Herkenbaar, ook die mensen die die mooie I-94 niet invullen en ergens diep in hun tas stoppen. En dan helemaal verbaasd zijn als die immigration gasten er om vragen. En ik moet zeggen dat ik blij was dat m'n engels (nahja, amerikaans) goed genoeg is om niet gezien te worden als een nederlander.. da's wel het ergste als een zootje van je landgenoten een beetje onaangepast gaan staan brullenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:10 schreef maartena het volgende:
Laatste keer dat ik op LAX landde uit Nederland.... luidruchtige Nederlandse die je over alles uit kon horen schreeuwen naar de andere kant van de ruimte waarin de douane zit....
"HAAANSSS!!! Heb jij de paspoorten??"
Jeetje wat grappig zeg.quote:Op zondag 2 april 2006 12:25 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ha! Ik roep altijd dat er iemand met een bom is in het vliegtuig, dan wordt het altijd heeeeel stil (en krijgt iemand met een minder kaaskop uiterlijk de schuld uiteraard).
Nagoed, als je een vakantievlucht neemt heb je altijd tokkies. Krijzende baby's zijn ook zo leuk op een intercontinentale vlucht
Gelukkig hoefde je ook niet met je Nederlandse paspoort door de douane. Niemand had je door man!!!11quote:Op donderdag 13 april 2006 04:22 schreef Xitami het volgende:
[..]
Herkenbaar, ook die mensen die die mooie I-94 niet invullen en ergens diep in hun tas stoppen. En dan helemaal verbaasd zijn als die immigration gasten er om vragen. En ik moet zeggen dat ik blij was dat m'n engels (nahja, amerikaans) goed genoeg is om niet gezien te worden als een nederlander.. da's wel het ergste als een zootje van je landgenoten een beetje onaangepast gaan staan brullen
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:42 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Feit blijft wel dat het irritant is. Kunnen ze geen aparte hokken maken in de bagage ruimte? Opgelost, bakje water erbij en hij heeft de tijd van z'n leven.
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:51 schreef MREn het volgende:
[..]
Ja, door wat verder te kijken dan de eigen familie qua partnerkeuze.
Ja Nederlanders spreken echt perfect Engels, zonder accent en zoquote:Op donderdag 13 april 2006 04:22 schreef Xitami het volgende:
[..]En ik moet zeggen dat ik blij was dat m'n engels (nahja, amerikaans) goed genoeg is om niet gezien te worden als een nederlander..
Ja, dat horen vooral de native speakers niet...quote:Op donderdag 13 april 2006 12:27 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Ja Nederlanders spreken echt perfect Engels, zonder accent en zo![]()
of zoals Jeroen Krabbé in al zn films...tenenkrommendquote:Op donderdag 13 april 2006 13:10 schreef Okkie_ het volgende:
zoals Jochem de Bruijn van de rabobank reclame!
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:10 schreef maartena het volgende:
Laatste keer dat ik op LAX landde uit Nederland.... luidruchtige Nederlandse die je over alles uit kon horen schreeuwen naar de andere kant van de ruimte waarin de douane zit....
"HAAANSSS!!! Heb jij de paspoorten??"
Gáást, Cur is superrr, mooie zaak. Alleen die douane op Hato is wat stug.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:39 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Niets aan toe te voegen, echt té veel paupers. Daarom ook maar niet meer naar de Spaanse Costa's, nee Curacao dit jaar. Zitten ook wel wat paupers, maar goed dat hou je uiteindelijk overal
quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:16 schreef ROG het volgende:
[..]
Gáást, Cur is superrr, mooie zaak. Alleen die douane op Hato is wat stug.
Ontopic: Gewoon KLM vliegen allemaal lieve Fok!kertjes, gewoon Select binnen Europa en Business erbuiten.
Als je 20x per jaar vliegt, waarschijnlijk voor je baas, mag je best wat beters krijgen dan economy, 'n niet zo beste baan/baas dus.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:40 schreef Little_Meanie het volgende:
Als regelmatige reiziger (zo'n 20 vluchten per jaar) erger ik er mij steeds weer aan.
...
Mannetjes van 1m60 die hun stoelen helemaal achteruit zetten...en zo lekker mijn ruimte nog meer beperken (1m92)
Ok ok, om het gedoe te voorkomen, als je niet de volle mep wilt of kan betalen: Véél Miles sparen, die inwisselen voor een upgrade.quote:
Ik spreek vrijwel accentloos Engels. Heeft ook wel eens tot grappige situaties geleid trouwens.... ik zat op een gegeven moment op een terrasje in Amsterdam met mijn vrouw en een Amerikaanse vriendin van mijn vrouw.....lekker Engels aan het lullen, van een kopje koffie te genieten.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:27 schreef Little_Meanie het volgende:
Alleen in het vliegtuig naar Spanje (maakt niet uit waar in Spanje), want die Hollands Ideaal-shitters gaan elk jaar naar Spanje met hun blonde kinderen. Een zoon van 11 en een BrEEzaH-dochter. Tering zegquote:Op zondag 2 april 2006 11:14 schreef Agiath het volgende:
Welkom terug, laat me raden
-De vaders hadden een snor
-Moeders blond haar
-Kinderen kort haar en voetbalshitje van barcelona
Je pikt ze er zo tussenuit
Ik welquote:Op donderdag 13 april 2006 12:27 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
HAHA geweldigquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:54 schreef maartena het volgende:
[..]
<knip>
Na bestellen keek ik dat vrouwtje van het koppel eens recht in de ogen. En draaide toen mijn hoofd weer naar ons tafeltje en kletste vrolijk verder in het Engels. - Over een geheel ander onderwerp natuurlijk.
Dat vrouwtje kreeg toch een biet van een kop!![]()
Ze waren vrij stil daarna.
Jij betaalt?quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:16 schreef ROG het volgende:
[..]
Gáást, Cur is superrr, mooie zaak. Alleen die douane op Hato is wat stug.
Ontopic: Gewoon KLM vliegen allemaal lieve Fok!kertjes, gewoon Select binnen Europa en Business erbuiten.
ik vlieg voor mijzelfquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:19 schreef ROG het volgende:
[..]
Als je 20x per jaar vliegt, waarschijnlijk voor je baas, mag je best wat beters krijgen dan economy, 'n niet zo beste baan/baas dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |