline R34 GT-R
pi_2518962
De film Fast and the Furious. Daar komen zulke wrede wagens in voor, dat ik gewoon watertandend naar die film kijk.
(ik wil ook z'n supra met NOS)

Dude, Where's my car. Hilarisch!!!! gewoonweg prachtig, 2 sukkels bij elkaar.

En natuurlijk simpsons. Geen film, maar toch de beste cartoon ooit!

[url=http://www.middlehurst.co.uk]Nissan Skyline[/url] GT-R BNR-34 V-Spec II - (0 - 100km/h: 5,2 sec.) - (max.power: 280HP @ 6800rpm) - (max.torque: 400Nm @ 4400rpm)
  maandag 17 december 2001 @ 17:39:43 #98
11881 Hemmond
De ALLERGOEISTE
pi_2522020
Effe nadenken...

In de afgelopen week heb ik welgeteld 11 films gekeken (ziektwetje):

- The Postman;
- Enemy Of The State;
- Air Force One;
- Final Destination;
- Gone In 60 Seconds;
- Payback;
- Shanghai Noon;
- The Talented Mr. Ripley;
- Tombraider;
- The Mexican;
- Pearl Harbor.

maandag 17 december 2001 @ 17:40:34 #99
11881 Hemmond
De ALLERGOEISTE
pi_2522033
quote:
Op maandag 17 december 2001 17:39 schreef Hemmond het volgende:
Effe nadenken...

- The Postman;
- Enemy Of The State;
- Air Force One;
- Final Destination;
- Gone In 60 Seconds;
- Payback;
- Shanghai Noon;
- Tombraider;
- The Mexican;
- Pearl Harbor.

Ohja... en Zaterdag heb ik nog naar Supernova gekeken op Canal+
pi_2522117
quote:
Op donderdag 06 december 2001 15:36 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:
Vervolg van Welke film heb je vandaag gezien? deel 5

The Rock, je moet toch wat als je ziek thuis bent.

Die heb ik ook pas 287x gezien
[url=http://www.martini.com/disclaimer.aspx#]M a r t i n i[/url] [b]. . .[/b]
pi_2522180
quote:
Op maandag 17 december 2001 17:39 schreef Hemmond het volgende:
Effe nadenken...

- The Postman;
- Enemy Of The State;
- Air Force One;
- Final Destination;
- Gone In 60 Seconds;
- Payback;
- Shanghai Noon;
- Tombraider;
- The Mexican;
- Pearl Harbor.

Zo u heeft tijd omhanden!
Mag ik u trouwens van harte feliciteren met een GENIAAL usericon!
  maandag 17 december 2001 @ 20:08:46 #102
11881 Hemmond
De ALLERGOEISTE
pi_2523597
quote:
Op maandag 17 december 2001 17:53 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Zo u heeft tijd omhanden!
Mag ik u trouwens van harte feliciteren met een GENIAAL usericon!

Thanx, je bent de eerste die dit zegt. Voel me eigenlijk wel een beetje gevleid.
  dinsdag 18 december 2001 @ 00:19:08 #103
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_2527388
Casablanca.
pi_2529783
quote:
Op maandag 17 december 2001 20:08 schreef Hemmond het volgende:

[..]

Thanx, je bent de eerste die dit zegt. Voel me eigenlijk wel een beetje gevleid.

Ik zit al te gniffelen als ik jouw icon voorbij zie komen.
pi_2538883
Planet Of The Apes (2001)
pi_2541322
Josie and the Pussycats
  woensdag 19 december 2001 @ 12:07:49 #107
11881 Hemmond
De ALLERGOEISTE
pi_2541887
For The Love Of The Game (met Kevin Kotser)
pi_2547069
Fellowship

hoge verwachtigen werden waargemaakt...

pi_2548544
Het eerste uur van Scarface.
Ben benieuwd of ik het einde ga halen
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 december 2001 @ 20:11:35 #110
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_2548547
Any Given Sunday
pi_2550107
quote:
Op woensdag 19 december 2001 20:11 schreef YPPY het volgende:
Het eerste uur van Scarface.
Ben benieuwd of ik het einde ga halen
Het is me gelukt! Ik heb Scarface gezien! Nou ja, het grootste gedeelte dan. Ondertussen heb ik alle foldertjes gelezen, opgeruimd en brood gemaakt voor morgen.
*OUD heilige*
pi_2550404
Almost Famous
pi_2551467
Dit weekeinde : The Others
Vandaag : LotR.
  FOK!fossiel woensdag 19 december 2001 @ 23:54:39 #114
8443 cptmarco
it's captain...
  donderdag 20 december 2001 @ 10:40:09 #115
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_2554027
Gisteravond dvd 'Proof of life' gezien.
Ik vond het echt een aanfluiting zeg! Gewoon lachwekkend slecht geacteerd/geregisseerd. En dan stond er nog wel achterop, dat deze film volgens Times Magazine tot de 10 beste films van het jaar behoorde. Zijn er in 2000 dan maar 10 films gemaakt?
  donderdag 20 december 2001 @ 10:41:04 #116
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_2554035
L.A. Confidential
  donderdag 20 december 2001 @ 10:42:24 #117
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_2554040
quote:
Op donderdag 20 december 2001 10:40 schreef Spuuglokje het volgende:
Times Magazine
Persoonlijk heb ik Time Magazine altijd hoger aangeslagen dan Times Magazine
  donderdag 20 december 2001 @ 10:46:01 #118
14011 Kuzco
The camera adds ten pounds!!
pi_2554064
Men of Honor
En de grote hoer zal ons zuigen tot we dik, gelukkig en verveeld zijn!
  Overall beste user 2022 donderdag 20 december 2001 @ 10:47:27 #119
3928 Ulx
pi_2554075
Southpark BBU
Goodfellas
  donderdag 20 december 2001 @ 10:58:48 #120
6317 Antikal
God is een ramptourist
pi_2554160
Gisteravond Fellowship Of The Ring gezien.

Aanrader!

"That's what Britney Spears said before he died.."
  Moderator donderdag 20 december 2001 @ 11:00:22 #121
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_2554169
Butch Cassidy & the Sundance Kid
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  donderdag 20 december 2001 @ 11:04:18 #122
11881 Hemmond
De ALLERGOEISTE
pi_2554206
quote:
Op donderdag 20 december 2001 10:40 schreef Spuuglokje het volgende:
Gisteravond dvd 'Proof of life' gezien.
Ik vond het echt een aanfluiting zeg! Gewoon lachwekkend slecht geacteerd/geregisseerd. En dan stond er nog wel achterop, dat deze film volgens Times Magazine tot de 10 beste films van het jaar behoorde. Zijn er in 2000 dan maar 10 films gemaakt?
Het is ook geen film, maar meer een documentaire. Bij deze film moet je niet languit gaan liggen met een beugeltje en een grote baal popcorn naast je neer zetten, maar goed tussen de regeltjes kijken.

Vooral het contrast tussen Mexico en de VS (kenbaar gemaakt door de belichting in de film) is boeiend. Dat in deze docufilm Michael Douglas speelt vind ik een beetje een overkill.

Overall beste user 2022 donderdag 20 december 2001 @ 11:08:19 #123
3928 Ulx
pi_2554249
quote:
Op donderdag 20 december 2001 11:04 schreef Hemmond het volgende:

[..]

Het is ook geen film, maar meer een documentaire. Bij deze film moet je niet languit gaan liggen met een beugeltje en een grote baal popcorn naast je neer zetten, maar goed tussen de regeltjes kijken.

Vooral het contrast tussen Mexico en de VS (kenbaar gemaakt door de belichting in de film) is boeiend. Dat in deze docufilm Michael Douglas speelt vind ik een beetje een overkill.

Volgens mij heb jij het over Traffik.
  donderdag 20 december 2001 @ 11:10:49 #124
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_2554278
quote:
Op donderdag 20 december 2001 11:04 schreef Hemmond het volgende:

[..]

zie mijn commentaar in Traffic.
  donderdag 20 december 2001 @ 11:15:32 #125
11881 Hemmond
De ALLERGOEISTE
pi_2554337
Sorry, ik neem mijn woorden terug. Is inderdaad Traffic.
  donderdag 20 december 2001 @ 11:52:27 #126
18012 Brombeertje
Dat is NIET goed.
pi_2554748
LA Confidential, waarin Kim Basinger (toen al midden veertig) er weer puik uitziet.:P
Ik voel mij een beetje Jan Koekeloerus die op de ventweg mee mag steppen.
  donderdag 20 december 2001 @ 12:02:46 #127
6317 Antikal
God is een ramptourist
pi_2554903
Ow.. die hebbik opgenomen.

Ga'k dit weekend even kijken

"That's what Britney Spears said before he died.."
  FOK!fossiel donderdag 20 december 2001 @ 14:30:35 #128
8443 cptmarco
it's captain...
pi_2559440
Save The Last Dance

Echt een toffe film gewoon

pi_2565684
The Devil's advocate gister gezien...
Von hem niet zo goed en bijzonder. Eind is wel een beetje verassend, maar ook weer niet zo heel erg origineel (ja ik ben verwend ) niet meer dan een 6je
  vrijdag 21 december 2001 @ 11:15:43 #131
11881 Hemmond
De ALLERGOEISTE
pi_2566350
Vanochtend de DVD van Meet The Parents gekeken.
Vond het wel een geinige film, maar niet meer dan dat.
  vrijdag 21 december 2001 @ 11:34:45 #132
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_2566546
quote:
Op vrijdag 21 december 2001 11:15 schreef Hemmond het volgende:
Vanochtend de DVD van Meet The Parents gekeken.
Vond het wel een geinige film, maar niet meer dan dat.
Mee eens, af en toe een glimlach, maar hij was nou niet echt om te gillen zo leuk/goed.

Ik heb Fucking Amal gezien (ff geen zin om die a's met rondje op te zoeken). Heerlijke film

pi_2566618
quote:
Op vrijdag 21 december 2001 11:34 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb Fucking Amal gezien (ff geen zin om die a's met rondje op te zoeken). Heerlijke film
Dan moet je Together ook maar gaan kijken... Van dezelfde maker. Ik gaat hem binnekort in de Ekko (utrecht) bekijken
pi_2566665
Braveheart, was wel goed...
  FOK!fossiel vrijdag 21 december 2001 @ 23:02:36 #135
8443 cptmarco
it's captain...
pi_2573412
vanavond Pleasantville op DVD gekeken. Bijzonder leuke film met een redelijk origineel verhaal.
  vrijdag 21 december 2001 @ 23:58:41 #136
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_2574390
quote:
Op vrijdag 21 december 2001 11:40 schreef Betse het volgende:

[..]

Dan moet je Together ook maar gaan kijken... Van dezelfde maker. Ik gaat hem binnekort in de Ekko (utrecht) bekijken

Heej, bedankt voor de tip!
pi_2574653
Lord Of The Rings
  zaterdag 22 december 2001 @ 01:25:52 #138
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_2575289
The Pink Panther Strikes Again.

Blijft een ontzettend coole film

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 december 2001 @ 01:27:50 #139
862 Arcee
Look closer
pi_2575302
quote:
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 22 december 2001 @ 01:37:23 #140
12074 hoihepiet
ene enige echte
pi_2575364
Heb zojuist Avalon gezien en ik ben er nog niet over uit.
Opzich een erg coole film maar ik snap 't einde nog niet echt.. nog maar 's kijken een keertje dus.
Ik heb een drankprobleem waar ik niet zat van word.
pi_2575755
Vanavond de gladiator gezien, blijft mooi!
pi_2577522
Almost Famous
  zaterdag 22 december 2001 @ 13:59:23 #143
2914 Flat©
aapjes united!
pi_2577547
quote:
ja dat was inderdaad wel een leuke film ja
ik heb vandaag nog een keer memento gekeken
pi_2577667
Accidental Hero, gisteren opgenomen van NET5.
Had ik nog nooit gezien. Best leuke film. Vooral omdat de commerciele sensatie tv op een heel grappige manier voorschut wordt gezet.
"When you have insomnia, you're never really asleep, and you're never really awake."
pi_2577785
Shanghai Triads
  zaterdag 22 december 2001 @ 22:44:56 #146
15187 KapiteinKoek
Alle kruimels nog an toe!
pi_2582088
Evolution op DVD. , maar dat had ik eigenlijk al wel verwacht. Gelukkig ga ik maandag voor de tweede keer naar LOTR
  Moderator zaterdag 22 december 2001 @ 23:08:11 #147
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_2582351
Lord of the Rings
Joyride
  zondag 23 december 2001 @ 00:04:57 #148
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_2582920
A Perfect Murder en een beetje Good Will Hunting.
pi_2584134
Clockers
pi_2585598
quote:
Op zondag 23 december 2001 02:07 schreef Theeboon het volgende:
Clockers
yep me too

blijf het een geweldige film vinden, met een sterke cast ook...

pi_2586424
quote:
Op vrijdag 21 december 2001 23:58 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Heej, bedankt voor de tip!

No problem
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 december 2001 @ 13:55:42 #152
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_2586558
gister Mallrats en Landspeed: CKy
nu net: CKy2K
  zondag 23 december 2001 @ 14:48:52 #153
8868 steps
Aliens never die!!!
pi_2587122
Ik heb net Bad Taste gezien! Dat was een tijdje geleden dat ik die gezien had! Regisseur heeft ook Lord of the Rings gemaakt Eerst vette gore B films (oa braindead) en dan nu LotR.
You now have five minutes to reach minimum safe distance...
  zondag 23 december 2001 @ 17:10:12 #154
11881 Hemmond
De ALLERGOEISTE
pi_2588244
Ik kan nu ook "A Long Kiss Goodnight" aan mijn reeks toevoegen.
pi_2589185
L.A. Confidential
  zondag 23 december 2001 @ 23:59:38 #156
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_2591790
The Sound of Music.
pi_2591879
Donnie Brasco
Dude Where's My Car
Tomb Raider
pi_2592731
Sweet november
Miss Congeniality
pi_2592899
Kramer vs Kramer
  maandag 24 december 2001 @ 01:22:00 #160
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_2592978
quote:
Op zondag 23 december 2001 23:59 schreef aa het volgende:
The Sound of Music.
Ikke ook!!!

En op video "Jingle all the way", had ik opgenomen om alvast in de kerststemming te raken...

pi_2593794
quote:
The Sound of Music.
Me too
  maandag 24 december 2001 @ 10:17:08 #162
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_2594230
quote:
The Sound of Music.
quote:
Op maandag 24 december 2001 01:22 schreef Dr_Greene het volgende:

[..]

Ikke ook!!!

quote:
Op maandag 24 december 2001 07:32 schreef Theeboon het volgende:

[..]

Me too

Volgens mij werden we allemaal heel blij van die film
  maandag 24 december 2001 @ 11:38:57 #163
20127 FastEddy
Dat snap ik wel
pi_2594739
Saving Private Ryan
pi_2594750
The Emperor's New Groove, superfilmpje...
  maandag 24 december 2001 @ 15:36:10 #165
7966 eRR_
  FOK!fotograaf maandag 24 december 2001 @ 15:48:04 #166
18921 freud
Who's John Galt?
pi_2596989
Spy game, aardige film, maar blij dat ik hem niet in de bios ben gaan kijken. Thuis was ook goed te doen.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_2597358
The Fast And The Furious, wat een zuigfilm zeg Belabberd verhaal, verschrikkelijk slecht geacteerd en tegenvallende actie.
pi_2597377
enemy at the gates,

gisteren memento.

allebei goede films, vooral memento.

Malaka!
  maandag 24 december 2001 @ 16:22:34 #169
8369 speknek
Another day another slay
pi_2597383
Lord of the Rings
  maandag 24 december 2001 @ 17:44:51 #170
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_2598187
Mary Poppins.
pi_2598771
Sixth Sense.
  maandag 24 december 2001 @ 19:22:04 #172
572 Sniper
Gull Catcher
pi_2599212
quote:
Op maandag 24 december 2001 16:18 schreef Mza het volgende:
The Fast And The Furious, wat een zuigfilm zeg Belabberd verhaal, verschrikkelijk slecht geacteerd en tegenvallende actie.
DE film voor fast-car-fetisjisten. Super dus.

Gister:

Last House on the Left. Aanrader voor een gezellig avondje film

Vandaag een andere Kerst topper: The Fly. Yum.

pi_2607904
Net 'The man in the iron mask' gezien, en nu zit ik met een half oog 'Exit wounds' te kijken.
  woensdag 26 december 2001 @ 00:06:25 #174
4605 KingShakur
back.... really...
pi_2607914
Spy Game
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  woensdag 26 december 2001 @ 01:35:53 #175
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_2608627
Life of Brian en Sliding Doors.
pi_2608664
Minoes (leuk!) en The Princess Diaries (minder leuk.. erg cliché)
pi_2608681
My Stepmother is an Alien, Stukje Bridget Jones's Diary, Stukje Annie.. en nog iets dat ik me niet kan herinneren
pi_2608741
Dr. Dolittle 2 en Sliding Doors
  woensdag 26 december 2001 @ 01:59:00 #179
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_2608784
Gremlins, alweer allebei..
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_2612552
. The Lord of the Rings. .
Is it washable?
  woensdag 26 december 2001 @ 21:03:56 #181
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_2613033
15 Minutes
Man of Honor
  woensdag 26 december 2001 @ 22:33:08 #182
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2613590
gekocht op video voor een 10tje: The Craft
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_2614366
The Grinch, maar ik heb een excuus. Was een cadeautje voor m'n nichtje en als je die fonkelende oogjes zag, toen we 'm keken...

Ach ja, kerst maakt week.

pi_2614682
Antz
pi_2618903
'Toy Story' en de short 'Tin Toy'

Nu eerst even een boek uitlezen, en dan ga ik Lost Highway maar weer eens kijken.

donderdag 27 december 2001 @ 16:19:18 #186
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_2619293
De shorts Geri's Game, For The Birds, Knick Knack en het bovengenoemde Tin Toy. Pixar is cool .
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 december 2001 @ 16:25:38 #187
862 Arcee
Look closer
pi_2619375
quote:
Op donderdag 27 december 2001 16:19 schreef Trainspotter het volgende:
Pixar is cool .
Pixar roeleert.

( Verheug je hier op Monsters, Inc.: Pixar roeleert! )

vrijdag 28 december 2001 @ 00:12:10 #188
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_2624711
Gladiator op canal+ Ondanks dat ik het t grote aantal Oscars net niet helemaal waard vond heb ik me zeker niet verveeld! Zeer realistisch de Romeinse tijd neergezet goed geacteert en een indrukwekkend einde kortom geen film om over te slaan
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_2624734
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 00:12 schreef Machiel het volgende:
Gladiator op canal+ Ondanks dat ik het t grote aantal Oscars net niet helemaal waard vond heb ik me zeker niet verveeld! Zeer realistisch de Romeinse tijd neergezet goed geacteert en een indrukwekkend einde kortom geen film om over te slaan
Ik heb 'm ook gezien, maar vond 'm zo nikszeggend dat ik niet eens weet wat je bedoelt met dat einde. Hoe eindigt 'ie ook al weer dan?
pi_2624768
Lord Of The Rings
pi_2626128
the exorcist op dvd
ooit komt er een einde aan het eind
pi_2626232
Amistad
pi_2627284
Lord of the Rings
  vrijdag 28 december 2001 @ 11:50:45 #194
11881 Hemmond
De ALLERGOEISTE
pi_2627946
'k heb gisteren Legally Blonde gekeken.
Wat een enorme RUKfilm zeg. Het vooroordeel van domme blondjes wordt in deze B-film nog eens duidelijk onderstreept.

Dit zal wel de bedoeling geweest zijn van de regisseur, maar voor mij is het een film om nooit meer bekeken te worden.

FOK!fossiel vrijdag 28 december 2001 @ 12:03:34 #195
8443 cptmarco
it's captain...
pi_2628476
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 12:03 schreef cptmarco het volgende:
Gisteravond op de BBC: Wag the DOg
Vond je 'em leuk? Ik vond 't allemaal zo far fetched en overdreven dat 't niet meer leuk was.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 december 2001 @ 13:16:58 #197
862 Arcee
Look closer
pi_2628566
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 13:08 schreef Theeboon het volgende:
Vond je 'em leuk? Ik vond 't allemaal zo far fetched en overdreven dat 't niet meer leuk was.
Mee eens.
pi_2629756
The Kid, tot nu toe de slechtste Disney of Bruce Willis film die ik gezien heb
pi_2630667
quote:

[..]

't is niet 100% serieus natuurlijk, maar je gaat er natuurlijk wel over nadenken (wat zie je nou uiteindelijk terug van wat er allemaal in Afghanistan gebeurt?)

Je leert dat je niet zomaar alles voor zoete koek moet slikken, en in dat opzicht vond ik het een geweldig leuke film

vrijdag 28 december 2001 @ 16:27:15 #200
10152 Buffie
There is only one
pi_2631186
Serendipity (wat is dat toch een geweldig woord )

Ondanks hoog zwijmel-het-komt-allemaal-wel-goed-met-de-liefde-zwijmel gehalte toch een leuke film. Dankzij sterk acteerwerk, goeie muziek en apart filmwerk wordt beetje mager verhaal toch nog best wel oke. En helemaal top als je van romantische komedies houdt

Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
  FOK!fossiel vrijdag 28 december 2001 @ 16:29:24 #201
8443 cptmarco
it's captain...
pi_2631222
quote:

[..]

Ja ik vond hem erg leuk. Je moet niet vergeten dat de film een satire is, daarom is die zo overdreven.
pi_2632089
Heb net dvdland geplunderd
Welke op het menu staan:
Tigerland
Memento
Save the last dance
pi_2634187
Cecil B Demented!!!
CELLULUNATICS AND CINEMA SURVIVALISTS, MAKE GOOD MOVIES OR DIE! DEATH TO THOSE WHO ARE CINEMATICALLY INCORRECT!!"
pi_2634996
vandaag Clockers afgekeken, die had ik opgenomen van de week...
en Fight Club maar weer eens
pi_2635642
Almost Famous
Wat een ontzettend coole film! WE hadden in de videotheek 'ruzie' om welke film we moesten nemen. 2 wilden Pearl Harbour, 2 (waaronder ik) niet. Die 2 die m wel wilden hadden m al gezien dus gingen we een andere film zoeken. Helaas, we werden het niet eens. Toen gingen we gewoon met de ogen dicht een film uit het rek halen. En dat werd Almost Famous. Eerst gezichten van: hmm, nee. Maar ik zei dus (heel wijs) ik heb hele goede dingen over de film gehoord. Dus gehuurd. Maar na de achterkant gelezen te hebben had niemand er zin in. Toch maar gekeken en we waren lyrisch! Nou, dat is nog eens fijn he?
  zondag 30 december 2001 @ 00:45:27 #206
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_2647100
Harry Potter
  Moderator zondag 30 december 2001 @ 09:57:36 #207
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_2648632
Waiting for Guffman
pi_2648649
Cube vreselijk coole film
.......
pi_2648654
In the name of the rose.
pi_2649864
The Thing, het blijft een vreselijk spannende film
pi_2655266
Ook The Thing gezien op Net 5.
Voor de eerste keer dat ik dat kreng helemaal tot het eind heb uitgezeten. Vorige keren viel ik in slaap, of zette gewoon de tv uit. Inderdaad spannend, maar welke idioot verzint een alien die in minstens vier verschillende vormen in de film te zien is? Bovendien had ik de hele film het idee dat ik zat te kijken naar Escape from Antarctica met Snake Plissken. Een zes voor de moeite.
I intend to live forever, or die trying.
  FOK!fossiel zondag 30 december 2001 @ 21:06:02 #212
8443 cptmarco
it's captain...
pi_2655298
quote:
Op zondag 30 december 2001 21:05 schreef dwerg het volgende:
Vorige keren viel ik in slaap, of zette gewoon de tv uit.
Barbaar!

Carpenter roeleert zwaar!

pi_2662270
Showdown in little Tokyo, de 1e DVD van de TV-serie van Dune en als afsluitertje Spawn.
  maandag 31 december 2001 @ 14:53:39 #215
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_2662414
Uhm,mag gisteren ook?
Heb namelijk "Don't say a word" gezien...erg goede film.
To infinity…and beyond!
pi_2664861
Finding Forester, erg lange, saaie en ongeloofwaardige film.
pi_2671300
'The final countdown', 'Evil Ed' en nu 'Tango & Cash'
pi_2672240
Artificial Intelligence
  dinsdag 1 januari 2002 @ 19:07:45 #219
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_2672299
Fiddler on the roof vanmidaag met me brakke kop, mooie rolprent
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_2672752
Citizen Kane met de commentaartrack van Roger Ebert... erg interessant. Vond het gewoon "een erg goede film", niet bijzonder, maar nu begrijp ik toch weer wat beter waarom dit als één van de beste films ooit wordt gezien. Er zit ZO veel in de film wat je in eerste instantie niet opvalt..
pi_2676127
Great Expectations en Lek
pi_2676188
Lord of the Rings.
My love for you is like a truck. Berserker! Would you like some making fuck? Berserker.
  woensdag 2 januari 2002 @ 23:48:17 #223
8369 speknek
Another day another slay
pi_2686625
Harry Potter net gezien.
Saai, cliché, voorspelbaar.
  woensdag 2 januari 2002 @ 23:49:15 #224
8369 speknek
Another day another slay
pi_2686634
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 23:48 schreef speknek het volgende:
Harry Potter net gezien.
Saai, cliché, voorspelbaar.
Maar wel erg leuk!

(alleen dat jochie wat HP speelde, wat een paspop. De hele tijd met dat sullige glimlachje, ook als hij bang of ontroerd moest zijn)

woensdag 2 januari 2002 @ 23:49:38 #225
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_2686637
Serendipity
  donderdag 3 januari 2002 @ 00:48:11 #226
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_2687140
Meet Joe Black.
  donderdag 3 januari 2002 @ 00:58:57 #227
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_2687204
Beverly Hills Cop 3 is nu op BBC1 (bijna afgelopen), met die vent uit Perfect Strangers "ackwell? ackwell fauly!"
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_2687334
Patton, sterke film over de ijzervreter George Patton, met veel mooie beelden en geweldig camerawerk erin...

3 uur genieten!!!

pi_2688457
Wolf, kutfilm!
  donderdag 3 januari 2002 @ 12:13:02 #230
20480 El_Fugitivo
Barça es el mejor
pi_2689415
Don't say a word hele goede film zit ook een goed verhaal in.
Catalunya Lluire!Visca Catalunya!Jo Soc Catalan Per Sempre!Indepedencia Catalunya!!!
pi_2697624
X-Files The Movie
  vrijdag 4 januari 2002 @ 00:05:14 #232
18807 Tha_Mav
yeah right whatever
pi_2698065
Not another teen movie

Totaal jat werk zoiets als scary movie maar dan wat minder leuk...scenes uit AP1 en AP2, cruel intention, breakfast club enz. enz.

R.I.P. -=[BIGHEADS]=-
  vrijdag 4 januari 2002 @ 09:25:59 #233
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_2700148
Harry Potter

Leuker dan ik had verwacht

pi_2701873
2010, het vervolg van space odessy. Erg slap, het geeft wel een antwoord op de monolietenvraag, maar....
  vrijdag 4 januari 2002 @ 13:22:13 #235
1762 YPPY
Yppiaans
pi_2702207
Gisteren princess diary gezien. Voorspelbare verhaallijn en grappen, maar toch wel leuk. Niet zonde van m'n geld iig
*OUD heilige*
pi_2719825
'The Big Hit' op Net 5, ik had 'm nog nooit gezien maar de omschrijving in de gids ('The Big Hit is zo geschift, daar hou je van, of je haat het') sprak me wel aan . En inderdaad, ik vond 'm erg goed. Harde humor (soms een beetje Tarantino-achtig), vrij origineel verhaal en kijkt lekker weg .
  zondag 6 januari 2002 @ 00:28:29 #237
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_2719884
anygiven sunday......... beetje bagger/saai....
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_2720004
A simple plan,

net op 3

Goeie film

zondag 6 januari 2002 @ 01:01:49 #239
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_2720287
Gisternacht: Bandits, nog een keer:
pi_2720324
C'era una volta il West op BBC2....

*zucht* wat een verschrikkelijk mooie film, met een geweldig verhaal, en die muziek!!

zo worden ze niet meer gemaakt

pi_2720702
talk to me op Yorin. Met Yasmine Bleeth
Jammer dat het zo slecht gaat met die beeb. In de film speelde ze trouwens een journaliste die een junk/hoer/moeder van de drugs wil afhelpen. En nou is ze zelf een junk. En geen babe meer. Helaas.
pi_2720719
Requiem for a dream..

geweldig

[url=http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Zjozz]M'n DVD Collectie :)[/url]
pi_2720898
The Yards, beetje langdraaaaaadig maar verder wel ok
pi_2720920
Akira.

En het bezoek had wel zin in het betere mep-werk, dus heb ik 'Showdown in little Tokyo' maar weer opgezet.

zondag 6 januari 2002 @ 02:05:53 #245
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_2720931
Die film over een stel Hawaiaanse jongeren die meedoen aan een "solar powered car race" in Australie ...
feel good
pi_2721122
Once Upon A Time In The West en Monty Python Live at the Hollywood Bowl
  zondag 6 januari 2002 @ 02:34:28 #247
20712 draakanime
KING OF THA WORLD
pi_2721200
Ik heb vanavond deze movies allemaal gezien ...
Lord of the rings Topper....

* Ali.G.Bling.Bling.DVDRip.DivX
* Lord.Of.The.Rings _Real_Vcd
* The.Princess.Diaries.WS.DVDRip.DivX
* Whats.the.Worst.That.Could.Happen.DVDRip.DivX
* Two.Can.Play.That.Game.PROPER.DVDRip.DivX

GreetZ: Draakanime

pi_2721682
Dude Where's My Car? zouteloze film, maar die adidas-pakjes zijn echt wel stoer

Freddy Got Fingered Tom Green doet z'n ding, op een manier die zowel ergerlijk als amusant is

rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
  zondag 6 januari 2002 @ 14:26:11 #249
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_2723235
gisteren the big hit erg stoere film en ook a simple plan dies echt macaber, vooral aan et eind
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_2729356
Princess Mononoke (Mononoke Hime)

Prachtige film.... en mooi verhaal (wel beetje hippie )

pi_2729450
Ice, was vanavond op Yorin. Goeie film wel
pi_2729542
al tig keer gezien op tcm, maar nu heb ik 'm eindelijk op dvd:

2001: a space odyssey

[Dit bericht is gewijzigd door Soep v/d Dag op 07-01-2002 00:47]

rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
  maandag 7 januari 2002 @ 01:02:29 #253
9613 Seborik
I, Voyager
pi_2729823
American Pie 2
pi_2730213
All The President's Men
  maandag 7 januari 2002 @ 10:06:31 #255
20472 Gaston
zzz.zzz.zzz
pi_2731101
Chocolat
pi_2731119
Zaterdag de eerste 10 minuten ofzo van The Sound of Music.

Zondag stukje van sweepers, ga ik vanavond afkijken.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')