quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:34 schreef rameijer het volgende:
You made him an offer he couldn't refuse?![]()
Hihhh..commme hia..quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:34 schreef rameijer het volgende:
You made him an offer he couldn't refuse?![]()
Oh, dus die zijn er inderdaad nog maar sinds kort. Ik vroeg me al af of we ze alle vorige keren gewoon niet gezien hadden of zo!quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:18 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Op Schiphol heb je nu van die ´rookpalen´ bij de bagage band in een hoekje. Werkt prima, kun je lekker sigaretje roken zonder anderen tot last te zijn, en tevens de band in de gaten houden of je bagage eraan komt. Prima geregeld, iedereen blij![]()
Ik moet in Juni ook 12 uur in m'n uppie in het vliegtuig zitten. Kijk er nou al tegen op... Hopen dat er niet te grote sjonnies bij zittenquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:55 schreef pAin het volgende:
[..].
Nou, ik ben benieuwd, vlieg waarschijnlijk begin December naar Jamaica, dus fftjes kijken hoe het zit met de Nederlanders.
quote:Op maandag 17 april 2006 23:01 schreef PallominnoXIII het volgende:
Nederlanders + Vakantie = Hell
Ik schaam me soms idioot hard om NL'er te zijn, zitten ze in het vliegtuig, voor mijn neus, over mensen te praten..
Ongeveer zelfde situatie als Maartena,
*knip*
ze hebben maar 1 vliegtuig.quote:Op zondag 2 april 2006 12:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wij gaan ook met corendon dit jaar![]()
Ik heb er nu al zin in! Hopen dat we met een nieuw vliegtuig gaan.
Ik denk niet dat je bouwjaar klopt aangezien deze foto op 23/04/2005 genomen is http://www.airliners.net/open.file/0828815/M/quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:42 schreef giscard het volgende:
[..]
ze hebben maar 1 vliegtuig.
een boeing 737-300
Registratie, TC-TJA, bouwjaar/datum, 04/09/2005.
Hetzelfde geldt voor Duitsers, die herken je ook gelijk.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:05 schreef _Qmars_ het volgende:
Maar het irritante is, je komt je landgenoten ook gewoon overal tegen. Zelfs in de middle of nowhere, en je kunt ze er zo uitpikken. Best grappig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |